Foros ›
Autor
Mensaxe
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 24 Feb 2014, 14:00
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hola, desertores. Como bien sabéis, aún sigo de baja por enfermedad, pero eso no fue impedimento para hacer de fotógrafo/animador en Coruña 21. Primero que nada, enhorabuena a Secaiv por esa mmp. ¡Vaya máquina! Mucha suerte en Irlanda. Ya nos contarás.
Ayer también tuve la oportunidad de animar y fotografiar a la otra bala del equipo, Weder, pero iba tan rápido y concentrado que seguro ni se enteró de mis berridos. Ríndose

Angelus, esta vez no te quejarás, ya que te saqué más de una docena de fotos. Mr. Green

Angelus y Vacatola, no os desaniméis. Ya tendréis la revancha en próximas carreras. Cuando tengáis el día vais a arrasar. ¡Arriba esos ánimos!

Por mi parte, no sé cuándo podré volver a correr. En principio me he propuesto regresar el 09/03, en Camariñas, pero no sé si será posible. De todos modos, el verdadero objetivo de la temporada es Coruña 42. A ver qué tal... Pensando

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Mar 2014, 16:42
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!.

Hoxe fun á carreira de O Porriño, que estivo moi ben. Co novo percorrido a carreira gaña moito, o que me extraña é que non o puxeran antes. É parecido ó anterior, pero estírannos pola estrada, ata xirar e voltar cara O Porriño.

Esta foi a miña derradeira carreira antes de ir pra Irlanda o domingo que ven pra corre-lo "Trale International Marathon" o día 16 (o día antes de San Patricio). Inda me queda unha tirada longa que facer antes de marchar duns 30km. Xa vos contarei.

Próxima estación... Tralee.

A ver, se o equipo vai recuperando os seus membros e A ver se non nos escarallamos os que inda estamos ben.

C U !!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 03 Mar 2014, 12:28
Asunto: Re: Desertores del Crono

Mucha suerte en ese maratón, Secaiv. Aplauso Aplauso Aplauso
Ya nos contarás qué tal.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Mar 2014, 14:41
Asunto: Re: Desertores del Crono

Suerte para los demás participantes, que secaiv está como un toro!!
Ah, el viaje lo haces a trote o a ritmo de carrera? Porque tal como estás nada de avión, te lo haces corriendo jaja
Saludos.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 15 Mar 2014, 21:27
Asunto: Re: Desertores del Crono

¡Hola, compañeros!

Hoy, y tras siete semanas de retiro forzado, volví a participar en una carrera. El escenario fue As Pontes, en la carrera de San Xosé, donde coincidí con Angelus. Respecto a mi rendimiento personal, quedé satisfecho, primero por la buenas sensaciones que tuve y segundo porque reduje en más de dos minutos el tiempo que hice en la edición de 2013. Moi feliz

Si no hay contratiempos, la próxima semana participaré en la carrera de Castroverde, la de 20 km. Ya os contaré.

Por cierto, a ver si Secaiv nos cuenta cómo le fue en su periplo irlandés.

¡Vamos, desertores!
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Mar 2014, 23:10
Asunto: Re: Desertores del Crono

Buenas noches,

Pues sí, coincidí con Hadroq. Últimamente no hay forma de ir a una carrera y que no me pille jaja.

Mi desempeño ha sido regular por no decir malo, hay que ser positivos jeje. Tras la MM de Coruña he pasado tres semanas de exámenes en las que no he entrenado y obviamente así es más que complicado obtener buenos resultados.

La parte positiva es que acabo de ver que mi sprint final ha servido de algo, he entrado en el mismo segundo que el que me precedía pero he clasificado delante de él, a pesar de que el speaker lo avisó.

Para los que no estabais os cuento, en la parte final iba siguiendo a dos corredores y uno de ellos se escapó pero quería al menos adelantar al otro que me llevaba a unos 10-15m. Pues me pongo a sprintar y de repente escucho al speaker avisándolo!! "Ahí llegan sprintando! Así me gustan los sprints!" o algo así, con lo que el chico creo que se dio cuenta de que lo estaba alcanzando porque comenzó también a sprintar. A ver si ponen algún vídeo de la llegada.

En principio también intentaré participar en la carrera de la Torre de Hércules. Espero hacer al menos 3 entrenos antes de la carrera que tengo que sprintarle a un conocido jaja.

Secaiv debe de estar de vuelta pero corriendo, que seguro que la maratón se le quedó corta xD.

Vamos desertores!!

MMP:
10.000m:.............43min 20s (Coruña, 09-10-2011)
12.000m:.............52min 17s (Arteixo, 25-09-2011)
MM:.....................1h 39min 53s (Volta á ría, 16-12-2012)
pedralonga

Maratoniano
Maratoniano
20/08/10
0 Carreiras
205 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 16 Mar 2014, 15:12
Asunto: Re: Desertores del Crono

Ola a todos.
Perdoade que me adiante a Iván (aquí podo facelo, nas carreiras nin de coña!!). Estiven mirando as clasificacións da maratón de Irlanda. Informaros que quedou de 13, cun tempo de 03.05.09. Sabedes que el baixou de 3 horas na última maratón de Coruña, pero non todas as carreiras son iguais. Xa nos contará as circunstancias da carreira e nos dirá que non está contento coa súa marca (¿algunha vez o vestes satisfeito coas súas fazañas?), por iso non o creremos. Seguro que o fixo estupendamente, coma sempre.
Saúdos a todos. E contento pola volta de Hadroq.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 16 Mar 2014, 18:56
Asunto: Re: Desertores del Crono

Muchas gracias, pedralonga. A ver si coincidimos pronto en alguna carrera. Saludos. Guiño
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Mar 2014, 11:48
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!.

Xa estou de volta!!!. E vexo que entre nos hai espías!!!.

Pois si, ese foi o meu tempo no maratón, inda que non baixei das 3 horas, ó contrario do que pensa pedralonga ;), quedei contento co tempo que fixen, porqué non ía a facer tempo, se non á disfrutar, de feito, esperaba facer sobre 3:15. A carreira non era cha, tiña bastantes tobogáns onde vin que perdín forza subindo costas, xa que ía cun grupiño e quedaba atrás, inda que despois recuperaba. E unha costa arriba dura no km 16 de uns 500m, que despois se baixaba, pero xa pensei que iso traería consecuencias. E tamén costiñas que doian na parte final. E dicir, que pra facer tempo non era. Fun bastante ben ata o km 35, dende ahí, empecei a desfondar pouco a pouco, pero tamén decidín non matarme xa que levaba bo tempo, e non era un grande obxetivo pra min facer un gran tempo, se non qería gañar fondo físico pra coruña-42, e coido que así foi, agora espero que este fondo dure ata alá.

Con este maratón, xa acadei o meu obsectivo de face-los 3 maratón do condado de Kerry: Dingle no 2011, Killarney 2013 e Tralee 2014.

Agora, toca voltar ás carreiras en Galicia, esta fin de semana vou á Teo.

Vamos Desertores, a pola primeira!!!

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Ven, 21 Mar 2014, 14:01
Asunto: Re: Desertores del Crono

Verémos en Teo entón...non teño moita idea do perfil desta carreira...algo durecha ó principio, despois sube-baixa picando para baixo parece ser... Silbar Silbar Silbar

O que vexo é que seremos pouquiños, menos de 300 co que eu intentarei ir por sensacións e sen reloxo... Aplauso

Algún desertores máis por terras santiaguesas...Hadroq pásase o Trail Nono ...este home non chega co asfalto
pedralonga

Maratoniano
Maratoniano
20/08/10
0 Carreiras
205 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 22 Mar 2014, 16:40
Asunto: Re: Desertores del Crono

secaiv escribió:


Fun bastante ben ata o km 35, dende ahí, empecei a desfondar pouco a pouco
Mira que che avisei: En Irlanda en cada avituallamento hai que tomar uns grolos de Guinness!!!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Mar 2014, 10:31
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores.

Que tal vos foi a fin de semana?. Polo que sei vacatola foi á Teo (o de atoparme con el deume unha pista), e polo que lin no foro Hadroq foi á carreira de castroverde. Que tal as vosas sensacións?, como Hadroq fixo a súa volta despois dun descansiño e vacatola pois coido que ía recuperandose, pois a ver que tal quedastes despois das carreiras.

Eu quedei moi contento ca miña carreira. Tendo en conta que sete días antes fixera un maratón e coido que fixen a miña mellor marca nesta carreira, pois non me podo queixar. Se o noso espía le isto: Pedralonga, quedei contento ca miña carreira, pero tamén é verdade que se estivese máis fresco tería feito mellor, pero iso queda pro ano que ven.

Bueno, agora queda un mes pra a gran cita. Que tal vos parece o cambio de percorrido ca Coruña42?. A min non me gusta demasiado, gaña en vistosidade, pero perde en chan. Coido que a subida dende a rotonda da casa dos peixes ata á rotonda da Torre vai pasar factura na terceira volta, e o mesmo na rotonda do Milenio, e como vaia vento ese día... O único que me parece ben é que quitan o treito de rúa nova, que o firme era irregular e non era bo pras pernas nunha distancia tan esixente.

Veña, xa contaredes.

Vamos desertores, a pola primeira!!!

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 26 Mar 2014, 17:34
Asunto: Re: Desertores del Crono

Pues yo participé en el Trail de Castroverde. A mí se me hizo bastante duro, pero claro, ese apenas fue mi segundo trail, así que muy objetivo no seré. Silbar De todas formas, me gustó muchísimo la experiencia y creo que me vino de maravilla como entreno para Coruña 42. Moi feliz

En cuanto al recorrido del maratón... no veo mal los cambios introducidos. Me agrada la eliminación de la Rúa Nueva y la zona del puerto. Eso sí, lo único que nos queda es rezar para que ese día no haya viento, porque de lo contrario vamos a sufrir.

Respecto a mis próximas competiciones, el sábado participaré en la carrera de la Torre de Hércules. El domingo aún no sé qué haré. Quería participar en el Trail de Oleiros (ya lo hice en 2012), pero me descuidé y se me pasó la fecha de inscripción. Ahora estoy en lista de espera. A ver si hay suerte y puedo participar. Si no es posible, el domingo intentaré hacer una tirada larga con la idea de seguir preparando Coruña 42.

Ya os contaré.

¡Vamos, desertores!
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Xov, 27 Mar 2014, 7:51
Asunto: Re: Desertores del Crono

Pois sí, que ganiñas tiña xa de correr...a verdade é que a carreira esta de Teo gustóume moito, moito. Asustaron un pouco co das costas pero a verdade é que se parece moito á carreira de Arteixo; tobogáns continuos con algún repeito más duro pero nada doutro mundo.

Da carreira tamén quedei contentiño, tanto por ritmos como por sensacións pero a mágoa veu o rematar que me quedaron os dous tibias un pouco tocados e que o adestramento da maratón empézame a pasar factura, así que esta semana toca baixar quilómetros e ritmos Nono ...pero todo sexa por non fastidiarse antes do 27 de abril Avergonzado

Eu dos cambios da maratón...pois non me gustan nada...os que corrimos a primeira edición aínda lembramos o tremendo temporal que nos pillou pola zona do paseo marítimo. Eu debo ser un bicho raro porque penso que Oza está mil veces máis recollido que Riazor e nunca carreira de 42 kms canta máis enerxía aforres, pero en fin, supoño que a maioría agora farán uns tempazos impresionantes o non ter que aturar o famoso cheiro de Oza, nin esas rectas, nin non sei cantas máis historias pasaban nese tramo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo ...
En realidade teño a impresión de que o Concello o que quere e promocionar máis a Torre de Hércules e por iso os corredores pasamos por alí nun día no que seguramente as televisións a saquen. Cousa que me parece ben, pero penso que esta é a razón e non a de "os escuchamos runners y por eso atendiendo a vuestras peticiones cambiamos el recorrido"...
E dito todo este rollo que nos repeten as lesións, a dalo todo ós que ides a Vig-Bay (Secaiv xa sei que sí que estivo negociando transporte) e tamén os de Padrón o vindeiro finde.
Vamos desertores!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 30 Mar 2014, 21:12
Asunto: Re: Desertores del Crono

¡Hola, compañeros!

Este fin de semana tocó doblete. No hacía uno desde diciembre del año pasado. Mr. Green Os cuento...

Ayer participé en la carrera de la Torre de Hércules. El objetivo previo era mejorar el tiempo que había hecho el año pasado, y al final pude hacerlo (lo reduje más de un minuto), así que contento con mi humilde desempeño. Moi feliz
Por cierto, un gusto conversar con los compañeros Angelus y Secaiv. Guiño

Hoy estuve en el Costa-Trail de Oleiros. Ya había hecho este trail en 2012, así que esta fue mi segunda participación ahí.
Hoy el crono pasó a segundo plano. Lo único que quería era acumular km de cara a Coruña 42, disfrutar del monte, y también del lodo... Ríndose
Y bueno, la carrera se me hizo dura, más que la de Castroverde, de hecho tardé 10 minutos más, y eso que eran distancias similares. Imagino que el esfuerzo de ayer tuvo algo que ver. De todos modos, me gustó mucho la carrera y quedé muy contento con la experiencia, ya que me vino de maravilla como entreno para el maratón. Sorriso

La próxima semana descanso de carreras, pero no de correr, puesto que pienso hacer la ''ultimísima'' tirada larga preparatoria a Coruña 42. Ya queda menos para el reto más importante de la temporada. Exclamación Exclamación

¡Vamos, desertores!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos