Foros ›
Autor
Mensaxe
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mar, 17 Ago 2021, 9:14
Asunto: Volver a ser referencia

Bos días.

Vexo que a pandemia tamén afectou a esta páxina que foi para min (e imaxino que para máis xente), toda unha referencia á hora de programar o meu calendario de popular (case sempre á marxe de federacións e fichas). Vou intentar poñer o meu graíño de area actualizando o calendario con algunha carreira, a ver se serve como impulso para volver a ser a guía de antes. Anímovos a que fagades o mesmo: hai que volver a encher o calendario!
xafu

Novo foreiro
Novo foreiro
24/07/12
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Ago 2021, 20:36
Asunto: Re: Volver a ser referencia

O mellor todavía se se volven facer as carreiras, de maneira máis desenfadada. E dicir, coa inscripción presencial un par de días antes, ou o mesmo día se cabe.
Os concellos deberían anunciar as carreiras nesta páxina, antes quen ningures, porque senon enchese a información de públicidade ( desinformación ), e por riva inflan o prezo das inscripcions, en lugar de dar máis premios polo esforzo de superarse.
Está comunidade autónoma , non é unha federación selectiva, senon catro provincias cheas de persoas que necesitan as carreiras poulares máis que o profesinalismo que está de moda.
Por eso, se queremos que correrengalicia.org sexa o que era ou algo mellor, os concellos de todalas vilas están a nosa disosición, é nos as dela. Galiza popular!
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 18 Ago 2021, 11:18
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Pois non sei que fixen mal, pero a pesar de poñelas como "públicas", acabo de reparar en que se non estou logueado na páxina, non as podo ver. Serían unha o día 29 deste mes en Pobra, e un trail o 5 de Setembro en Miño.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mér, 18 Ago 2021, 20:52
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Non fixeches nada mal. Ata que non o aprobe a persoa encargada do calendario non serán visibles para o resto de nós.

Pero tal como vai últimamente isto... Triste

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Xov, 19 Ago 2021, 9:06
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Las carreras están volviendo. Rezar
La de ayer en Cuntis se celebró muy a la antigua usanza, salvo por las mascarillas(quitándola justo antes de salir y poniendo la que nos daban en la meta).
Despues de tantos meses sin competir ya os podeis imaginar el tremendo subidón(en todos los sentidos Bailar ).
Y ya veis, de no ser por que se comentó en un diario de este foro ni me habría enterado de su existencia.
No sé de quién depende que el calendario vuelva a ser lo que era, pero de momento este hilo me parece una buena iniciativa.
Y me sumo a la misma con un trail que se hará en Ourense el 12/09.
www.carreirasgalegas.c...fd0425c3a6
Ya sale en carreiras galegas, pero bueno, con lo cómodo que era venir aquí a mirar el calendario y no tener que andar peinando constantemente las paginas de las cronometradoras... Muro
Si me entero de más por la zona de Ourense ya las iré poniendo.

Homo homini gallicus canis
urgon

Novo foreiro
Novo foreiro
11/04/08
115 Carreiras
43 Mensaxes
Burela
Respostar citando Envío Xov, 19 Ago 2021, 11:00
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Hola a todos!

Parece que xa empezamos a ter movemento de carreiras populares, que tanto se botaban de menos!

Eu estas duas ultimas semanas fun correr un 5k a Burela e a Run Foz Run, que foron 7 kms. Canto se botaba de menos o ambiente das carreiras! Eso si, as pernas ainda non se acostumaron a volta a competición jajaja.

Deixovos abaixo unha lista de algunhas carreiras que vin que se van facer nas proximas semanas. Intentei colgalas no calendario, pero como a revisión das mesmas depende dos administradores, non sei cando seran visibles (nin se as colguei correctamente Disimulando ):

29/08 - XXI MILLA VILA DE SANXENXO
ccnorte.com/evento/det...e-sanxenxo
05/09 - X CAMOVI
ccnorte.com/evento/det...de-viveiro
11/09 - MILLA URBANA E RELEVOS CHALLENGE FOZ
ccnorte.com/evento/det...llenge-foz
18/09 - VII Media Maratón Ribadeo_As Catedrais
ccnorte.com/evento/det...-catedrais
03/10 - 15K DEL ATLANTICO
www.deporticket.com/we...mediolanum
10/10 - V CROSS POPULAR – CABO UDRA 2021
ccnorte.com/evento/det...-udra-2021
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 21 Ago 2021, 10:15
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Moitas grazas pola iniciativa deste fío. Se vai funcionar como "calendario de campaña", igual estaba ben poñer algo no título que fixera referencia máis directa.
En fin, cruzaremos os dedos para que non se teña que suspender ningunha das carreiras que anunciades.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 22 Ago 2021, 13:56
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Mirad ahora. Todavía funcionan algunas contraseñas antiguas, parece.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 22 Ago 2021, 16:23
Asunto: Re: Volver a ser referencia

DoctorSlump escribió:
Mirad ahora. Todavía funcionan algunas contraseñas antiguas, parece.

Gracias Doc!!!
A ver si poco a poco, entre la vuelta de las carreras y el regreso de los foreros, esto va cogiendo vidilla.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2021, 9:43
Asunto: Re: Volver a ser referencia

DoctorSlump escribió:
Mirad ahora. Todavía funcionan algunas contraseñas antiguas, parece.

Moitas gracias, xa aparecen.
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Ago 2021, 16:31
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Yo tuve que entrar en el foro a través de un enlace raro que localicé buscando en google. Si busco por Correr en Galicia, me dice que la conversación no es privada y no me deja entrar. Está la página muy rara. Muchas letras salen con símbolos extraños. No se que puede pasar. Supongo que será general. Pensando

Y por supuesto que hay que darle un nuevo empujón a este foro que a mi desde hace muchos años me ha ido orientando y ayudando a escoger las carreras en que participar. Aplauso Aplauso
pepobrea

Novo foreiro
Novo foreiro
11/05/15
1 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2021, 19:37
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Añado una carrera más, la media Maratón de Pontevedra que será el próximo 17 de Octubre, ya la he incluido en el calendario.
En 8 días habrá información en su web
mmpontevedra.com/
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2021, 10:25
Asunto: Re: Volver a ser referencia

matogrosso escribió:

... trail que se hará en Ourense el 12/09.
www.carreirasgalegas.c...fd0425c3a6
Subí esta carrera al calendario y no aparece. Me pone que está esperando aprobación... Pensando

Homo homini gallicus canis
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2021, 12:09
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Si, hai varias pendentes. A nocturna de Pontedeume (luns 6) non chegou a aparecer... A ver se alguén as pode aprobar agora que parece que a cousa felizmente retornou.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2021, 12:31
Asunto: Re: Volver a ser referencia

(EDITO SIN TILDES PARA EVITAR LOS CARACTERES EXTRANOS)

A ver.

La gente que llevaba el calendario ya no esta, se harto con toda razon. Yo entro poco pero todavia conservo las contrasenas, hasta que el senor administrador se de cuenta y decida tambien cargarselas.

Si quereis que el calendario este actualizado (es decir, que las carreras que subis sean visibles), diria que ahora mismo soy el unico que puede o quiere aprobarlas.

Intentare acordarme periodicamente y hacerlo, pero si veis que tardo hay varios foreros en este mismo hilo que tienen mi telefono y pueden simplemente avisarme por whatsapp.

La segunda parte del asunto es que igual apruebo carreras que realmente no existen. Revisar todo y comprobar con las distintas plataformas y demas era un trabajo que hacian otros *voluntariamente, gratuitamente y siempre sin recibir agradecimiento*. Y yo no soy tan buen samaritano como ellos. Porque ya estoy leyendo en el hilo de O Grove que si es un error o que.

O le doy al boton o no le doy. Mas no voy a hacer.

Espero haberme explicado.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos