Foros ›
Autor
Mensaxe
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Nov 2013, 20:14
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!

Como dixo Hadroq, eu tamén fun á Vilagarcía. Inda que eu non quedei contento co meu tempo, empeorei un minuto o tempo que fixera o ano pasado. Polo que estou algo fastidiado. Menos mal, que este domingo é Adolfo Ros pra resarcirme, penso ir a por todas.

Noraboa pra Hadroq polo teu tempo de hoxe!!! estás en continua progresión. E noraboa por acada-los teus obxectivos pra este ano.

Entre Hadroq, vacatola e eu, faremos unha boa cantidade de puntos pro equipo ca carreira de hoxe.

A ver que fixeron os outros Desertores?.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Dec 2013, 16:48
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hola chicos,

Aprovechando que este fin de semana estaba en ferrol he aprovechado para correr en la media maratón.

Como por no estoy entrenando nada ya contaba con que me saldría mal pero al final no tan mal como pensaba. Desde la media maratón de fene del año pasado no había vuelto a correr tantos kilómetros y el único intento que hice tuve que parar a los 19km con los gemelos como piedras y en 2horas!! Así que por ese lado bien porque he hecho la media en 1h 47min, unos 8 minutos peor que el año pasado. Pero la conseguí acabar jeje.

Por otro lado al estar mal quería intentar seguir el globo de 1h40 todo lo posible y cuando no fuera posible intentar seguir el de 1h45. Pero para empezar el globo de 1h40 fue un despropósito, en la salida ahí se quedó el globo atado a una barandilla. Durante la carrera apareció pero casi era mejor que no lo hiciera porque llevaba un ritmo irregular y no ajustado a su propósito porque yo estaba corriendo a un ritmo de acabar a 1h45 y lo tenía conmigo. En las subidas se quedaba atrás, en las bajadas se dejaba ir libremente con lo cual era imposible de seguir... Recuerdo que en una bajada me fijé en que estaba corriendo a unos 4:30 y el ciclista nos dejó atrás como si nada cuando su ritmo debería de ser de unos 4:44. Vamos que me rompía el ritmo hasta que decidí olvidarme de él.

Más o menos fui llevando ritmo de 1h45 toda la carrera incluso de algo menos, pero a partir del km 17 parece que se me acabaron las fuerzas y paré el crono en 1h47.

Como estoy de último en el equipo no ayudaré a seguir de primeros pero veo que vosotros estáis en un buen momento de forma así que este año voy a delegar un poco jeje.

Un saludo.

MMP:
10.000m:.............43min 20s (Coruña, 09-10-2011)
12.000m:.............52min 17s (Arteixo, 25-09-2011)
MM:.....................1h 39min 53s (Volta á ría, 16-12-2012)
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 01 Dec 2013, 16:49
Asunto: Re: Desertores del Crono

¡Hola, compañeros!

Hoy participé en la Vuelta a la Ría de Ferrol, donde coincidí con Angelus y Vacatola. A Secaiv no lo vi en persona, pero lo localicé en fotos y en la clasificación (vaya tiempazo). Aplauso

Como dije la semana pasada, la idea era salir en plan tranquilo, pero está claro que habiendo tanto conocido es complicado relajarse y evitar darlo todo. Silbar

Inicié la carrera con tres compañeros del equipo Dream Team, ya que tenían previsto hacer tiempos similares al mío. Fuimos juntos hasta el 18 km, no obstante, a partir de ahí ya no pude seguirlos. Me quedé sin energías y para colmo empecé a sentir molestias musculares. En pocas palabras: pinché.
A pesar de esto, detuve el crono en 1h:40:33 (tiempo neto). Rebajé en 24 segundos el tiempo que hice en el medio maratón de Villagarcía, por lo tanto nueva marca personal en esta distancia. Sinceramente no me lo esperaba. Satisfecho

No sé si habrá sido mental, físico o ambos, pero sí que noté el cansancio por haber corrido dos medias en 7 días. Una locura, sí, pero fue un reto interesante. Ahora toca descansar de ellas.

No sé si competiré el próximo fin de semana. Estoy algo pachucho y me gustaría darme un respiro. Si llegara a animarme, supongo que participaría en la de Moeche, del 07/12. Ya os comentaré.

Por cierto, seguimos en primer puesto. A ver si podemos mantener el liderato más tiempo. Aplauso

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Dec 2013, 19:50
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!

Como dixo Hadroq, eu tamén estiven na Adolfo Ros. E como dixen a semana pasada, queríame desquitar do tempo que fixen en Vilagarcía. E así o fixen, baixei 2 minutos con respecto a Vilagarcía, co que quedei moi contento. Este medio maratón dáseme moi ben, das tres edicións que fixen, en ningunha das 3 subín de 1h 20min.

Hadroq, o que fixeches, o de ir a Vilagarcía e á Adolfo Ros, valo notar na túa forma física, xa que son dúas probas duras moi seguidas, e se non te lesionaches, o teu corpo vai coller máis fondo. Díxeno antes, e sigoo dicindo, estás impresionante!!! Inda tes moita marxe de mellora, e se segues así...

E Angelus, o bo que che vexo, e que non te lesionaches, polo que se puideses adestrar volverías a se-lo que eras.

Agora, temos que intentar acabar ben o ano!!

Bamos Desertores, a pola primeira!!!

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 08 Dec 2013, 23:19
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hola, compañeros.

Al final me animé y participé en la carrera de Moeche, donde coincidí con Vacatola. Me extrañó no ver a Secaiv por ahí. Disimulando Silbar

La carrera me gustó. Sin embargo, fue un verdadero rompepiernas. Tocó 4 km de bajada y otros tantos de durísima subida. Para que os hagáis una idea de lo desigual que fue, los kilómetros más rápidos llegué a hacerlos en 3:40-3:50/km y el más lento en 6:40/km. En cuanto a las sensaciones, muy bien. Pude hacer las partes más duras sin dejar de correr en ningún momento, además me animé mucho cuando alcancé en las cuestas a varios corredores que suelen ir más rápido que yo, incluso logré pasar a algunos de ellos. Mr. Green

El fin de semana que viene descansaré de carreras. Quizás asista a alguna de fotógrafo, pero ese será otro asunto. Llevo 17 semanas consecutivas compitiendo, en las cuales he hecho 19 carreras. Una verdadera locura. Disimulando
Si no hay contratiempos, mi próxima competición será la Monumental de Lugo (22/12). Una pena que coincida con la Sin-Son. Fui el año pasado y quedé encantado con el recorrido y el ambiente, no obstante, nunca corrí en Lugo y creo que la Monumental es la mejor manera de estrenarse ahí. Ya os contaré.

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 09 Dec 2013, 10:40
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!

Pois eu collinme a ponte de vacacións de carreiras. Con esta fin de semana, son 3 as fins de semanas, neste ano, que non fun a ningunha carreira, polo que veume ben, e aprobeitei pra facer algo de vida social.

Pero non pensedes que non corrín. Aprobeitei que non tiña carreiras pra adestrar forte.. Fun adestrar o venres e o domingo. O venres fixen 17km, e onte fixen 21km. E como se nota Vilagarcía e a Adolfo Ros!. E que fixen moitos km e a moi bo ritmo. e tiña pensado correr 10km tanto o ventres coma onte, así que, imaxinade como me sentín de ben.

Esta fin de semana vou á Boiro, xa que teñoo preto da aldea. E tamén vou aprobeitar pra face-lo percorrido de 15,5km, que teño alí que sempre me deixa tocado pra uns días, polo que non espero facer bo tempo en Boiro.

Hadroq, pois vaiche gusta-la Lugo Monumental. Eu fíxena unha vez, e pareceume un luxo face-los últimos km por riba da muralla. Desfruta da túa fin de semana de vacación de carreiras, que telo ben merecido, que ese ritmo de carreiras, non está ó alcance de todo o mundo!, é-lo corredor revelación da tempada.

Vamos Desertores, a pola primeira!!!

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 11 Dec 2013, 9:25
Asunto: Re: Desertores del Crono

Pois a este desertor pasoulle factura a carreira de Moeche. Carreira "interesante" puxo Hadroq, eu máis ben calificaría de "fende tibiais".

Foi máis un trail de montaña que unha popular. Exemplo estivemos uns 4 quilómetros baixando a 3.42 e eu atopábame entre os últimos. Iso sí na costa de 3 quilometros seguintes era moi curioso ver á xente andando, e como ían caendo as pedras nas que nos apoiabamos...pero o mellor era que eu correndo ía tan despacio que tardaba minutos en pasar a alguén que camiñaba...dende logo experiencia nova.

En fin esta semana toca parar un pouco, só piscina e algunha saída se apetece, pensei en ir o Cross dos Mehires pero pasóuseme a data.

O que está en clara progresión e Hadroq, cada carreira machaca os tempos da anterior, e iso que xa pulverizou os retos do 2013.

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Dec 2013, 22:03
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!

Como hai tempo que non escribo, pois póñovos ó día.

A semana pasada, fun á carreira de Boiro, non estivo mal, pero non me entusiasmou. non me saiu demasiado ben, pero xa vos comentara que non tiña grandes esperanzas nesta carreira, xa que estaba tocado do adestramento que fixen na aldea. E así foi, tiña as pernas moi carghadas, e duraronme bastantes días. Xa que, recupereime xusto pra Sin-Son.

Hoxe fixen a SinSon, e moi ben, tiven moi boas sensacións, e o resultado foi moi bo. Gustoume moito corre-la parte da estrada xeral, que é a que fago eu cando estou alí, pero hoxe sen tráfico!!.

Acabo de mira-los resultados da Lugo monumental, e quedei flipado, Hadroq, qué che pasou???.

E o resto???, que fixestes??. Veña, xa contaredes.

Eu pra semana, irei á carreira de Mugardos, que tamén é das que máis me gustan.

E aproveito pra felicitarvo-lo nadal.

Vamos Desertores, a pola primeira!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 23 Dec 2013, 0:08
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hola, compañeros.

Secaiv, si dices que fue moi bo sin duda debe ser un tiempazo. Eres una máquina. Aplauso Aplauso

En cuanto a mí, participé en la Monumental de Lugo.
En principio quería ir a la Sin-Son. Participé en la primera edición (2012) y guardo un muy buen recuerdo. Me dio pena descartarla este año, pero desgraciadamente coincidía con la Monumental, la cual era una carrera que esperaba desde hace mucho.
Respecto a mi desempeño, estuvo regular. El jueves por la noche fui bendecido con un bonito resfriado. El viernes lo pasé fatal, de hecho ese día renuncié a la carrera, sin embargo, el sábado por la noche me sentí un poquito mejor, y como no tuve fiebre cambié de idea y decidí participar, eso sí, con el único objetivo de terminar.
Ya en carrera, no tuve molestias respiratorias significativas, pero las piernas y el cuerpo en general me pesaba una barbaridad. Sólo llevaba un par de kilómetros y me sentía extenuado, incluso no me faltaron las ganas de parar. Afortunadamente coincidí con un amigo, Rosetas, que también iba un poco tocado, así que me pegué a él como una lapa, y gracias a eso pude terminar.
El tiempo que hice es mejorable, pero tomando en cuenta las circunstancias me quedo satisfecho. Pudo haber sido peor.
Ah, y la carrera me gustó mucho, aunque en mi opinión tenía sus tramos durillos. Espero poder participar en venideras ediciones.

Si no hay novedad, cerraré el año con las siguientes carreras: Pedestre Do Anllóns de Carballo (28/12), Mugardos-Ares (29/12) y San Silvestre coruñesa (31/12). A ver si para entonces ya estoy totalmente recuperado. Ya os contaré.

¡Vamos, Desertores!
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
713 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Dec 2013, 9:59
Asunto: Re: Desertores del Crono

Felices fiestas a todos los desertores! esperemos seguir en esta línea y superarnos en 2014! Yo probaré una nueva especialidad este domingo en culleredo,

Vamos desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Dec 2013, 11:44
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!

Antes de nada,, feliz aninovo!!!.

Esta fin de semana, só fun á carreira de Mugardos. E que non me viña ben ir o sábado pola tarde a ningunha carreira, e tamén, porqué quería reservarme pra carreira do domingo, que é unha das miñas favoritas.

A verdade, e que a carreira de Mugardos saíume moi ben, é o mellor posto que teño nunha carreira, e iso daranos moitos puntiños. Esta é unha carreira na que non adoita haber moito nivel, ó non haber cartos nin trofeos.. Por iso, os matados coma min, acabamos en bos postos.

E o resto?, que tal vos foi?. Hadroq, que tal te sentiches nesta carreira?, espero que mellor, vin que fixeches un tempo parecido á Lugo monumental. Pero hai que ter en conta, que esta carreira é duriña e que tiña uns 200m de máis. A parte, hai que ter en conta, que corriche-la carreira do Anllóns, e polo que me contaron, a carreira estivo moi ben organizada pero deixábache algo tocadiñas as pernas.

Bueno, supoño que os da Coruña iremos á nosa San Silvestre.

Xa contaredes, e controládevos en noitevella "cas uvas".

Vamos Desertores, a pola primeira!!

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 30 Dec 2013, 16:20
Asunto: Re: Desertores del Crono

¡Hola, compañeros!

Enhorabuena por tu desempeño en Mugardos, Secaiv. Quedar tan arriba está al alcance de muy pocos. Aplauso

En cuanto a mí, el sábado participé en la Pedestre do Anllóns de Carballo. Carrera muy bonita, pero durilla, y no porque hubiera cuestas sino porque había bastantes zonas con barro y al final se hacía muy pesado.
Y el día siguiente participé en la de Mugardos-Ares. Efectivamente hice un tiempo similar al de Lugo, sin embargo, me quedo satisfecho, ya que el cansancio del día anterior siempre se nota, ya sea en mayor o menor medida. Por otra parte, tampoco había entrenado nada en la semana previa debido al resfriado que me afectó hace unos días.

Mañana participaré en la San Silvestre coruñesa. En principio mi idea es ir disfrazado, acompañar a una amiga y disfrutar del ambiente, por lo tanto lo más seguro es que no suba los puntos que haga ahí.

Por cierto, vi que Weder se alzó con el primer puesto en la carrera de Pontecesures. Vaya máquina. Aplauso

Si nada lo impide, mi próxima carrera en serio será la San Xiao de Ferrol (12/01).

¡Feliz 2014!
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 01 Xan 2014, 14:38
Asunto: Re: Desertores del Crono

Feliz ano desertores!!!
Vale, antes de nada, eu a este ano lle pido ser tan "paquete" como Secaiv, incluso me conformo con ser 50 postos máis paquete Moi feliz Moi feliz Moi feliz ...agora en serio, despois de dez días de comilonas, enchentas alcólicas e ausencia absoluta de deporte onte fun correr un pouco uns 10 quilómetros pensei que morría que duro se vai facer isto. En fin, obxectivos inmediatos a MMCoruña de febreiro, terei que poñerme as pilas, antes supoño que a moitos vos verei en Ferrol o día 12, ímos como miuras a pola primeira, de seguir así, o vindeiro circuito vai estar moi interesante na primeira división Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo
Saúdos e pedirlle ós reis que non choiva tanto, que senón dame moita preguiza adestrar Nono Nono Nono .
Vamos desertores!!!
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Xan 2014, 20:12
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hola chicos!

Que tal esa carrera bajo la lluvia? Secaiv tú quizás llegaste a meta antes de diluviar jeje. Como este fin de semana me quedé en ferrol y la salida la tenía a unos 100m si no participo es para matarme. Casualmente otros años por motivos varios no participé en la san xiao y me ha gustado.

Personalmente estoy en una especie de no sé si bien o mal. Por un lado acabo la carrera cansado pero no exhausto, pero mis piernas no van ligeras como quisiera. Y por el lado bueno he bajado el tiempo de este año en 10km, en coruña fueron 49:04 y hoy 47:40.

A ver si es un punto de inflexión y comienza una ligera mejoría.

Por cierto, que por segundo año consecutivo somos campeones de invierno xD. Y estaríamos terceros en la primera división Abraiado el año que viene va a ser entretenido.

Bueno ya contaréis que tal os fue. Saludos!!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Xan 2014, 14:40
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!

Menuda ducha que nos demos onte!!!. Eu quedei contento co resultado, o meu tempo foi máis ou menos o que esperaba. A verdade e que o novo percorrido, que puxeran xa o ano pasado, e máis entretido co que había antes e mellor medido.

Angelus, o importante é que non teñas molestias, que xa irás recuperando os teus tempos. E sorte que tiveches de te-la túa casa preto, porqué así, puidecheste ir pra casa a ducharte rápido.

4 desertores que nos mollamos polo equipo!!! iso si que é senti-las cores.

Agora ven unhas semaniñas sen grandes carreiras. Eu irei á carreira de Marca, e Rábade. Como o meu vindeiro gran obxectivo é a Coruña21.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos