Foros ›
Maratón Atlántica Coruña 42 (2/10/2022)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
454 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2022, 13:29
Asunto: Re: Maratón Atlántica Coruña 42 (2/10/2022)

No pino, no party.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2022, 13:40
Asunto: Re: Maratón Atlántica Coruña 42 (2/10/2022)

Yo estaré en el 10k,y luego animandoos,suerte a todos,y tranquilos,el trabajo está hecho.
PATATA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/11/06
0 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2022, 13:40
Asunto: Re: Maratón Atlántica Coruña 42 (2/10/2022)

corredor101 escribió:
Alvaro12 escribió:
De verdad..no quiero ofender..Pablo(corredor101) especialmente..joer tío...llevo leyendo desde hace tiempo..q si geles..q si sales...q si pulseras de no sé que...lo de evacuar me ha llegado al alma ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja...etc
Entiendo q lo de sales,geles..es gente q quiere bajar de 2h 30 o algo parecido...
Es q alucino y me lo paso muy bien leyendo ja ja ja ja ja.....me acabo de tomar un trenza de cacao y canela en el juzgado..me estoy arrenpintiendo no vaya ser q me vaya a afectar el domingo ja ja ja ja....Ánimo y a disfrutar el domingo!!!

Álvaro, precisamente entré en el tema porque veo gente muy preocupada por muchas cosas. Si miras un poco antes en el hilo, hay gente hablando de tomar medicamentos como solución. Yo entré como para quitarle hierro al asunto, intentando explicar que se puede solucionar de manera fácil y natural. Y tienes que admitir que un buenaa evacuación en la mañana del maratón tiene su importancia.

Tu comentario ha sido acertado y seguramente quienes tienen más dudas o menos experiencia lo agradezcan, cualquier medicamento es contraproducente antes de un maratón. A partir de ahí la estrategia nutrición de cada uno...se puede ir de mil formas pero hay cosas que tienen poca discusión y es hasta donde nos llegan las reservas de glucógeno y a lo que cada uno haya entrenado. Es un maratón no 10 km con lo que de partida genera más respeto. Mi consejo es mucha tranquilidad y a disfrutarlo , todo está hecho ya.
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2022, 14:02
Asunto: Re: Maratón Atlántica Coruña 42 (2/10/2022)

Pois para min é do peor que levo (mentalmente) dunha carreira longa. Eso, e o de durmir/descansar a noite anterior, xa que para esta proba non estimo máis de 5 ou 6 horas de sono (despertando frecuentemente). Estou traballando o tema mental, e creo que algo funciona (pero cousas como o da boca seca por agora é superior a min.. Sorriso ).

Podo ir ó baño antes 1 ou 2 veces (con "éxito"), e aínda así é sorprendente como moitas veces hai para despois (pero de onde sacará o corpo todo eso? Sorriso ). Persoalmente, creo que me influén 3 cousas: ser un neura, cear pasta integral, e -moitas veces- penso que a deshidratación. O primeiro é co que teño máis traballo por diante (penso que os propios nervios xeran gases que dan lugar a "confusión"), e os outros dous xa están máis da miña man para intentar atallalos. Se lle serve a alguén, o de cear arroz ou pasta integral a min case sempre me causou "problemas" ó día seguinte.

Esta semana propúxenme non ler o foro para non raiarme co tema, pero é imposible porque ó final agradeces a solidaridade e o compadrismo dos outros matados e porque, quen sabe, ó mellor sae algunha información interesante que me poida afectar, como saber se haberá parking gratuíto, que todavía non o vin en ningún lado.
En canto a estratexias, xeles, almorzos, comidas, descansos, etc, pois como xa varios dixeron sobre eso, a estas alturas xa está decidido e o que vou facer está na miña cabeza é inamobible xa. Os "experimentos" xa para a seguinte, se tal.

E un pensamento que me axuda bastante: o domingo xa todos xantaremos cun peso menos (e non me refiro ós kg que perderemos correndo...), e cunha maratón máis na saca (ou cando menos, co intento). Transportarse mentalmente á tarde do domingo axuda bastante... Eso, e pensar que só é unha carreira máis. Seguro que os keniatas estarán máis nerviosos ;p
kosta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/10/10
130 Carreiras
739 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2022, 15:21
Asunto: Re: Maratón Atlántica Coruña 42 (2/10/2022)

xpab escribió:


Podo ir ó baño antes 1 ou 2 veces (con "éxito"), e aínda así é sorprendente como moitas veces hai para despois (pero de onde sacará o corpo todo eso? Sorriso ). Persoalmente, creo que me influén 3 cousas: ser un neura, cear pasta integral, e -moitas veces- penso que a deshidratación. O primeiro é co que teño máis traballo por diante (penso que os propios nervios xeran gases que dan lugar a "confusión"), e os outros dous xa están máis da miña man para intentar atallalos. Se lle serve a alguén, o de cear arroz ou pasta integral a min case sempre me causou "problemas" ó día seguinte.


En relación a este punto, me parece mucho más adecuado el boniato o la patata tanto asados como cocidos, con algo de fruta. Pero es algo que sería mejor probarlo semanas antes con las tiradas largas y ver los efectos en cada uno.
charliebueno

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/05/13
0 Carreiras
146 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2022, 15:24
Asunto: Re: Maratón Atlántica Coruña 42 (2/10/2022)

Yo si tomo pasta y arroz la diferencia es que el día previo no tomo integral, nunca he tenido problema.
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2022, 16:51
Asunto: Re: Maratón Atlántica Coruña 42 (2/10/2022)

Tienes razón Pablo..Hice el comentario en plan coña..cada uno se conoce...lo de evacuar y no tomar medicamentos está claro..lo peor para una carrera es no hacer los deberes en cuanto al baño..es tan jodido como q te fallen las piernas...Un abrazo
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2022, 16:54
Asunto: Re: Maratón Atlántica Coruña 42 (2/10/2022)

Mensaxe repetida


Última edición por xpab o Mér, 28 Set 2022, 17:08; editado 1 vez
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2022, 17:05
Asunto: Re: Maratón Atlántica Coruña 42 (2/10/2022)

Mensaxe repetida


Última edición por xpab o Mér, 28 Set 2022, 17:09; editado 1 vez
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2022, 17:05
Asunto: Re: Maratón Atlántica Coruña 42 (2/10/2022)

Mensaxe repetida


Última edición por xpab o Mér, 28 Set 2022, 17:09; editado 1 vez
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2022, 17:06
Asunto: Re: Maratón Atlántica Coruña 42 (2/10/2022)

charliebueno escribió:
Yo si tomo pasta y arroz la diferencia es que el día previo no tomo integral, nunca he tenido problema.
Si, referíame a integral. Pasta "normal" non creo recordar que me dera problema tan a miúdo. Eso si, depende tamén a cantidade, cando fago a cea o día anterior dame a sensación que hai que facer a suficiente para fartarse, e creo que aí tamén reside parte do problema, xunto a que me gusta tomala con salsa de tomate Disimulando

Por certo, editei mal a entrada un par de veces e repetín sen querer a mensaxe. Non vin a opción de borrala. Sinto a chapuza Avergoñado
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2022, 19:37
Asunto: Re: Maratón Atlántica Coruña 42 (2/10/2022)

Alvaro12 escribió:


evacuar me ha llegado al alma


Es difícil no reirse Alvaro, muy difícil. Pero lo de cagarse encima está en el top 3 de las molestias. Está 1º Rozaduras en entrepierna (solución - vaselina), 2º Cagarse (solución - arbusto), y 3º Mearse (solución - relajar esfínteres en plena carrera si no tienes pudor).

Aporte cultural hecho. Planifíquense bien la cosa para el domingo. Mi casa está disponible. Mucha suerte a todos. Esta edición sí va a paralizar Coruña por lo extenso del plano.

Tengan paciencia con los coruñeses que van a comprar el pan en coche justamente ese domingo. Que serán legión y tienen sus derechos.
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
454 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 29 Set 2022, 8:03
Asunto: Re: Maratón Atlántica Coruña 42 (2/10/2022)

Bueno pues ahora sí que sí, ya hay dorsales, esto arranca!

Mucha suerte y disfrute a todos/as!

Soy el 186 por cierto
charliebueno

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/05/13
0 Carreiras
146 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Set 2022, 8:26
Asunto: Re: Maratón Atlántica Coruña 42 (2/10/2022)

OrEK escribió:
Bueno pues ahora sí que sí, ya hay dorsales, esto arranca!

Mucha suerte y disfrute a todos/as!

Soy el 186 por cierto
Dónde se ven dorsales? gracias
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
454 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 29 Set 2022, 8:31
Asunto: Re: Maratón Atlántica Coruña 42 (2/10/2022)

charliebueno escribió:
Dónde se ven dorsales? gracias

c42.trackingrunners.co...px?c=10095

En corredores a seguir, buscando por dorsal Mr. Green





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos