Foros ›
Autor
Mensaxe
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xuñ 2014, 15:18
Asunto: Re: Desertores del Crono

Señores, isto acabouse!!!. Cas carreiras de Cee e a Naval, completo as 40 do circuito.

Xa acabamo-la tempada!!!. 10 meses cheos de carreiras, con grandes logros e con agún que outro tropezo, pero nada que un desertor non puidese superar. Agora toca baixa-la tensión nas carreiras e pensar máis en descansar e en non obsesionarse polos postos. A ver se o dou feito.

Eu quedei moi satisfeito ca miña actuación. Xa a tempada pasada fixera a estratexia de só subi-las carreiras nas que tiña máis puntos, e nesta tempada só subín ás carreiras de máis de 200 puntos. Algo arriscado, porqué como a mediados de tempada sufrira unha lesión.., Pero como non pasou. Acabo de contalas, e en total, fixen 52 carreiras (refírome só o periodo da tempada do circuito CenG). O único pesar, que non puiden baixar de 2h e 50min no maratón da Coruña, pero así teño unha grande motivación pra tempada que ven. Polo demáis, foi un bo ano, fixen MMP tanto en 10k como en medio maratón.

Agora toca que o resto dos desertores deixen as súas conclusións neste fio. E se non sufro ningún cambio significativo, seguirei neste grande equipo pra tempada, e agardo que o resto tamén siga, que estaría moi ben loitar na primeira co mesmo equipo dende que se fundou. Xa que os 6 fomo-los que acadámo-lo logro de facer deste equipo un grande.

PARABENS DESERTORES!!!!.

Somos Desertores,
somo-los mellores.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 29 Xuñ 2014, 17:06
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hola, compañeros. Hoy participé en la Baixada de San Pedro de Visma y puedo certificar que se acabó mi temporada. Muerto Ríndose
Inicié muy bien la carrera y fui cómodo los primeros kilómetros de subida, pero en cuanto pisé los primeros tramos en bajada (a la altura del km 3) revivió una tendinitis que me diagnosticaron hace unas semanas y que creía superada. Fue como si se hubiera activado un dispositivo generador de dolor en la parte posterior de mi rodilla derecha, iniciando de esta manera un pequeño vía crucis. A partir de ahí cada pisada era un verdadero fastidio, sobre todo cuando la pendiente era descendente, así que decidí tomarme las cosas con calma y olvidarme por completo de la competitividad... y es que aunque hubiera querido, era imposible, porque en cuanto intentaba incrementar la velocidad, el dolor aumentaba. Muro
De todos modos, me quedo con lo positivo, que en subida no me molesta nada, pero claro, para subir, luego hay que bajar. Disimulando
En vista de esto me concentraré en recuperarme totalmente, de manera que lo más seguro es que este mes de julio no participe en carreras. Lo bueno es que no hay muchas carreras que me interesen y que tampoco ya no hay puntos por disputar. Quizás me anime a la de Ventorrillo, pero ya veré...
Entre la tendinitis y la anemia (ya superada), vaya semanitas las que llevo. Confío en estar totalmente recuperado en septiembre. Mr. Green

En cuanto al equipo, si los demás estáis de acuerdo, yo seguiré, pero no prometo tantas carreras como el año pasado. Esta próxima temporada me voy a enfocar más en carreras nuevas o en las que nunca he participado, en detrimento de otras en las que sí he participado en años anteriores. Eso sí, habrá que ver si el circuito sigue. Esperemos que sí.

Y poco más que añadir. A ver si Secaiv me pasa la receta de su pócima anti-lesiones. Demo sorrindo

Somos Desertores,
somo-los mellores.

Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 09 Ago 2014, 9:47
Asunto: Re: Desertores del Crono

¿Qué pasa, desertores? No dais señales de vida. Me dejáis aquí hablando solo. Indiferente Ríndose Menos mal que hicimos una temporada aceptable, que si no... Ríndose

Echando un vistazo a las clasificaciones definitivas veo algunos hitos a destacar:
- Segunda vez consecutiva que quedamos primeros en nuestra respectiva división, con mucho margen sobre nuestros seguidores. Aplauso
- Fuimos uno de los únicos cuatro equipos que superaron la frontera de los 30000 puntos. Aplauso
- 4º puesto global, de 44 equipos. Aplauso
- Segundo ascenso consecutivo, y sin cambios de miembros ni fichajes de relumbrón. Tiramos de cantera. Ríndose Aplauso

Enhorabuena a nosotros. Aplauso Aplauso Aplauso

A estas alturas no sé si habrá circuito la próxima temporada. Espero que sí. De todos modos, creo que estaría bien ir viendo lo de las renovaciones, ¿no? Por mi parte, pienso seguir. ¿Y vosotros qué? Lo ideal sería que en primera división estuviéramos todos los que iniciamos en tercera.

Por cierto, os comento mis próximas competiciones. Vuelvo a las carreras después de un mes de descanso. Si no hay novedad, mañana participaré en la Vuelta a Oza, el viernes 15 en la típica de Cambre y el domingo 17 en la milla de Sada. Se hará lo que se pueda, ya que recién he empezado con los entrenos, o mejor dicho rodajes suaves, salidas a trote cochinero. Lo bueno es que ya no he tenido molestias. Para la próxima temporada haré menos carreras, pero prometo dar la guerra en las pocas que haga. Mr. Green Demo sorrindo

Y nada más. Espero que estéis pasando un buen verano.

¡Vamos, desertores! Aplauso Aplauso Aplauso
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Ago 2014, 12:48
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!.

Por casualidade pasei por aquí e vin a mensaxe de Hadroq.

Pois eu sego as miñas. Tiven un mes de Xullo bastante bo. Cunha carreira por semana durannte todo un mes (Había tempo que non me pasaba isto). Recoñezo que perdín moito fondo, con respecto ó final de tempada. Pero xa estou pensando en aumenta-los meus adestramentos.

Neste mes, xa estou empezando a dobrar carreiras. A pasada fin de semana, fixen 2 nun día: O Saviñao e Baños de Molgas. Esta fin de semana outras dúas: Os Vilares e a de Oza. E pra esta fin de semana outras dúas: Cambre e Cartelle.

Hadroq, alégrame saber que tomaches un mes de descanso, e que che sentou ben. Agora non te obsesiones por colle-la forma rápido, que xa sei de que pe coxeas (do mesmo co meu). Vai usando as carreiras pra volver colle-la mentalidade de competición, pero só pra iso.

Eu penso que si vai haber circuito, porqué hai carreiras de Setembro que poñen que entran no circuito 2014-2015.

Eu xa dixen que sego no equipo. Non houbo outro equipo que fose quen de paga-la miña clausula de rescisión de 2 Aquarius, 4 tapas de tortilla e 1 de croquetas. A min tamén me gustaría que siguesemos tódolos membros que comezamos. A ver se van confirmando.

Ánimo a todos e ide comezando cos adestramentos, que xa en Setembro hai boas carreiras.

Somos desertores,
somo-los mellores.`

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2014, 18:12
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hola chicos,

Este verano me lo tomé en plan descanso/desconexión por varios motivos y la verdad es que iba a dejar de correr, hasta noviembre sólo había ido a 4 carreras y me planteé dejarlo, en verdad lo estaba dejando. Pero hubo un cambio en lo personal que me enrabietó un poco y desde diciembre fui a las carreras en plan "ahora iré a todas las que pueda", pero la verdad es que pasado un tiempo vi que no me divertía como antes. En todo el verano no fui a ninguna carrera como otros veranos (foz, ribadeo..), ni siquiera entrené.

Pero como en algún aspecto no hubo cambios (o todo ha cambiado según se mire y parece que ya es pasado) y al volver a ferrol pasaré bastante tiempo sentado por las mañanas en clase y por las tardes estudiando quizás salga a correr alguna vez. Eso sí, será menos que antes y aún siendo carreras en ferrol tampoco creo que vaya a muchas.

Si todo va bien, aprobando todo por lo que tendré que estudiar mucho, creo que en marzo podría tener prácticas en alguna empresa así que a partir de ahí ya no iré a ninguna carera, el trabajo es lo primero. Además, si no me cogieran en esa u otra empresa me volveré para burela.

Si aún así me queréis en el equipo este año por eso de llegar todos a primera podéis anotarme. Eso sí, espero que Hadroq le ponga las cosas difíciles a Secaiv, y que Vacatola, Weder y Lecop también se apunten a la batalla por ser el mejor de los Desertores.

Vamos Desertores!!
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
713 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2014, 16:47
Asunto: Re: Desertores del Crono

Seguimos los mismos!!! fuerza desertores!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2014, 19:05
Asunto: Re: Desertores del Crono

No te preocupes, Angelus. Lo primero es lo primero. Espero que todo lo que te has propuesto te salga bien. Por otra parte, si tú quieres seguir en el equipo aunque puntúes poco, sigues. Yo no tengo inconveniente y supongo que los demás tampoco.
En mi opinión, lo importante es que después de tres años, que se dice pronto, sigamos los mismos que iniciamos. Creo que pocos equipos pueden presumir de eso. Guiño

Lecop escribió:
Seguimos los mismos!!! fuerza desertores!

Aplauso Aplauso
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Set 2014, 8:24
Asunto: Re: Desertores del Crono

Pois non vou ser eu o que leve a contraria á maioría. Suliño o que dixo Hadroq, e que é o que pensamo-lo resto, debemos segui-los mesmos que comezamos.

Pois coido que queda vacatola por confirmar, pero pareceriame raro que nos fixese ese feo. Agora só queda que comece o circuito e abran as inscricións.

Vamos Desertores!!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 03 Set 2014, 11:05
Asunto: Re: Desertores del Crono

Sí, sí eu asino que xa rematou o mercado de fichaxes e a min nin Cristo me rescindiu a cláusula...de feito, este sábado comezo a recolectar puntos coa Media das Catedrais...iso sí, páseme un pouco como a Angelus e agora teño outras obrigas que igual non me deixan ir a moitas carreiras...

Pssss...a obriga acaba de cumplir 2 meses... Silbar Silbar Silbar
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Set 2014, 11:59
Asunto: Re: Desertores del Crono

Noraboa Vacatola!!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos