Foros ›
Autor
Mensaxe
Gabycao

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/11/18
3 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Xan 2023, 17:00
Asunto: MEDIA MARATHON LEON 26/03

Buenas tengo intención de correrla..alguna opinión sobre perfil,organización, etc...??
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2023, 9:18
Asunto: Re: MEDIA MARATHON LEON 26/03

Yo la corrí el año pasado, y sin duda la recomendaría. Está homologada, es un recorrido más bien llano (aunque del km 5 al 9 pica ligeramente en ascenso), y luego creo que es a la altura del km 10 se pasa por la catedral y a partir de ahí es llanear y los dos últimos prácticamente en bajada. Lo “peor” del recorrido es la parte que pasa por los kms 13-17 porque es una zona desangelada y sin ambiente, pero los últimos 3 se disfrutan mucho. Lo dicho, buen ambiente, trato al corredor excelente, el año pasado por 12€ y llegada a meta en estadio de atletismo. Yo desde luego pienso repetir otro año. Tengo ahí mi MMP (habiendo corrido Coruña, Viana…) así que si te coge en buena forma se puede hacer un gran tiempo.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Gabycao

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/11/18
3 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2023, 13:03
Asunto: Re: MEDIA MARATHON LEON 26/03

Gracias!!!
Será mi primera media..creo que para debutar esta bien
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2023, 17:53
Asunto: Re: MEDIA MARATHON LEON 26/03

Creo que Moussambani, xa te informou moi ben, xa que correu a derradeira edición.
Eu corrina na sua primeira edición no 2009 e a 3ª no 2011 e sempre dixen que tiña que voltar a facela, pero por unha cousa ou outra non houbo maneira e este ano coincidindo ca Vig-Bay a cal non corro dende o 2017 vai ser que non.
Circuito rápido, eu teño alí a miña 4ª mellor marca en media.
E a organización nas edicións que corrín eu, fabulosa, con todos os servizos necesarios e como dato anecdótico dicir que na1ª edición deron unha camiseta amarela de manga longa (cousa rara) que ainda conservo e ca cal adestro algunha vez por que ainda está en bo estado.

Xa comentarás que tal o teu debut en media.
Gabycao

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/11/18
3 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Xan 2023, 18:34
Asunto: Re: MEDIA MARATHON LEON 26/03

Apuntado
Abrieron hoy inscripción





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos