Foros ›
VIII CARREIRA CARNEIRO O ESPETO MORAÑA 24/07/22
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Xul 2022, 19:42
Asunto: VIII CARREIRA CARNEIRO O ESPETO MORAÑA 24/07/22

Estou valorando asistir a esta carreira, a cal só corrín na sua 1ª edición no 2013 sendo só 7'600 Kms, e creo que non era dura, agora hai 2 opcións 10 K. ou 5 K.
Alguén que fose nos derradeiros anos e pode dar algunha información agradeceríase.

Toda a información en emesports, habendo de prazo para inscribirse ata o xoves 21 a noite.

eventos.emesports.es/i...to-morana/
Nes

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
415 Carreiras
593 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 20 Xul 2022, 7:35
Asunto: Re: VIII CARREIRA CARNEIRO O ESPETO MORAÑA 24/07/22

Yo fui varias veces hace algunos años, corri la que tu comentas pero corri tambien la 10K las dos ultimas veces y si no cambiaron el recorrido era un circuito urbano de 5.000 metros que se hacía dos veces. La carrera es de asfalto en su totalidad y aunque tiene algunas cuestas no es dura ni mucho menos, en alguna ocasión hacia calor y eso si puede ser lo peor, ya que alli pega fuerte. La última vez que fui fue en el 2.017, por lo que mis recuerdos no son del todo fiables, pero no tengo el recuerdo de una carrera especialmente dura o que lo haya pasado mal.
Aunque no te puedo ayudar mucho, espero que te sirva de algo.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 20 Xul 2022, 20:05
Asunto: Re: VIII CARREIRA CARNEIRO O ESPETO MORAÑA 24/07/22

Es durilla, o es de las que a mí se me hace dura. De todos modos este año cambian el recorrido.

Recordando sufrimientos pasados al sol, me he apuntado al cinco mil.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Xul 2022, 20:10
Asunto: Re: VIII CARREIRA CARNEIRO O ESPETO MORAÑA 24/07/22

Graciñas a ambos por contestar, mañán decidirei o que fago, valorando tamén a temperatura que se espera para o domingo.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 22 Xul 2022, 23:49
Asunto: Re: VIII CARREIRA CARNEIRO O ESPETO MORAÑA 24/07/22

. Eu non poderei ir desta vez.
Non sei como serán os cambios no circuíto. Pero aínda que se poida facer algo dura nalgunha costa e co calor do verán, é das carreiras que eu recomendaría, polo agarimo que pon a organización.
Moitísima forza ás persoas que partícipedes este domingo
Xertiz

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/04/22
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Xul 2022, 5:52
Asunto: Re: VIII CARREIRA CARNEIRO O ESPETO MORAÑA 24/07/22

Será a miña primeira participación en Moraña e o meu fillo tamén correrá nas categorías menores. A ver se cansa un pouco Lourenzo e non apreta moito a esas horas
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Xul 2022, 16:12
Asunto: Re: VIII CARREIRA CARNEIRO O ESPETO MORAÑA 24/07/22

Pois mañán serei da partida xunto a un compañeiro de club e parece ser que nos van respetar as temperaturas para ser Xullo.
Xertiz

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/04/22
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Xul 2022, 12:51
Asunto: Re: VIII CARREIRA CARNEIRO O ESPETO MORAÑA 24/07/22

Bonita carreira e realizasa, penso, con moito agarimo pola organización. Conta con tramos duretes pero divertidos !!
O avituallamento final é xa doutro mundo.
Por xamón de horta é un luxo!! Jejeje!! E que ben caeu!!
Parabéns e grazas á organización!!

Como suxerencia: situar as cestas de recollida de vasos máis afastadas dos puntos de avituallamento.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Xul 2022, 11:24
Asunto: Re: VIII CARREIRA CARNEIRO O ESPETO MORAÑA 24/07/22

Pois despois de correr onte en Moraña dar as grazas a organización, voluntarios e colabordadores.
Respecto a proba, durecha como comentabades, pero menos do agardado, ainda que por veces a calor facíase notar.
Onte non tiven un bo día para correr, atopábame canso de máis, debeu influir que me deitei pasadas as 3 da mañán por que saimos e despois houbo que madrugar, xa que a carreira foi as 10:30, unha hora ideal para correr no verán.
Saida da carreira a carón da carballeira onde se celebra a festa que da nome a esta carreira e que van celebrar o vindeiro finde, xa estaban preparadas as mesas.
Como reseñable ten un par de costas durechas sendo un continuo sube e baixa, ainda que hay varios tramos chanciños.
Quizáis o máis salientable da carreira sexa a falta de mts. respecto os 10 Kms. que publicitaban, non me chegou nin os 9, algo que agradecín, xa que non fun nada cómodo en gran parte da carreira.
Para rematar un gran avituallamento, do cal sólo collemos uns cantos vasos de auga e uns anacos de sandía polo fresca que estaba.
Fúmonos duchar, tomamos algo de camiño en Caldas de Reis, e para casiña, xa que había festas no noso pobo.
AsLaxes

Novo foreiro
Novo foreiro
18/09/11
20 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Xul 2022, 11:36
Asunto: Re: VIII CARREIRA CARNEIRO O ESPETO MORAÑA 24/07/22

Gracias a tod@s por los comentarios, en la próxima edición intentaremos solucionar los pequeños problemas surgidos y ya ajustaremos las distancias hasta completar las distancias de 5Km y 10Km, éste año nos vimos apurados debido a las trabas y restricciones de la DGT.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos