Foros ›
Autor
Mensaxe
7ombligos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/09/06
0 Carreiras
535 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Sáb, 30 Dec 2006, 2:52
Asunto:

¡Hola, buenas!. Me fuí a inscribir faltando minutos para el cierre y yo hacía el inscrito 255.

Jotaeme
killoke
buker
Bytheface
Maria
Marola
ferrolano
Sampedro
Eps
Eps (twin)
Xan de Ris
manwe
mkm2514[/b]
7ombligos

Opaahí, ¿andas por ahí?, ¿te apuntas?, recuerda que ésta no es competitiva, vamos a pasarlo superbien... :D[/quote]
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Dec 2006, 12:29
Asunto:

Bueno....pues aunque confieso que hubo un momento donde la pregunta de "¿y Ares?" rondó mi cabeza, y que tengo una envidia cochina porque sé que con la peña que váis se armará una buena....estoy aquí sólo para deciros que LO PASÃ?IS DE PM, que queremos una fotico con los gorros de Papá Noel y que disfrutéis mucho mucho de esa última carrera del 2006.

UN BESIÃ?O PARA TOD@S y, aprovecho para desearos UN 2007 CARGADO DE COSAS BUENAS PARA LOS QUE MAÃ?ANA OS VERÃ?IS LAS CARAS EN ARES.

Besiños :
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 30 Dec 2006, 13:22
Asunto:

Como coido que a de Ares será a San Silvestre que máis foreiros terá adico un momentiño a desexarvos a tod@s unha boa saída de ano (estou a falar en galego... lembrádevos) como tanto nos gusta facer... correndo e rindo a mandíbula batente... debe ser un costume habitual do foro o de correr e pasalo ben... igual somo raritos Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

Eu estarei por Castrelos na San Silvestre benéfica... correndo con gorrito de Papá Noel... supoño que algunha foto daremos feito para que non teñades que forzar moito as neuronas maxinando as nosas pintas con semellante atuendo. Molón Molón Molón Molón
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Sáb, 30 Dec 2006, 13:44
Asunto:

No sabéis lo que me pasó... Avergoñado Avergoñado Triste , me olvidé de inscribirme!!!! Triste , me acabo de dar cuenta ahora, al leer a 7 ombligos, j****, que tonta ando, ya llamé a todos los teléfonos disponibles, por si colaba hacerlo hoy, pero no los cogen Triste . De todas formas, sin derecho a camiseta ni a pinchos podré ir igual ¿no? Chorando Chorando Chorando

Ferrolano, Xan, me pondré en contacto con vosotros.

¡FELIZ AÃ?O A TOD@S!, incluso a los despistad@s como yo Disimulando
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Sáb, 30 Dec 2006, 13:47
Asunto:

ay marola,¿intentaste por fax?¿burofax?¿mensajero SEUR?,yo te cedo mis pinchos salvo si hay pulpo,gorritos de Padre Noel tengo yo.

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Sáb, 30 Dec 2006, 13:54
Asunto:

ferrolano escribió:
ay marola,¿intentaste por fax?¿burofax?¿mensajero SEUR?,yo te cedo mis pinchos salvo si hay pulpo,gorritos de Padre Noel tengo yo.

Por la tarde probaré el fax, que en casa no tengo... a cambio de un pincho de pulpo llevaré el cava, ¿vale? Guiño
eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Sáb, 30 Dec 2006, 16:15
Asunto:

Ola marola, eu me inscribin hoxe pola mañan,bueno eso creo, mandei un fax
O papel que teño coa informacion da carreira foi o que daban na volta á ría de Ferrol, e non viña ningunha data límite, e onte pola noite cando cheguei das vacacións ao mirar o foro vin que xa me pasara, pero bueno, eu insisto, no papel que deron non ven nada, así que Ríndose eu vou ir, e se non hai camisola pois nada, que é o de menos, xa botaremos unhas risas.
Deica mañan
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 30 Dec 2006, 18:44
Asunto:

no creo que vaya a Ares, hace mal tiempo, lluvia, viento y además mañana tengo bastante trabajo dos actuaciones, o sea que una vez más no toca correr. Que lo paséis bien en Ares!!!!!!!!!!!
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Sáb, 30 Dec 2006, 21:49
Asunto:

Chacal escribió:
no creo que vaya a Ares, hace mal tiempo, lluvia, viento y además mañana tengo bastante trabajo dos actuaciones, o sea que una vez más no toca correr. Que lo paséis bien en Ares!!!!!!!!!!!
Chacal dice que hace lluvia y mal tiempo, y yo propongo que para terminar el año,porque no una carrera (que ya la vamos hacer) y luego un buen baño
en esa hermosa ria de ARES. Podría sentar precedentes y animar a mas
gente a poner el punto final del año en ese bonito pueblo.Abro lista para el
baño.
MARIA
BUKER

No se me rajen, el agua esta calentita Avergoñado
eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Sáb, 30 Dec 2006, 21:53
Asunto:

Eu me apunto ao baño, pero levo o traxe de neopreno jijiji Molón

MARIA
BUKER
EPS
EPS (TWIN)
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Sáb, 30 Dec 2006, 21:57
Asunto:

non fai falla freno,so hay que meterse na auga.
LUBO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/11/05
0 Carreiras
237 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Sáb, 30 Dec 2006, 22:20
Asunto:

El Menda Lerenda también quiere ser de la partida

Jotaeme
killoke
buker
Bytheface
Maria
Marola
ferrolano
Sampedro
Eps
Eps (twin)
Xan de Ris
manwe
mkm2514
7ombligos
Lubo


Y también quisiera hacer una plegaria Abraiado para que el grupo VIP me admitiera en su seno Avergoñado Avergoñado durante el recorrido. Prometo ser bueniñoooo Mr. Green Mr. Green .

Marola , el dia para cerrar la inscripción creo que era ayer, pero lo más que te puede pasar es que no entres en el sorteo de las cestas de Navidad, pero lo que es correr... y reirte ...... y pasarlo bien ...... lo tienes asegurado. Incluso los pinchos también los tienes en el papo...... si hace falta renuncio a los mios Guiño El teléfono para la inscripción es el del ayuntamiento de Mugardos y hoy no currarian.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 31 Dec 2006, 0:40
Asunto:

Tambien quiero desearle suerte a la nutrida participacion de foristas en esta carrera de Ares. Moi feliz
Aqui LUBO lleva todas las de ganar. Razz
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Dom, 31 Dec 2006, 0:56
Asunto:

Como no tengo ni idea de donde está el pabellon municipal, aparcaré donde pueda cerca de la salida, donde el concello, creo. Nos vemos mañana chavales, sobre las 10:30 más tardar.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Dom, 31 Dec 2006, 15:53
Asunto:

Ola a todos, a verdade é que son algo parvo, porque vos vin a moitos, pero me daba vergoña saudarvos, en fin... Ao que coñecin foi a killoke, unha casualidade, é compañeiro dun colega meu.
Seguramente a nós nos virades, polo espectáculo no sorteo das cestas de nadal, que non tíñamos dorsal porque nos apuntamos fora de prazo pero killoke e un amigo seu nos derón os seus, pois tiveron que marchar antes, e vaia,... killoke ... tocouche unha cesta, pero non nola deron porque non sabiamos o teu nome enteiro, así que foi unha pena, jjajaja, quedas sen turrón e melocotón en almíbar. De todos os xeitos non te preocupes, que o pasamos moi ben.
Felicitacións á organización e a todos os que madrugastedes pra correr en Ares.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos