Foros ›
Autor
Mensaxe
m12021958

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/14
12 Carreiras
121 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Set 2021, 23:43
Asunto: Re: Volver a ser referencia

"La segunda parte del asunto es que igual apruebo carreras que realmente no existen. Revisar todo y comprobar con las distintas plataformas y demas era un trabajo que hacian otros *voluntariamente, gratuitamente y siempre sin recibir agradecimiento*. Y yo no soy tan buen samaritano como ellos. Porque ya estoy leyendo en el hilo de O Grove que si es un error o que.

O le doy al boton o no le doy. Mas no voy a hacer.

Espero haberme explicado."
---------------------------------------------------------------------------------------

HOLA: O que preguntei, en referencia a "O Grove" NON E REPROCHE.
Eu non entendo muito de esto; pero faltache respeto, estamos nun grupo de lealtad (entendo eu: desde que empezei aqui).
Disgustame agradecerche nada, por facerme culpable.
Hasta oxe sempre encontrei aqui boas maneiras.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2021, 6:08
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Lo que me faltaba por leer.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2021, 13:56
Asunto: Re: Volver a ser referencia

m12021958 escribió:
"La segunda parte del asunto es que igual apruebo carreras que realmente no existen. Revisar todo y comprobar con las distintas plataformas y demas era un trabajo que hacian otros *voluntariamente, gratuitamente y siempre sin recibir agradecimiento*. Y yo no soy tan buen samaritano como ellos. Porque ya estoy leyendo en el hilo de O Grove que si es un error o que.

O le doy al boton o no le doy. Mas no voy a hacer.

Espero haberme explicado."
---------------------------------------------------------------------------------------

HOLA: O que preguntei, en referencia a "O Grove" NON E REPROCHE.
Eu non entendo muito de esto; pero faltache respeto, estamos nun grupo de lealtad (entendo eu: desde que empezei aqui).
Disgustame agradecerche nada, por facerme culpable.
Hasta oxe sempre encontrei aqui boas maneiras.

No vexo eu por ningunha parte que se teñan perdido as boas maneiras na información facilitada. Só se avisa de que cos precarios medios dos que aínda hai na páxina , o máis que se pode facer e subir ao calendario a información que vos mesmos enviades, pero que non hai persoas dispoñibles para revisar os detalles desas convocatorias... De verdade é tan dificil de entender?... Se cadra son eu, que son moi rara, porque o profe de 8º de EXB facíanos ler a Góngora en clase Sorriso
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2021, 18:25
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Un servidor nunca se ha implicado en la gestión de la página. Soy un ignorante, no me interesa la informática y no tengo tiempo. Pero precisamente por eso, prefiero no opinar de esos asuntos de los que no conozco los detalles ni el mar de fondo que traen.

En cuanto al respeto. No veo falta de respeto por ningún lado. Un insulto sería una falta de respeto (achacable desde luego). El lenguaje directo no es una falta de respeto. Además tienes la posibilidad de responder de la misma manera, incluso madurando mucho la respuesta en casa, porque lo bueno de todo esto es que es por escrito.

Ha habido momentos en los que se ha faltado al respeto durante estos años en el foro. No han sido muchos, y alabo igual que m120 el tono adecuado que siempre ha tenido. Siempre, a la persona que ha faltado se le ha hecho saber de muchas maneras directas o indirectas.

A mi me da mucha pena que la página esté como está. Molaría mucho que volviese a lo suyo. Pero protestarle a uno de los que han sido voluntarios me parece una metedura de pata.

Y lo de la lealtad, simplemente no lo entiendo.
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2021, 10:35
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Como creador do fío síntome un pouco responsable da controversia xenerada. Non era o que pretendía. Supoño que estas discusións tamén son parte do "Volver a ser referencia" do asunto Sorriso
Pola miña parte simplemente agradecer a quen lle poida adicar 5 min de vez en cando a confirmar calendarios e, se fose posible (e eso sei que son máis de 5 min), a intentar deixar a páxina de tal forma que non de erros ó entrar. Despois, xa todo discorriría so, pero bueno, entendo que o de quedar fartos os administradores sería porque eso a veces non é posible (moderar discusións que suben de tono no foro, por exemplo), e aí si que penso que tíñamos que poñer máis da nosa parte.
En canto ó de revisar se a información do calendario é verídica, pois creo que todos sabemos contrastalo coas páxinas de referencia de cronometradores, concellos, ou federacións. Trátase dunha guía, non do calendario oficial de Galicia...

O dito, gracias a quen lle adique un intre a manter esto de vez en cando, e sinto oir que quedou á deriva, pero entendo os motivos.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2021, 11:08
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Xpab, el único que puede arreglar los desperfectos de la página es el mismo que la ha dejado morir, por decirlo suavemente. No contéis con él.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2021, 15:08
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Pois dende a miña feliz ignorancia, estaba convencido que a deixadez era debida en grandísima parte á pandemia.
Non teño solución para eso, o único que se transfira o dominio e o contido, pero o caso é que alguén o queira pillar...
De todos xeitos, deixar morrer, non sei eu, alguén segue pagando o dominio (cónstame que se poden renovar anualmente, non sei se neste caso está renovado por varios). Ó peor calquera día escribimos a url e levamos unha "sorpresa". En fin, espero que algún día se revirta a situación.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2021, 15:54
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Na, eso es porque no conoces al personaje. Son muchos años de darnos con los cuernos contra la pared.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Keka77

Organización
Organización
10/03/14
0 Carreiras
233 Mensaxes
Frades
Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2021, 15:28
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Hola boas
Alguén sabe si se vai a realizar a Pedestre de Santiago?
Moitas gracias
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2021, 18:38
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Pois non sei... pero aproveito para preguntar pola Monumental de Lugo ou a San Martiño en Ourense. Penso que se é posible celebrar a de C10 con 1400, se chegamos nas mesmas condicións ás respectivas datas, sería cuestión de vontade dos organizadores. Outra cousa é que algunha delas xa chegaba -aparentemente- renqueante ás últimas edicións pre-pandemia.
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
658 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2021, 7:24
Asunto: Re: Volver a ser referencia

buenos días a todos
encantado con encontrarame de nuevo con vosotros
para las carreras estoy recurriendo a championchip norte, aunque calro, hay muchas que no organizan ellos.
este sábado cuento correr el MM de Ribadeo y si quedo en condiciones, los 15 kms del Atlántico en Oia, a primeros de octubre.
Un saludo y a disfrutar, por fin, de esta pasión que nos une
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2021, 11:15
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Intentaré ir teniendo el calendario actualizado
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2021, 11:48
Asunto: Re: Volver a ser referencia

lihto escribió:
Intentaré ir teniendo el calendario actualizado
Gracias Ángel Aplauso
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2021, 21:21
Asunto: Re: Volver a ser referencia

lihto escribió:
Intentaré ir teniendo el calendario actualizado

Mil grazas, Litho
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2021, 21:29
Asunto: Re: Volver a ser referencia

Parece que xa hai dous administradores para levar esto ó día. Celebro que vaian aparecendo e agradécese (que o problema non volva ser non dar as gracias Guiño )

O dito, graciñas, xa pouco a pouco vaise parecendo esto ó de antes: calendario, foro, confrontacións... Ríndose





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos