Foros ›
II Duatlón Popular Concello de Ames
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 17 Xan 2007, 14:16
Asunto: II Duatlón Popular Concello de Ames

Para quen lle poida interesar informo que o vindeiro 4 de febreiro,vaise celebrar na Área Deportiva do Milladoiro, o II duatlón Popular Concello de Ames. Se non me engaño,3'5Km a pé,12Km de bici e 1'5Km a pé.Podedes facer a inscripción no tno 981815801, no fax 981891732 e no correo electrónico:deportes@concellodeames.org.,indicando nome e apelidos,DNI,teléfono,enderezo,data de nacemento e club(se procede).Podeste inscribir ata o 2 de Febreiro, e non se admitirán inscripcións o día da carreira.
O ano pasdo seica estivo moi ben, a min apeteceme o que pasa é que non está o tempo coma para andar en bici, de tódolos xeitos poñoo para quen lle poida interesar.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 17 Xan 2007, 14:29
Asunto:

O ano pasado corrino e case me colle o coche escoba Ríndose Ríndose . Non, en serio está moi ben e recomendo a todos que o disputedes porque é dos poucos duatóns que non precisan de pagar nin licencia nin inscrición para participar. Unha aperta. A organización, por certo, moi ben. Gracias pola información lentoperosejuro.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 17 Xan 2007, 14:36
Asunto:

Tengo una pregunta:
La parte de bici del duatlón ¿se hace sobre carretera o en otros terrenos? Yo tengo una bici de carretera, de ruedas finitas y no sirve para terrenos irregulares o blandos. Confuso


Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Xan 2007, 18:39
Asunto:

khene escribió:
Tengo una pregunta:
Yo tengo una bici de carretera, de ruedas finitas

Khene si vas a participar seria conveniente que le sacaras la cestita de delante tambien,jaja, es broma , pienso que no te vale , la carrera a pie en el calendario viene como cross( el año pasado me refiero) , por lo que debe ser por terreno irregular , es decir, no monte vaya.
Un saludo.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 17 Xan 2007, 18:48
Asunto:

killoke escribió:
khene escribió:
Tengo una pregunta:
Yo tengo una bici de carretera, de ruedas finitas

Khene si vas a participar seria conveniente que le sacaras la cestita de delante tambien,jaja, es broma , pienso que no te vale , la carrera a pie en el calendario viene como cross( el año pasado me refiero) , por lo que debe ser por terreno irregular , es decir, no monte vaya.
Un saludo.

Gracias. Te haré caso y le quitaré la cestita. Ríndose Ríndose

Por un momento creí que había escrito «bici de paseo» Disimulando Ríndose Ríndose . No, hombre, no. Ríndose Lo que yo tengo es una bici de carretera, de esas con muchos piñones, varias catalinas y el manillar curvado, con las que corres mucho si el suelo es liso Guiño


Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Xan 2007, 19:03
Asunto:

Moi feliz , yo la llamo de carreras , creo que no te vale, aunque la bicis de triatlon son como las de carreras pero tuneadas ,para correr por carretera y mucha mas distancia a recorrer ; esta va a ser por el monte , a ver si alguien participo el año pasado y cuenta como fue la carrera.
Un saludo.
Cheche

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/06/05
0 Carreiras
338 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Xan 2007, 1:16
Asunto:

Wenas Khene. No se este año, pero si es igual que el año pasado llevate la de carretera porque fue todo por asfalto y si llevas una de montaña lo vas a pasar un poco mal. Creo que este año cambian algo el circuito.De todos modos informate en el telefono que indico lentoperosejuro que alli te informaran. Saludos

"....Menos Samba e Máis entrenar...."
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 18 Xan 2007, 9:34
Asunto:

Polo que eu puiden ver nos trípticos da proba, o tramo é todo por asfalto(tanto carreira a pé coma bici),con algunha costa polo que é moi convinte levar bici de carretera(aínda que non sea tuneada...)Por erro no primeiro tramo de carreira puxen 3'5KM e realmente son 3Km. Tamén se me esquenceu poñer que é obrigatorio o uso de casco, aínda que esto xa se supón,creo.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Xan 2007, 9:51
Asunto:

Khene, al final al que no le vale la bici es a mi , a ver si me hago con una de carreras y puedo ir , nunca he participado en una prueba de estas y desde que vi un reportaje del airon man australiano en la tele ( por la que un español quedo 5 ) estoy con el gusanillo.
Un saludo.
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 18 Xan 2007, 10:05
Asunto:

Killoke, o da bici saíu pola pregunta de Khene, dentro da miña nula experiencia en biatlón, imaxino que a inmensa maioría dos populares irán con bici de montaña,porque antes aínda había pero agora ¿quén ten unha bici de carreteira? (salvo que se dedique o ciclismo).Eu cando era máis rapaz a repera era ter unha bici "de carreiras",hoxe de montaña con suspensión,frenos de disco...eu creo que básicamente todos temos de montaña e é posible que algún teña de carreteira. Polo que eu non me preocuparía polo tema bici.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Xan 2007, 10:09
Asunto:

OK lentoperosejuro ,como es el tema de la organizacion , dejar la bici , hay que llevar a alguien para cambiar , como es sabes?
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 18 Xan 2007, 10:29
Asunto:

Derek ten experiencia do ano pasado e pode decilo mellor.Pero eu creo que poñen aparcabicis para cada un, donde tí deixas preparadas a bici casco e as cousas que queiras levar, cando chegas da carreira entras en esa zoa de transición pillas a tua bici (salvo que na carreira chegues antes que un triatleta e pillas a súa bici, non sei porqué me da que vai ser mellor que a de calquera de nós,,,ja,ja,ja) fas o recorrido en bici e volves a zoa de transición para deixar os aparellos de ciclismo e voltas a carreira. Básicamente creo que é así a historia.De tódolos xeitos os expertos se nos poden ilustrar pois mellor.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 18 Xan 2007, 12:21
Asunto:

Tal e como dixo lentoperosejuro, tes unha zona de transición sita diante do polideportivo-piscina municipal de Milladoiro; alí deixas a bici colgada e o casco. Cando chegas de correr e primeira parte vas entrando e saindo por orde de chegada. Aviso para navegantes: mirar ben a bici: revisar frenos (o percorrido ten costas moi pronunciadas), catalinas, piñóns, manillar (aínda que vos pareza mentira o ano pasado salín co manillar mal apretado e tiven que correr todo o tempo sentado...(pobre cú Ríndose Ríndose )), e importante tamén correr con culot (é un consello).

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Xan 2007, 15:38
Asunto:

gracias Derek , seguramente me anime a probar , un saludo.
Cheche

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/06/05
0 Carreiras
338 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Xan 2007, 15:59
Asunto:

Si e certo, non te preocupes polo tema da bici, xa que moita xente ira con VTT. O de deixar a bici xa cho emplicaron perfectamente Lentoperosejuro e Derek, estará vixiada nun parque pechado mentras que corres, asi que non te preocupes. Saudos

"....Menos Samba e Máis entrenar...."





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos