Foros ›
Autor
Mensaxe
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 13 Xan 2014, 16:38
Asunto: Re: Desertores del Crono

¡Hola!

Pues sí, vaya tormenta la de ayer en Ferrol. Por mi parte, quedé contento con mi resultado, ya que mi objetivo era mejorar el tiempo que había hecho el año pasado, y a pesar de las vicisitudes climatológicas lo logré. Moi feliz

Me alegro por tu mejora, Angelus. No debo dormirme en los laureles, ya que como sigas en esa progresión me volverás a pillar en las carreras. Silbar Ríndose

El próximo domingo (19/01) participaré en el medio maratón de Viana do Castelo. Será mi debut internacional. Mr. Green
Posteriormente, el sábado (25/01) estaré en la de Rábade. Todo esto si no hay novedad, claro está. Ya os contaré mi experiencia en tierras lusas.

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 21 Xan 2014, 10:26
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!

Que tal vos foi a fin de semana?.

Eu fixen a carreira de Marca, e non estivo mal. Outra carreira máis en Coruña, e iso é de agradecer. O percorrido estaba ben, en principio iamos subir ata a Torre de Hércules, pero ó final arrepentíronse, e leváronnos polo paseo marítimo, que tamén foi bo. Ca organización quedei contento, o único, que non avisaron do cambio de percorrido, pero polo demáis eu penso que a fixeron ben.

Hadroq, gustouche a media de Viana?. Seguro que si.

Veña, xa iredes contando.

Vamos Desertores, a pola primeira!!

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 21 Xan 2014, 22:39
Asunto: Re: Desertores del Crono

¡Buenas, desertores!

El domingo pasado participé en el medio maratón de Viana do Castelo y quedé encantado con la experiencia. Nunca había recorrido tantos kilómetros para hacer una carrera, pero valió la pena. En mi opinión, tuvimos un estupendo ambiente con mucha gente animando a lo largo del recorrido, buena organización y un bonito recorrido. Además el clima fue perfecto para correr. Creo que se convertirá en una de las fijas de mi calendario, siempre y cuando sea posible ir hasta ahí.

Mi próxima carrera será la de Rábade. A ver si puedo mejorar el tiempo que hice en la edición del año pasado. Mr. Green

Ya os contaré.

¡Vamos, desertores!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 26 Xan 2014, 16:30
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hola, compañeros.

Ayer sábado participé en la carrera de Rábade. Mientras calentaba coincidí con Angelus.
El objetivo previo era mejorar el tiempo que hice en la edición de 2013, y al final lo logré. Sin embargo, no tuve muy buenas sensaciones. En los días anteriores estuve con molestias en la garganta y leve sensación de resfriado (otra vez en menos de 40 días), y en la carrera lo noté. Inicié al ritmo deseado, pero los dos kilómetros finales se me atragantaron un poco. De todas formas, y pensándolo bien, me quedo satisfecho con el tiempo que hice.

Si no hay novedad, el próximo sábado (01/02) participaré en la carrera de la Torre de Hércules. Ya os contaré.

¡Vamos, desertores!
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Dom, 26 Xan 2014, 16:47
Asunto: Re: Desertores del Crono

Adán, Adán, Adán...andan diciendo por ahí que actualmente eres el "corredor revelación" de correrengalicia y es que ir bajando tiempos carrera tras carrera está al alcance de pocos y por poco tiempo ;).

En fin, parece que el cambio físico (...perdiendokilos.com) y de entrenamiento da resultados óptimos. Ayer me soplaron que tu idea era ir a 4.26 y ya ves 4.21 y te parece poco...hmmm...habrá que ir pensando en nuevos retos. (10 sub 42???)

Por mi parte compartí un rato con Secaiv (y cía) intenté que se me pegara algo pero creo que va a ser para otra mejor ocasión.

Yo ayer en Rábade tenía dos opciones: -tomármelo como un entrenamiento e intentar ir a 4.10 o -darlo todo e intentar acercarme a 4.00...al final, me lo tomé en serio pero me quede en4.07 -(, en fín, hay que seguir apretando poquito a poco...la verdad estas carreras cortas se me están atrangantando mucho pero el próximo sábado en La Torre tengo que darlo todo y dejarme de chorradas.

Sigo "preparando" la Media de Coruña pero después del cambio de recorrido no sé, va a ser una incógnita, la gente estará muy contenta, así que nos caiga la de dios por el paseo (vento e máis vento) ya veremos a los "profesionales de la queja" qué coño piden para la siguiente...

Por cierto, Angelus a ver cuando nos vemos en persona, creo que eres al único que no conozco y eso que hemos coincidido en alguna carrera.

¡Vamos, desertores!
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Xan 2014, 17:02
Asunto: Re: Desertores del Crono

Es fácil conocerme, busca a alguien que en la salida se pone cerca de hadroq, que los primeros metros lo intenta seguir de cerca pero poco a poco se va quedando descolgado.

Hadroq, si estando enfermo haces buenos tiempos a saber qué harás cuando te encuentres bien y tengas un buen día. Si es posible avísame para no participar y que me humilles Avergonzado y de paso avisa a secaiv cuando lo pases, por educación más que nada jaja
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 26 Xan 2014, 18:02
Asunto: Re: Desertores del Crono

¿Pasar a Secaiv? Sí, claro, eso ocurrirá cuando me dejen usar una moto en las carreras. Ríndose ¿Revelación? Se agradece la hipérbole, pero no es para tanto. Jajaja. Hay mucha gente que ha mejorado un montón, y sin hacer gran cosa. Sin ir más lejos, si ayer hubiéramos sido 100 personas habría quedado de 52, así que ya veis que sigo siendo el mismo paquete de siempre. Silbar

Angelus, anímate a la carrera de la Torre, así conoces a Vacatola y vemos si hacemos una foto grupal, que hace mucho la tenemos pendiente. Disimulando
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Xan 2014, 18:50
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!.

Pois eu estou dacordo con vacatola en que nesta tempada o corredor revelación do circuito é Hadroq Guiño . E que o que está a facer Hadroq de ir de carreira en carreira, e cada vez a mellor pois é algo que é duro. E digoo, porqué eu tamén pasei por iso e ben sei o que é. Así que, non me estrañaría nada que un futuro campión do circuito sexa un desertor, pero o seu nick empeza por "H". E eu que vou de guay, verei a Hadroq pasándome coma unha frecha. E que Hadroq, como me lembras a min, cando empecei nas carreiras.

Gustoume moito falar con vacatola, e como lle dixen, velo máis animado ca última vez que falara con el.

Angelus, mira que coimcidimos en carreiras, pero o que é vernos, vemonos moi pouco. A última carreira na que falamos foi na de Dorneda.

E na carreira de Rábade quedei contento co resultado. Esta é unha das poucas carreiras curtas que me gusta correr.

Próxima parada... Torre de Hércules.

Vamos desertores, a pola primeira!!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 16 Feb 2014, 18:44
Asunto: Re: Desertores del Crono

¿Qué pasa, compañeros? Se nos muere el hilo... Disimulando Ríndose

Por mi parte, desde Rábade no he vuelto a competir. Es cierto que suspendieron la carrera de la Torre, aunque igual no hubiera participado. Llevo casi cuatro semanas con resfriado y una tos muy persistente que me impìde correr de manera normal. Aún así he estado saliendo a trotar (intentando esquivar la lluvia, cosa que no ha sido fácil), pero las sensaciones han sido muy malas, así que de momento renuncio a Coruña 21 y a la Interruning (02/03).
Espero que para el segundo fin de semana de marzo ya me encuentre mejor y pueda participar en la carrera de Lestedo (08/03) o en la de Camariñas (09/03). Ya os contaré.

Imagino que alguno de nosotros irá a Coruña 21, ¿no es así? Si hay buen tiempo me acercaré a veros y a tomar algunas fotos.

Por cierto, ya estoy inscrito a Coruña 42. Ale iacta est... Disimulando

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Feb 2014, 20:47
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!

Pois eu aproveitei estas dúas fins de semanas sen carreiras pra facer tiradas longas. O sábado da carreira da Torre de Hércules, como cando me enterei da suspensión pois xa estaba preparado pra face-la carreira, pois á hora de comer fixen 25km, que me veu moi ben, xa que o domingo 9 fixen 31. E que teño algo de presa por coller fondo, porqué este ano vou face-lo maratón que ía facer o ano pasado en Irlanda por estas datas. Vouna facer o 16 de Marzo, polo que vou perde-las carreiras de Camariñas e O Carballiño. Pero espero coller moito fondo pra facerlle fronte á última parte do circuito que ven cheiña de boas carreiras.

Hoxe fixen a carreira d Lalín. Non me saiu todo o ben que quixese, pero non era unha carreira que me puxese como obxectivo. Pra semana vou á Coruña21, na que teño postas moitas esperanzas de facelo ben.

Hadroq, espero que te recuperes pronto, e que voltes cas forzas renovadas que o que queda non vai ser un paseo... (Nin que fosemos á guerra).

E o resto???, a que andades camándulas!!!.

Vamos Desertores, a pola primeira!!!

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 17 Feb 2014, 10:40
Asunto: Re: Desertores del Crono

Pois seguramente me inscriba no Coruña-21, esperarei a mañá (último día) porque se hai outro amago de cicloxénese/tormenta tropical perenne/non hai que carallo ature isto/etc... Muro e sabendo como pega polo paseo marítimo pois non estou por tirar 15 euros. Nono

Total que ó final irei e a ver que pasa...sobre todo porque últimamente os adestramentos están condicionados/patrocinados por eltiempo.es | aemet.es | meteosat.com, etc...imos saír meteorólogos, na miña vida me parei a mirar o tempo pero este ano xa cumplin.

Obxectivos intentar baixar de 1.30, e seguir preparando a maratón, a verdade e que (de momento) tampouco vexo no calendario moito máis.
Igual o trail de Oleiros ou a media de Carballiño (moi lonxe e 13 euracos Confuso Confuso Confuso ) e de momento non hai moito máis.

O que sí hai Hadroq e tempo de sobras para volver ás carreiras, ti tes na mente o 27 de abril, así que calma, recuperar e comezar a adestrar sen presa, tes que chegar con ganas de dentro de dous meses e medio, agora toca "aburrirse", rodar, rodar e rodar e algún día velocidade, pero sempre pensando nese sub. 4H. Bailar Aplauso Ríndose


Vamos desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Feb 2014, 16:58
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!.

Inda que falei convosco hoxe, escribo pra darlle vidiña ó fío.

Eu quedei moi contento co meu tempo, batín o meu record no medio maratón. Xa vos dixera a semana pasada que tiña moitas esperanzas postas nesta carreira, e visto o resultado....

A saída fallida, pois polo que vin iunos ben a moitos de nos. A meu irmán, a vacatola e máis a min. E que ó vermos como saía a xente decidimos poñernos algo máis adiante, e así saimos mellor e perdemos menos tempo.

Eu o que aprendín, e que me falta fondo, porqué dende a rotonda de Oza á meta paseino moi mal. Inda que tamén pode ser que lle metín moita caña e pagueino ó final. Coido que o maratón de Irlanda vaime vir moi ben pra coller fondo, e tamén a ver se fago outra tiradiña longa antes de marchar. A min gustoume moito o cambio do percorrido, fai a carreira moito máis amena, espero que o deixen pros seguintes anos. A vos gustouvos?.

Espero que vos melloredes. Vacatola que collas máis fondo. E Hadroq que te recuperes canto antes. Porqué os Desertores na Coruña42, temos que arrasar!!!.

E que tal acabou Angelus???.

Vamos Desertores, a pola primeira!!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Dom, 23 Feb 2014, 18:55
Asunto: Re: Desertores del Crono

Pois eu outro desastriño máis e xa non sei cantos van...sei que Hadroq non lle gusta moito que diga esto pero cando un adestra ben e despois os resultados saen tan mal é inevitable pensar "que carallo fago acó"...hoxe por segunda vez en 6 anos tiven que poñerme a camiñar nunha carreira e no quilómetro 20 que xa ten delito...ía no 20 por debaixo de 1.25 tiven que poñerme a camiñar sobre 1 minuto e por vergoña acabei trotando para entrar case en 1.32... Muro Muro Muro .

Xa me pasou hai uns meses na Media de Pontevedra, moi ben os primeiros quilómetros e log ostia tras ostia Muerto Muerto Muerto , o peor é que parece que non aprendo, sei que teño que ir de menos a máis e últimamente empéñome en manter un ritmo alto desde o principio (tamén teño que dicir que a mellor marca en Media saíume así), así que chegados a este punto xa non sei que facer, non estou lesionado, adestro ben, descanso ben, os tempos das series danme boas referencias pero en carreira unha ben e cinco mal... Triste Triste Triste

Pois nada de momento turrarei, penso que á seguinte carreira non vou levar crono porque últimamente máis que unha axuda é unha losa, fíome máis del que das sensancións e así vou, ostión tras ostión.

O que sí e IMPRESIONANTE e o de SECAIV 1.16 e son palabras maiores e unha progresión espectacular...en serio, xa que non podo presumir de marcas vou presumir de equipo.

Vamos desertores!
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Feb 2014, 21:52
Asunto: Re: Desertores del Crono

Buenas noches!

Pues no sé si escribir porque me ha pasado algo parecido a vacatola. Iba bien hasta el km 9 pero a partir de ahí empecé a perder ritmo en una sangría continua:
-primeros 9km a 4:50
-hasta el 13 a unos 5:10
-del 14 al 16 a 5:25
-17 y 18 a 5:50 (aquí ralenticé el paso para salir bien en las fotos de hadroq xD).
- y lo peor vino en el 19, que me vino a visitar el hermano pequeño del hombre del mazo de las maratones y lleva un martillo con el que también pega que da gusto jaja. Al igual que vacatola tuve que caminar porque no tenía fuerzas ni para ir a trote. Los últimos km me salieron a 6:07, 6:40 y 7:52. Y 2:33 para los últimos 374m. Resumiendo los últimos 3km y pico en 23minutos!!

Esto sólo me había pasado en la primera media que corrí, la de ferrol, en una de las últimas subidas pero fueron unos 5-10 metros. Luego pude seguir a trote. Hoy fui andando un buen rato y cuando intentaba ir a trote creo que iba igual de lento que andando.

Es la primera vez que consideré retirarme. Otras veces era bajar el ritmo hasta sentirme cómodo y aguantar hasta el final Pero hoy estuve a nada de retirarme. Creo que si en lugar de seguir andando hubiera parado a tomar aire unos segundos ya no hubiera vuelto a reincorporarme.

Pero hay que ser positivos, con lo mal que me encontré conseguí acabar. Espero que me sirva de pensamiento positivo para cuando vuelva a encontrarme mal.

Por otro lado felicidades a secaiv que a este paso comenzarás a ganar las carreras. Cuando subas a algún podium haz mención a este equipo jaja. No sé si me llegaste a escuchar pero te grité tres veces y a tu hermano creo que un par. Igualmente le pegué un grito a vacatola, ahora sabes quien soy? xD

También le di unas voces a hadroq a ver si me sacaba alguna foto.

Y ahora que lo pienso, no me quedaría sin fuerzas de tanto gritaros? jajaja

Hacemos honor al nombre del equipo, por muuuuyyy mal que estemos de desertar nada, hay que cruzar la línea de meta.

Vamos desertores!!
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 24 Feb 2014, 9:46
Asunto: Re: Desertores del Crono

Angelus todavía no me doy cuenta de quién eres, pero es que ayer yo no me enteraba de nada, fui toda la carrera con una cara de "mátame camión" que alguna vez oí mi nombre/nick Juanjo / Vacatola y miraba...pero no veía. Muro

Lo que sí te digo, en la próxima carrera en la que coincidamos avísame que entre los dos le vamos a dar de ostias al cabrón del mazo Moi feliz Moi feliz Moi feliz , que se habrá creído el capullo este abusando con un mazo como si no llegase con lo mazadas que teníamos las piernas.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos