Foros ›
Autor
Mensaxe
Nes

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
415 Carreiras
592 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2023, 8:36
Asunto: Xacorun 2023

Buenas.
Estoy pensando en ir a esta carrera, aunque las fechas no son las mejores para mi, por la coincidencia con otras carreras ya previstas.
Hay alguien que nos pueda informar, recorrido de tierra o asfalto, perfil de la carrera, etc....
Muchas gracias.
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Lun, 23 Xan 2023, 21:55
Asunto: Re: Xacorun 2023

Boas,
pois é camiño de Santiago, así que, tal e como comentan no regulamento, asfalto + terra moi pisada. Eu corrino o ano pasado e non me pareceu excesivamente duro (no perfil -se non trocou dende o ano pasado- vese como se sube ó principio e se baixa ó final). Eso si, o ano pasado fora pola tarde e apretaba algo o calor. Ó final da carreira, creo recordar que baixas un bo tramo, pero hai que reservarse para nos últimos metros subir as escaleiras e repeitos de Portomarín.... Por outra banda, todo moi acolledor e ben organizado (tema buses, avituallamento, etc). Tamén ten o seu aliciente ir adiantando peregrinos (ó ser pola mañá, seguro que hai máis que na primeira edición). Deixoume bo sabor de boca, como para repetir, ainda que por razóns externas á carreira, non sei se o farei este ano. Tamén vexo que hai premio para os tres primeiros, co cal é posible que suba o caché (éramos pouquiños e pouco "crack"), xa que non lembro que pagasen nada o ano pasado (non estou seguro...).
Espero que este mini-resumo che servise de orientación Sorriso
Nes

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
415 Carreiras
592 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 24 Xan 2023, 8:17
Asunto: Re: Xacorun 2023

Pues claro que me sirvió. Veo que las zapas serán las de asfalto y que lo duro esta al principio (sacando el pueblo de Portomarin).
Muchisimas gracias por tu explicación.
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2023, 7:50
Asunto: Re: Xacorun 2023

Pois ó final repito na de 23k e conseguín liar a -cando menos- un par de colegas para a de 10k Sorriso Eso si, a ver se se animan as inscripcións, estamos moi pouquiños por agora.
xavibass

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/19
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2023, 15:56
Asunto: Re: Xacorun 2023

O tema de premios sí que había o ano pasado para os tres primeiros:

300€ , 150€ e 80€, a difrenza desta ocasión que serán de 150€ ,80€ e 50€.

E tampouco hai a carreira de parellas como se fixo o ano pasado.

A ver se anima a xente que e unha carreira moi bonita polo tramo que pasa o tratarse do Camiño de Santiago.



xpab escribió:
Boas,
pois é camiño de Santiago, así que, tal e como comentan no regulamento, asfalto + terra moi pisada. Eu corrino o ano pasado e non me pareceu excesivamente duro (no perfil -se non trocou dende o ano pasado- vese como se sube ó principio e se baixa ó final). Eso si, o ano pasado fora pola tarde e apretaba algo o calor. Ó final da carreira, creo recordar que baixas un bo tramo, pero hai que reservarse para nos últimos metros subir as escaleiras e repeitos de Portomarín.... Por outra banda, todo moi acolledor e ben organizado (tema buses, avituallamento, etc). Tamén ten o seu aliciente ir adiantando peregrinos (ó ser pola mañá, seguro que hai máis que na primeira edición). Deixoume bo sabor de boca, como para repetir, ainda que por razóns externas á carreira, non sei se o farei este ano. Tamén vexo que hai premio para os tres primeiros, co cal é posible que suba o caché (éramos pouquiños e pouco "crack"), xa que non lembro que pagasen nada o ano pasado (non estou seguro...).
Espero que este mini-resumo che servise de orientación Sorriso

xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 01 Feb 2023, 10:34
Asunto: Re: Xacorun 2023

Pois non lembraba eu o dos premios (supoño que é o que ten non aspirar a meterse a disputalos Sorriso ... quedando de 6º, vin moooi lonxe o podium), pero eso tamén explica que, aínda sendo pouquiños, algún "máquina" fose da partida.

Eu penso que era mellor o horario de sábado-tarde como o ano pasado. O deste ano obriga a madrugar bastante ou a pillar aloxamento na zona se vés de un pouquiño lonxe.

En canto ó de "bonita", pois as comparacións son odiosas e vaia por diante que nunca corrín a Palas-Melide, pero estimo que -en canto a traxecto- non debería ser moi diferente, por eso non entendo o aparente pouco tirón que ten esta proba. O dito, a ver se se animan as inscripcións para ter un bo ambiente -todavía queda moito- e, xa por pedir, que acompañe o tempo.
xavibass

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/19
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Feb 2023, 17:55
Asunto: Re: Xacorun 2023

Opino coma ti, Eu prefería a data do ano pasado, que fora a finales de Marzo,pero bueno,a outros iralles mellor esta data.


xpab escribió:
Pois non lembraba eu o dos premios (supoño que é o que ten non aspirar a meterse a disputalos Sorriso ... quedando de 6º, vin moooi lonxe o podium), pero eso tamén explica que, aínda sendo pouquiños, algún "máquina" fose da partida.

Eu penso que era mellor o horario de sábado-tarde como o ano pasado. O deste ano obriga a madrugar bastante ou a pillar aloxamento na zona se vés de un pouquiño lonxe.

En canto ó de "bonita", pois as comparacións son odiosas e vaia por diante que nunca corrín a Palas-Melide, pero estimo que -en canto a traxecto- non debería ser moi diferente, por eso non entendo o aparente pouco tirón que ten esta proba. O dito, a ver se se animan as inscripcións para ter un bo ambiente -todavía queda moito- e, xa por pedir, que acompañe o tempo.

tecjmp05

Novo foreiro
Novo foreiro
18/03/13
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Feb 2023, 7:19
Asunto: Re: Xacorun 2023

Yo estoy apuntado a esta carrera pero no voy a poder ir. Si alguien está interesado en el dorsal al precio de inscripción inicial, que me avise
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Lun, 27 Feb 2023, 16:09
Asunto: Re: Xacorun 2023

Nes escribió:
Pues claro que me sirvió. Veo que las zapas serán las de asfalto y que lo duro esta al principio (sacando el pueblo de Portomarin).
Muchisimas gracias por tu explicación.
Non sei se ó final levaches as zapas de asfalto. Eu fun con "voadoras" brancas e volveron tinxidas a partes iguais entre lama e bosta Moi feliz Pero bueno, polo demais, corrín perfectamente con elas.
Espero que a disfrutases, eu paseino ben por segundo ano consecutivo. Espero que gañe afluencia cos anos. En xuño anoteime á de Palas-Melide de 6km, máis que nada por ver o ambiente da carreira "grande". Estou intrigado por ver a diferencia con esta Disimulando
B1cho

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/19
10 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Feb 2023, 16:33
Asunto: Re: Xacorun 2023

A organización da proba a verdade que moi moi ben. Así da gusto¡¡





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos