Foros ›
Para as Organizacións - Melloras para o futuro
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Dec 2020, 13:17
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

Boas, eu son da idea de que a inscripción inclua soamente o dorsal, seguro da proba e avituallamientos.
Se queres a unha camiseta ou calquera outro recordo da proba o reservas pola web e o pagas ca inscripción.
No Trail do Comado en Barreiros xa levan varias ediccións regalando co dorsal unha árbore para plantar.
E postos a dar mellor que a camiseta pois botella de viño (Parada de Sil), mel ou queixo (Cuntis) que seguro duran menos pero prestan maís.
Saudos.
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Dec 2020, 14:12
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

A mi lo que a veces me motiva para ir a una u otra carrera es si tienen categoría +50, y por lo que he hablado con otros corredores les pasa algo parecido. Creo que debería ser "obligatorio" tener esa categoría en las carreras que se precien de pensar en los corredores. No soy de los que luchan por el podio pero siempre motiva saber que compites contra gente de tus características.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Xov, 10 Dec 2020, 14:34
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

O de darlle "volta a cabeza" esta ben, e a única maneira de cambiar as cousas, o tema de "proba e error" e o único xeito de facelo e como xa dixeron atrás "escoitando" os implicados. Un exemplo recente foi o dos dorsais con sementes da media de Coruña, para min un fracaso absoluto, pero cumpre os puntos de arriba (ainda que non evitase outra caiseta C21).
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Ven, 11 Dec 2020, 21:42
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

Como xa apuntou algún, o millor sería facer un precio diferenciado para quen queira camiseta. Si che gusta ou tes falta dela pagas un plus e cha dan co dorsal; que estas farto de camiseta, pagarías unha inscripción máis reducida. A cuestión e si sería factible dende o punto de vista loxístico dos organizadores.

Sobre agasallar con arbores para plantar, e unha idea que non me fai moita gracia. Teño visto carreiras nas que as regalaban e xente que as collían para logo rematar no lixo. Non todos temos parcelas...

E si pretendemos que a organización, ainda por encima de prepararnos a carreira, se encargue tamén de plantar... Silbar

O das camisetas, como xa dixeron algúns, os patrocinadores queren ver os seus logos reflexados, senon para que pagar.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
624 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Dec 2020, 19:16
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

Boas,

Simplemente un apunte para lembrar que aquí xa tivemos algunha proba nas que ou na "bolsa do corredor" ou a modo de "agasallo para finishers" había árbores. O primeiro UTAC do Galicia Máxica (el levei un amieiro que plantei en Pontevedra), por exemplo. E tamén creo que houbo algunhas probas nas que parte da inscrición ía para a reforestación da zona tras incendios.

Logo o tema de se camiseta si ou non, ou a maiores doutros agasallos/produtos publicitarios/etc., xa é outro cantar.

Grazas e un saúdo.
Craseski

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/10/14
0 Carreiras
178 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2020, 12:01
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

Desde mi punto de vista es interesante, sin embargo ¿Toda la comunidad pensaría lo mismo? ¿Quien plantaría los árboles? que entiendo que serían autóctonos.
Imagino que estas decisiones deberían venir desde el gobierno y por cierto hay un plan de medidas a nivel internacional para el 2030 que podría apoyar iniciativas como esta
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2020, 12:36
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

Si un árbol se planta en el bosque y no hay nadie cerca para verlo, ¿puntúa la carrera para el circuito?

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Dec 2020, 17:37
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

DoctorSlump escribió:
Si un árbol se planta en el bosque y no hay nadie cerca para verlo, ¿puntúa la carrera para el circuito?

Si es un pino, te detraen puntos por cada espectador.


El viejo debate de la bolsa. Hay carreras que te dan a elegir si quieres bolsa o no, que sería lo idoneo desde mi punto de vista de corredor. Un árbol me parece una gran idea, aunque no me cuesta nada imaginar un montón de árboles tirados por ahí como zapatos viejos.
Para mí una mejora sería que todas las clasificaciones reflejaran el tiempo neto además del real, cosa que muchas empresas de cronometraje ya ofrecen pero en muchas ocasiones el tiempo real y el neto son lo mismo... supongo que será un tema de servicios contratados a dicha empresa.
Detalles como poner sillas de plástico para que te sientes a quitarte el chip de la zapatilla también me han llegado al alma.

Y sí, estamos en pandemia y la prioridad son otras cosas pero lo que se ha planteado aquí es cómo mejorariamos las carreras populares, no la urgencia en volver a correr.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mér, 16 Dec 2020, 8:52
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

DoctorSlump escribió:
Si un árbol se planta en el bosque y no hay nadie cerca para verlo, ¿puntúa la carrera para el circuito?

Si, sería factible, pero sempre que empregues un "sacho" ou outra ferramenta autóctona para poder plantalo. Razz

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
658 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 19 Dec 2020, 11:11
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

la verdad es que uso bastante las camisetas que me dan, en entrenos o incluso para vestir, caso de maratones o medias. Otra cosa son las tallas, que deberían unificarlas. A veces me vale una M, otras una L, o incluso en la Media Maratón de Lugo tengo dos camisetas talla L que me quedan pequeñas y no me puedo poner. Una pena porque son de las más chulas que tengo.
Coincido con lo de darlas al final de la prueba, especialmente en invierno.
Supongo que en la nueva normalidad las salidas serán más escalonadas y se agradecería que la gente se colocara por tiempos reales en los cajones de salida, pero eso no es culpa de los organizadores.
En cuanto a la organización, hay de todo, buenas, regulares y malas. Sino me gusta como está organizada una prueba, dejo de ir y listo. No hay mejor crítica y selección natural que nuestra libertad para elegir dónde quieres correr. Hay pruebas gratuitas a las nunca volveré y otras que pago 50 € y seguiré yendo encantado.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos