Foros ›
9�ª Meia Maratona Manuela Machado 2007
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 0:45
Asunto:

Sorte a todos e todas os que ides a correr esta Media maratón... non sabedes a de dúbidas que tiven entre ir e non ir... pero ó final pesou máis o sentidiño Avergoñado Avergoñado Avergoñado e quedo na casa... ou no CARMA como moito Pregunta Pregunta

Derek anímate home... xa verás como a cousa non é para tanto... como decía hai algún tempo Marola "o traballo está feito"... así que si esta semana non toca entrenar por problemas (xa leín o da sobrecarga nun xemelgo) non pasa nada... o día da carreira vai amodo ó principio... escoitando a cada paso que das... e pola distancia non teñas medo home... iso está feito.


Cita:
Todavía te quedan varios meses para ir haciendole la pelota a tu mujer.
Gallego tes moitísima razón no que dís... a verdade é que ese tema merece un fío aparte... prohibido para mulleres, claro Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 0:52
Asunto:

Banderas estou co que dixo Gallego tamén Guiño . Non a distancia non me asusta. Sei que teño suficientes kilómetros nas pernas para rematala. Gracias polos ánimos. Ã? unha pena que non veñas Chorando Chorando Chorando Chorando ...agora xa non vai ser o mesmo sen ti Chorando

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 8:36
Asunto:

derek escribió:
Ã? unha pena que non veñas Chorando Chorando Chorando Chorando ...agora xa non vai ser o mesmo sen ti Chorando

«Este puede ser el principio de una gran amistad» (Casablanca) Moi feliz Molón

O eso, o Banderas me tiene muy engañado con sus inclinaciones sexuales y tiene un rollito con Derek Mr. Green


Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 8:38
Asunto:

Moi boas:
Despois do adestramento de onte... Avergoñado Avergoñado Xa me autoexcluo da 1h 30 minutos, estou bastante mal, vou tratar de desfrutar da media sen mirar o cronómetro...
Un saudo e vémonos en Viana
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 8:45
Asunto:

Como ya sabeis yo también estaré por Viana, me iré mañana temprano para aprovechar el fin de semana. Imagino que siempre no s podemos ver por la zona de recogida de dorsales, alguno ya nos conocemos de vista (a Kurty) y en cuaquier caso yo llevaré la camiseta de la web y seré reconocible.
Con respexto a los objetivos de la media parece que vamos todos con precaución por distintos motivos, veremos lo que sucede en carrera. Yo desde Ferrol no he vuelto a coger un bune ritmo de entrenamiento y las dos últimas semanas he tenido problemas gástricos que se han agravado precisamente esta seman y que me han hecho perder casi tres kilos en un par de días, pero me estoy esforzando para recuperarlos Demo sorrindo a bse de chuletón y espagueti.....
Bueno, menos rollo y nos vemos en Viana. Suerte a todos y a pasarlo bien.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 10:48
Asunto:

Xá esta feito o derradeiro adestramento. Boas sensacions e moita ilusión e gañas por coller o coche e partir rumbo a Viana. Facía tempo que unha proba non me motiva tanto........a primeira vez sempre tengo algo de especial supoño.
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 11:00
Asunto:

Mucha suerte a todos los que corráis en Viana, aunque ya es toda una fortuna el hecho de poder participar. Y aunque parece que el tiempo no va acompañar, disfrutareis igualmente de esta preciosa carrera. Esperamos vuestras crónicas.

P.D.: Si alguien se quiere apuntar a la carrera a última hora y no puede hacerlo por el cierre de inscripción, yo estoy inscrito desde hace meses así que cedería mi dorsal sin problemas.

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 13:35
Asunto:

Me uno a los deseos de suerte a los que vais a Viana, que todo os salga bien y consigais vuestros propositos.
Un saludo, y ya contareis las cronicas y si tal alguno foto.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 13:49
Asunto:

Barbazon, ánimo!!. Esta es una mala época para todos por lo que veo. Sal a disfrutar y ya llegará lo que llegue.
Sampedro, a mi me ha pasado lo mismo desde Ferrol; no he conseguido volver a coger el ritmo y los entrenos han sido un desastre. En cuanto a lo de la gastroenteritis, también he padecido lo mío, pero me da la sensación de que ha sido algo general vírico. en fin, que ánimo y haber si nos vemos por Vianha.
Castinheiras, alégrome de que estés con esa ilusión e esas sensacións; a motivación é moi importante, pero ponlle cabeciña o asunto Guiño . Sorte!!.

Tette y Aguita, esas crónicas ya están servidas a la carta. gracias por los ánimos!!!. Moi feliz

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 14:06
Asunto:

Lo dicho chicos mucha suerte en esta bonita carrera ,ya vereis como los portugueses son un publico estupendo y al grito de ¡Forza Forza ! os darán animos cuando esteis subiendo por la cuestecilla suave pero tendida que atraviesa su pueblo ...lo pasareis bien Guiño

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 14:22
Asunto:

Gracias a todos por los ánimos.
Derek, espero que nos veamos al menos en la salida....
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 16:20
Asunto:

Sorte a todos os "correrengalicios" nesta media...e especialmente a Barbanzón (non lle creades o que dí, que está como unha moto; mira que é chorón o tío!!!!) e a Castinheiras (nin se che ocurra voltar por estes lares como non baixes de 1:50!!!)
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 16:33
Asunto:

je, je, sempre fala o máis cobarde. Dispois diras que non estabas convidado a vir. Ti tamén estas o suficientemente preparado para afrontar a media, amigo Urko.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 17:16
Asunto:

Se non nos vemos, moita sorte a todos na meia.
Si amigo URKO, non estou no meu millor momento de forma, ainda que non o creas... pero bueno todo chegará... ou iso espero... Ríndose Ríndose A ver si coincide ca media maratón Vigo-Bay, onde agardo que nos vexamos as caras... Demo sorrindo Demo sorrindo
Un saudo para todos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Xan 2007, 19:47
Asunto:

Hoy nos salgo a entrenar, así que mañana 40' suavitos y preparados para Viana.

QUE SE NOTE A MAREA AZUL DE CORRERENGALICIA.

UN SAUDO E VÃ?MONOS O DOMINGO.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos