Foros ›
Me han multado por correr durante el estado de alarma
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2020, 8:55
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Multado2020 como ya empiezas a tocar un poco los güevos habrá que decirte lo estás pidiendo oir.
Eres un incívico, irrespetuoso, insolidario, etc...
Pero la multa no te la han puesto por eso, te la han puesto por parvo.

Homo homini gallicus canis
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2020, 8:59
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Bonito artigo pero para empezar o retrasado será él. Non faí falta insultar a xente para dar unha opinión.
Haí que ver como cambian os tempos, antes os país se queixaban de que os seus fillos se pasaban todo o tempo en casa sen querer sair mirando para a consola e o ordenador e agora lle haí que dar prioridade para sair.
Que @s nen@s necesitan sair é certo pero a xente que perdeu o traballo e que ten que pagar facturas e non pode, que ven un futuro moiiii negro teña que quedar na casa non o vexo moi sano psicolóxicamente.
Vexo moita xente denunciando a corredores pola rua, onde estaba toda esa xente decente e solidaria cando escoitaba o seu veciño mallar na sua parexa e ó atopar o dia seguinte a muller co ollo morado e moratóns facia que non pasaba nada, ou cando ven na su rua os trapicheos de droga e maís calan e xiran a cabeza. Haí moit@ HIPÓCRITA solt@.
Saudos.
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2020, 9:27
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

DoctorSlump escribió:
Multado2020 escribió:
Me cuesta mucho creer que haya sido el único de este foro que se haya saltado el estado de alarma, estoy seguro que incluso alguno de los adalides del respeto lo hayan hecho, pero obviamente no lo va a reconocer por no exponerse.

Y eso lo dice un cobarde que se crea un nick falso para contar sus trampas.

Aquí hay tema doctor, un investigador incansable debe llegar al fondo con ventana indiscreta o sin ella.


Seriamente ahora señores. Hipocresía o no, no podemos justificar una conducta prohibida con otros comportamientos reprobables: la multa está bien puesta, en eso estamos todos de acuerdo.
Eso sí, ¿hay alguien que no desee ir a correr y que teniendo en cuenta las circunstancias del caso descrito (sea real o no, como si multado2020 es un agente de incógnito, no viene al caso) no pueda entenderlo al mismo tiempo que se le recrimina?
Yo lo entiendo, empatizo con las ganas de ir a correr pero la multa es de manual y teniendo en cuenta la que está cayendo, el esfuerzo sobrehumano de algunos colectivos y la de gente que está muriendo, repito, MURIENDO (además en soledad)es una inconsciencia pero es que además es una inconsciencia insolidaria con el resto de la población que estamos encerrados.
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2020, 9:27
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Rufino..en eso tienes razón..lo de "retrasado" sobraba...En lo demás,las normas están por algo,aq no estemos de acuerdo y creamos q no es peligroso correr sólos, hay q acatarlas y punto...
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2020, 9:56
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Boas, sempre mantiven que os das normas haí que acatalas e respetalas.
O que digo e que onde estaban antes tod@s estes xusticieiros de balcón?
Os datos están ahí e non son mentira. En Francia podes sair correr só ou ca persoa que compartes aloxamento durante unha hora a partir das 19:00 e TEÑEN MENOS CASOS/MORTOS QUE NOS. O problema non é a xente que faí exercicio/actividade no exterior senón a xente que non sabe poñerse a mascarilla nín os guantes. Haí modos de actuar durante a vida diaria bastantes mais perigoxos e contaxiosos que sair a correr.
Moita xente se está contaxiando nos nosos hospitaís pq non lle dan os medios necesarios @s sanitari@s.
Deberían estar facéndolles tests @s nos@s sanitari@s pero non o retrasan por medo a quedarse sen personal e mentras poden estar contaxiando @s enferm@s.
Pero eso sí, ese tipo chámalle retrasados ós que saen correr.
Saudos.
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2020, 10:03
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

buffff..... a otra cosa, esto ya empieza a irse de las manos. A ver que hay por ahí..... Pensando
Multado2020

Novo foreiro
Novo foreiro
20/04/20
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2020, 12:14
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Es curioso que con alguno que me insulta soy ‘amigo’ en el foro e incluso nos conocemos personalmente. Tan mala persona no soy os lo aseguro.

Me tranquiliza saber que un compañero de club que vive en el rural ha hecho trampas tambièn, no de forma tan visible como yo pero trampas al fin y al cabo.
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2020, 13:57
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Na miña humilde opinión as normas son para cumplilas.... Últimamente solo vemos o que fan noutros países que son todos moi Bos,deixan correr, ir en breve o colegio,non teñen tantos mortos.....etc. Levamos no que vai de confinamiento cerca de 600000 denuncias e todos creo sabemos as normas...se non fora así como estaríamos???? Un Saudo a todos.
Janeiro99

Novo foreiro
Novo foreiro
27/11/18
21 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2020, 14:00
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Eu creo que se vos foi da man o tema. Primeiro, o post ten toda a pinta de ser falso, xa que o pon cun pseudonimo, e... a maiores... tal cual el o expón dudo moito que o multasen. Primeiro, a policia non o veu correndo, solo o pilla cando vai no sei coche para a casa, e a poli non vai multar polo “dixome dixome” dos veciños, realmente solo o pillan por causa inxustificada de conducir, que segun el tampouco lle explicaron, ainda así, a policia sin saber mais datos, sen ter constatado, o proporia para sancion... o relato ten varias lagunas.

O que si, xera un gran debate. Que moita xente sae a correr a escondidas, obvio, son eles foco de contaxio?? Falamos de solidaridade cando como decia un compi, miramos para outro lado cando vemos maltrato, trafico de drogas, un colega nos pasa un video na sua moto a 200, vemos menores apostando, ou traballando en negro, defraudando a facenda... por que unha aldea de cinco habitantes, dez, como moitas no rural galego ten que ter as mesmas medidas que unha cidade, por que un avó non pode ir andar como soía facer nesa aldea??

Todos sabemos que as medidas son por algo, por que esta sociedade mañá lle dis que saian a correr e os primeiros dias sairán ata o pupas, a semana, xa nin os ves... pero os primeiros dias...

A cuarentena durará dous, tres, seis meses... a solidaridade ou envexa... dura bastante mais na vida.
Multado2020

Novo foreiro
Novo foreiro
20/04/20
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2020, 14:29
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Ojalà fuera inventado Janeiro99 pero ocurrió tal cual lo relaté. No tengo problema en mandar captura de la multa, donde figure la motivación, cuando me la notifiquen ya que me según me dijeron por motivos sanitarios no me iban a entregar la notificación en mano.

Respecto a tu segundo párrafo totalmente de acuerdo.
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
658 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2020, 14:40
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

vivo en el rural y podría salir a correr sin que me viera nadie
al principio me lo planteé, pero al final venció el respeto a los compañeros que no pueden correr y a las condiciones del confinamiento
ayer cumplí 56 años y para celebrarlo tocaron 56 vueltas al jardín
apenas 9 kms, pero las disfruté como un enano
y mi perro, un pastor belga, ni os cuento
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2020, 15:16
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

micholox escribió:
Na miña humilde opinión as normas son para cumplilas.... Últimamente solo vemos o que fan noutros países que son todos moi Bos,deixan correr, ir en breve o colegio,non teñen tantos mortos.....etc. Levamos no que vai de confinamiento cerca de 600000 denuncias e todos creo sabemos as normas...se non fora así como estaríamos???? Un Saudo a todos.
Como estaríamos, poís che vou comentar as solucións.... Van deixar sair os menores de 14 anos a recados tipo ir o super cos pais... O supers son unhas das áreas maís grandes de contaxio e para arreglado meten os menores de 14 cos pais, vaia merd.... de solución. Eso retrasa a compra e por riba que vixia que os menores non anden a tocar todo....
Saudos.

pd: E non, non é que os outros paises sexan mellores o son os seu polilíticos.
Saudos.
GUINEANO

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
0 Carreiras
429 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2020, 17:28
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Multado2020 escribió:
Es curioso que con alguno que me insulta soy ‘amigo’ en el foro e incluso nos conocemos personalmente. Tan mala persona no soy os lo aseguro.

Me tranquiliza saber que un compañero de club que vive en el rural ha hecho trampas tambièn, no de forma tan visible como yo pero trampas al fin y al cabo.
¿Te tranquiliza saber que hay otras personas que hacen trampas? ¿Eso te hace sentir mejor? No iba ni a entrar en este debate pero, tanto si piensas como si no todo aquello que comentas, tienes un serio problema. En una situación como la que sufrimos parece que te estás cachondeando de la gente, sobre todo de los que sí salen de casa con motivos realmente justificados (sanitarios, policías, trabajadores de supermercados, transportistas...) y los que están encerrados en casa desde hace 5 semanas y lidiando con situaciones familiares complicadas en pisos de dimensiones reducidas.
En fin, me borro de este hilo.
Santacompanha

Novo foreiro
Novo foreiro
25/10/17
17 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2020, 19:13
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Vives a 500 metros das pistas forestais e vas en coche. Ten delito.
Dis que as 8 da mañá e tempraniño . Sen comentarios...

""4.- Efectivamente, después de mandarlo a tomar viento arranco el coche y cuando estoy emprendiendo la vuelta a casa veo como un coche de la local con sirena y luces me sigue y me manda parar."" Este é o paragrafo que mais me gusta. No tempo que se tarda en recorrer 500 metros en coche. Sobrou tempo para que un veciño chamase a policía e que esta chegara tan rápido que ainda tivera que seguirte. En fin... ou a policia no teu pobo é supereficaz, ou ti moi rápido non conduces.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Abr 2020, 19:44
Asunto: Re: Me han multado por correr durante el estado de alarma

Menudo chaparrón.

Yo estoy contigo Multado. Las leyes están para cumplirlas, pero esta no es una ley al uso. Aunque, también un estado de alarma no es una situación al uso. En este tiempo todo es relativo: el estado de alarma, la ley, tus motivaciones y la opinión del policía local que te multó. También son relativas las medidas tomadas por un gobierno si lees bien la constitución (entendiendo que el estado de alarma da capacidad al gobierno para eliminar ciertos artículos).

Según el texto legal está claro que mereces la multa, pero ojo, toda multa es recurrible. Para mí y mi sentido común es multable el hecho de que una persona con su actitud propague el virus a la población. Está claro que este no es tu caso si has actuado como dices. Para la norma es multable todo el que salga de casa sin justificación. La imposibilidad de justificarte en el momento de la multa es lo que hace la norma injusta. El policía no tiene la capacidad para saber si dices la verdad, pero tampoco tiene la capacidad para saber que efectivamente has contagiado.

Si todo el mundo actuase como tú tampoco habría riesgo. Si todo el mundo corriese en solitario, en una pista forestal, sin tocar nada no iba a ir a peor la situación de contagios en esa zona. Pero eso no iba a pasar, no?

No está nada claro que toda la limitación a la circulación sea igual. No se puede equiparar lo que tu has hecho con los cientos de madrileños que pretendieron ir a Pontevedra hace unas semanas.

Si tu tienes la conciencia tranquila es lo que vale. No te debe importar la opinión de nadie, ni la multa, ni los linchamientos. Me parece que en la situación individual estás en tu sitio.

Se entra aquí en un debate muy profundo que compara a la sociedad española (trilera y con gobierno paternalista) con otros países de nuestro entorno en los que los ciudadanos son responsables y su gobierno los respeta.

Yo estoy contigo. Has hecho lo correcto. Le has echado valor para saltarte una norma que como individuo (insisto) consideras injusta, igual que yo.

Y conste que si yo fuera Sánchez, habría hecho lo mismo que él, pues nuestro gobierno es paternalista porque nos lo merecemos.

Yo esperaría, recurriría e iría a ver que opina un juez al respecto, si tienes paciencia y ganas, a toro pasado. A lo mejor hay jueces que consideran que hacer lo que tu has hecho no afecta a los contagios. A lo mejor hay un juez que se basa en los hechos más que en la norma.

Todo lo que pasa estos días está por ver. Todo es excepcional, incluso los linchamientos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos