Foros ›
¿ Correr con o sin mascarilla ?
Foros de debate / Otros temas de interés
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Lun, 12 Abr 2021, 7:38
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

Dende que deixaron sair a correr optei por aplicar o sentido común en función do que íamos sabendo da enfermidade que, basicamente, era ir so (para evitar rebufos), correr o aire libre e, no caso de cruzarme con alguén, separarme o máis posible e incluso baixar o ritmo e camiñar. Así pasaron meses e esa forma de actuar (que facía eu e entendo que unha grande porcentaxe da xente que corría) non parece que influíra nas vagas da enfermidade nin na incidencia. Non sei qué pasaría se todo seguise así, pero a alguén en Galicia -a partir da terceira vaga onde cundíu o pánico en Galicia, tristemente de forma xustificada- se lle ocurríu que puxéramos unha máscara para correr para evitar contaxios. Supoño que as mesmas persoas que, por exemplo, querían aumentar o número de comensáis das ceas de Nadal sen contabilizar nenos. Os mesmos expertos. Tendo en conta que unha máscara mollada e manipulada e mal colocada baixa a efectividade nunha cantidade porcentual considerable, non se entende que, supoñendo a actividade de correr un risco grande de contaxios, non se tivera prohibido a mesma. A non ser que quen faga as leis actúe con descoñecemento, sen asesorarse, e obviando estudios, o cal non pode ser dunha persoa á que se lle supón que unha parte grande do seu traballo hoxe en día esté adicada ó estudio dunha pandemia, minimizando as molestias a unha poboación xa bastante amargada por outras causas máis graves.

Debido a este esceario confuso, optei por levar unha máscara, para evitar sustos en forma de multa e para facilitarlle a vida ós corpos da orde. Eso si, o máis do tempo baixada (teño a sorte de poder correr case sempre por lugares non concurridos), e levantándoa se cruzo a alguén, pero realizando as mesmas "maniobras" que facía antes, esto é, correr so e alonxándome todo o posible da xente, ou baixando o ritmo se non o podo facer. Pero sobre todo escapando da falsa seguridade que podería darme levar un trapo sudado e mal colocado diante da boca.

E así seguirei actuando cando menos unha temporada; xa non me molesto en ler leis ambiguas, confusas, e contradictorias, porque ademáis os policías de balcón xa interiorizaron que correr é con máscara e quizáis te cruces con algún que non teña un bo día (recoñezo que lles collín algo de medo). Ou, quen sabe, ó mellor montan excursións para ir a algunha comunidade veciña a correr sen máscara, como facían nos tempos do destape para ir ver películas a Francia. A facer cousas indecentes. En fin, son os tempos que corren.
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Xov, 15 Abr 2021, 9:15
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

Un fío de Twitter dun cardiólogo sobre máscaras e toxicidade cardiovascular coa actividade física twitter.com/zigorMM/st...058?s=1002
Javi_fer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/19
5 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Abr 2021, 10:12
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

Me encanta el estudio de la televisión canaria que sale en el hilo. Ese "experto" no hizo deporte en su vida y se atreve a decir que la mascarilla no reduce el VO2 max, es decir, que no solo no perjudica en el entrenamiento de baja intensidad sino que tampoco perjudica en el ejercicio a intensidad máxima. Como lleva una bata puesta y una tecnología que mide muchos números me lo tengo que creer.

A ver quien le explica a este inútil que hay una cosa que se llama calentamiento. Obviamente si estás frío y la prueba es de máxima esplosividad rindes fatal, si ya has entrado en calor la segunda prueba te sale mucho mejor. Tampoco tiene nada que ver una prueba que dura un minuto como esta chorrada con un entrenamiento completo con numerosas series, en las que después de un breve descanso tienes que volver a darte caña.

Estos estudios tiene que hacerlos alguien que sepa lo que significa hacer deporte, ya vemos que no es el caso. Me convence más lo que dice el cardiólogo.
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Ven, 18 Xuñ 2021, 10:41
Asunto: Re: ¿ Correr con o sin mascarilla ?

Disque a partir do día 26 podemos estar en espacios abertos sen máscara.
A ver aquí en Galicia. O conselleiro ten verdadeira fixación cos runners e a máscara. Medo me da (noticia do 18 de Maio):

"El titular de la cartera sanitaria de la Xunta no ha querido poner un plazo, pero sí ha razonado que ahora el riesgo de contagio de covid-19 es menor, que el problema no son los exteriores sino los interiores y que, además, el proceso de vacunación está avanzando a mucha velocidad. Todo eso hace «que poidamos estar no exterior nalgunhas condicións sen mascarilla». El conselleiro ha introducido una condición: «O automatismo de poñerse a mascarilla cando se cruce con alguén». Eso sí, Comesaña ha vuelto a defender que se utilice el tapabocas cuando alguien sale a correr."

O dito, fixación.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos