Foros ›
LA MITJA. M. MARATON GRANOLLERS (18/01/2026)
Forum Index / Carreiras fóra de Galicia
Reply to topic

Author

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
522 Carreiras
3888 Posts

Reply with quote Post Sat, 22 Nov 2025, 20:03
Post subject: LA MITJA. M. MARATON GRANOLLERS (18/01/2026)

Como a vida da moitas voltas, a filla que tiña en Melilla, cambiou para Barcelona este mes, polo que non puden participar por 3º ano consecutivo na media de Melilla, que foi o domingo pasado..
Así que mirando o calendario de carreiras na provincia de Barcelona, xa que a sua media celebrase o 15 de febreiro, esgotou os 36000 dorsais (xa a corrín no 2010 sendo 5500 os dorsais daquela). Atopei ésta, que é a 2ª media maratón máis famosa de Cataluña.
Con límite de 8000 dorsais, a cuota de inscripción vai subindo, según o nº de dorsais vendidos, dende o 6 de Novembro xa están no derradeiro tramo, a partir dos 6000. E o prezo tamén é alto. 32 + 3 da licencia de día + 3 se non tes chip amarelo, total 38€, eu paguei 35 por ter o chip.
O primeiro tramo eran 24€ máis os extras, para os primeiros 1000 inscritos.
Ademáis de media hai 2 distancias máis, un 10K e un 5K, sendo unha carreira con tanto éxito non vexo a necesidade de facer outras distancias. Tamén hai carreiras para nen@s.
Varias deficiencias que lle vexo, son a non entrega de dorsais o día da carreira, algo que se pode comprender, pero tampouco dan a opción de recollida noutras localidades, dende Barcelona en transporte público hai máis dunha hora, danche un billete de cercanías gratis, na recollida de dorsal para o día da carreira.
E que a inscripción é intrasferible e tampouco dan devolución en caso de lesión ou similar.
Dan unha bolsa de corredor moi completa, camiseta manga corta, sudadera e gorra marca mizuno, ademáis dan medalla.
A saida é por tandas as 9:30, saen o 5 e 10K, e a partir das 10:30 os da media, con 4 saidas en tan só 5 minutos.
En canto ao percorrido, ten algo de dureza, hai que dosificar, xa que saese de Granollers ata a Garriga, sendo todo ese tramo de subidas e repeitos, así que a volta é ao contrario.

Toda a información na sua web: www.lamitja.cat/
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
522 Carreiras
3888 Posts

Reply with quote Post Wed, 07 Jan 2026, 19:33
Post subject: Re: LA MITJA. M. MARATON GRANOLLERS (18/01/2026)

Pois xa se esgotaron todos os dorsais das distintas distancias, hai duas semanas.
Así que só quedan 10 días e medio para a celebración da mesma, a ver que tal me vai xa que houbo bastantes excesos nestas festas. Polo que onte coma penitencia fixen 16 kms. a 5' por un percorrido con poucas subidas pero ben de sensacións.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
522 Carreiras
3888 Posts

Reply with quote Post Tue, 20 Jan 2026, 18:48
Post subject: Re: LA MITJA. M. MARATON GRANOLLERS (18/01/2026)

Xa de volta de Cataluña, vou facer unha pequena crónica da mesma.
A véspera desplazámonos a Granollers a recoller o dorsal, o que pasa co día antes decateime de que esquencera o chip amarelo en Galicia, mandeille un correo a organización e dixéronme que por 10€ facíanme un dorsal de incidencias, como me pareceu un atraco (por ter o chip aforrabas 3€) xa pagara 32€ pola inscripción, decidín recoller o dorsal e correr sen chip. Non sairía na clasificación, pero a estas alturas tanto me ten.
Xunto co dorsal entregaron 2 camisetas, a de manga longa moi boa pinta, a visera e unha caixa que contiña un kh7 anti cal, e varias cousas de alimentación, quedouse con todo miña filla alí.
Día infernal de choiva a que papamos o Domingo, choveu todo o tempo sen parar nada durante a carreira, polo que xa desluceu todo o que pode envolver a mesma.
Cheguei a Granollers con tempo dabondo, e metínme nun bar a agardar, o gardarroupa era no pabillón, unha odisea poder acceder ó mesmo pola aglomeración de xente.
Puxen un poncho de plástico (corrín toda a media con el) por riba e unha visera que nos deran para protexer da choiva e cando faltaban 3 minutos entrei no meu caixón sen trotar nada.
Houbo varias oleadas na saida e a constante desta carreira é que a ida é como quen dí todo subir ata o km 5 e pico, onde hai unha baixada e despois no 8 hai outra baixada, a volta é ao contrario.
O 1º km o máis lento da carreira en 5'15, ata a localidade da Garriga, todos os kms. uns segundiños, por riba de 5' excepto o km 8. Eu pese ao incordio da choiva regulando moi ben e sen forzar en absoluto.
Despois xa caeron todos por baixo de 5, sendo os 3 derradeiros os máis rápidos en 4'37, 4'39 e 4'28". Rematando polo meu crono en 1h43'46, oficial en 1h47'49" e o posto debeu ser o 2193, xa que me fixei no dorsal do corredor que entrou xunto a min.
Pese o mal día moita animación, non me imaxino como pode ser nun día bo.

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum