Foros ›
Autor
Mensaxe
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
471 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Dec 2022, 8:39
Asunto: Re: Adolfo Ros (Volta á Ría) 2022

Ola Kurty,

Na derradeira edición que sairamos de Fene non recordo que houbese ningún problema para aparcar ao pé da saída.

Vémonos o domingo!
Djoko

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/07/11
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Dec 2022, 9:59
Asunto: Re: Adolfo Ros (Volta á Ría) 2022

El recorrido (por lo que he visto en el reglamento) es el mismo que el año pasado. A mi el gps el año pasado me marcó 21,03. Este año, con los metros que se ganan saliendo desde San Valentín hacia las Pías, debería de dar perfectamente la distancia de 21.097.
Javi_fer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/19
5 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Dec 2022, 17:41
Asunto: Re: Adolfo Ros (Volta á Ría) 2022

Yo no tengo gps ni nada de eso pero por lo que tengo entendido siempre miden de más y como poquísimo se desvía un 1%, vamos, que a esta carrera le faltan varios cientos de metros para ser una media maratón, si lo llegan a medir con google maps en 5 minutos no lo hacen peor. Cobrar 4€ no es excusa para hacer chapuzas, la calidad de la prueba y el trabajo bien hecho siempre hay que exigirlo.

Yo tengo claro que todas las media maratones deberían estar medidas con las bicicletas calibradas (lo hacen en la media de Coruña, en la de Pontevedra y que yo sepa ninguna más). Si despues no te la homologan porque es una carrera lineal o porque te quieren volver a cobrar pasados los 7 años ya no me preocupa, pero la distancia tiene que estar bien. Si no me apunto a una carrera más corta y me ahorro el esfuerzo.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 09 Dec 2022, 22:04
Asunto: Re: Adolfo Ros (Volta á Ría) 2022

Javi_fer escribió:
Yo no tengo gps ni nada de eso pero por lo que tengo entendido siempre miden de más y como poquísimo se desvía un 1%, vamos, que a esta carrera le faltan varios cientos de metros para ser una media maratón, si lo llegan a medir con google maps en 5 minutos no lo hacen peor. Cobrar 4€ no es excusa para hacer chapuzas, la calidad de la prueba y el trabajo bien hecho siempre hay que exigirlo.

Yo tengo claro que todas las media maratones deberían estar medidas con las bicicletas calibradas (lo hacen en la media de Coruña, en la de Pontevedra y que yo sepa ninguna más). Si despues no te la homologan porque es una carrera lineal o porque te quieren volver a cobrar pasados los 7 años ya no me preocupa, pero la distancia tiene que estar bien. Si no me apunto a una carrera más corta y me ahorro el esfuerzo.

Non é certo que os GPS sempre midan de mais.

Ás veces si, pero noutras quédanse cortos. Non é o sistema máis fiable para medir distancias, sobre todo se hai edificios cerca, árboles ou monte, xa que a sinal de rebote no satélite pode ter interferenzas.

A partir de aí, cada un interpreta os datos como mellor vexa.
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
313 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Dec 2022, 22:22
Asunto: Re: Adolfo Ros (Volta á Ría) 2022

Javi_fer escribió:
Yo no tengo gps ni nada de eso pero por lo que tengo entendido siempre miden de más y como poquísimo se desvía un 1%, vamos, que a esta carrera le faltan varios cientos de metros para ser una media maratón, si lo llegan a medir con google maps en 5 minutos no lo hacen peor. Cobrar 4€ no es excusa para hacer chapuzas, la calidad de la prueba y el trabajo bien hecho siempre hay que exigirlo.

Yo tengo claro que todas las media maratones deberían estar medidas con las bicicletas calibradas (lo hacen en la media de Coruña, en la de Pontevedra y que yo sepa ninguna más). Si despues no te la homologan porque es una carrera lineal o porque te quieren volver a cobrar pasados los 7 años ya no me preocupa, pero la distancia tiene que estar bien. Si no me apunto a una carrera más corta y me ahorro el esfuerzo.

Nadie te la está vendiendo como una media homologada ,es a volta a ría ,tiene su historia,....,.....,.
Larga vida a la Adolfo ros.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 09 Dec 2022, 22:25
Asunto: Re: Adolfo Ros (Volta á Ría) 2022

donova escribió:
Javi_fer escribió:
Yo no tengo gps ni nada de eso pero por lo que tengo entendido siempre miden de más y como poquísimo se desvía un 1%, vamos, que a esta carrera le faltan varios cientos de metros para ser una media maratón, si lo llegan a medir con google maps en 5 minutos no lo hacen peor. Cobrar 4€ no es excusa para hacer chapuzas, la calidad de la prueba y el trabajo bien hecho siempre hay que exigirlo.

Yo tengo claro que todas las media maratones deberían estar medidas con las bicicletas calibradas (lo hacen en la media de Coruña, en la de Pontevedra y que yo sepa ninguna más). Si despues no te la homologan porque es una carrera lineal o porque te quieren volver a cobrar pasados los 7 años ya no me preocupa, pero la distancia tiene que estar bien. Si no me apunto a una carrera más corta y me ahorro el esfuerzo.

Nadie te la está vendiendo como una media homologada ,es a volta a ría ,tiene su historia,....,.....,.
Larga vida a la Adolfo ros.

Para min non é unha simple carreira de 21k.
E unha homenaxe a un héroe que deu a súa vida por tentar salvar a uns rapaces en Doniños no ano 1985.
Iso é algo que nunca deberíamos esquecer, nunca.

Desde logo, para min, é a carreira máis importante do ano, por todo o que representa.
Javi_fer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/19
5 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Dec 2022, 9:25
Asunto: Re: Adolfo Ros (Volta á Ría) 2022

JuanBellas escribió:

Para min non é unha simple carreira de 21k.
E unha homenaxe a un héroe que deu a súa vida por tentar salvar a uns rapaces en Doniños no ano 1985.
Iso é algo que nunca deberíamos esquecer, nunca.

Desde logo, para min, é a carreira máis importante do ano, por todo o que representa.
Aplauso Aplauso
Completamente de acuerdo, eso sí que es importante y no los gps y las bicis calibradas.
mssu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/06/12
1 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Dec 2022, 10:04
Asunto: Re: Adolfo Ros (Volta á Ría) 2022

Yo debuto mañana en una media, y tenía que ser en esta clásica. Podía haber elegido alguna otra más plana para debutar, pero es la carrera de casa y tiene un significado especial.
OrEK

Maratoniano
Maratoniano
7/01/18
99 Carreiras
454 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 10 Dec 2022, 10:13
Asunto: Re: Adolfo Ros (Volta á Ría) 2022

Mucha suerte a todos y a disfrutarla!

Yo tenía pensado correrla tras Valencia, a algún ritmo que me permitiesen las piernas, pero un covid puñetero se ha interpuesto..
Nos vemos en otra salida!
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Sáb, 10 Dec 2022, 11:03
Asunto: Re: Adolfo Ros (Volta á Ría) 2022

OrEK escribió:
Mucha suerte a todos y a disfrutarla!

Yo tenía pensado correrla tras Valencia, a algún ritmo que me permitiesen las piernas, pero un covid puñetero se ha interpuesto..
Nos vemos en otra salida!

¡A poñerse ben compañeiro!
Xa nos vemos noutra Guiño
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
471 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Dec 2022, 14:03
Asunto: Re: Adolfo Ros (Volta á Ría) 2022

Estupenda mañana para disfrutar de esta cita clásica!
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 11 Dec 2022, 16:31
Asunto: Re: Adolfo Ros (Volta á Ría) 2022

JuanBellas escribió:
Javi_fer escribió:
Yo no tengo gps ni nada de eso pero por lo que tengo entendido siempre miden de más y como poquísimo se desvía un 1%, vamos, que a esta carrera le faltan varios cientos de metros para ser una media maratón, si lo llegan a medir con google maps en 5 minutos no lo hacen peor. Cobrar 4€ no es excusa para hacer chapuzas, la calidad de la prueba y el trabajo bien hecho siempre hay que exigirlo.

Yo tengo claro que todas las media maratones deberían estar medidas con las bicicletas calibradas (lo hacen en la media de Coruña, en la de Pontevedra y que yo sepa ninguna más). Si despues no te la homologan porque es una carrera lineal o porque te quieren volver a cobrar pasados los 7 años ya no me preocupa, pero la distancia tiene que estar bien. Si no me apunto a una carrera más corta y me ahorro el esfuerzo.

Non é certo que os GPS sempre midan de mais.

Ás veces si, pero noutras quédanse cortos. Non é o sistema máis fiable para medir distancias, sobre todo se hai edificios cerca, árboles ou monte, xa que a sinal de rebote no satélite pode ter interferenzas.

A partir de aí, cada un interpreta os datos como mellor vexa.
Mi GPS ha registrado 21.620 m. connect.garmin.com/mod...0118080860


Última edición por jesusb o Dom, 11 Dec 2022, 16:41; editado 1 vez
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 11 Dec 2022, 16:31
Asunto: Re: Adolfo Ros (Volta á Ría) 2022

Mi GPS registró 21.620 m. connect.garmin.com/mod...0118080860
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Dec 2022, 18:02
Asunto: Re: Adolfo Ros (Volta á Ría) 2022

Antes de nada dar as grazas os Concellos organizadores da proba por celebrala un ano máis, e igual co ano pasado un día boisimo para correr, nin pizca de aire e unha temperatura ideal para correr.
Respecto a miña carreira de menos a máis, saindo dende moi atrás, perdin case 30" na saida, os 2 primeiros Kms. os máis lentos clavando o tempo en ambos a 4'43"5, fixen varios de subida a 4'42", pero sen grandes variacións entre todos eles e sen exigirme de máis, obxetivo rematala con boas sensacións despois de case 3 meses da derradeira media maratón e disfruteina un montón.
O final a distancia foixelle das mans a organización, polo meu GPS 21'700 Kms. para 1h40'45" netos.
Esperemos poder voltar a vindeira edición o día 03/12/2023.
mssu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/06/12
1 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Dec 2022, 21:25
Asunto: Re: Adolfo Ros (Volta á Ría) 2022

Esta carrera es preciosa, debut en una media y muy satisfecho con 1h35'. A mí me salieron 21,6 en el Garmin.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos