Foros ›
Autor
Mensaxe
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 29 Dec 2022, 15:17
Asunto: Mejores carreras 2022

Como cada año podemos opinar sobre las carreras que mas nos han gustado,las que menos,las que nos han sorprendido,las que mejor nos han tratado,las más bonitas,empiezo yo:
Por el trato,2 de todos los años,Palas-Melide y Trail de Monte Comado,y 2 nuevas,Cross de Santiso y Cross Cabo Udra.
Por bonitas,me quedo con una que no conocía,el Trail do Eifonso,y una de siempre,la Torre de Hércules.
De las que menos me han gustado,la media de Zaragoza.
Y sorpresas,positivas en este caso,Friol,Noia,Trail de Miño y Trail de Piñor.
mssu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/06/12
1 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Dec 2022, 15:31
Asunto: Re: Mejores carreras 2022

La carrera que más me ha gustado fue la Adolfo Ros, seguida de Pedestre y SinSon. Esta última me parece la más bonita por el aspecto sentimental, a pesar del viento.

La que menos me gustó fue el 5K de Leyma, el escenario es bonito pero el precio excesivo y el recorrido para mí peor que el de 2021.

Me gustaría hacer una reseña a los organizadores de la carrera de la Playa de Miño, que tuvieron la malísima suerte de tener un día de perros que deslució todo su trabajo. En 2023 volveré para disfrutarla en condiciones.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Xov, 29 Dec 2022, 19:52
Asunto: Re: Mejores carreras 2022

Este ano non foi moi abundante en carreiras para min, por mor da lesión de rodilla, pero sorprendeume para ben a media de Ribadeo, con esa mestura de campo e asfalto.

Do resto xa digo que poucas fixen. Gustoume a saída e chegada na Adolfo Ros de Fene, nunca a correra.

E bueno....a Maratón da Coruña, a miña primeira maratón, que sempre quedará aí, na lembranza, como esa primeira moza. Isó si...este ano espero preparala mellor e non decidir na última semana a correla, tras botar varios meses parado antes...
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Xov, 29 Dec 2022, 19:54
Asunto: Re: Mejores carreras 2022

Sería un puntazo dar un premio "correrengalicia" á carreira mellor valorada polos foreiros Sorriso

Eu teño que mirar o listado (entendo que é a mellor de entre as que corriches), pero a volta á normalidade desvirtuou todo, e volver a poder competir "como sempre" nas primeiras carreiras foi unha ledicia plena, ainda que fose unha volta ó barrio Sorriso Para min creo que a volta foi -este ano- a de Matogrande de Coruña. Xa só por eso, ten un sabor especial...
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
873 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Dec 2022, 21:29
Asunto: Re: Mejores carreras 2022

Me gusta la idea de Xpab. Ojalá se pudiera para premiar a las organizaciones que más curraron y dar ese tirón de orejas a las que menos se esforzaron.
Para mí la Palas fue sin duda la mejor del año. Primera vez que corrí y ya estoy deseando volver.
En terreno mixto coincido con Lihto, el Cross de Santiso fue todo un descubrimiento.
Y de monte me quedo con el Trail de Esteiro, una primera edición que espero tenga continuidad.
Como sabor amargo me quedo con el trail de Fragas do Eume, relación calidad-precio muy mala.
Feliz año a tod@s los forer@s! Nos vemos en 2023!
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
313 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Dec 2022, 22:09
Asunto: Re: Mejores carreras 2022

Boas, pues yo voy a decir el trail da carixa en septiembre ,primera vez que iba y me pareció un Carreron en todos los aspectos ,esos lugares mágicos que tiene Galicia y descubrimos , organización de 10.
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
404 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Dec 2022, 23:17
Asunto: Re: Mejores carreras 2022

De las carreras en que he participado este 2022:
- La que más me gustó fue Os 21 do Camiño Palas - Melide
- Me sorprendió y me gustó muchísimo porque no la conocía el 15 km nocturno de Ourense
- Me siguen agradando notablemente la nocturna de La Torre y también la nocturna SantYaGo
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
500 Carreiras
1562 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Dec 2022, 9:50
Asunto: Re: Mejores carreras 2022

La Solidaria de Negreira una de las mejores, me pareció además divertida. Y sin cronos que no veo necesarios, más bien contraproducentes, salvo excepciones.

La Clásica de Santiago la posiciono también como de las mejores, con un recorrido tradicional y un final increíble.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Ven, 30 Dec 2022, 10:35
Asunto: Re: Mejores carreras 2022

Como todos los años, la mejor Os 21 do Camiño (Palas - Melide).

La sorpresa este año, el debút (o vuelta ) del Cross de Santiso, que iguala o incluso supera a la primera. Se nota la buena organización en ambas carreras.

Participar en cualquiera de ellas es un privilegio.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Lalin

Novo foreiro
Novo foreiro
12/10/22
20 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Dec 2022, 11:49
Asunto: Re: Mejores carreras 2022

Boas, pra min a MILLOR "Os 21 do Camiño", bonita a 15 k nocturna de Ourense, o medio maraton de Ribadeo moi chula, e NON me gustou nada a 10 k de Xinzo de Limia, sosa, descafeinada e ppouco público, saudos e kilómetros
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
471 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Dec 2022, 19:23
Asunto: Re: Mejores carreras 2022

No sé si la mejor carrera, pero para mí la más especial es la pedestre de Santiago.
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Ven, 30 Dec 2022, 23:17
Asunto: Re: Mejores carreras 2022

Pois eu corrín 16 carreiras neste 2022 que remata (máis mañá a S.Silvestre de Betanzos... se aguanta -a tal hora cancelaron xa Ordes e Coruña-), e sorprendeume positivamente a Xacorun, aínda que non conseguíu xuntar moitos participantes pese a boa organización e un percorrido moi ameno (Sarria-Portomarín). Gustoume tamén a versión nocturna do CTrail, o encanto de correr de noite por Santiago ou Coruña (Santyago/Torre), e o "paseo" por Miño, deslucido este ano pola choiva. Tamén teño que destacar a dúas das clásicas da última parte do ano, como a San Martiño e a SinSon. Para concluir, espero que mañá haxa o bo ambiente de sempre na S.Silvestre betanceira. E bueno, eso sería o resumo das que corrín este ano. Este ano para min, dentro desas 16, non hai tirón de orellas Sorriso

Tamén habería que facer un apartado para as camisetas máis chulas (ou agasallos, en xeral). Eu tódolos anos saco un foto de todas as que me deron. Copio aquí a foto. A min gustoume a do cocido (con esa especie de "folla" de debuxo que recorda a outro tipo de sustancias...), a clásica do "pollo" de Miño Sorriso e a de Leyma, coa vaca mítica da empresa. Aquí si lle daría o "tirón" á do San Martiño, que sempre tiña un toque especial pero que este ano non se esmeraron nadita. En fin, para gustos...



captura.jpg
Descrición:
Visto: 1762 veces
captura.jpg

celiabastavales

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/22
20 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 31 Dec 2022, 0:10
Asunto: Re: Mejores carreras 2022

As mellores, as carreiras de correndo pola costa da Morte, sin duda ningunha, organización, super bonitas e especiais!
Danivr85

Novo foreiro
Novo foreiro
1/01/19
20 Carreiras
3 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 31 Dec 2022, 1:11
Asunto: Re: Mejores carreras 2022

Os 21 do Camiño, tanto a corta como a longa
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 31 Dec 2022, 16:44
Asunto: Re: Mejores carreras 2022

Pois das 33 carreiras que disputei, sen dúbida as 3 mellores por diferentes motivos son as seguintes, fago a relación pola data de celebración non por que considere unha mellor ca outra.

11 Xuño. A das Areas, pola praia de Carnota, carreira dura e na que as veces sopra o aire, pero pola sensación de correr pola praia máis grande de Galicia.

18 Xuño Os 21 do Camiño, pola gran organización, feita por corredores e para corredores entre 2 pequenas localidades do interior de Galicia que se volcan no evento e discurrindo boa parte do percorrido por paraxes moi bonitos.

30 Outubro, a Pedreste de Santiago, por motivos sentimentais, xa que foi a primeira carreira que participei no 2022 e cun remate espectácular nunha das prazas máis espectáculares de España. A única carreira que non me perderei por correr outra.

Para o ano vou ter un dilema, xa que Os 21 do Camiño vai ser o 17 de Xuño e a das Areas ó día segunte o 18. Muro Muro





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos