Foros ›
¿ Correr con o sin mascarilla ?
Foros de debate / Otros temas de interés
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Javi_fer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/19
5 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2021, 17:30
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

xpab escribió:
Bos días,

tras as novas "aperturas" do venres 26, alguén ten claro se vai seguir sendo obrigatoria a máscara para correr? Témome que non van quitar nunca a medida xa, pero quería confirmalo.

Habrá que leer el DOG que todavía no lo publicaron pero creo que tienes razón, se van a "olvidar" de quitarlo y seguro que no dicen nada al respecto. Se suponía que era una medida extrema (y absurda) por una situación epidemiológica complicada, no para dejarla hasta el fin de la pandemia. Bastante indignante.
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2021, 19:11
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

Pón esto nun xornal que soe ter información de primeira man:

"Habrá que continuar protegiéndose las vías respiratorias con la mascarilla pero se ampliará el número de deportistas (independientemente de su condición o no de federados) que podrán compartir actividad física."

Pois eso. Habrá que seguir protegiéndose Sorriso
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2021, 4:55
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

Avergoñado


Última edición por ghose o Mar, 23 Feb 2021, 6:17; editado 1 vez
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2021, 10:04
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

Javi_fer escribió:

Habrá que leer el DOG que todavía no lo publicaron pero creo que tienes razón, se van a "olvidar" de quitarlo y seguro que no dicen nada al respecto. Se suponía que era una medida extrema (y absurda) por una situación epidemiológica complicada, no para dejarla hasta el fin de la pandemia. Bastante indignante.

Cierto Javi_fer, totalmente de acuerdo, y si tenemos en cuenta que la mitad de la gente le hizo el mismo caso que a las señales de obra en la carretera tampoco pueden decir que haya sido muy determinante en la contención de los contagios.
Como si lo han sido otras medidas más estrictamente controladas que son las que ahora pretenden relajar.
La coletilla "en todo momento" en el contexto actual y a la vista de los resultados es una auténtica aberración. Nono
Ya debían haberla suprimido la semana pasada.

Homo homini gallicus canis
Javi_fer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/19
5 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2021, 17:46
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

www.xunta.gal/dog/Publ...1-5_gl.pdf
1º) A obriga de uso de máscara será exixible en todo momento durante a realización da práctica deportiva individual ao aire libre.

Con un poco de suerte en el 2050 volvemos a correr sin mascarilla sin riesgo a que nos multen.
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Ven, 26 Feb 2021, 7:26
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

É curioso o pouco esforzo que poñen en matizar certas situacións para facer deporte, comparado co caso de fumar, que é o seguinte punto. Será que o comité de expertos da xunta consideran que é máis nociva unha persoa correndo que un fumador:

"1º) A obriga de uso de máscara será exixible en todo momento durante a realización da práctica deportiva individual ao aire libre.
2º) No caso particular de consumo de tabaco ou de cigarros electrónicos, ou alimentos e bebidas, na vía pública ou en espazos ao aire libre, só se poderá exceptuar a obriga de uso de máscara, e exclusivamente durante o indicado consumo, sempre que a persoa o efectúe parada e fóra dos lugares habituais de circulación dos viandantes, de tal xeito que, tendo en conta a posible concorrencia de persoas e as dimensións do lugar, poida garan-tirse o mantemento, en todo momento, da distancia de dous metros con outras persoas. O anterior será aplicable tamén para o uso de calquera dispositivo de inhalación de tabaco, pipas de auga, cachimbas e asimilados."

Como experiencia persoal dicir que, trotando, en principio si podo ir coa máscara "colocada" (subida por enriba do nariz, dando o pego; ceñida e perfectamente situada, correndo, é outro cantar, e menos sen ira manoseando -cousa non recomendada- todo o tempo), pero en canto lle meto intensidade facendo series éme moi complicado coller aire. E eso que a máscara que levo é quirúrxica, non quero pensar o que será levar unha ffp2.
Javi_fer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/19
5 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Feb 2021, 9:26
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

Tal cual. Yo últimamente acabo con arcadas casi siempre, incluso yendo lento. Antes solo me pasaba cuando me metía bastante caña (rara vez).

Creo que se debe a que al respirar peor acumulo más ácido láctico y eso te puede hacer vomitar.

También puede ser que haya perdido forma física no vamos a poner excusas, pero me parece mucha casualidad que justo me pase ahora.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 26 Feb 2021, 11:12
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

Se abren las terrazas, como siempre muchos sin mascarilla y/o fumando, y éso que es obligatoria la mascarilla excepto sólo en el acto de comer/beber, y siempre prohibido fumar. Las autoridades no lo ven o hacen la vista gorda. Pero éso sí, si vas correr siempre con mascarilla y sinó multa. En fin.

Friends forever
furancho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/04/16
0 Carreiras
82 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Mar 2021, 9:17
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

Con el nivel que incidencia que tenemos ahora, con los desmadres que esta habiendo que te obliguen a correr a estas alturas con mascarilla es demencial, cuando por otro lado la Xunta destaca los beneficios del deporte y reconoce que en la práctica deportiva no hay contagios, mucho menos corriendo solo al aire libre digo yo.

Estoy muy enfadado, así que no voy a decir nada más...
brunoRCD

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/17
28 Carreiras
86 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2021, 0:29
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

Desde luego, la medida es absurda, pero es todavía peor que todo dios la cumpla. Es desolador el salir a correr estos meses, todo corredor con el que me cruzo va sufriendo con la mascarilla... Pero usad la cabeza, por favor!

Yo jamás saldré a correr con mascarilla, y ya son varias las veces que me he cruzado con furgones de policía y, obviamente, no he tenido ningún problema.
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2021, 5:23
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

brunoRCD escribió:

Pero usad la cabeza, por favor!

alá vou!

Muro (descrición gráfica)

brunoRCD escribió:

Yo jamás saldré a correr con mascarilla

Disimulando

Cada quen escolle as súas batallas Aplauso Tódas levamos unha pedrada e danos por ahí en non hai dios que nos saque do rego. Te acompaño en el sentimiento (de la pedrada, que no en lo de la mascarilla).

Edito de xeito preventivo: non son avogado de Feijoo-Rueda-Comitéclínico-nin gaitas. Gústame tanto correr con mascarilla como a calquera (xa o dixen aquí varias veces), só escribo porque ter que usar unha mascarilla paréceme unha nimiedade, unha molestia, unha incomodidade, un fastidio, un coñazo, e teño moitas dúbidas acerca de que en lugares pouco transitados onde é fácil separarse das persoas (*) teña incidencia na transmisión do p*** virus, pero non por iso deixei de saír a correr nin un só día que tiven gañas nestas últimas semanas.

(*) pasar bufando a 1m. duns paseantes na ruta do colesterol califica como contacto próximo. Na miña opinión. A non ser que sople nordés Demo sorrindo

Est.2008
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2021, 17:15
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

brunoRCD escribió:
Pero usad la cabeza, por favor!
Luego...¿Dónde pensabas que nos poníamos la mascarilla? Pensando

Homo homini gallicus canis
brunoRCD

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/17
28 Carreiras
86 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2021, 22:19
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

ghose escribió:

Teño moitas dúbidas acerca de que en lugares pouco transitados onde é fácil separarse das persoas (*) teña incidencia na transmisión do p*** virus, pero non por iso deixei de saír a correr nin un só día que tiven gañas nestas últimas semanas.

Hombre, no es que haya dudas, es que ha quedado demostrado en numerosos estudios y por la propia OMS que los focos de contagio se dan en espacios cerrados.

Pero eso a los que ponen las normas les interesa lo más mínimo.
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Ven, 19 Mar 2021, 21:37
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

Eu penso que se bastase cruzarse cunha persoa para contaxiala non quedaría ninguén sen ter pasado o virus. Sobre todo na primeira vaga cando andábamos sen mascarilla -lembro incluso estando o súper ateigado, todos sen máscaras preocupados máis ben de levar luvas- e é moi probable que todo o mundo se cruzase nalgún momento cun contaxiado.
A min agora o que me xera dúbidas -e o que me frea para criticar abertamente o de ir correndo con máscara- é a potencialidade das novas variantes, que é certo (ou eso parece, a saber cando foi a mutación...) que xa as coñecimos utilizando máscara. A pregunta polo tanto sería se as novas variantes teñen a capacidade de contaxiar ó aire libre. Eu creo que a variante "clásica" está máis que demostrado que non, pero non me podo apoiar en nada para dicir o mesmo das novas, así que apechugo e levo a máscara pero eso si, dubidando moito que tras unha hora sudada e a veces mollada pola choiva, poida servir para moita cousa.
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Dom, 21 Mar 2021, 14:30
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

xpab escribió:
-lembro incluso estando o súper ateigado, todos sen máscaras preocupados máis ben de levar luvas- e é moi probable que todo o mundo se cruzase nalgún momento cun contaxiado. .

si oh, o malo é iso, que nin os "expertos" saben 100% cómo é a cousa, que todo é demasiado novo en termos de "ciencia". Un pouquiño máis de coherencia e consistencia non viñan mal, iso tamén.

o que contas do súper nas primeiras semanas é tal cual.

Est.2008





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos