Foros ›
Autor
Mensaxe
xafu

Novo foreiro
Novo foreiro
24/07/12
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Mar 2020, 0:59
Asunto: Más premios menos sorteos

Nestes anos que levo correndo en moitas carreiras, acadando moi poucos premios de verdade. Gustaría revindicar o moito beneficio que os corredores aportados as vilas e cidades onde corremos. Ademáis do exemplo que da correr para ter boas defensas e boa saúde, tamén o medio ambiente vese fortalezido.
Polo cal as autoridades tanto sanitarias como mediambientais deberías recompensarnos este esforzo, a todas as persoas que nos esforzamos por rematar as carreiras o mellor posible.
Por exemplo, estaría ven dar premios ecónomicos ou vales para comida que moitas veces non puiden disfrutar o que merecia
xafu

Novo foreiro
Novo foreiro
24/07/12
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Mar 2020, 1:07
Asunto: Re: Más premios menos sorteos

Neste foro podedes dar a bosa sonceira opinion tendo en conta os moitos cartos que os concellos reciben da xunta
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 12 Mar 2020, 5:02
Asunto: Re: Más premios menos sorteos

bonificar a cuota de autónomos estaría ben, pero un bono para a AP9 sería un puntazo Chupete Temos ó compañeiro Rueda que debería facer lobby ahí no consello da Xunta, que para eso lle votamos.

Pero conste que eu estou MOI A FAVOR DOS SORTEOS, que polo menos así teño posibilidades de pillar algo Silbar (aparte dun virus Demo sorrindo )
----------------------------------

Conste tamén que hai seguros médicos que teñen en conta os datos de "actividade física" do asegurado e bonifican en función.

Est.2008
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Xov, 12 Mar 2020, 6:05
Asunto: Re: Más premios menos sorteos

ghose escribió:
Conste tamén que hai seguros médicos que teñen en conta os datos de "actividade física" do asegurado e bonifican en función.

Y yo sin saberlo... Llamo hoy mismo a mi agente de seguros para que me bonifiquen con efecto retroactivo todas las carreras en las que he participado. Aún me van a quedar a deber Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos