Foros ›
Autor
Mensaxe
Carollo

Novo foreiro
Novo foreiro
30/05/14
15 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Mar 2023, 11:01
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

galaxian escribió:
La carrera es fantástica, la hice en las ediciones 2016, 2017 y 2022.
Me ha llegado un mail el 28 de febrero con un descuento de un 20% en la inscripción poniendo un código, pero este año he vuelto a tener problemas. Añado el código y me dice que no es válido.
He respondido al mail que me enviásteis con el problema.

Saludos.

Pasoume o mesmo, non me funcionou o código e tamén respondín o mail que enviaron pero sen resposta.

Non sei se todavía hai tempo a arranxar o problema?

Un saúdo
barreeeiroo

Novo foreiro
Novo foreiro
8/03/23
0 Carreiras
4 Mensaxes
SantYaGo10K
Respostar citando Envío Xov, 09 Mar 2023, 11:48
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

Carollo escribió:

Pasoume o mesmo, non me funcionou o código e tamén respondín o mail que enviaron pero sen resposta.

Non sei se todavía hai tempo a arranxar o problema?

Un saúdo

Ola, desculpa polas molestias. O correo dende o que envíamos os códigos é unha dirección de non resposta á que nós non temos acceso, polo que é posible que non recibísemos a resposta.
Por favor, escríbenos a info@santyago10k.run para que o podamos investigar con máis detalle e ver se o podemos arranxar.

Organización SantYaGo10K 2023
2023.santyago10k.run
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 10 Mar 2023, 6:38
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

Pensando en correr esta carreira teño dúas cuestións:
- Por un lado o típico dos que somos de fóra en calquera carreira: ¿Onde é recomendable aparcar?
- E, por outro, pensando en facer noite en Santiago: ¿quen sabe dalgún sitio que estea ben e non sexa moi caro para durmir?
Grazas.

Máis lonxe, máis rápido, máis feliz.
www.recetasbellas.com
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Mar 2023, 7:21
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

JuanBellas escribió:
Pensando en correr esta carreira teño dúas cuestións:
- Por un lado o típico dos que somos de fóra en calquera carreira: ¿Onde é recomendable aparcar?
- E, por outro, pensando en facer noite en Santiago: ¿quen sabe dalgún sitio que estea ben e non sexa moi caro para durmir?
Grazas.

Boas, para a parcar revisaría o reglamento da proba para saber onde son os pabillóns para ducharse e intentaría aparcarcar cerca.
Outros anos as duchas estaban en Sta Isabel e por esa zona se vas con algo de antelación atopas bén onde aparcar e queda a 15 minutos da saída.
Para durmir podes mirar algún dos albergues dos peregrinos que non pechan en temporada baixa. Están en boas condicións e non creo que estéan saturados, mais bén o contrario.
Saudos.
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
335 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 10 Mar 2023, 11:06
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

JuanBellas escribió:
Pensando en correr esta carreira teño dúas cuestións:
- Por un lado o típico dos que somos de fóra en calquera carreira: ¿Onde é recomendable aparcar?
- E, por outro, pensando en facer noite en Santiago: ¿quen sabe dalgún sitio que estea ben e non sexa moi caro para durmir?
Grazas.
Desde a organización intentamos axudar nese tema, polo que dentro da páxina web da carreira encontrarás varios apartados nomeados como o antes, durante e o despóis, donde recollemos os importantes descontos q vamos conseguindo para os nosos participantes.
2023.santyago10k.run
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 10 Mar 2023, 16:37
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

Rufino escribió:
JuanBellas escribió:
Pensando en correr esta carreira teño dúas cuestións:
- Por un lado o típico dos que somos de fóra en calquera carreira: ¿Onde é recomendable aparcar?
- E, por outro, pensando en facer noite en Santiago: ¿quen sabe dalgún sitio que estea ben e non sexa moi caro para durmir?
Grazas.

Boas, para a parcar revisaría o reglamento da proba para saber onde son os pabillóns para ducharse e intentaría aparcarcar cerca.
Outros anos as duchas estaban en Sta Isabel e por esa zona se vas con algo de antelación atopas bén onde aparcar e queda a 15 minutos da saída.
Para durmir podes mirar algún dos albergues dos peregrinos que non pechan en temporada baixa. Están en boas condicións e non creo que estéan saturados, mais bén o contrario.
Saudos.

Grazas!
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 10 Mar 2023, 16:37
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

alquimista escribió:
JuanBellas escribió:
Pensando en correr esta carreira teño dúas cuestións:
- Por un lado o típico dos que somos de fóra en calquera carreira: ¿Onde é recomendable aparcar?
- E, por outro, pensando en facer noite en Santiago: ¿quen sabe dalgún sitio que estea ben e non sexa moi caro para durmir?
Grazas.
Desde a organización intentamos axudar nese tema, polo que dentro da páxina web da carreira encontrarás varios apartados nomeados como o antes, durante e o despóis, donde recollemos os importantes descontos q vamos conseguindo para os nosos participantes.
2023.santyago10k.run
Grazas!
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
335 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 15 Mar 2023, 11:19
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

Atención a todos los inscritos en la carrera, comenzamos con los sorteos de los regalos entre los anotados hasta la fecha. Tendremos importantes premios, cuyo sorteo se efectuará entre todos los inscritos hasta la fecha en que se realice.
No lo dejes para más tarde, cuanto antes te inscribas, más oportunidades tendrás de ser uno de los premiados.
barreeeiroo

Novo foreiro
Novo foreiro
8/03/23
0 Carreiras
4 Mensaxes
SantYaGo10K
Respostar citando Envío Ven, 17 Mar 2023, 16:53
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

NUEVO RECORRIDO

¡La VII Carrera Nocturna SantYaGo10K 2023 estrena nuevo recorrido más rápido! Hemos querido renovar el aspecto de la carrera, y focalizarla en la zona centro de la ciudad. Por ello, por primera vez, la carrera entrará al Ensanche compostelano, recorriendo las principales calles de la zona.
Mapas con los cambios y el nuevo recorrido al final del post.

Dado que una de las principales opiniones de los corredores era que la subida a San Francisco se hacía muy dura (y en días lluviosos podía ser un poco resbaladiza, por lo que era aún más lento el descenso), hemos eliminado totalmente este tramo más duro, haciendo la carrera mucho más rápida y dinámica (se ha reducido el desnivel total en más de 20 metros). Para ello, se ha adelantado el giro en Vista Alegre y suprimido la subida entorno al PK 3 a San Francisco, de tal forma que la carrera se ha desplazado más hacia el centro de la ciudad. Y, tras entrar a la zona de la Senra, la carrera entrará por primera vez en el Ensanche (toda la zona es relativamente llana), atravesando Montero Ríos, Xeneral Pardiñas y República del Salvador, para entrar por la calle principal del Hórreo a Praza de Galicia.

- Google Maps del Recorrido: 10k.run/mapa
- Track GPS (con perfil de elevación y datos técnicos): 10k.run/track
- Recorrido en la Web: 10k.run/recorrido



En naranja se muestra el recorrido antiguo, y en amarillo el de esta edición del 2023.

Giro en Rúa do Avío:


Eliminación de la subida a San Francisco:


Recorrido en el Ensanche:


* Pendiente de homologación por la RFEA.


Última edición por barreeeiroo o Dom, 19 Mar 2023, 23:14; editado 1 vez
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
335 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 19 Mar 2023, 15:16
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

El siguiente regalo donado por el restaurante
cervecería Galeón o Toural, que consta en una comida o cena para dos personas, que se sorteará entre todos los inscritos hasta las 24 h del día de hoy . Además el día de la carrera tendrá su cocina abierta hasta la 1 de la madrugada para dar servicio a todo el corredor que lo desee
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
335 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 26 Mar 2023, 19:41
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

No lo dejéis para el final, dentro de unos días cambia el precio de la inscripción, además solo por inscribirte participas en el sorteo de premios increíbles, como tarjetas regalo del Corte inglés, noches de hotel gratis, televisiones y muchos regalos más. Nuestra intención es que el 29 de abril sea una fiesta para el corredor popular, para eso tenemos preparado varios puntos de animación por las calles de Santiago, además de varias sorpresas más.
Esperamos estar a la altura
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 29 Mar 2023, 0:23
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

Boas,
voume inscribir agora; outro que se queda sen a rebaixa, pero bueno, leído todo... é o que hai. Gracias polas aclaracións (eu tamén son dos que non marcan nunca esas casillas de promocións, temendo publicidade). Como suxerencia, ó mellor simplemente no formulario poñer a maiores na casilla correpondente "Rebaixas en Futuras edicións".
Vexo que agora mesmo está como "Autorizo a usar mis datos de contacto para realizar comunicaciones de marketing relacionadas con la Santyago10K.". Vou a marcala, a ver se para o ano hai máis sorte Sorriso
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 29 Mar 2023, 8:15
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

Eu tamén me quedo sen rebaixa pero pensemos que finalmente suma en canto a colaborar coa organización e o seu club Sorriso

www.youtube.com/channe...subscriber
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 29 Mar 2023, 11:31
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

mac-ray escribió:
Eu tamén me quedo sen rebaixa pero pensemos que finalmente suma en canto a colaborar coa organización e o seu club Sorriso

Por suposto; xa só co que se implican e co que se molestan en dar explicacións, vale a pena. Parabéns pola carreira e a organización a quen corresponda. A ver se este ano acompaña o tempo e temos unha noite prácida.
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
335 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 29 Mar 2023, 21:23
Asunto: Re: Carreira nocturna SANTYAGO10K

Moitas gracias, esperamos estar a altura e que vos guste a carreira





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos