Foros ›
Lo que NO me ha gustado del Circuito
Foros de debate / O Circuíto 2012-13
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1054 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2013, 11:46
Asunto: Re: Lo que NO me ha gustado del Circuito

Pues si PAPERO, tienes razón. No había caído en que, efectivamente, los administradores ni son máquinas ni tienen que estar pendientes de nuestras apetencias. Y menos todo el año!!

Bastante les tenemos que agradecer que monten lo del circuito que, personalmente, me motiva mucho.

Aceptad mis DISCULPAS.
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2013, 11:54
Asunto: Re: Lo que NO me ha gustado del Circuito

Con respecto ó tema das carreiras de ruta e de montaña, dicir, que un dos argumentos que daban os corredores das carreiras de ruta, era a diferencia na obtención de puntos nas dúas categorías. Nas carreiras de montaña a distancia que máis abunda ronda ós 20km, cando nas carreiras de ruta a distancia maioritaria é os 10km. E despois, o coeficiente é maior nas carreiras de montaña cas de ruta.

No tema da distancia, pois non é lóxico debatir, cada ún corre a distancia que máis lle gusta. Pero se queremos unifica-las categorías nunha mesma liga, deberíamos unificar tamén os coeficientes. Se non pois haberán desigualdade entre corredores, só polo feito de que lle guste máis un tipo de carreiras ca outro. Se unificamo-las categorías, tamén deberiamos equipara-los sistemas de puntuación para que todos puntuemos en igualdade de condicións.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2013, 12:07
Asunto: Re: Lo que NO me ha gustado del Circuito

secaiv escribió:
Con respecto ó tema das carreiras de ruta e de montaña, dicir, que un dos argumentos que daban os corredores das carreiras de ruta, era a diferencia na obtención de puntos nas dúas categorías. Nas carreiras de montaña a distancia que máis abunda ronda ós 20km, cando nas carreiras de ruta a distancia maioritaria é os 10km. E despois, o coeficiente é maior nas carreiras de montaña cas de ruta.

No tema da distancia, pois non é lóxico debatir, cada ún corre a distancia que máis lle gusta. Pero se queremos unifica-las categorías nunha mesma liga, deberíamos unificar tamén os coeficientes. Se non pois haberán desigualdade entre corredores, só polo feito de que lle guste máis un tipo de carreiras ca outro. Se unificamo-las categorías, tamén deberiamos equipara-los sistemas de puntuación para que todos puntuemos en igualdade de condicións.
Totalmente de acordo, pero ademais , engadiria que en vez de un limite de carreiras, seria mais xusto un limite de Km., evitaria a posible penalizacion das carreiras mais curtas, e despois que cada quen participe das que lle apetezca.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Xuñ 2013, 21:52
Asunto: Re: Lo que NO me ha gustado del Circuito

Pois como todo o que aquí se fai é de forma altruista e roubandolle tempo a outras actividades, o que menos me gusta e que chegue o "listillo" de turno e abra un tema pra ofrecer algún producto co que tentar lucrarse pola cara,vendo que é o seu primer mensaxe e,as veces, tratandonos de tontos decindo que atopou a paxina de casualidade ou cousas así,jodeme un monton,e mais, si de min dependera esixiria un minimo de mensaxes pra poder abrir un tema novo.Tampouco me gusta leer mensaxes esixindo cousas,sobre todo comprobando que esa persoa escribe pra esixir pero non pra agradecer, inda que as cousas non se fagan pra que che den as gracias sempre resulta agradable leer unha mensaxe de gratitude ou de felicitacion por acadar unha meta ou un obxetivo,aunque algún pense que estamos enfermos por marcarnos metas.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Dom, 16 Xuñ 2013, 21:55
Asunto: Re: Lo que NO me ha gustado del Circuito

[quote="Pipe"]No me ha gustado que las carreras de monte o montaña, teniendo una clasificación propia, no puntue para la general.

No sé lo que se habló en su momento de este tema, pero soy de la opinión de que deberían puntuar en las dos clasificaciones.[/quote

+1
Gompi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/02/09
100 Carreiras
110 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mar, 18 Xuñ 2013, 15:21
Asunto: Re: Lo que NO me ha gustado del Circuito

Creo que al no entrar las carreras de montaña en la general se ha perjudicado a la participación de corredores del circuito en estas carreras, puesto que la mayoría han preferido las de ruta, cuando otros años iban tanto a ruta como a las de montaña.
tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mér, 19 Xuñ 2013, 15:53
Asunto: Re: Lo que NO me ha gustado del Circuito

Hola,pues mi opinión coincide con la de muchos compañeros corredores,
creo que las carreras de montaña deberían puntuar para la clasificación
general. Antes pocos las corrían,pero este año se ve mucha más participación que otros años. Así como el año pasado pudo beneficiar,este tipo de pruebas
a algunos corredores,este año creo que es al contrario.
Muchas gracias por el circuito,un año más se ve que mueve masas.
Seguir así. Aplauso Aplauso
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Xov, 20 Xuñ 2013, 22:48
Asunto: Re: Lo que NO me ha gustado del Circuito

A mi, personalmente, no me disgusta que las carreras de montaña tengan una puntuación independiente de las de asfalto. Tampoco me importaría que puntuasen para la general.

Lo único que no me ha gustado (o mejor dicho, no entiendo del circuito) es que, con puntuaciones diferentes para asfalto y montaña, computen ambas modalidades en el número máximo de carreras puntuables. Si puntúan independientemente, deberían tener cada una su propio número máximo de carreras puntuables, ya que actualmente esto condiciona bastante a la hora de participar en una u otra modalidad, sobre todo cuando se trate de buscar una buena posición o un ascensor (o evitar un descenso).

Igual me pierdo algo y hay algún motivo lógico para que sea así. Pensando

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 22 Xuñ 2013, 9:10
Asunto: Re: Lo que NO me ha gustado del Circuito

Si la montaña sigue puntuando por separado yo cambiaría algún coeficiente, los ultras del Caurel y del Barbanza deberían de puntuar más o menos el doble que sus trails (Caurel 9,5 - 14) (Barbanza 8,1 - 11,2), el de As Pontes parece que está mas equilibrado (6,75 - 12,6). El trail de Viveiro tiene un coeficiente de 11 con 40 km y el ultra do Barbanza de 11,2 con 70 km.

Pero si vuelve a puntuar todo junto, yo igualaría los coeficientes de montaña y carretera, el mismo coeficiente para los mismos km ya sean de monte o de asfalto.
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
500 Carreiras
1562 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Xuñ 2013, 19:23
Asunto: Re: Lo que NO me ha gustado del Circuito

Vería bien una limitación máxima en el número de kilómetros recorridos para primar así un poco la participación en carreras de distancias más cortas (las de menos de 10km), tal vez un poco perjudicadas en este Circuito 2012-13.

También valoraría la posibilidad de hacer en los equipos un poco como en el fútbol, algún cambio (sustitución) de corredores (un posible cambio a lo largo del año no estaría mal).
actv

Montañés
Montañés
16/10/11
90 Carreiras
45 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 27 Xuñ 2013, 9:02
Asunto: Re: Lo que NO me ha gustado del Circuito

estoy de acuerdo con lo de que la clasificacion de montaña los puntos cuenten para la general
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2013, 5:11
Asunto: Re: Lo que NO me ha gustado del Circuito

Eu que xa non son da organización sego a pensar que as de montaña son completamente diferentes deportiva e motivacionalmente e non teñen nada que ver coas de asfalto...

Si o circuito trata de engadir motivación ás persoas para que participen en mais probas deportivas o seu é manter estas probas separadas; si se trata de unha competición pseudoprofesional na que hai que facer o que sexa por gañar ou aparecer diante de outros... cecais equivocamos o modelo...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos