Foros ›
IV Trail / Andaina San Silvestre - Lousame 26*27/12/2020
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Dec 2020, 19:05
Asunto: Re: IV Trail / Andaina San Silvestre - Lousame 26*27/12/2020

ZANCADILLA escribió:
Kurty, si pruebas un trail da por hecho que repites, yo de ti ya me estaba comprando unas zapas de monte. Molón

Xa corrín 3 ou 4, e non me disgustaron, pero tampouco me apasionaron, ademáis teño que ter moita precaución cos nocellos, (varios esguinces en cada pe), o día 13 fun polo monte e ainda que ia subindo levemente, nun momento que me despistei mirando o GPS, pisei unha raiz e torcedura moi dolorosa (pensei que rematara alí o entreno), que ainda me molesta algo agora mesmo ao correr polo monte.

Zapas, merquei unhas no Decathlon o luns, as cales estrenei por monte hoxe (estaba encharcadísimo como é lóxico), estiven andando o martes e o mercores con elas para adaptarme e moi ben.

Un saudo.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Dec 2020, 17:31
Asunto: Re: IV Trail / Andaina San Silvestre - Lousame 26*27/12/2020

Parabéns a organización pola proba de hoxe. Trail bonito e ó meu modo de ver con un punto maís de desnivel e dureza que en edicións anteriores. Finalmente o tempo nos respetou e prácticamente non choveu, eso sí, algo de frio e sobretodo humidade.
Moi bén senalizado e con moita xente da organización en cruces e ó longo da proba.
Respecto o tema Covid todo moi bén organizado. A saida de 12 en 12 participantes, poñer a mascarilla antes de entrar en meta....
Se demostra que se tod@s poñemos da nosa parte se poden organizar probas...
Po ano se podo voltareí participar como en todalas as edicións anteriores.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Dec 2020, 17:35
Asunto: Re: IV Trail / Andaina San Silvestre - Lousame 26*27/12/2020

Pois rematada sen novidade este duro trail, ao que houbo que engadirlle a dureza que xa tiña de por si, o mal estado no que se atopaban as corredoiras e camiños polos que transitamos.

Cando chegamos o lugar, ainda estaban rematando de dar a saida as derradeiras tandas do trail longo, recollidas de dorsais, charleta con varios coñecidos das carreiras, que non via dende hai moito tempo, e para o coche a cambiarse e de volta quentando para o lugar da saida.
As duas primeiras tandas de 12 por ranking, e despois de 12 en 12 o chou en intervalos de 30 segundos, cada un de nos tiña un punto verde no que se situar para gardar a distancia de seguridade.
Saida en subida, ca mascarilla posta ata un punto marcado, creo que a 800 mts., sensación máis mala a de correr ca mascarilla, (tivemos que voltar a poñela a uns 300 mts. da chegada).
O percorrido consisteu nunha chea de subidas e baixadas encadenadas, e con bastantes tramos relativamente chans nos que se podía correr bastante ben, con tendencia a subir os derradeiros Kms e cunha subida moi dura por un cortalumes, quitando esa subida e un par de tramos máis, para a xente que este acostumada ao monte creo que podían correr/trotar durante todo o trail.
Eu con moita precaución sobre todo nas baixadas, procurando mirar onde pisaba, xa que había algúns puntos que estaban moi mal pola chea de auga que corría por eles, e co paso dos numerosos corredores quedaban convertidos nun auténtico lodazal.
Cando cheguei eu, xa estaban ca entrega da premiación, recollida de bolsa, considero que moi escasa, sobre todo para os do trail longo, xa que só constaba dun botellín de auga, unha laranxa e un croissant. Había mazans e platanos nunhas mesas.

En resumo, contento por voltar a participar nunha carreira, pero sigo sen encontrarlle o punto para que me enganchen os trails.
Imaxino que como ainda van pasar moitos meses, ata que fagan probas de asfalto, se celebran outros trails que non me queden moi lonxe tentarei participar nalgún máis.

Darlle a noraboa ao Concello de Lousame, por arriscarse a facer esta proba, e que sigan con ela en vindeiras edicións.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Dec 2020, 19:01
Asunto: Re: IV Trail / Andaina San Silvestre - Lousame 26*27/12/2020

Noraboa a organización, amin parecerme un pelin duro, o segundo cortafuegos sobraba EU acompañe a umha compañera do club que debutaba e fixo moi Ben ainda q se queixara da dureza dor cortalumes opino o mesmo que kurty a bolsa de corredor escasa, pero eso e o de menos, EU votei mais en falla unha carpa ainda q fora pequena para o terminar poder cambiarse de roupa, si chega a cover non safa Amos sale todo Ben ainda que o grupo que imos na cola do pelotón perdemonos nos últimos 300 mts sería culpa nosa para o ano se a fan así con dous cortalumes iremos o corto
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Dec 2020, 19:01
Asunto: Re: IV Trail / Andaina San Silvestre - Lousame 26*27/12/2020

Noraboa a organización, amin parecerme un pelin duro, o segundo cortafuegos sobraba EU acompañe a umha compañera do club que debutaba e fixo moi Ben ainda q se queixara da dureza dor cortalumes opino o mesmo que kurty a bolsa de corredor escasa, pero eso e o de menos, EU votei mais en falla unha carpa ainda q fora pequena para o terminar poder cambiarse de roupa, si chega a cover non safa Amos sale todo Ben ainda que o grupo que imos na cola do pelotón perdemonos nos últimos 300 mts sería culpa nosa para o ano se a fan así con dous cortalumes iremos o corto
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Dec 2020, 19:02
Asunto: Re: IV Trail / Andaina San Silvestre - Lousame 26*27/12/2020

Noraboa a organización, amin parecerme un pelin duro, o segundo cortafuegos sobraba EU acompañe a umha compañera do club que debutaba e fixo moi Ben ainda q se queixara da dureza dor cortalumes opino o mesmo que kurty a bolsa de corredor escasa, pero eso e o de menos, EU votei mais en falla unha carpa ainda q fora pequena para o terminar poder cambiarse de roupa, si chega a cover non safa Amos sale todo Ben ainda que o grupo que imos na cola do pelotón perdemonos nos últimos 300 mts sería culpa nosa para o ano se a fan así con dous cortalumes iremos o corto
DavidDG21

Novo foreiro
Novo foreiro
2/01/18
19 Carreiras
17 Mensaxes
Campo Lameiro
Respostar citando Envío Lun, 28 Dec 2020, 19:54
Asunto: Re: IV Trail / Andaina San Silvestre - Lousame 26*27/12/2020

Fantástico trail que non fun quen de rematar por unha torcedura do tobillo no quilómetro 16, unha pena, xa que é a terceira lesión que teño este ano, na mesma perna, e aínda por riba, o segundo esguince no mesmo tobillo en 5 meses.

Fora de todo isto, carreira espectacular ata onde puiden correla, o cortalumes dos primeiros quilómetros moi duro pero estamos nun trail, puro monte, eu disfrutei moito. O que si que foi unha pena é que non estivera o día máis claro para gozar das vistas do Iroite, pero bueno.

Parabéns á organización, de 10, amosando o camiño a seguir.

Todo un exemplo. Voltaremos!
Kushi7

Novo foreiro
Novo foreiro
19/03/15
99 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Dec 2020, 20:25
Asunto: Re: IV Trail / Andaina San Silvestre - Lousame 26*27/12/2020

jabato escribió:
Noraboa a organización, amin parecerme un pelin duro, o segundo cortafuegos sobraba EU acompañe a umha compañera do club que debutaba e fixo moi Ben ainda q se queixara da dureza dor cortalumes opino o mesmo que kurty a bolsa de corredor escasa, pero eso e o de menos, EU votei mais en falla unha carpa ainda q fora pequena para o terminar poder cambiarse de roupa, si chega a cover non safa Amos sale todo Ben ainda que o grupo que imos na cola do pelotón perdemonos nos últimos 300 mts sería culpa nosa para o ano se a fan así con dous cortalumes iremos o corto
O largo incluía o 99% do recorrido do corto, cortalumes incluídos.
FisionBoy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/03/14
59 Carreiras
244 Mensaxes
Muíños
Respostar citando Envío Mar, 29 Dec 2020, 22:21
Asunto: Re: IV Trail / Andaina San Silvestre - Lousame 26*27/12/2020

Trail moi bonito e divertido. Moi corredeiro, salvo algún tramo do cortalumes final ( único da corta). Creo que faltou algún tramo con auga jejeje.

Moi boa cobertura de proteción civil e máis de voluntarios. 10 para a organización. Non hai que esquecer que organizar un evento non é doado e nestes tempos ainda peor.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos