Foros ›
Autor
Mensaxe
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 9:35
Asunto: Re: Desertores del Crono

Non vos preocupedes polo dos puntos pro equipo, que os que estamos conseguindo agora xa valen pra liga de equipos. Supoño, que os administradores están esperando a enche-lo cupo dos 600 usuarioss, pra despois dedicarse a formación dos equipos e das parellas, pra que non haxa problemas de que se un está inscrito ou non.

Nos ó noso, que é correr, que xa nos avisarán cando se poidan face-los equipos.


bboimorto.net63.net/

Agardo o mellor, e adestro pro peor.

Última edición por secaiv o Xov, 03 Xul 2014, 10:31; editado 1 vez
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Out 2013, 20:44
Asunto: Re: Desertores del Crono

Como dice Secaiv se está comenzando a inscribir parejas y próximamente se procederá con los equipos. Y los puntos contarán igualmente para los equipos.

Veo que estáis muy fuertes. Hadroq seguro que bajas el tiempo en la Coruña10, ya tienes fondo para hacer una media maratón y con las carreras que hiciste el año pasado tus piernas estarán bien curtidas. Lo que se refleja en que ya estás en los primeros puestos de 2ª división Aplauso Secaiv no te descuides que el año que viene Hadroq te discutirá el primer puesto en 1ª Demo sorrindo

En mi caso es a la inversa, desde verano no he entrenado ni un sólo día. He comenzado un ciclo y no tengo tiempo para nada. Ya os había dicho que este año iré a menos carreras pero que intentaría estar en forma, por ahora sólo puedo cumplir la primera premisa.

Este domingo visto mi forma espero no pasar de 50min Avergonzado

MMP:
10.000m:.............43min 20s (Coruña, 09-10-2011)
12.000m:.............52min 17s (Arteixo, 25-09-2011)
MM:.....................1h 39min 53s (Volta á ría, 16-12-2012)
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mar, 08 Out 2013, 9:35
Asunto: Re: Desertores del Crono

Bo día e boa semana desertores, dende logo se se fixese unha clasificación por carreiras, penso que no Coruña X...os desertores fomos os que máis puntuamos no Coruña X e vendo as clasificacións ímonos dar unha noraboa xeneralizada Guiño
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 10 Out 2013, 21:44
Asunto: Re: Desertores del Crono

Coruña10 ya es historia, compañeros. Creo que todos cumplimos nuestros objetivos. Secaiv siempre en su linea, instalado en la élite desde hace mucho. Lecop que hizo un tiempo espectacular, al alcance de pocos. Angelus que a pesar de no estar entrenando como quisiera tuvo un desempeño aceptable. Vacatola que ya dejó atrás sus molestias y ha vuelto a sus fueros.
Calculo que gracias a estos espléndidos desempeños rondaremos los 950 puntos en esta jornada, lo cual está fenomenal. Aplauso Aplauso Aplauso

Respecto a mí, esto fue lo que dije en la previa:
Hadroq escribió:
Me gustaría bajar o al menos acercarme lo máximo posible a los 45:43 que hice en Padrón (02/03/2013)...
Pues bien, al final hice un tiempo neto de 44:43, por lo tanto nueva marca personal en los 10k. Mr. Green
Sinceramente no esperaba esto, primero porque salí muy atrás (cometí la torpeza de equivocarme de cajón), y segundo porque Coruña10 no tiene un circuito tan llano. De cualquier modo, quedé contento con mi rendimiento. Sorriso

Sobre mis próximas competiciones, el próximo sábado (12/10) participaré en la carrera de Lestrove, el siguiente fin de semana (20/10) participaré en la carrera de Los Rosales y cerraré el mes con la Pedestre de Santiago (27/10), todo esto si no hay contratiempos, claro está.

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Out 2013, 9:49
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!

Pois na Coruña10 todos "estivemos de 10". A verdade, e que o día prestouse pra elo. Coido que todos cumprimos os nosos obxectivos. Inda que eu supereino con creces, inda que recoñezo, que ese tempo foi unha ilusión. Eu non son de facer eses tempos. Así que, non esperedes que a partir de agora, corra tan ben, xa que eu tiña pensado baixar de 37 minutos, nunca se me pasou pola cabeza vaixar dos 36 minutos.

Esta fin de semana vou á Lestrove e á Sada. Hadroq vémonos en Lestrove!! Xa verás como che vai gusta-la carreira. Non sei como non vas a carreira de Sada, que tamén está moi ben, e queda ó lado da casa.

Vamos Desertores, a pola primeira!!!

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Ven, 11 Out 2013, 9:56
Asunto: Re: Desertores del Crono

Entón xa seremos 3 os desertores en Lestrove. Secaiv baixar de 36, miña nai querida, e aínda por riba en Coruña que non é das carreiras mellores para marca.
Temos que tentar convencer a Hadroq de que querendo volve a baixar de 45 en Lestrove que é máis doado que en Coruña.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 11 Out 2013, 13:18
Asunto: Re: Desertores del Crono

Impresionante Secaiv. Yo creo que sí podrías volver a bajar de 36'. Si en Coruña10 lo lograste seguro que en una carrera más llana y con menos gente vuelves a hacerlo. Sorriso

secaiv escribió:
Non sei como non vas a carreira de Sada, que tamén está moi ben, e queda ó lado da casa.

Me han hablando bien de esa carrera, pero no voy porque trabajo ese domingo. Indiferente Será para el próximo año.

vacatola escribió:
Temos que tentar convencer a Hadroq de que querendo volve a baixar de 45 en Lestrove que é máis doado que en Coruña.

¿Volver a bajar de 45'? No sé, no sé, pero se intentará. Disimulando Disimulando
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 17 Out 2013, 21:37
Asunto: Re: Desertores del Crono

¿Qué pasa, compañeros? Esto está un poco apagado. Habrá que ver si mejora cuando ya estén formalizados los equipos y veamos la clasificación. Mr. Green

Bueno, os comento un poco mi experiencia en Lestrove. La intención era mejorar los 44:43 de Coruña 10, sin embargo, no fue posible. Las sensaciones no fueron tan buenas como el fin de semana anterior y la carrera se me hizo larga, a pesar de que era muy llana. Muerto Las piernas no respondieron y la cabeciña no acompañó. Muro Al final hice un tiempo oficial de 45:02 (no había neto), y 44:57 según mi cronómetro el cual activé al pasar por la alfombra de salida. De todas formas, tampoco me quedé con mal sabor de poca, puesto que ésta mi segunda mejor marca en un 10k.

En cuanto al futuro cercano, ya estoy inscrito en la carrera de Los Rosales, del próximo domingo. Ya os contaré.

¡Vamos, desertores!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 20 Out 2013, 13:37
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hola. Hoy tocó carrera en Los Rosales. Carrera corta, pero con algunas bajadas y dos cuestas importantes que la hacen durilla en mi opinión. Al final hice un tiempo neto de 28:52 (ritmo de 4:29/km). Por tercera vez consecutiva he superado la barrera de los 4:30, algo impensable para mí hace unos pocos meses. No obstante, habrá que entrenar un poco más, ya que estos ritmos y tiempos son muy mejorables. Disimulando

Próxima estación: Pedestre de Santiago.

Por cierto, esto ya parece mi diario personal o una especie de soliloquio... Triste Animaos y comentar un poco. ¡Venga! Silbar
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 21 Out 2013, 10:37
Asunto: Re: Desertores del Crono

Bueno yo no estoy para muchos comentarios la verdad. Nono Nono

Después del desastre de ayer en Pontevedra dónde solo hice el primer kilómetro decente (3.50) Triste acabé estrallándome a partir de 7, para sufrir hasta el 14 y morir hasta el 21). Muerto

Terminé tan reventado física y anímicamente que ni siquiera quise ver el tiempo que hice, de hecho me lo dijiste tú y comprobé como este año, en vez de mejorar, empeoro, pero a pasos agigantados. Muro . Ya estoy en ritmos del año 2010, y lo peor de todo, no estoy lesionado, no entreno mal, pero no tengo ni idea de porqué no rindo en las carreras Enfadado . Solo se dan dos situaciones: -o no voy desde el principio Pensando o se me agota la gasolina a mitad de carrera Abraiado ...estoy muy defraudado conmigo Chorando y si sigue así...o mejoro en unos meses o lo dejo.

Vamos desertores!
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
714 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Out 2013, 16:55
Asunto: Re: Desertores del Crono

A por la pedestre de Santiago desertores!!!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 21 Out 2013, 18:51
Asunto: Re: Desertores del Crono

Ánimo, Vacatola. Tal y como te dije por otros medios, pronto podrás resarcirte. Sorriso

Por cierto, ¡feliz cumpleaños, Secaiv! Mr. Green
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Out 2013, 10:40
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!

Eu como hai tempo que non escribo nada, actualizo un pouco as últimas carreiras.

A carreira de Lestrove estivo moi ben, quedei contento co meu resultado , tendo en conta que quedei xusto detrás de Yolanda Gutierrez, pois coido que me saiu unha boa careira. O día seguinte, fun á carreira de Sada. Empecei moi ben, ata o km 6 fun cas dúas primeiras mulleres, pero ó chegar a ese km, resentinme da cansazo da carreira de Lestrove, e descolgueime do grupiño, pero quedei satisfeito ca miña actuación.

Esta fin de semana, fun o medio maratón de Pontevedra. Quedei moi contento co tempo, baixei, por 9 segundos, da 1h e 20min. Polo que, se conservan o do caixón preferente pros tempos de menos de 1h 20min, teño caixón preferente pras dúas seguintes edicións desta carreira.

Esta fin de semana, coma a gran maioría, vou á Santiago. Gustaríame ir á carreira de Padrón do sábado, pero quero dalo todo en Santiago, e sei que se vou á Padrón non o vou poder facer. E que se fose á Padrón, iría ó máximo, e que non son capaz de facer unha careira tranquilo, e iría á Santiago medio canso. Agora, espero posicionarme ben na saída, o ano pasado púxenme mal, e perdín moito tempo en recupera-los postos.

Unha cousa pra bacatola, pensa que é imposible estar ó máximo nivel todo o ano. Xa se di, que durante o ano imos tendo picos de estado de forma. Ti segue adestrando, e se ves que as pernas están algo cargadas, descansa uns días, e xa verás como, con paciencia, volverán os bos resultados.

E noraboa pra Hadroq, estás mellorando a pasos axigantados, ves vacatola!! Hadroq non desistiu, e vai vendo os resultados. Hadroq, dentro de pouco vas coller a meu irmán!!!.

Veña, ánimo á todos pra Santiago.

Vamos Desertores, a pola primeira!!!


bboimorto.net63.net/

Agardo o mellor, e adestro pro peor.

Última edición por secaiv o Xov, 03 Xul 2014, 10:34; editado 1 vez
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Out 2013, 20:12
Asunto: Re: Desertores del Crono

Secaiv cuidado o Hadroq te coge a ti también. A mí ya me ha pasado y eso que no entrena, el día que se ponga en serio ni lo vemos. Felicidades a los que os están saliendo bien las carreras y ánimo a ti Vacatola que antes o después saldremos del túnel.

Yo en la coruña hice mi peor marca, incluso peor que mi primera participación Avergonzado Espero volver recuperar un poco porque sino ya casi voy andando porque los tiempos serán parecidos Muro

Pronto aparecerán las clasificaciones por equipos, a ver si este año quedamos de nuevo primeros para llegar a primera con un palmarés inmejorable. Con vosotros no tengo duda alguna.

Vamos desertores!!

MMP:
10.000m:.............43min 20s (Coruña, 09-10-2011)
12.000m:.............52min 17s (Arteixo, 25-09-2011)
MM:.....................1h 39min 53s (Volta á ría, 16-12-2012)
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 23 Out 2013, 21:11
Asunto: Re: Desertores del Crono

angelus escribió:
Secaiv cuidado o Hadroq te coge a ti también. A mí ya me ha pasado y eso que no entrena, el día que se ponga en serio ni lo vemos

¿Coger a Secaiv? Eso es imposible. A lo más que podría llegar es a 43 ó 42 minutos en un 10K, y eso que estoy siendo demasiado optimista. Ríndose
Por otra parte, desde septiembre empecé a entrenar, un día a la semana, generalmente los miércoles, de ahí la leve mejoría en mis humildes tiempos. Avergonzado

angelus escribió:
Yo en la coruña hice mi peor marca, incluso peor que mi primera participación Avergonzado Espero volver recuperar un poco porque sino ya casi voy andando porque los tiempos serán parecidos Muro

Eso ha ocurrido porque te estás dedicando a los estudios y ya no puedes entrenar ni participar en tantas carreras como antes, pero seguro que cuando saques algo de tiempo y te lo propongas volverás a tus buenos ritmos de antes. ¡Ánimo!

¡Vamos, desertores!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos