Foros ›
XIII CARREIRA DE OUTES 17/05/2022
Forum Index / Carreiras Populares en Galicia
Reply to topic

Author

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
442 Carreiras
3539 Posts

Reply with quote Post Tue, 03 May 2022, 18:41
Post subject: XIII CARREIRA DE OUTES 17/05/2022

Despois do parón obrigado de 2 anos pola covid, volta esta carreira, que se celebra coma sempre o día das Letras Galegas.
Como novidade comentar que cambiou o percorrido, eliminando ou máis ben suavizando 2 das costas que había. (cando sepa como queda o percorrido xa farei unha descripción del aquí).
Esta debe ser das poucas que mantén o prezo super reducido que tiña, non lle chegou a super subida que tiveron algunhas carreiras ultimamente.
Son 2 leuros de nada, menos cunha caña, un refresco, e menos da metade dun bocata ou dunha atracción de feira. Very Happy :
A inscripción ata o día 12 coma sempre en championchip.

ccnorte.com/evento/det...e-de-outes
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
442 Carreiras
3539 Posts

Reply with quote Post Wed, 11 May 2022, 21:09
Post subject: Re: XIII CARREIRA DE OUTES 17/05/2022

Mañán pola noite remata o prazo de inscripcións, as cales van a bo ritmo, case 300 entre todas as categorías e 123 nos 10 K.
Craseski

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/10/14
0 Carreiras
178 Posts

Reply with quote Post Sat, 14 May 2022, 7:43

Joe como cerraron tan pronto? Ahora es imposible anotarse? Muro
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
442 Carreiras
3539 Posts

Reply with quote Post Sat, 14 May 2022, 11:36

Craseski escribió:
Joe como cerraron tan pronto? Ahora es imposible anotarse? Muro

É certo puderon alongalo ata onte pola noite, xa que a carreira é o martes, por eso eu xa avisei para que non collera de sorpresa.

Ainda que para peche anticipado o da media de Lugo, 10 días antes da celebración da mesma.
sdcompostelaatletismo

Novo foreiro
Novo foreiro
18/12/19
0 Carreiras
32 Posts

Reply with quote Post Mon, 16 May 2022, 8:48

Cambia moito o novo percorrido?, o certo é que o anterior parecíanos ben chulo !!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
442 Carreiras
3539 Posts

Reply with quote Post Mon, 16 May 2022, 20:07

Disculpa que non contestara antes, pero hoxe fomos visitar a unha filla a Coruña e chegamos hai un rato.
A maioría segue sen sufrir modificacións, basicamente, saese do mesmo sitio, pero en dirección contraria, a uns 200 mts. xa enlazamos ca estrada que vai a Noia, dende ahí ata pasar por detrás da pista de Karts. sen variacións, ahí seguimos rectos por unha pista de terra que acondicionaron e pasamos por diante do aserradeiro de Sieira (antes bordeabámolo), dende ahí ata o que era o Km 6 e pico antes sen modificacións, cando cruzamos a estrada que vai cara Pino de Val, accedemos a un tramo de pista de terra que ia cara a Ponte do Ruso, agora collemos dirección contraria todo por pista de terra, xiramos pola ponte de Berres e imos cara a ponte do Ruso, pero saimos un pouco despois e métemonos pegados ao rio por unha senda que abriron hai pouco e subimos para enlazar ca pista co que era antes o Km. 7,300, e dende ahí ata o final todo igual.
Eso foi o que me comentaron, eu non o vin in situ, eu esperarei a dar a miña opinión do cambio de percorrido mañán, pero basicamente, sacaron asfalto para meter máis tramos de terra.
Un saudo e ata mañán.

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum