Foros ›
Autor
Mensaxe
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Set 2013, 6:54
Asunto: Re: Os Afiadores

Bos días compañeiros:
Nada, que entendín mal e me expliquei pior. Eu o día que ia a pista era o martes(sí, o día de alerta amarela) un calor de mil demos. E ademáis ia o sair de traballar. o sea o medio día, que o momento que podía entrenar ese día porque logo tocaba arranxar a habitación da nena que lle imos poñer un escritorio a vista do novo curso escolar, tocoume mover todo o moviliario...
Pero alí estaba na pista con 30ºC as 15:00 e sen comer. 15x400 con quecemento-ex. tecnica e enfriamento menos que despois fixenme 30 minutos de natacion 10`pull otros 10`pull-palas y otros 10´aletas con enfriamento sin accesorios. Logo xa lin que vos iades o mercores.
Onte ademais xa tiña plan pra ir os Milagres de peregrinación con Pipe. Fumos na btt por unha ruta de montaña, case 3h. Fixonos un bo día inda que facia calor. Sei Rubenigui que ti vas hoxe e polo que vexo non e moi bo día, sorte e que o disfrutedes en todo caso salvo que cambiedes de día...
Espero que Novoa tamen sexa por malentendido e non porque non mellore da lesión.
Finde extraño con tanta competicións e moitos rincons de galiza e que me parece que non me toca ir a ningun deses acontecementos. Xa viran fechas millores.
Vistahermosa, jaja! se hai que ir, vaise pero ir pra na... que sexa leve e tomao como un entrenamento total core.
Daivitri coida a rodilla que quedan moitas competicións e dedicalle mais tempo a bici que o merece jaja!
Bicos a todos
AanDreS

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/09/11
5 Carreiras
353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Set 2013, 6:55
Asunto: Re: Os Afiadores

Bos días compañeiros:
Nada, que entendín mal e me expliquei pior. Eu o día que ia a pista era o martes(sí, o día de alerta amarela) un calor de mil demos. E ademáis ia o sair de traballar. o sea o medio día, que o momento que podía entrenar ese día porque logo tocaba arranxar a habitación da nena que lle imos poñer un escritorio a vista do novo curso escolar, tocoume mover todo o moviliario...
Pero alí estaba na pista con 30ºC as 15:00 e sen comer. 15x400 con quecemento-ex. tecnica e enfriamento menos que despois fixenme 30 minutos de natacion 10`pull otros 10`pull-palas y otros 10´aletas con enfriamento sin accesorios. Logo xa lin que vos iades o mercores.
Onte ademais xa tiña plan pra ir os Milagres de peregrinación con Pipe. Fumos na btt por unha ruta de montaña, case 3h. Fixonos un bo día inda que facia calor. Sei Rubenigui que ti vas hoxe e polo que vexo non e moi bo día, sorte e que o disfrutedes en todo caso salvo que cambiedes de día...
Espero que Novoa tamen sexa por malentendido e non porque non mellore da lesión.
Finde extraño con tanta competicións e moitos rincons de galiza e que me parece que non me toca ir a ningun deses acontecementos. Xa viran fechas millores.
Vistahermosa, jaja! se hai que ir, vaise pero ir pra na... que sexa leve e tomao como un entrenamento total core.
Daivitri coida a rodilla que quedan moitas competicións e dedicalle mais tempo a bici que o merece jaja!
Bicos a todos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Xov, 05 Set 2013, 12:08
Asunto: Re: Os Afiadores

Ao final sairon 30kms. O dia perfecto para correr. So choveu ata cachamuiña e logo nada. Agora toca comer pulpo e empanada e logo bañeira de hielo e sesta rachada. A menudas horas adestras bioaandres. Non me quero imaxinar o calor que pasaches. A ver se coincidimos. Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Set 2013, 13:11
Asunto: Re: Os Afiadores

Eu tamén me refería o martes, e ali estiven 30 min dando voltas. Pretendía repetir onte, pero tiña algo de molestias polo que cambiei o entreno por gomas. Hoxe farei 35 min sobre as 19:30 tamén na pista, si lesión me deixa porque está bastante estancada, non estou parado totalmente pero tampouco me deixa entrenar con normalidade.
Que envidia de ver os vosos entrenos Chorando
Bicos.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Xov, 05 Set 2013, 15:19
Asunto: Re: Os Afiadores

novoa_run escribió:
Eu tamén me refería o martes, e ali estiven 30 min dando voltas. Pretendía repetir onte, pero tiña algo de molestias polo que cambiei o entreno por gomas. Hoxe farei 35 min sobre as 19:30 tamén na pista, si lesión me deixa porque está bastante estancada, non estou parado totalmente pero tampouco me deixa entrenar con normalidade.
Que envidia de ver os vosos entrenos Chorando
Bicos.

tranqui con paciencia. Recuperate ben que ainda hai tempo para todo. Bicos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Ven, 06 Set 2013, 19:11
Asunto: Re: Os Afiadores

Hola rapaces. Hoxe ao final non puden sair a adestrar. Dor na parte externada pantorrilla esquerda. Dinlle frio e parece que mellor. Mañá pola mañá saldrei suave para ver que tal. Se alguen se anima que avise e facemolo xuntos. Eu pensaba sobre as 10:30 ou 11. Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Set 2013, 22:37
Asunto: Re: Os Afiadores

rubenigui escribió:
Hola rapaces. Hoxe ao final non puden sair a adestrar. Dor na parte externada pantorrilla esquerda. Dinlle frio e parece que mellor. Mañá pola mañá saldrei suave para ver que tal. Se alguen se anima que avise e facemolo xuntos. Eu pensaba sobre as 10:30 ou 11. Bicos

Si me levanto sen molestias tiña pensado ir a trotar 40 min polo cesped artificial da pista da Universidade, ainda non me atrevo a meterme por terreo máis duro, entre 10:00 e 10:15, que a mañá faiseme curta. Se te animas vémonos. Bicos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Ven, 06 Set 2013, 22:58
Asunto: Re: Os Afiadores

novoa_run escribió:
rubenigui escribió:
Hola rapaces. Hoxe ao final non puden sair a adestrar. Dor na parte externada pantorrilla esquerda. Dinlle frio e parece que mellor. Mañá pola mañá saldrei suave para ver que tal. Se alguen se anima que avise e facemolo xuntos. Eu pensaba sobre as 10:30 ou 11. Bicos

Si me levanto sen molestias tiña pensado ir a trotar 40 min polo cesped artificial da pista da Universidade, ainda non me atrevo a meterme por terreo máis duro, entre 10:00 e 10:15, que a mañá faiseme curta. Se te animas vémonos. Bicos

ok, salgo alí. Bicos
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Set 2013, 14:07
Asunto: Re: Os Afiadores

Boas Rapaces, antes de nada quero darlles as gracias a Olangullo, detallazo facendome chegar os recordos de San Mamede 2013, carreira solo superada pola xente que a facedes posible, prometo lucir a gorra tan pronto como me sexa posible ,mil gracias compañeiro.
Hoxe tiven tentacions de salir a correr un pouco pero o final conseguin vencelas Avergonzado .Ahora as novedades,dispois de darlle moitisimas voltas decidin que: Novoa, sentindoo moito teño que pedirche o divorcio, somos incompatibles sexualmente Mr. Green ,en serio, penso que esta tempada non aportei todo o debido a nosa parella pero para que ben vai ser moitisimo peor, polo que creo que tes que buscar unha parexa que che axude a remar e non que vai de polizon como seria o meu caso.No tema Equipo tamén deixo o meu posto a disposición da directiva pro tema Circuito xa que esta tempada non teño pensado participar nel, pro resto de temas, seguirei sendo Afiador inda que non vos acompañe como me gustaría.
Besos para tod@s.
P.D.: Si algún perdestes algún kilo tranquilos, teñovolos eu. Satisfecho
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 08 Set 2013, 17:52
Asunto: Re: Os Afiadores

orbita escribió:
Boas Rapaces, antes de nada quero darlles as gracias a Olangullo, detallazo facendome chegar os recordos de San Mamede 2013, carreira solo superada pola xente que a facedes posible, prometo lucir a gorra tan pronto como me sexa posible ,mil gracias compañeiro.
Hoxe tiven tentacions de salir a correr un pouco pero o final conseguin vencelas Avergonzado .Ahora as novedades,dispois de darlle moitisimas voltas decidin que: Novoa, sentindoo moito teño que pedirche o divorcio, somos incompatibles sexualmente Mr. Green ,en serio, penso que esta tempada non aportei todo o debido a nosa parella pero para que ben vai ser moitisimo peor, polo que creo que tes que buscar unha parexa que che axude a remar e non que vai de polizon como seria o meu caso.No tema Equipo tamén deixo o meu posto a disposición da directiva pro tema Circuito xa que esta tempada non teño pensado participar nel, pro resto de temas, seguirei sendo Afiador inda que non vos acompañe como me gustaría.
Besos para tod@s.
P.D.: Si algún perdestes algún kilo tranquilos, teñovolos eu. Satisfecho
Que alegria lerte de novo por eiqui Orbita, a min os quilos que me fan falla son de euros, pero supoño que non son ises os que te refires Mr. Green Mr. Green
O da parexa de Novoa, se iles queren, ten facil arranxo, pois eu tampouco participarei iste ano no circuito, asi que doulle a carta de liberdade a Rubenigui, seguro que se se animan daran moita guerra.
Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Set 2013, 19:50
Asunto: Re: Os Afiadores

Tamén me alegro de verte por aquí Orbita. Non creo que forámos tan incompatibles, quizás só eu un pouco máis activo Guiño , pero bueno respeto tanto a túa decisión como a de Vistahermosa, e que non participedes no Circuito non significa que non adestredes algo e vaiades a algunhas carreiras. Se soupera que tiñas unha pizca de ganas de sair houberate sacado eu, fun ata Outariz a ritmo suave para probarme, creo que ben, pero o que importa e como me levante mañá.
Noraboa a Rubenigui pola carreira de hoxe, 38:30, nótase que andas fino, e tamén a Garrido, ainda que non sei se para ti é boa marca.
Mañá teño intención de sair sobre as 19:30, non sei si terei que ir a pista ou poderei ir cara Outariz.
Bicos.
olangullo

Montañés
Montañés
26/09/10
0 Carreiras
210 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Set 2013, 20:43
Asunto: Re: Os Afiadores

Un saúdo a todos, Orbita para nós unha honra que luzas a nosa gorra SANMAMEDE. Aos de máis sorte oas que vades a Penedos, e a seguir correndo. Chegadas certas edades, a vida (situacións familiares, traballos, lesions, etc) obriganos moitas veces a non poder dedicarlle todo o tempo que quixeramos o que máis nos gusta ¡¡CORRER!!, se non que mo digan a mín que levo oito meses no dique seco. Eu agora poño como exemplo o meu irman que se tirou case 3 anos (lesión, nenos) sen poder correr, despois de 20 sen parar, sempre ca ilusión de non abandonar nunca este mundillo, e hoxe falei con il e estaba iluisonado como se fose a primeira vez porque correra un 10000 a bo ritmo.
Así que afiadores a seguir, cada un intentando compaxinalo como se poida, pero aínda que non se poida competir, vale a pena poder sair só que sexa un par de días a semana a trotar.
Un aperta a todos.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Dom, 08 Set 2013, 22:02
Asunto: Re: Os Afiadores

ánimo olangullo, e ánimo Orbita. Xa estamos botando de menos ver a gorra dos Afiadores nas carreiras. Novoa o mesmo che digo, pouco a pouco seguro que a cousa mellora. A ver se coincidimos todos nalgún adestramento. De momento coincidiremos Garrido que fixo mmp en Vigo, Vistahermosa, Manel e máis eu. Teremos presentes nas nosas pernas ao resto de Afiadores aos que esperamos ver pronto compartir kms. bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Set 2013, 12:31
Asunto: Re: Os Afiadores

Hoxe as 19:00 ou 19:30, ó que lle apeteza que avise (Valen, esto tamén vai por ti Mr. Green ).
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 09 Set 2013, 21:02
Asunto: Re: Os Afiadores

Novoa ao final fun ao gym, non me daba tempo polo horario de Luci hoxe que saía as 8. Mañá tampouco podo. A ver si podemos quedar o Mércores na pista da universidade sobre as 18.30. Bicos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos