Mon, 03 Sep 2012, 9:50
Post subject: Re: Separación do Circuíto en dous
Kandpalleiro escribió: |
Polo que 2 ou 3 opinendes non penso troca-la miña actitude, si nos quixeramos "cargar" as probas de montaña non se incluirian de ningún xeito... só percuramos cómo incluílas sen que abafen á grande maioría de populares que non teñen tanta preparación.
|
Tes unha actitude pouco respetuosa con quen opina, e dicir que non pensas trocala a tua actitude polo que opinan 2 ou 3, que precisas para ver que unha gran maioria silenciosa estan dacordo en como estaba o circuito nos seus orixienes...eso fariate mudar a tua actitude...ou seguirias ca tua teima de faise o que eu digo que son o mais sabios entre os sabios.
E ben certo que esta web e vosa,e podedes montala como vos dea a gaña, neso todos os meus respetos, pero tratarnos como meniños nuns casos, para que non nos manquemos, ou facer dous circuitos termina facendo que o CORREDOR POPULAR (non profesional, ou semiprofesional), que creo que e para o que creachedes este circuito, se perda por completo e non sepa en que circuito inscribirse.
A min dixechesme que so puntuan 40 carreiras, enton teño unha dubida:
Eu inscribome nos dous circuitos, e so podo puntuar 40 carreiras, polo que si fago 20 carreiras de asfalto e 20 carreiras de montaña, estarei nos dous circuitos puntuando, pero en ningun podo competir en igualdade de carreiras cos que so fagan 40 carreiras de asfalto ou 40 carreiras de montaña.
No seu dia xa lle comentara a ADMIN, que se o circuito estivera como ao proncipio, a partires das puntuacions de cada uns dos corredores e facendo filtrados poderianse facer todo tipo de listados, sen mais.
E POR CERTO, SEGUOME OFRECENDO VOLUNTARIO PARA VOTARBOS UNHA MAN, NO QUE PRECISEDES...LEVOME OFRECENDO DENDE FAI DOUS ANOS...DITO QUEDA
www.casadebrea.com