Foros ›
Autor
Mensaxe
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Mar 2020, 22:22
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Pues pienso que suceden ambas cosas, por un lado pagan justos por pecadores, pero por otro, si se permite salir en unas condiciones (pongamos, por ejemplo sacar al crio de la mano, como dice Freaky)seguro que habría quien lo respetaría escrupulosamente...pero también se nos volverían a llenar los parques de abuelos y no abuelos con los crios y socializando.
Nada como ir a la cola (sin metro y medio) de la carnicería para ver la desesperación de las ancianas para no quedarse sin carne...
En fin, Italia nos lleva una semana y sobre el sábado pasado iba por 20000. Ya casi estamos ahí, si queremos jugar a Nostradamus solo hay que ver su situación para hacer la predicción a una semana.
Esto va para largo.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Mar 2020, 13:58
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Lo siento meus, pero yo me creo algunas cosas, no todas. Lo del virus esperando dos horas en el sitio ya lo leí, a mi me suena a medidas desinformativas para que se acaten con eficacia y suficiente miedo las que sí son efectivas.

Pero esto sigue siendo una opinión de un ignorante que sigue cumpliendo las normas. Hoy hasta me puse un guante en el Froiz, el problema era que lo había usado otro. Conste.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Mar 2020, 14:53
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

JuanBellas escribió:
as bacterias do virus

???
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 20 Mar 2020, 15:49
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

É evidente que con este tema, como con calquera outro que salga, sempre van aparecer entendidos coma setas.
Corresponde a cada cal facerlle caso ou non ao que lee/ve/escoita.
Ron23

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/12
0 Carreiras
259 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 21 Mar 2020, 0:01
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

vacatola escribió:
Baralloco escribió:
El que no resista el ansia, que tome ejemplo:

Coruñés corre 61 km en casa

¿Qué os parece?
Postureo

Yo no se si es postureo o no, pero a mi, viendo que el escalering estaba prohibido, me sirvio para probar, y aunque me siento un hamster, ya llevo 2 dia haciendo pasilling.
Yo soy de los que sigo pensando que la medida del confinamiento es necesaria por que esto es españa y somos como somos pero que el uso individual (entiendase que vale con la gente que vives) del espacio publico manteniendo unas normas de sentido comun no supondria un gran riesgo y en muchos paises (vease corea del sur que lo ponen como ejemplo de buena gestion) se esta permitiendo.
Y si, obviamente ahora lo importante no es mantenernos en forma ni que podamos correr, es que se solucione esta pandemia con el menor numero de afectados y de victimas mortales.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Sáb, 21 Mar 2020, 15:53
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Por si tenéis mono de carrera. Publicado ayer en La Opinión de Murcia

Una carrera virtual por el coronavirus premiará con 1.400 euros al campeón

www.laopiniondemurcia....00918.html
Robertolalo

Novo foreiro
Novo foreiro
5/11/12
30 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Mar 2020, 18:39
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Hoy entreno 12 km ,1:10 min,sin salir del edificio .La vigbay esta cerca
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2020, 19:15
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Pois eu esta semana decidinme a facer leira running na finca pechada que teño diante da casa.
Ata o de agora non me apeteceu correr, xa que sigo indo a traballar e tamén estou aproveitando para desbrozar o monte que temos detrás da casa, onte pola mañán adiquei sobre 2h30'a esta tarefa, e como xa estaba "quente" e sudado, decidín probar a trotar, son uns 200 mts. de perímetro que poido aproveitar, teño que correr con coidado, xa que o terreo e algo irregular con herba en todo el, e ten un certo desnivel, polo que teño un tramo con algo de subida e outro de baixada
Leveino moito mellor do esperado, cada Km. máis ou menos cambio o sentido da marcha para non cargar sempre a mesma parte do corpo, e fixen algo máis de 9 Km. en 53 minutos, non puiden alongar ata a hora, xa que tiña que entrar a traballar pola tarde e xa ia algo xusto de tempo.
Así que coma obxetivo marcareime facer entre 8 e 10 Kms. un par de veces a semana.
Un saudo.
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
658 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 31 Mar 2020, 14:35
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

eu tamén comecei a facer leira running
o meu xardín da para 200 m por volta e hoxe din 25 voltas
eso sí, teño complexo de hámster dando voltas á roda
non me colle na cabeza os que corren polos pisos
estou empezando con Pilates, que hai anos que quería tentalo, sobre todo polo da elasticidade e estirar
pero sobre todo doulle ó sacho no xardín. Esta semán non, que non hai Dios que pare fora.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 31 Mar 2020, 17:05
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

A doce vueltas por kilómetro sale el ratio de mi jardín y el frente -dentro del portal- de la casa. De momento he llegado a hacer un siete mil (ochenta y cuatro giros).

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Mar, 31 Mar 2020, 21:30
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Nueve vueltas para 1000m según el gps en mi leira adosada. Mitad gravilla mitad hierba, todo en falso llano. Por el momento mal corriendo he alcanzado 6,5km seguidos a ritmos vergonzosos. En btt unos 14km. La parte de hierba ya tiene un surco/rodada dificil de recuperar.
También me sirve como cardio-leira; usar la desbrozadora para cortar la maleza evita ya las mancuernas y las dominadas. El perro (Merlin) me mira curioso, creo que pronto se unirá y haremos un intento de canicros, todo sea que no se enrede y acabemos lastimados. Por ahora se entretiene más con los topos que conmigo.
Es curioso corriendo estoy más cómodo en sentido antihorario, aunque cambio el sentido cada 10 vueltas.
Me ha alegrado saber por aquí que no soy el único dando vueltas al minifundio.
furancho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/04/16
0 Carreiras
82 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Abr 2020, 17:59
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Aquí apañamos el cardio como podemos.
El punto positivo es que sumamos los mismos minutos, ritmos cardíacos y por tanto consumo calórico que antes del covid. El parte de guerra habla de una rodilla está un poco saturada tal vez de los giros. Se echa de menos una llevar mayor amplitud de zancada.
No sé si estaremos traspasando el Ecuador de esta experiencia de este periodo tan raro, pero me quedo con lo positivo es que superar las dificultades de un entrenamiento en estas condiciones. La imaginación (al poder) y las ganas hacen el resto.
Conseguimos mantener la ansiedad a raya y la moral a buen nivel, la báscula ya es otro cantar.
Mucho ánimo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Abr 2020, 19:31
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Pois 2º día de leira running, ampliei un pouco o percorrido meténdome pola zona das mazanzeiras, que está algo máis inestable e teño que facer un par de quiebros, pero así saeme a 230 mts. cada volta.
Cheguei ós 10 Kms. a 5'32", polo que debín facer 44 voltas, xa teño os carreiros feitos (herba pisada) y eso que nalguns tramos das voltas procuro non pisar sempre polo mesmo sitio.
Pero coincido, que é bastante monótono estar tanto tempo dando voltas nun espazo tan pequeno, ainda que leendo a outros foreiros, son un afortunado por ter este lugar.

Un saudo, e queda un día menos.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Abr 2020, 9:34
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Boas Kurty, eu tamén me atopo na mesma situación pero se queres, aproveitando que chega o bó tempo podes facer varias cousas para romper a monotonía como cambios de ritmo tipo unha volta rápida outra lenta, duas voltas rápidas unha lenta.
Tamén podes aproveitar a incluir o tramo de 200 mts en sesións tipo tábata como series de burppes, sentadillas, zancadas...e arrancar a facer unha volta rápida.
Saudos e ánimo.
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Abr 2020, 11:41
Asunto: Re: Entrenar respetando medidas co-vid

Ayer recogí de los contenedores una bici estática sin sillín y con la rueda de inercia escarallada. Tras una chapucilla todo funciona perfectamente aunque hay que pedalear de pie. No os imagináis lo bien que me ha venido. Casca mucho estar de pie todo el rato pero combinando con otros ejercicios vale perfectamente. Mi hijo que entrena conmigo en casa también lo agradece. Bailar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos