Foros ›
Autor
Mensaxe
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Mar, 21 Xuñ 2022, 19:12
Asunto: Re: Os 21 do camiño

Boas Ykuf, eu non considero que houbera un "erro garrafal", creo que houbo un mal entendido.
O que pasou foi o seguinte: o voluntario ( o encargado libraba) as 9 quixo pechar pois entendera iso, a xente protestou, o rapaz chamou ao coordinador deportivo para saber que facer, este dixolle que non pechara e estivo ata as 22: 20, cando marchou o último en ducharse ...Como dixen mil veces, eventos coma o noso sen voluntarios non se dan feito, e quero agradecer ao rapaz que estivo alí, dende as 19;00 ata as 22;20. Regalounos 3;30 do seu tempo para botar unha man.

O último tuercebotas/ Ad Cerne
cuatrolatas

Novo foreiro
Novo foreiro
22/04/10
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Xuñ 2022, 20:28
Asunto: Re: Os 21 do camiño

Efectivamente. Como alguien comentó algo tiene esta carrera para que quien la corre repita. Algo tiene esta carrera para que la mayoría de los participantes estuviéramos anotados dos años sin querer pedir la devolución del importe de la inscripción y poder correrla. Pienso que este ejemplo de fidelidad a esta carrera es sobresaliente y merecida.
En cuanto al presunto problema de la ducha comentar que soy alérgico al frío desde hace años. Esto me causa problemas sobre todo con el agua fría ( no pude beber durante toda la carrera por estar el agua fría.,pero la culpa no es de la organización). No puedo meterme en agua fría por lo que nunca me ducho después de las carreras ( no suele haber agua caliente). Y no pasa naaaaa……me cambio de ropa y al llegar a casa me ducho. No veo el problema por ningún lado y menos “fallo garrafal “.
Felicitar como siempre a la organización por el trabajo ( el que se ve y el que no,que es mucho). Por supuesto cada uno es libre de opinar lo que quiera…. Y hasta el año que viene si Dios quiere
cuatrolatas

Novo foreiro
Novo foreiro
22/04/10
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Xuñ 2022, 20:30
Asunto: Re: Os 21 do camiño

Efectivamente. Como alguien comentó algo tiene esta carrera para que quien la corre repita. Algo tiene esta carrera para que la mayoría de los participantes estuviéramos anotados dos años sin querer pedir la devolución del importe de la inscripción y poder correrla. Pienso que este ejemplo de fidelidad a esta carrera es sobresaliente y merecida.
En cuanto al presunto problema de la ducha comentar que soy alérgico al frío desde hace años. Esto me causa problemas sobre todo con el agua fría ( no pude beber durante toda la carrera por estar el agua fría.,pero la culpa no es de la organización). No puedo meterme en agua fría por lo que nunca me ducho después de las carreras ( no suele haber agua caliente). Y no pasa naaaaa……me cambio de ropa y al llegar a casa me ducho. No veo el problema por ningún lado y menos “fallo garrafal “.
Felicitar como siempre a la organización por el trabajo ( el que se ve y el que no,que es mucho). Por supuesto cada uno es libre de opinar lo que quiera…. Y hasta el año que viene si Dios quiere
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mar, 21 Xuñ 2022, 20:35
Asunto: Re: Os 21 do camiño

Pois xa van 8 de 8, e con ganas de non fallar ningunha. E, como tódalas edicións, ESPECTACULAR!!!

Unha pequena puntualización do que dixo Xabi de que a xente da zona lle daba un pouco igual o tema de correr. Este ano puiden ver na entrada a Melide algún grupiño de xente maior sentada as portas, con viño e pinchos sobre as banquetas, disfrutando do espectáculo de vernos pasar. Así que creo que esta prova se vai asentando tamén entre os veciños da zona (sin contar coa xente que dende hai anos xa nos animaba o longo da carreira). Seguro que a prova tamén se asenta entre os veciños. Os nostálxicos, que levamos algún tempo correndo, seguro que incluso nos veñen vellos recordos das carreiras de Ferreirúa.

A organización implecable, como nas edicións anteriores, incluso mellorando en cada edición, que xa resulta difícil.

No tema das duchas, non vin maior problema, entrei despois das 9 e saín sobre as 9:30.

Cabe recordar que a organización está a sacar unha gran carreira coas infraestructuras que dispón un pobo, e non os dunha gran cidade, có cal para min o mérito e moito maior. Seguide así, que nos responderemos!!! Aplauso Aplauso Aplauso

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Vidal

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/14
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Xuñ 2022, 21:01
Asunto: Re: Os 21 do camiño

Buenas. Esta es mi tercera edición en esta carrera y no escribo muchas opiniones en los foros en general, pero la ocasión lo requiere. Hay poco que decir que no se halla dicho antes, pero no por ello voy a omitir varias evidencias.
Una, amor y cariño a cada uno de los corredores desde antes de dar la salida, durante y la post carrera. HAI QUE VIVILA!!
Dos, mejora año a año y esto es muy difícil en esta carrera ( deseando ver las novedades del próximo año).
Tres, el esmero por los pequeños detalles incluso el concurso de fotografía, maravilloso.
Cuatro, avituallamientos, señalizaciones kilometraje, tramo cronometrado de la subida do Mato....
Cinco, que podemos decir de los voluntarios , atentos? amables? simpáticos? ,quizás inmejorables?.
Seis, organización que conlleva y que no se ve, Protección Civil, tráfico, ambulancias, seguros,cronometradora, permisos del camino. ..,
Siete, quiero seguir enumerando a pesar de resultar pesado, que decir de la medalla, la Bolsa de final de carrera con bebida, fruta...y con fisios en meta.
Ocho, no olvidar los regalos de las camisetas corta y la de manga larga , y los calcetines todos ellos técnicos, que se entregaba con el dorsal.
Nueve, el broche final de la carrera con cervezas, Aquarius, el jamón, queso, los chorizos preñados, los melindres....
Y diez, "la humildad" , que a pesar del éxito que tiene la carrera, demuestra Xabi ( al que no conozco ), en contestar y disipar la más mínima duda que pueda manchar el trabajo y esfuerzo de tanta gente y la carrera, que en mi opinión, es la mejor media de Galicia, y probablemente de España.
Os ánimo a que sigáis como hasta ahora, y aquí tenéis a un incondicional mientras el cuerpo aguante.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Xuñ 2022, 21:23
Asunto: Re: Os 21 do camiño

Voy a escribir sobre esta carrera aunque en esta edición no he estado. Creo que no hay ninguna otra carrera que yo conozca que cuide tanto al corredor. Si me pongo a enumerar todo lo bueno deja muy lejos al resto. Es una carrera cuidada al detalle para intentar que sea lo más perfecta posible para cuidar al corredor. Puede haber un detalle puntual que falle en todo el global de la organización en un momento dado. Pero yo sinceramente en todas las ediciones a las que fuí solo puedo decir que es impresionante todo.
La consideré siempre el fin de fiesta de la temporada.
Enhorabuena por otra gran edición de esta carrera. Para el año nos vemos.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Xuñ 2022, 21:24
Asunto: Re: Os 21 do camiño

Editado
Ichbincha

Novo foreiro
Novo foreiro
30/07/15
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Xuñ 2023, 11:53
Asunto: Re: Os 21 do camiño

Hola, tengo un dorsal para os 21 y otro de mi chica para la de 6k que finalmente no usaremos.

Se pueden hacer cambios de nombre hasta el día 9, si alguien está interesado que me escriba un mensaje privado

Gracias
Ramon61

Novo foreiro
Novo foreiro
4/06/23
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Xuñ 2023, 18:29
Asunto: Re: Os 21 do camiño

Ichbincha escribió:
Hola, tengo un dorsal para os 21 y otro de mi chica para la de 6k que finalmente no usaremos.

Se pueden hacer cambios de nombre hasta el día 9, si alguien está interesado que me escriba un mensaje privado

Gracias
Me interesa
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Xuñ 2023, 21:19
Asunto: Re: Os 21 do camiño

Ichbincha escribió:
Hola, tengo un dorsal para os 21 y otro de mi chica para la de 6k que finalmente no usaremos.

Se pueden hacer cambios de nombre hasta el día 9, si alguien está interesado que me escriba un mensaje privado

Gracias

Creo que a lista de espera que hai en championchip é para eso, a xente que non pode asistir comunicallo, devólvenlle a inscripción e tiran da lista de espera,
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Lun, 05 Xuñ 2023, 10:11
Asunto: Re: Os 21 do camiño

Para a xente que non pode vir damos duas opcións:
- Cambio de dorsal puro e duro ( @ don@ do dorsal cedello a quen quiera) é necesario quen reciba o dorsal estar dado en ccnorte coma usuari@.
-Se non se coñece a ninguén, devolvese o importe integro da inscición e tiramos da xente que está en lista de espera (por ordén de incrición nesta lista)
Todos estes tramites fanse directamente dende o mail de ccnorte consulta @ championchipnorte.com
A data limite para cambios é o día 9.

Recordade, que a través das rrss está habendo sorteos de dorsais por parte dos noso patrocinadores

O último tuercebotas/ Ad Cerne
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
234 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Xov, 08 Xuñ 2023, 11:38
Asunto: Re: Os 21 do camiño

A lista de espera, troco de dorsal ata o día 9, etc... é para os 21 ou tamén para os 6k? Teño un colega anotado a esta última lesionado...
De todos xeitos, se a bolsa do corredor é igual para as dúas distancias (o ano pasado vin que, cando menos a de 21k, tiña dúas camisetas), ó mellor non lle compensa facer a maniobra Sorriso
Graciñas.
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Xov, 08 Xuñ 2023, 14:08
Asunto: Re: Os 21 do camiño

Se tedes cambio de dorsal para o 6k, mandade un mail a adcerne @ gmail.com e dende alí tramitano con ccnorte.

O último tuercebotas/ Ad Cerne





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos