Foros ›
Autor
Mensaxe
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2012, 19:58
Asunto: Re: Os Afiadores

Fenomenal tempo, Novoa Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Bicos
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2012, 20:13
Asunto: Re: Os Afiadores

Noraboa Novoa Aplauso Aplauso ,xa teño lebre pra tentar o sub 40 no San Martiño,a ver si este ano cae por fin.Capi,ando ca berza,pensei que hoxe era sabado e por eso che decia de darche unha chamada pra quedar pra tirada,dareicha maña.
Besos.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 10:31
Asunto: Re: Os Afiadores

Boas Rapaces,xa estamos oficialmente en marcha:
vistahermosa escribió:
Equipo Os Afiadores
Repetimos:
Vistahermosa ( capitan)
Orbita
Rubenigui
Manel
E como novas incorporacions:
Novoa run
Garrido


Gracias
Inda que xa eran totalmente da "familia" ahora xa o son tamén oficialmente,benvidos Novoa_run e Garrido e felicitar o noso Capi que demostra que sigue a conservar o bon ollo que tivo pra formar o Equipo. Satisfecho
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 14:15
Asunto: Re: Os Afiadores

novoa_run escribió:
Hola rapaces.
Hoxe moi contento pola carreira de Lestrove, saiume un pouco mellor do que esperaba, 40min 30sg para 10160 metros según o meu fore, que sae a 3:59 min/km, moi cerca do meu estado de forma antes de lesionarme. Circuito con duas voltas prácticamente llano, con algún tramo en terra, bo ambiente e estupendo trato o corredor.
Rubenigui, que che parece si o domingo te recollo as 8:45 na túa casa para ir a Vigo, creo recordar que a carreira é as 11:11, case mellor levo eu o coche que vai chover bastante de camiño.
Capi, non te esquezas de inscribi-lo equipo, faltan dous días.
Bicos

Noraboa polo tempo e as sensacións Novoa_run. Xa sei quen me vai facer de liebre no san martiño jjjj, aínda que Xabi tamén se ofreceu.
Será mellor que vaia eu ata a túa casa deixo o coche por alí cerca e así xa me veño pa casa o rematar e non tes que andar dando voltas. Entón quedamos as 8,45 na túa casa. Bicos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 14:16
Asunto: Re: Os Afiadores

orbita escribió:
Boas Rapaces,xa estamos oficialmente en marcha:
vistahermosa escribió:
Equipo Os Afiadores
Repetimos:
Vistahermosa ( capitan)
Orbita
Rubenigui
Manel
E como novas incorporacions:
Novoa run
Garrido


Gracias
Inda que xa eran totalmente da "familia" ahora xa o son tamén oficialmente,benvidos Novoa_run e Garrido e felicitar o noso Capi que demostra que sigue a conservar o bon ollo que tivo pra formar o Equipo. Satisfecho
+1
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 18:48
Asunto: Re: Os Afiadores

Ok, Rubenigui, 8:45 diante do meu garaxe.
Gracias pola benvida oficial o equipo, intentarei estar á altura sumando puntos e non defraudar.
O de facer de lebre no San Martiño vai ser que non, porque sodes máis rápidos ca min...de momento, xa que penso seguir entrenando forte, así que non vos durmades nos laureis.
Bicos.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 22:20
Asunto: Re: Os Afiadores

Boas Rapaces,Rubenigui,inda que tarde,esto e o que falamos a maña,o percorrido:

e o percorrido co perfil:

sinto non podecho poñer antes pero acabo de chegar,moita sorte maña pros tres Afiadores,recordade,gardade algo pro final.
Besos.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 22:30
Asunto: Re: Os Afiadores

Gracias Orbita, xa me fago unha idea. Mañá contámosvos. Bicos
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 23:20
Asunto: Re: Os Afiadores

Nada mais salir xiro de 90º a dereita,dase una volta de +-1 km. polas ruas cercanas a salida con lixeiros sube baixa,cando levas 1,1 kms volves pasar pola salida(bueno,casi pola salida)e arrancas pola Rua Areal casi outro km prácticamente llano,pequena subida para coller a Avda.de Garcia Barbón e Calle de Colón para voltar a salida(casi)e xa levamos sobre 3,4 kms.,callejeas outro pouco ,creo que repetindo algunha das calles que pasamos nada mais salir,e arrancas por Beiramar casi 2,5 kms. llanos, sobre o 6,5 empeza a festa,Rua Coruña buff Muerto 1 km.e pico subindo ,pasas toda a zona da Avda.das Camelias dende o 8 a casi o 9,5 +- sin nada a destacar, ultimas subidas pola Calle de Venezuela para chegar o km. 10,entras na Gran Via/Calle de Urzáiz/ Calle de Colón e META Bailar Bailar ,todo para baixo e a dolor.Non te fies 100% pero mais ou menos é algo así. Guiño
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 23:21
Asunto: Re: Os Afiadores

Voume a cama,maña F1 e entreno co Capi.
Besos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2012, 19:23
Asunto: Re: Os Afiadores

Gran carrera hoxe despois de moito tempo sen participar en unha de asfalto. Gracias a Novoarun Aplauso Aplauso Aplauso ese pacer dos Afiadores que me axudou a facer un gran tempo. Bicos
TIEMPO: 45:23
RITMO: 0:04:08
TIEMPO NETO: -
PUESTO: 171
PUESTO CAT: 89
Novoa imaxino que o mesmo tempo entramos xuntos.
Que tal o entreno Orbita e Capi
por certo hoxe estreamos compoñente do equipo Garrido e a camiseta de manga larga que tamén transpira de carallo jjjj
Novoa se non hai cambios mañá as 6 da tarde para ese entreo
Bicos2
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2012, 19:50
Asunto: Re: Os Afiadores

Enhoraboa os tres pola carreira de hoxe Aplauso Aplauso Aplauso
Polo que respecta o entreno de hoxe, por problemas de axenda, o meu solo foron 9,5 Km, pa completar unha semana de pena, 18 Km en total Muro Muro , ainda que da compaña de Orbita, o ritmo nunca e moi relaxado Angel .
Por certo, foi falar esta maña da fazaña de Marquez, e hoxe voltou a facelo Aplauso Aplauso
Bicos.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2012, 20:21
Asunto: Re: Os Afiadores

Boas Rapaces,caramba,caramba Abraiado ,como se está a poñer o patio Mr. Green ,noraboa Afiadores,gran carreira Aplauso ,penso que xa estades a acariciar o sub40 no San Martiño Pensando .
Pois si Capi ,este rapaz xa fai 2 anos que me ten loco e cada día aumenta a admiración que sinto hacia il,e un xenio .O entreno continueino tal e como che comentei e chegoume ben,a ver como reparto os da semana pra estar descansado pro sabado,que por certo,a racha sigue Muro ,pra unha de asfalto a que vou non puntua jajaja Mr. Green ,este ano descenso seguro jajaja.
Besos.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2012, 21:19
Asunto: Re: Os Afiadores

orbita escribió:
,pra unha de asfalto a que vou non puntua jajaja Mr. Green ,este ano descenso seguro jajaja.
Besos.
Parece que levamos ise camiño Pensando , pero tamen podemos facer coma o Marquez, darlle ventaxa de saida a todos, pa que teña algo de emocion o final Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2012, 22:24
Asunto: Re: Os Afiadores

Pois si, gran carreira hoxe, tempo neto 45:10 (como haberá tanta diferencia co tempo oficial, 45:25, xa que estabamos bastante adiante na saida) para 11,15 kms, a 4:03 min/km, gracias a ti tamén Ruben que tiraches de min na subida.
Polo que leo tés intención de ir a Carballiño, Orbita,seguro que ainda a incluen mañá no circuito.
Rubenigui, mañá non dou saido de casa ata as 18:30, chegarei as 18:40 a ponte da autovia, ten o motor xa en marcha para non perder tempo, si queres ven hacia atrás pola pista roxa do pabellón e encontrámonos antes. Mañá rodaxe de recuperación con subida as antenas incluida. Silbar
Bicos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos