Foros ›
Autor
Mensaxe
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Mar 2014, 9:09
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!.

En primeiro lugar, darlle a miña noraboa á Hadroq pola súa recuperación, e inda por riba, facendo dobrete e mellorando tempos. Tamén espero que vacatola se recupere pronto, e que angelus se poña adestrar pro final de tempada. E contento de poder falar con Hadroq e angelus o sábado, que non era doado atopar a alguén entre tanta xente.

Eu quedei contento ca miña fin de semana, eu tamén fixen dobrete. O sábado fixen a carreira da torre, e eu tamén mellorei pero en 30 segundos con respecto ó ano pasado. O domingo fun á carreira de Xinzo, a idea era ir á Santiago, pero como tampouco me chamaba tanto, e eu tiña unha conta pendente con Xinzo, polo que decidín ir aló, inda que o tempo que fixen tampouco foi tan bo.

Agora eu empezo a face-las miñas matadas de dobretes. Esta fin de semana quero facer Padrón e Vig-bay, agora vou ver se o maratón de Irlanda da os seus froitos.

Ánimo ós desertores, pro final de tempada.

Vamos Desertores, a pola primeira!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 31 Mar 2014, 10:44
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hadroq fixo un ritmo de 4.20 na carreira da Torre, eu lle digo que con esa marca e tendo en conta o perfil da carreira, se vai a Padrón pode sacar un sub 42.30, vós que pensades.

Secaiv baixar 30 sgs cos teus tempos é unha pasada.

Eu non é que estea mal de todo, pero si é certo que as tiradas longas (de 2h) me están pasando factura no resto dos adestramentos e me resulta difícil preparar a maratón sen comprometer o seguir entrenando Pensando Pensando Pensando .

Esta semana espero ir a Padrón e correr como en Teo, pasando de mirar cronos e intentando pasar o que levo diante...estratexia que non me diu mal resultado. Molón .

Vamos desertores!!!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Mar 2014, 13:19
Asunto: Re: Desertores del Crono

[quote="vacatola"]Hadroq fixo un ritmo de 4.20 na carreira da Torre, eu lle digo que con esa marca e tendo en conta o perfil da carreira, se vai a Padrón pode sacar un sub 42.30, vós que pensades.


Pois tendo en conta que a distancia da carreira da Torre estaba máis preto dos 7km, ca dos 6,5km. Polo que o ritmo de Hadroq sería mellor, pois eu penso que vacatola leva razón.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 03 Abr 2014, 12:49
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hadroq escribió:
La próxima semana descanso de carreras, pero no de correr, puesto que pienso hacer la ''ultimísima'' tirada larga preparatoria a Coruña 42.

Bueno, al final he cambiado de opinión e iré al 10k de Padrón. Será mi última carrera antes del maratón de Coruña. Por otra parte, creo que Vacatola y Secaiv están exagerando. Ahora mismo es imposible para mí bajar de 43 minutos, y mucho menos rondar los 42'. No obstante, intentaré en medida de lo posible mejorar los 44:43, que es mi actual y humilde mmp en 10k. A ver si tenemos el día. Moi feliz Angel
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 05 Abr 2014, 21:59
Asunto: Re: Desertores del Crono

¡Hola, compañeros!

Hoy corrí en Padrón, donde coincidí con Vacatola y Secaiv. Asimismo, tuve oportunidad de animar a Weder en el campeonato de España, aunque dudo que haya escuchado mis berridos. Ríndose
En cuanto a mi rendimiento personal, quedé satisfecho, ya que cayó una nueva mmp (tiempo neto de 44:03). Ahora mismo mi objetivo no es hacer marcas personales en carreras cortas, así que lo de hoy ha sido una pequeña inyección de confianza de cara al maratón, sobre todo tomando en cuenta que estuve siete semanas de baja. Creo que al final me vino bien el parón. Moi feliz

En principio, mi próxima competición será Coruña 42. Por cierto, un detalle curioso: ahora mismo llevo 99 carreras disputadas y el maratón sería la número 100. Bonita ocasión para ser centenario en esto de las carreras populares. Mr. Green

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Abr 2014, 6:23
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!.

Actualizovos as miñas últimas carreiras.

O día 5 fun con Hadroq e vacatola á carreira de Padrón. Saíume bastante ben, quedei contento co tempo que fixen. O que me sorprende sempre desta carreira, é o bo nivel que hai.

O día seguinte, tocou a matada de ir á Vig-Bay. E a verdade, e que me saiu bastante ben. Inda que o tempo non foi o que esperaba. Xa que, esperaba baixar da 1:20, e por 3 segundos non o fixen, pero o que quedei flipado foi co posto no que quedei. Foi o meu mellor posto na Vig-Bay, mellorando o posto 80 que fixera no 2010. Ahí si que notei que o maratón de Irlanda deume moito fondo.

E esta fin de semana fun a MediaSan do Camiño. Unha carreira moi boa, inda que duriña. Tiña costas bastante duras e inda por riba fixo moita calor, que iso sempre me mata. Pero recoméndovola pra facerdes o ano que ven. Pra se-la súa primeira edición, estivo moi ben organizada, e que vos podo dicir do percorrido... é un luxo correr polo camiño de Santiago, e foi divertido cruzarse cos peregrinos.

Bueno, xa queda menos pra gran cita. Que tal os vosos adestramentos?.

Veña, xa contaredes.

Vamos Desertores, a pola primeira!!!

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 16 Abr 2014, 11:29
Asunto: Re: Desertores del Crono

Muy bien, Secaiv. Eres una máquina. Aplauso Aplauso Yo quería ir a la Mediasan do Camiño, pero entre uno y otro motivo al final no pude asistir. A ver si puedo participar en venideras ediciones.

Respecto a los entrenos para el maratón, el martes de la semana pasada hice la última tirada larga, y ayer hice el último entreno corto, pero exigente. A partir de ahora pienso hacer dos o tres salidas tranquilitas, de corta duración, sin darle mucha caña, y a esperar el día D.
Quizás me apunte a la carrera de Pascua de Padrón, del sábado 19/04, sin embargo, me la tomaría como un rodaje muuuy tranquilo. Nada de correr a muerte una semana antes del maratón. Ríndose

Ya os contaré.

¡Vamos, desertores! Aplauso Aplauso Aplauso
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 19 Abr 2014, 21:38
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hola, compañeros.

Hoy participé en la carrera de Pascua de Padrón. En el calentamiento coincidí con Secaiv. Fue la primera vez que participaba en esta carrera, y me gustó, como todas las que organizan en Padrón. En cuanto a mi desempeño, me lo tomé como el último entreno fuerte para Coruña 42, pero tampoco corrí a muerte, ya que en mi cabeza había una vocecilla que me decía ''resérvate, tómatela con calma, que el próximo domingo tienes un maratón'', y así fui durante casi toda la carrera, comiéndome el coco. Ríndose Ríndose

Esta semana supongo que haré una o dos salidas, muy tranquilas y de corta duración, puesto que a estas alturas creo que ya no se puede obtener ningún beneficio destacable de cara al maratón. Pero bueno, esa es mi opinión. Seguro que las máquinas piensan de manera distinta. Guiño

¿Vosotros qué tal? Venga, decid algo, que últimamente sólo Secaiv, Vacatola y yo estamos comentando. Menos mal que por ahora vamos primeros en nuestra división. Ríndose Silbar

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Abr 2014, 13:32
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!.

pois eu tamén fun á Padrón. Tomeino coma o derradeiro gran adestramento antes do maratón. Esta semana, farei saídas duns 10km pra que as pernas non se amorriñen. Penso coma Hadroq, o que non fixemos nos pasados meses non o imos a gañar nestes días, pero si que penso que algo hai que facer pra que as pernas estean activas.

Agora, a tomalo con calma, e que non nos torzamos un tobillo nestes días nin nada diso. Ánimo a todos e sorte pro domingo!!!.

Vamos Desertores, a pola primeira.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Xov, 24 Abr 2014, 9:02
Asunto: Re: Desertores del Crono

Veña desertores, penso que como mínimo 3 verémonos o domingo.

Tres obxectivos ben distintos: - baixar das 3 horas, baixar de 3:30 e baixar de 4:00

Pronostican choiva, vento, frío e demáis...¡hala xa estamos como se non soubesemos onde vivimos!!!...sí, que se lle vai facer e o que ten estar metidos no corno atlántico.

Eu como son así rariño, rariño, levo 3 días seguidos saíndo (luns, martes e mércores) pero so a trotar uns 40-45 minutos, e meténdolle técnica, abs, dominadas, fondos, etc... polo parque de San Diego e de Oza. Pero hoxe xa paro, non se corre máis ata o domingo, moitos din que non é o mellor pero é o que me pide o corpo.

Vamos Desertores!!!
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 28 Abr 2014, 7:47
Asunto: Re: Desertores del Crono

Desta vez vou facer unha crónica...

"Bueno, pues sí, muy contento para que nos vamos a engañar. Por varios motivos no acababa de "hacer marca" en las últimas carreras y (lesiones aparte) no sabía muy bien porqué, lo cual me hacía cambiar de "rumbo" en los entrenos: -"que si haz esto, que si haz lo otro, que a no sé quién le va bien esto..." total que después de la media de Coruña (en la que me equivoqué yo y nada más) decidí "escucharme" y hacer una apuesta arriesgada para la Maratón.
Entrenos de 3 días por semana y con muy pocos quilómetros pero con bastante intensidad. El problema de este entreno es que si se caía un día, pues la cosa quedaba muy justa, la ventaja es que para mi era el mejor (prefiero entrenar lo justo, pero puestos a escoger mejor de menos que de más).
Por el camino de la preparación tuve dos pequeños parones de 1 semana, el primero después de la carrera de Teo, una sobrecarga en el Tibial (desde luego las cuestas abajo muy pronunciadas me pasan factura sí o sí) y a dos semanas de la maratón el la última tirada me tuerzo un tobillo por ir más pendiente del paisaje (paseo del Mero) que de dónde pisaba...fue la gota que colmó el vaso otro parón a menos de 15 días, me vine abajo, me daba vergüenza hasta comentarlo porque iba a parecer el "pupas". Después del calentón y bajón inicial me relajé, paré lo que tuve que parar 4 días y venga a probar, en los últimos 6 días salí a correr 5 veces, inimaginable para mi. No quería recuperar el tiempo perdido pero al menos estar seguro de que podía correr con todas las garantías.
El jueves descansé, el viernes fui a la piscina a calmarme (me salieron 2300 metros en 1 hora lo cual ya me decía que estaba "on fire") el sábado descanso (cuándo todo el mundo me decía que había que salir a "soltar" el día antes) y hoy desayuno ligero y a ver que pasa.
La idea era bajar unos segundos de 3.30, eso o retirarme y tengo que decirlo salvo alguna ligera molestia normal en esto envites (que si el cuadriceps se carga, que si el gemelo amaga con subirse) toooodo me salio de cara. Primera vuelta sin contratiempos, segunda vuelta controlando la emoción, sabiendo que aún quedaba mucho pero también permitiéndome ir un poco suelto en las bajadas o en el llano, tercera vuelta...ohhhhhhhhhhh, cuánto falta todavía!!!, veo el km 30 y no sé porqué pensaba que era el 32...bajonazo, pero bueno, tiro de coco, venga vamos al 32 a este mismo ritmo (4.49 casi clavados quilómetro a quilómetro, de hecho hay segundos de diferencia entre el primer 21 k y el segundo), sabía que el 32 era el 75% de la carrera con eso ya firmaba. Llegamos al 32 y decido tirar al 35, pero poco a poco, quilómetro a quilómetro, a partir de aquí ya sabéis lo que hay, todo cuesta, parece que no llegas nunca, que no te mueves, te duele todo y todo te dice que pares pero el coco (o la insensatez no lo sé) te dice que sigas...llegamos al 34 y nuevo avituallamiento, decido no mirar el crono hasta el 35...compruebo en el 35 y veo que aunque me está costando un mundo, de tiempo voy bien...me pego como una lapa a un corredor (al final entraríamos juntos en meta)...de todas formas sé que todavía queda un mundo 7 kms....bufff, tranquilo, aguanta y no mires más allá del quilómetro a quilómetro, como ya me cuesta mucho me concentro en trazar todas las curvas bien, ahorrar en la zancada (más frecuencia y menos amplia) y tirar lo que pueda de brazos, a la altura de la casa de los peces el viento me toca los co***** y después de un rato me sale en voz alta "vale ya, no?, vale ya"!!! el tío al que voy pegado se gira y sonríe, me anima y me dice pega mucho...yo me quedo sorprendido de la ida de olla, pero ese momento de rabia me vino bien, porque levanto la cabeza y veo que estamos llegando al último giro de La Torre, sé que está cerca otro avituallamiento y el el km 38 y sé que ahí ya pica para abajo o se llanea.
Última glorieta, me pego a la orilla izquierda para estar bien situado en el avituallamiento, cojo una botella y me tomo mi tiempo para beber, aprovecho la pseudo bajada hacia la glorieta, aflojo un poco y bebo. Sorprendemente me doy cuenta de que aún aflojando empiezo a pasar a varios corredores...hmmm...será que voy más rápido de lo que creo??? me vuelvo a prohibir mirar el crono y me prometo no entrar a ningún trapo...sólo el tiempo dice que voy bien, la rodilla, el gemelo y los cuadriceps me dicen que pare ya, que ya está bien, pero veo que mi "acompañante" a quien muchos saludan está a unos metros y parece que sabe lo que hace, así que si puedo intentaré no perderlo.
Voy buscando el km 40, pero me encuentro el 39, intento saludar a otros corredores con los que me cruzo, pero ya me limito a hacer gestos, ahorro en todo lo que puedo, hablar, bracear, zancada, trazada, me resguardo del viento, en fin todo y más. Veo el giro de la Plaza de Pontevedra y todavía no me lo creo, a pesar de estar tan cansado, no esperaba encontrarme así a estas alturas de la carrera, me emociono un poco y paso a mi "acompañante", otra vez me digo: " no te lo creas, aguanta, no entres al trapo, a cuántos has pasado en los últimos 5kms andando, en esta carrera tienes que ser conservador, llevas mejor marca de la que esperabas, aguanta y ya harás tu MMP...y así entramos en los Cantones...no sé que pasa será el efecto "último tema por chapar", pero ese último quilómetro me pesa y mucho, así que lo afronto al estilo "vacatola no puede más" que es tan sencillo como ir fijándose en puntos, hasta aquel paso de peatones, hasta aquel semáforo, hasta el Colón...miro el reloj y veo que me puedo meter un sub. 3.23...bueno, pues sí ahora tocará apretar un poco (pero a la mínima señal de calambre, bloqueo, etc...sueltas), me empiezan a animar caras conocidas pero solo puedo levantar el pulgar, paso todavía a un par de corredores, giro y busco la meta (recuerda, siempre está unos metros depués de los arcos de publicidad, no pares de darle zapatilla hasta oir el piiii), aprieto y veo a mi acompañante. Le choco la mano en señal de agradecimiento, alegría, euforia, compañerismo, ánimo, en fin todos sabemos lo que es esa alegría inmensa de conseguirlo.
El resto ya lo sabeis, sonrisas, alegría, palmadas, abrazos, dolor de piernas, caminar como si te sodomizase un elefante y a contar la batallita (o escribirla) a todo el que quiera escucharla.
Y ahora chicos, cuándo querais es vuestro turno."

¡Vamos, desertores!
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 28 Abr 2014, 7:49
Asunto: Re: Desertores del Crono

Por certo, como me lembrei de Secaiv cando facíamos a última súbida á Torre (que non é nada) e dicía: "cando levas 35 quilómetros, calquera subida te mata", bufff, nunca 2 quilómetros foron tan longos...;)
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Abr 2014, 14:12
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!.

Pois eu non quedei de todo contento co meu tempo. O meu obxectivo era baixar de 2h e 50min, pero non puido ser.

A miña crónica é moi aburrida, na primeira volta collín un gupiño na casa dos peixes e fun con eles ata ó comezo da terceira volta, que nos empezamos a separar. ía bastante ben, confiaba que o maratón de Irlanda me dera o fondo que sempre votei en falta nos meus maratóns, pero non foi suficiente. Unha cousa que si que me afectou nas tres voltas foi a subida ata a rotonda da Torre que viña acompañada con vento, ahí tamén me lembrei de Vacatola, que naquela conversa el dicía que o vento ía facer pupiña. Dende o comezo da terceira volta fun con outro, pero so puiden aguantalo ata o hotel María Pita (36km mais ou menos). El empezouseme a afastar e afastar e decateime que empezaba a desfondar e foi cando pensei - Agora empeza a miña loita en solitario. So collera auga no 15km, e non me fixo falta máis, pero mentres loitaba ca subida á Torre con vento, pensaba que tiña que coller algo no derradeiro abituallamento, e collín powerade que me axudou a seguir mentres vía como me adiantaban corredores nos derradeiros km (serían uns 7, que estaba eu pra contar nada), e eu pensaba - Como adestra esta xente para poder acabar así de fortes un maratón. Cando cheguei ós Cantóns pensei - Por fin, xa está feito agora só queda acabar. Recoñezo que a recta final dentro de María Pita sube a adredalina a calquera, que inda que ía so, fixen un sprint.

O que si que vexo que me axudou o maratón de Irlanda, e que este foi o maratón que acabei máis enteiro. Os anteriores maratóns acababaos sen forzas nin pra andar, pero neste puiden andar bastante ben. E co que si quedei contento, que conseguín que meu irmán fixese o seu primeiro maratón, algo que el sempre me negou que ía facer, pero ca excusa que tiña un na porta da casa, non parei de comerlle a cabeza ata que o conseguín, e díxome que repetiría.

Polo demáis, a organización vai á mellor, algo importantísimo sobretodo nun maratón. Pero o que si, sego pensando que o antigo percorrido é mellor pra facer marca, e como dixo Vacatola, a un maratón non se vai a recoller flores se non a sufrir, polo que o da paisaxe é algo totalmente secundario. Sego dicindo, un maratón non é deporte, é un reto.

Dicirvos que angelus correu os 10k en Coruña, que mo topei antes da saída.

Agora falta Hadroq que nos conte a súa experiencia.

Vamos desertores, a pola primeira.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Abr 2014, 18:43
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hola!!

Pues sí corrí ayer pero ni de lejos se parece a vuestras crónicas. La de vacatola me tuvo mirando el móvil un buen rato. Casi dan ganas de participar en una maratón, pero unos segundos más tarde recuerdo que yo no estoy para esa aventuras.

Fui más que nada porque ya estaba apuntado y que así de paso veía a la familia porque aún tenía ciertas molestias en el muslo izquierdo y de echo la fisio me ha dicho que posiblemente tuviera una microrotura por las molestias que le comenté y que después de ayer tengo un casi esguince en el tobillo izquierdo. A perro viejo todo son pulgas jaja.

Como tenía molestias me planteé hacer la carrera con el fin de acabarla y si podía ser no subir de 50min, ya que con molestias y parado 3 semanas no me inspiraba confianza. La verdad es que quedé contento porque quitando las molestias típicas de agujetas y el tobillo no acabé agotado y paré el crono en unos 48 min. La única pega es que sigo sin tener una cadencia fluida, pero obviamente si no se entrena no se consigue.

Por cierto vacatola, ya vas sabiendo quien soy o te grito más en las carreras? Moi feliz

Hadroq, no te había dicho que este año quedabas en el top 5? Pues no estás muy lejos jeje.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mar, 29 Abr 2014, 7:58
Asunto: Re: Desertores del Crono

Joer, Angelus pues la verdad es que no Nono ...no me entero, yo soy bastante despistao en general y en las carreras suelo saludar pero no me entero de a quién (la miopía también tiene algo que ver Silbar Silbar Silbar )...pero es que en la Maratón debía de ir zombie, porque ya son varios lo que me dicen que me saludaron, se cruzaron conmigo, y yo salvo al final es que no me enteré de nada...de todas formas yo cuando me encontre con los de 10K iba a mi bola, frenándome y diciéndome no les entres al trapo a estos, no te pongas a su ritmo, tu sigue, aguanta que aún queda un mundo.

En cuanto a lo de correr una maratón...deberías de hacerlo algún día, no importa si dentro de 10 años, pero desde luego es distinto (al menos para mi) a cualquier otra carrera. Sin ponerse muy épicos, pero está la parte física (que la verdad, la entrena cualquiera que quiera, tenga tiempo y esté sano) y la del "coco". Y te aseguro que el "coco" tira y mucho, casí, casí, es una terapia psicológica para conocerte mejor. (la famosita frase de "la soledad del corredor de fondo" coooobra todo el sentido en una maratón).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos