Foros ›
VII CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Feb 2022, 19:46
Asunto: VII CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.

Pois despois de 2 anos de ausencia volta este fabuloso circuito, con 10 carreiras por só 35€,(asistindo a 4 xa te compensa inscribirte ó circuito) sendo a primeira carreira coma sempre a de Camariñas o 20 de Marzo.
Como novedades en canto as datas das probas, a máis chamativa é que a das Areas de Carnota pasa ó 11 de Xuño.
Eu en varias datas xa tiña en mente facer unhas medias maratóns, pero en vista desto, terei que replantexar o meu calendario.

As inscripcións ainda non están abertasn (outros anos en Championchip e este creo que tamén xa que falan dos que teñen chip en propiedade) , pero toda a información xa está dispoñible na sua paxina.

correndopolacostadamorte.com/
kartiza

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/11/07
0 Carreiras
199 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mér, 16 Feb 2022, 10:18
Asunto: Re: VII CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.

Espero correr al menos un par de estas carreras! Sorriso Me alegra que vuelvan a hacer el circuito
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Feb 2022, 18:48
Asunto: Re: VII CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.

Pois dende hoxe xa está aberta a inscripción, tanto para todo o circuito como para quen queira correr só a carreira de Camariñas do día 20 de Marzo.

correndopolacostadamorte.com/
maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1054 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Mar, 01 Mar 2022, 11:06
Asunto: Re: VII CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.

Que tal esta la carrera de Camariñas?
Organización? perfil??
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Mar 2022, 19:31
Asunto: Re: VII CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.

maikel escribió:
Que tal esta la carrera de Camariñas?
Organización? perfil??

Organización moi boia, coma todas as do circuito, respecto ó perfil, poñoche un fragmento da miña crónica da edición do 2020 que foi a derradeira que se fixo.
"Perfil moi duro, sobre todo os primeiros Kms. Saida de atrás, e pouco a pouco collendo ritmo, despois de moito subir, impresionante a baixada pola pista de terra cara o faro Vilán pola paisaxe que contemplamos, pero en canto a rematamos toca subir outra vez bastante máis dun Km. ahí a xente xa vai tocada, 2 ou 3 van camiñando, eu ó meu ritmiño, cando coronamos xa case que está toda a dureza rematada, queda xa no derradeiro Km. unha subida dura pero corta e a lixeira subidiña na que rematamos na meta.

Un saudo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2022, 20:17
Asunto: Re: VII CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.

Pois rematado onte o prazo de inscripción para Camariñas, con 322 inscritos no 10 K.
O que menos me gusta da carreira, é o horario tan tardío as 12;15, deben querer que nos quedemos a xantar alí Silbar Silbar
Con gañas de iniciar novamente o circuito da Costa da Morte.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mar, 15 Mar 2022, 9:43
Asunto: Re: VII CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.

Anotado al circuito,dudo que vaya a todas,pero seguro que 5-6 están aseguradas con lo cual compensa,para empezar nos vemos en Camariñas.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Mar 2022, 18:36
Asunto: Re: VII CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.

lihto escribió:
Anotado al circuito,dudo que vaya a todas,pero seguro que 5-6 están aseguradas con lo cual compensa,para empezar nos vemos en Camariñas.

A min pásame como a ti, a todas seguro que non vou(noutras edicións fixen sempre entre 6 e 8), pero con ir a 5, xa compensa.
E polo menos a min, ao estar inscrito, parece como se te obligaras a ir e descartaras outras carreiras.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mar 2022, 22:05
Asunto: Re: VII CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.

Escomenzou o circuito ca sempre exixente carreira de Camariñas. na que este ano cambiaron o lugar de saida e meta uns centos de mts. cara o centro do paseo marítimo, bastante mellor esta localización, pero que acorta ainda algo máis a distancia da proba.
Día de moita calor, acrecentado co hora tan tardia de comenzo da carreira.
Entre todas as categorías xuntamonos unha chea de xente, respecto a miña participación, moi contento ca mesma. Saida moi tranquila e ata pasar o polideportivo collendo ritmo.
Os 3 primeiros Kms. case de subida constante, e despois xa alternamos baixadas e algunha subidiña, ata enlazar ca pista de terra que nos leva cara o faro do Cabo Vilan, baixada vertixinosa, con algún tramo de lixeira subida, collemos o avituallamento e xa cando levamos 5,150 Kms. temos a subida interminable de máis dun km. e medio, pero a partir daqui xa case que é todo baixar e llanear. exceptuando a durísima, pero corta subida cando falta menos dun km. para meta.
Eu a bo ritmo, pero sen querer dalo todo e non forzarme de máis, rematei en 43'35" oficiais, para algo menos de 9'5 Kms.
Que se todo vai ben, correrei unha media o vindeiro domingo.
Un saudo.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 21 Mar 2022, 10:19
Asunto: Re: VII CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.

Pues buena carrera,buen ambiente pero demasiado bochorno,el recorrido ya era conocido,pero no esperábamos esta calor sofocante,es una pena que muchas de estas carreras del circuito no busquen esos 10k mas o menos aproximados,que me parece que no sería tan difícil.A lo que no le veo sentido es a temas como cámara de llamadas o mascarilla obligatoria hasta x metros de la salida,porque lo primero no sé para que sirve porque a mí no me miraron nada,y lo segundo....pues hay fotos de muchos que al segundo de salir ya no la tienen.creo que de hacer cosas,hacerlas con sentido,y evidentemente llevarlas a cabo hasta las últimas consecuencias,sino son una pérdida de tiempo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Abr 2022, 22:07
Asunto: Re: VII CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.

Pois dentro de 12 días toca a 2ª carreira do circuito en Vimianzo, temos de prazo ata o día 18 pola noite para verificar a asistencia para ter dereito a camiseta.
Unha cousa que non me gusta, como en Camariñas, é o horario tan tardío dos 10 Kms. as 12 da mañán, unha hora na que xa pode facer calor se ven un bo día e que se eres dun pouco lonxe, se queres quedar a tomar algo despois da carreira alí, xa chegas a comer as tantas.
Esperemos que non sexa así no resto de carreiras, que xa caen en maio, xuño e xullo.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mér, 13 Abr 2022, 10:12
Asunto: Re: VII CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.

Hay carrera en casa,así que esta me la pierdo,la verdad es que hacer coincidir cerca 2 10k homologados...........
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Mai 2022, 18:30
Asunto: Re: VII CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.

Pois este Domingo 3ª proba do circuito esta vez toca a de Mazaricos, con saida na capital do municipio A Picota. O percorrido cambiarono na derradeira edición e non é tan duro como nas primeiras edicións, o peor se nos ven un día de calor, como na anterior edición xa que é un percorrido moi despexado.
Espero ser da partida, hoxe despois de 44 días sen facer nada de nada, trotei 10 minutiños suaves dentro dun paseo ca cadela polo monte.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Mai 2022, 13:22
Asunto: Re: VII CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.

Pois carreira realizada e como é lóxico despois do parón paseino mal, xa que non ten razón de ser poñer un 10 K. no mes de Maio as 12 da mañán, ca calor que fixo.
Eu sain da parte traseira totalmente, chegando de 131 de 195 e vin moitos corredor@s camiñando, xa que o percorrido ainda que non é moi duro está totalmente desprovisto de sombras.
Polo menos podían ter posto algunha mangueira durante o percorrido para que se mollase quen quixese, e o único avituallamento da carreira ao pouco de pasar o Km 4.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2022, 13:01
Asunto: Re: VII CIRCUITO CORRENDO POLA COSTA DA MORTE.

Este sábado toca Dumbría,imagino que el recorrido será el de todos los años.......





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos