Foros ›
XXV Medio Maratón de Pontevedra (18/10/20)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2020, 13:43
Asunto: Re: XXV Medio Maratón de Pontevedra (18/10/20)

O dos 10 metros de distancia no rebufo entendo que é unha medida baseada neste estudo:

-- Belgian-Dutch Study: Why in times of COVID-19 you should not walk/run/bike close behind each other.

Alí fixeron simulacións sobre as distancias ata a que poden chegar as partículas que expulsamos ao respirar, que son potencialmente contaxiosas.

Jurgen Thoelen — Gladiator Labs escribió:
On the basis of these results the scientist advises that for walking the distance of people moving in the same direction in 1 line should be at least 4–5 meter, for running and slow biking it should be 10 meters and for hard biking at least 20 meters. Also, when passing someone it is advised to already be in different lane at a considerable distance e.g. 20 meters for biking.

(Traducción realizada con la versión gratuita del traductor www.deepl.com/translator )

Sobre la base de estos resultados, el científico aconseja que para caminar la distancia de las personas que se mueven en la misma dirección en una línea debe ser de al menos 4-5 metros, para correr y andar en bicicleta lenta debe ser de 10 metros y para andar en bicicleta rápido de al menos 20 metros. Además, al rebasar a alguien se aconseja estar ya en un carril diferente a una distancia considerable, por ejemplo, 20 metros para ir en bicicleta.



rebufo-covid.jpg
Descrición: Rebufo al correr.
Visto: 2704 veces
rebufo-covid.jpg

jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2020, 14:00
Asunto: Re: XXV Medio Maratón de Pontevedra (18/10/20)

… pois vendo o regulamento… que fai distincións de pontevedreses e foráneos... pois … pola miña parte.."fue bonito mientras duró la cordura y las buenas maneras".. e que en vindeiras edicións.. .sexa xa oficialmente un campeonato pontevedrés de media maratón... Muro Muro Muro Muro
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2020, 16:23
Asunto: Re: XXV Medio Maratón de Pontevedra (18/10/20)

A mi me parece que La Gimnastica de Pontevedra ha conseguido organizar una prueba con las muchas no, muchísimas, limitaciones e obligaciones que le habrán impuesto en estos días. Seguro que querrian hacerlo como se ha hecho hasta ahora, e imagino que la disyuntiva era o no hacer nada o hacer lo que se podía y dejaban. Otras Organizaciones como la San Martiño en Ourense, la Pedestre de Santiago o la 21 de Vigo han decido (obligados o no) a no hacerlas; pues la Gimnastica ha decido dar el paso y atreverse y a mi esto me parece bien; más teniendo en cuenta que la Fegatri cancelo hace apenas 15 días el XX Triatlon Cidade de Pontevedra.
Supongo también que una de las obligaciones es la limitación en la participación y de ahí lo de los 300 participantes (que realmente se quedan en 280 pues se guardan 20 para libre disposición), y la eliminación de la prueba de 10K que seguro atraería a mas populares.
Supongo que por eso tambien limitan la participación a los menores de 65 años (nunca antes habia visto esto) y será porque las personas más mayores son mas vulnerables al Covid.
El hecho de priorizar a los empadronados en la ciudad tampoco lo veo una "discriminación" al fin y al cabo co-organiza y aporta dinero y medios el Concello de Pontevedra, y sinceramente en este mismo momento con mas de 12h de inscripiones abiertas solo a Pontevedreses solo hay 37 inscritos (vamos una avalancha) así que igual ni se cubren las plazas.
Yo veo más discriminación en otras carreras que solo dejan participar a los federados (sobre todo Triatlones) o en las que no dejan recoger el dorsal el día de la prueba y tienes que desplazarte otro día o pedir a alguien un favor o pagar por llevarlo a casa; o en las que piden un tiempo mínimo.
Por tanto mi enhorabuena. Y como en todo, a quien le guste y pueda que vaya y el que no le guste o no pueda que no vaya.
Yo personalmente este año y después de seis ediciones seguidas participando y siendo Pontevedrés de nacimiento (aunque ya no empadronado allí) no iré, no estoy en condicines de acabar un 21K decentemente y además no me gusta el formato, correr solo por un circuito alejado del centro de la ciudad, sin público, no me atrae, para eso hago un entrenamiento yo solo. Pero esto ya es más un tema ge gusto personal.
Aún así me alegro de la iniciativa.
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Mér, 07 Out 2020, 5:34
Asunto: Re: XXV Medio Maratón de Pontevedra (18/10/20)

Pues yo comparto la opinión del compañero Orion764. La comparto totalmente
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
364 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Out 2020, 16:43
Asunto: Re: XXV Medio Maratón de Pontevedra (18/10/20)

orion764 escribió:
A mi me parece que La Gimnastica de Pontevedra ha conseguido organizar una prueba con las muchas no, muchísimas, limitaciones e obligaciones que le habrán impuesto en estos días. Seguro que querrian hacerlo como se ha hecho hasta ahora, e imagino que la disyuntiva era o no hacer nada o hacer lo que se podía y dejaban. Otras Organizaciones como la San Martiño en Ourense, la Pedestre de Santiago o la 21 de Vigo han decido (obligados o no) a no hacerlas; pues la Gimnastica ha decido dar el paso y atreverse y a mi esto me parece bien...

Isto por suposto. Valoro que deran o paso e vaia curre que lles suporá organizar algo así!

A miña crítica ía mais ben no sentido do que moi ben comentaba Mac-Ray

Pero xa sabemos que este ano e neste país non deciden os que saben, senon que temos que crer que saben os que deciden...
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Out 2020, 21:13
Asunto: Re: XXV Medio Maratón de Pontevedra (18/10/20)

Na miña opinión para entender a situación actual e as decisións que se toman haí que ver a clase de políticos que temos. Xente que cando o resto de Europa podía facer unha hora de exercicio ó dia nos obligaban a pedirlle o can ó veciño para poder pasear. Políticos que cancelan o Trail de Padrón de Vértice con 200 participantes e a semán seguinte autorizan unha andaina de case 600 persoas.
A partir de ahí é comprensible o do reglamento de só empadroados, distancias respecto a outros participantes....cousa que non vexo factible, sobretodo nos postos de diante onde as diferencias de tempo son mínimas.
A partir de ahí parabéns a organización por sacar adiante ésta proba, é un paso cara a normalidade pero como xa dixen noutro foro creo que as probas multitudinarias tardarán anos en volver.
Un saudo.
pasitos

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/06
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2020, 11:55
Asunto: Re: XXV Medio Maratón de Pontevedra (18/10/20)

En este momento en el que todo son cancelaciones de carreras y eventos es para felicitar y agradecer que alguien se atreva a sacar adelante una competición cómo esta.
El reglamento está elaborado basándose en las medidas Covid19. Yo he participado en Arnoia y en el Campeonato de España de Triatlón y son casi las mismas. Hay que elegir entre no hacer nada o hacer deporte en base a lo permitido.
Realmente me parece infinitamente más seguro correr al aire libre que estar sentado en un bar.
Por mi escasa experiencia en competir de esta manera el contacto es prácticamente imposible y las distancias son muy fáciles de mantener. Es muy seguro y no habrá problemas de descalificaciones por incumplir el reglamento.
Lo de dar prioridad a la gente de Pontevedra lo encuentro lógico. Si son ellos los que apuestan por hacer cosas tendrán que dar prioridad a sus vecinos. De todas formas todavía hay pocos inscritos y la gente de fuera tendrá opción de conseguir plaza si lo hacen pronto (yo no soy de Pontevedra y espero conseguirla)
Muchísimas gracias por tirar adelante !!
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2020, 20:10
Asunto: Re: XXV Medio Maratón de Pontevedra (18/10/20)

Pues nosotros seremos de la partida y estaremos en línea de salida.

Aplaudimos la valentía de la gimnástica de Pontevedra así como de las instituciones por sacar adelante esta prueba, son tiempos difíciles e inexplorados los que nos toca vivir, en nuestra mano esta...

Será una competición distinta, una Contrareloj individual de 21 kilómetros con todo lo que conlleva, un reglamento y un protocolo Covid que hay que respetar, como digo tiempos desconocidos...

Pero lo realmente importante es que seguimos adelante, que de una forma u otra seguimos luchando, que una ciudad apuesta por el deporte y la vida!.

Allí estaremos, será muy difícil buscar un ritmo competitivo, será luchar contra nosotros mismos, pero nos pondremos un dorsal y pelearemos...

Apertas Jesus!!!...

Salud y Kilometros
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 09 Out 2020, 10:07
Asunto: Re: XXV Medio Maratón de Pontevedra (18/10/20)

no estoy muy seguro de la celebración de este maratón el día señalado, ojalá se celebre ese día, pero tal como está la cosa, tengo mis dudas y no me extrañaría una cancelación.

Friends forever
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Out 2020, 21:40
Asunto: Re: XXV Medio Maratón de Pontevedra (18/10/20)

Pois outro que se anima a correla, ainda que estou nun estado de forma moi baixo por culpa das continuas molestias, pero hoxe fixen 12 Kms. uns segundiños por debaixo de 5' Km. de menos a máis e non tiven nen teño molestia ningunha, así que malo será que non poida rematala a ese ritmo, creo que puxen 1h47 ou 1h48 de marca para poder ir sobrado.
Acabo de leer o regulamento, e imaxino que todas as medidas anti covid, serán as que lle mandan cumplir para autorizar a celebración da mesma.
O final, máis cunha carreira ao uso vai ser unha especie de adestramento en solitario, cousa a que estou afeito, xa que sempre vou só.
Agardemos que se poida celebrar, un saudo para tod@s.
IMOS-INDO

Novo foreiro
Novo foreiro
17/02/11
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Out 2020, 18:16
Asunto: Re: XXV Medio Maratón de Pontevedra (18/10/20)

Grazas a todos os q estanse esforzando e traballando pa q a MM d Pontevedra saia a diante.
Como ben dixeron e penso o mesmo: hai menos risco correndo o aire aberto q dentro dun bar sentado a aire pechado.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Out 2020, 12:35
Asunto: Re: XXV Medio Maratón de Pontevedra (18/10/20)

Pois non se cubriron as prazas ofertadas, seremos 240. Xa está asignado o nº de dorsal. O meu é o 142, vou ser dos derradeiros en sair da 1ª tanda de 150, as 9:23'20 teño prevista a saida xunto ao dorsal 141, preferia estar na 2ª que escomenzan a sair as 10:15, así non tería que madrugar tanto.
Hoxe fixen 13'5 Kms. sen molestias ninngunhas, e indo de menos a máis, facendo os 3 derradeiros entre 4'43"e 4'45", polo que como moito sairei outro día, e farei menos Kms. para non arriscar.

Un saudo.
charliebueno

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/05/13
0 Carreiras
146 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Out 2020, 17:34
Asunto: Re: XXV Medio Maratón de Pontevedra (18/10/20)

Donde se puede ver hora de salida de cada uno? gracias
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Out 2020, 18:34
Asunto: Re: XXV Medio Maratón de Pontevedra (18/10/20)

charliebueno escribió:
Donde se puede ver hora de salida de cada uno? gracias

Pois agora xa non sei, por que no enlace que puxo admin. no 1º mensaxe deste tema, na páxina 6/7, veñen os horarios de saida, cun intervalo entre cada 2 corredores de 15 segundos.
correrengalicia.org/re...ra-reg.pdf

Pero na páxina de emesports, no regulamento nas páxina 7/8, os horarios de saida, veñen cun intervalo entre cada 2 corredores de 20 segundos.
eventos.emesports.es/i...&lang=

No meu caso teño unha diferencia de caseque 7' na miña saida.

Haberá que poñerse en contacto ca organización e que nos aclaren ese punto.
Pèlerin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/10/14
0 Carreiras
159 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2020, 6:48
Asunto: Re: XXV Medio Maratón de Pontevedra (18/10/20)

Son 20' los definitivos. Ayer colgaron los horarios definitivos por dorsal. Nos vemos Bailar
eventos.emesports.es/i.../#1_341746





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos