Foros ›
Autor
Mensaxe
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Xov, 22 Mai 2014, 14:00
Asunto: Re: Desertores del Crono

Secaiv eu xa contaba contigo, o sábado ás 15:30 no Gadis, onde a carreira de Padrón, despois collemos a Pedralonga e a Hadroq
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2014, 9:01
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!.

Bueno, coido que os desertores fixemos unha boa actuación na carreira de Mazaricos. Foi unha mágoa que fose tan pouquiña xente, o percorrido estaba moi ben, exceptuando a costa que había que subir na primeira volta.

Eu no domingo fun á carreira da Silva. Unha carreira que me gusta moito pola organización e o percorrido. E que esta sexa a carreira na que gañei máis trofeos (3 en total), tamén influe. Desta vez, deixei de se-lo eterno 4º clasificado na miña categoría, como dixo Quique, pra que por fin entrara no podio (de 2º exactamente).

Teñovos que dar 2 noticias que son unha primicia, unha boa e outra mala.

A mala é que desaparecen 2 carreiras do calendario. A primeira é os 10km de Cambados e a 2ª é a carreira do marisco de O Grove. As 2 por motivos económicos (como non). Pero a boa nova é que estes dous concellos unense pra facer un medio maratón estilo Vig-Bay. Polo que entendín sería sentido O Grove - Cambados. A data sería entre finais de Agosto e principios de Setembro, iso foi o que me dixeron. A fonte coido que é de fiar, vive na zona de San Xenxo e está moi metido no mundo do atletismo, e díxomo cunha seguridade e certeza contundente, polo que lle dou veracidade ás súas palabras. Xa falei con el que os medios maratóns están medrando coma setas, e que conte ca miña asistencia pra carreira. Xa vedes como anda o panorama no mundo das carreiras populares.

E como angelus ten contactos cos administradores de Correr en Galicia, a ver se nos conta que pasa por ahí dentro, que está todo demasiado parado, e como falamos o sábado os desertores, isto cheiranos moi mal.

Vamos desertores, a pola primeira!!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2014, 10:36
Asunto: Re: Desertores del Crono

Secaiv 8 en Mazaricos en 2 na Silva...eu de maior quero ser coma ti Moi feliz

A carreira de Mazaricos tivo a 3 desertores e tres sensacións distintantas.

Secaiv dixo algo así como: "estivo ben, se sacas a primeira costa non foi para tanto..." e é certo, eu cando cheguei vin a Secaiv que estaba como senón tivese corrido nada, aínda a facía outra vez. Ríndose

Hadroq non quedou moi contento, xa non tiña boas sensacións antes de empezar é por no levarse a contraria dixo pois vouna facer regular. Eu penso que lle saiu regular, pero non tan mal como el pensa (non era precisamente unha carreira planiña) é certo que o tempo é mellorable, e que o posto na clasificación non é para tirar cohetes, pero dunha banda chegou con outra xente que anda como él...e en canto a clasificación, en fin, un pouco rariña demais. Como apuntaba Secaiv, pouquiña xente, pero sobre todo de 166, só 102, e ademais o máis lento a fixo en 53 minutos... Pensando , un pouquiño raro, pero en fin.

Eu quedei con esa sensación de "estivo ben, pero poderíao ter feito mellor, algo mellor". Hadroq doume unha consigna "que non che gane X" e a X saqueille minuto e medio. Ademáis entrei por detrás de G. (do CAS) a 2" (que en Padrón hai un par de meses me metera máis 40"). Cando chegamos á meta. G. estaba destrozado, paxarón, coa escuma na boca e os sales minerais parecía unha pantasma e ahí foi cando me decatei "se tiveras apretado un poquiño lle pasabas"...en fin, penso que o vindeiro domingo nos toca O Burgo (pasarela de pago, rara, rara Confuso ).

Estas carreiras da Costa da Morte-El Correo Gallego teñen un problema que a seguinte edición en Mazaricos será dentro de 17 anos, polo que non é doado coñecer o circuito Demo sorrindo

E sí, Secaiv, o foro está moi, moi parado, sen actualizar e sen movemento...non sei, cheirar, cheira mal.

Vamos desertores!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2014, 14:06
Asunto: Re: Desertores del Crono

Gracias por la primicia, Secaiv. Y enhorabuena por ese podio en A Silva. Aplauso

Vacatola, me hiciste reír con tu crónica. Ríndose Se ve que no hay secuelas post-maratón. Ahora estás en un buen momento de forma, y eso que aún te queda mucho para llegar a tu límite. Me alegro por ti. Ah, y ya verás que a G. lo pillarás en la siguiente. Guiño

Por otra parte, os comento que me hice un análisis y han detectado deficiencia de hierro (anemia). Estaba claro que la fatiga y el bajo rendimiento de las dos últimas carreras no era normal. Debido a esto descansaré y volveré a competir cuando me encuentre mejor. A ver si puedo volver en dos o tres semanas. Afortunadamente, en equipos e individual ya está asegurado el ascenso y no harán falta mis puntos. Silbar

Asimismo, me puse a hacer cuentas y he visto que ya cumplí otro objetivo: superar los 5409 puntos que hice la temporada pasada. El año pasado los hice en 40 carreras y ahora he superado dicha cantidad con 6 competiciones menos. Moi feliz

Suerte a los que vais al Burgo, y los que harán doblete ese mismo día (Secaiv). Intentaré acercarme a animar y a tomar fotos. Por cierto, menos mal que nuestra fotógrafa particular nos acompañó en Mazaricos, porque de lo contrario nos hubiéramos quedado sin recuerdo alguno. Mr. Green

¡Vamos, desertores!
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2014, 20:03
Asunto: Re: Desertores del Crono

Lo de la "anemia del corredor" es un clásico.

Yo en el 2012 después del momento maratón no andaba ni "patrás". Recuerdo que después de la carrera de Carballo no me enteraba de nada, me había ido muchíiisimo de tiempo y estaba destrozado, me había encontrado fatigado toda la carrera. Era la tercera carrera en la que me pasaba, pero es que además me cansaba subiendo las escaleras en el trabajo, al traer las bolsas de la compra, entrenando...cualquier cosa que supisiese un esfuerzo me parecía un mundo y además dormía como prea (eso aún lo sigo haciendo), total que un veterano me dijo, analítica, te dará el hierro bajo y bingo. Hierro bajo e higado cargado...dictamen, carne roja, sol y ejercicio moderado (bueno al menos fue lo que me fue bien a mi).
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2014, 21:14
Asunto: Re: Desertores del Crono

Vacatola, a mí me ha pasado casi lo mismo. Fatiga anormal para cualquier cosa que requiera mínimo esfuerzo, y también otros síntomas comunes como vértigos, desorientación, incapacidad para concentrarse, etc. Hoy, sin ir más lejos, literalmente hice el canelo en una gestión personal. Muro Menos mal que andaba acompañado, que si no... Disimulando Ríndose
Con razón lo pasé tan mal en Frades y Mazaricos. No estoy para esos trotes. Muerto
Lo de la analítica también me lo recomendó alguien, en mi caso una veterana corredora en la carrera de Frades. ¡Cuánta razón tenía! Sólo me queda seguir el consejo de una buena dieta, sol (¿en Galicia? Ríndose ) y ejercicio moderado. A ver si vuelvo pronto a la normalidad. Mr. Green
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2014, 11:45
Asunto: Re: Desertores del Crono

Desertores, vou dar o parte desta semana e logo co tema serio...eu a semana pasada por solidariedade con Adán, non fixen prácticamente nada de nada.

Tiña pensado ir á carreira do Burgo, pero entre a páxina de pago tan rariña que había e as poucas ganas que tiven de adestrar pois se me foi a semana sen apuntarme...ós que veñen con nós ás carreiras no desertor-móvil, sempre os vacilo co cansancio post-maratón, pero desta vez foi verdade. Non sei se Adán me contaxiou a anemia, pero é certo que desta vez 0 gañas de adestar e si moito de comer e dormir...e foi o que fixen!!!

Esta semana xa empezo con ganas e se podo irei a Carballo (rascalo carallo -que gañas tiña de dicilo)...e agora co tema serio...qué pasa no foro que non se move nada de nada? Ten data de caducidade? Realmente hai unha man negra que non quere ver os Desertores en primeira? Temos que entrar en concursal como o dépor para poder mantenos na liga?


Vamos desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2014, 13:32
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!.

Eu tiven outra fin de semana pro recordo.

Comecei o sábado pola tarde na carreira de Touro. Non fixen bo tempo, pero e que tamén era imposible facelo. De xeito, entrei con xente ca que adoito loitar, polo que me fixo pensar que fixen o meu tempo. A carreira é verdade que era algo duriña, pero gustoume bastante.

O domingo foi o gran reto. ás 10:30h, a carreira do paseo do Burgo, na que quedei contento co meu posto. Xa nesta carreira resentínme do esforzo de Touro, pero acabeina bastante enteiro. Ó acabar esta carreira, estaban meus pais agardando por min no coche pra levarme ata Riazor pra corre-la carreira do Cancro. Eu xa pensaba que nesta carreira ía quedar nun posto bastante discretiño. Este ano, dábase a volta ó estadio de Riazor, e cando subiamos pola parte de arriba do estadio vin que as pernas non subían como deberían, pero despois na baixada pola ronda de Nelle e ata a subida á costa do milenio, fun coma unha frecha. Na subida volvinme resentir e adiantáronme uns 4 corredores, pero despois do xiro de 180 graos na rotonda do ascensor pois como xa era á costa abaixo e chan ata á meta pois puiden volver mete-la quinta e incluso conserva-lo meu posto facendo sprint.

Resumo, levo Mazaricos, A Silva, Touro, Ría do Burgo e Cancro, quedando en todas elas no top-10. Polo que estou moi contento co meu rendemento. En principio ía se-la carreira de Sober este domingo, pero na páxina do concello di que se pospoñe pro día 22, por culpa do Corre con Nos. Polo que esta fin de semana non teño NINGUNHA CARREIRA!. Aproveitarei pra descansar (pero non demasiado). Eu vou á Carballo tamén, e Quique foi á carreira do paseo do Burgo e dixome que, en principio, tamén vai á Carballo. Porqué o referente o seu tema, foi todo ben, polo que o vin animado e dixo que iría. Xa falaremos pro tema da viaxe, pra ver se os desertores volvemos ir xuntos pra facer estratexia de equipo.

Ahhhhh!!!!. E o do foro, parece ser que o Admin está fora, pero que cando volte porá todo en orde. Onde manda patrón, non manda mariñeiro.


Vamos Desertores, que xa estamos en primeira!!!

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 02 Xuñ 2014, 14:58
Asunto: Re: Desertores del Crono

Enhorabuena, Secaiv. Estás hecho un toro. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
En cuanto al viaje a Carballo, podríamos ir juntos, sí. Yo aún no estoy recuperado, pero intentaré participar, sobre todo porque hace unas semanas me inscribí. Supongo que será mi última carrera de la temporada.
Ya hablaremos.

¡Vamos, desertores! Aplauso
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2014, 7:50
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!.

Ó final, ides á Carballo?. E se ides tendes 2 sitios?, pra pedralonga e pra min. Pedralonga ten coche, polo que se vacatola quere descansar de conducir, pois que Hadroq (que ten o tlf de pedralonga), que fale con el.

Xa diredes.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2014, 8:34
Asunto: Re: Desertores del Crono

Pois eu non sei, e o peor e que non o saberei ata o sábado á noite.

A verdade é que estou un pouquiño de parón, dende a carreira de Mazaricos so saín 3 días a correr, deporte sí pero carreira estou un pouco de vacacións.

O calor que parece que vai facer tampouco me anima moito.

En principio non contedes conmigo, se despois cambiase de idea e houbese sitio pois iría con vós...pero como non é nada seguro, mellor se enchedes o coche con outr@ corredor.

Por certo Secaiv, Oza ata setembro acabouse, esta semana fun un día por alí, e xa vas apartando na xente.

Coidado con Adán que anda facendo series por San Diego.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2014, 13:37
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hola, desertores: Yo al final sí voy a Carballo, pero más que todo porque ya estoy apuntado y no me gusta fallar, especialmente cuando se trata de carreras gratuitas. Será mi última competición del circuito. Por los momentos no me apetece ir a más carreras. En junio sólo haré la de este domingo y San Pedro de Visma. En cuanto a mi estado de forma, pues muy mal. He estado sin hacer gran cosa, primero debido a la anemia y luego por asuntos personales. Recién salí a entrenar un poco en serio este miércoles, que fue cuando me vio Vacatola. Ríndose

En resumen, adiós al objetivo de hacer buen tiempo en Carballo, primero por mi baja forma (nunca llego bien a esta carrera) y segundo por el calor que anuncian. Muro

Secaiv, hablaré hoy con Pedralonga para organizar lo del viaje. Guiño
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2014, 12:24
Asunto: Re: Desertores del Crono

Raparigos isto está feito. Para o ano a ver se somos quen de meternos en champions, porque na primeira a cousiña xa está máis complicada...ata 30000 puntos levan!!!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Xuñ 2014, 13:20
Asunto: Re: Desertores del Crono

Pois si, acadámo-lo gran obxectivo. Ascendemos e chegamos á primeira pisando forte. quedando de primeiros de novo. Agora é cando temos que demostrar que este equipo non chegou á primeira por casualidade.

A ver se pra tempada temos todos sorte cas lesións, e conseguimos face-lo primeiro obxectivo de todos, seguir pasando ben nas carreiras. Temos que aproveita-lo verán pra recuperarnos e coller enerxías pra vindeira tempada.

A min quédanme 2 carreiras pro circuito: cee e Naval. Con elas chegarei ás 40. Despois no verán seguirei indo ás carreiras, pero sen ter ningún gran obxectivo.


Vamos desertores, que xa estamos en primeira!!!.

Somoss Desertores
Somo-los mellores.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Xuñ 2014, 11:54
Asunto: Re: Desertores del Crono

Pues sí. Felicidades, equipo. Aplauso Ya ascendimos a primera y seguramente ganaremos la segunda división. Ya son dos años consecutivos ganando. Ahora bien, la próxima temporada las cosas serán aún más difíciles. Vamos a intentar meternos en la Champions, porque los primeros puestos ya están reservados para otros.

En cuanto al desempeño individual a lo largo de la temporada, estoy satisfecho. Mi principal objetivo era mejorar mis tiempos, ascender y hacer más puntos que el año pasado, cosa que hice 34 carreras, 6 menos que la temporada anterior.

¿Carreras en verano? Muy pocas. Por los momentos no me apetece competir. Ya superé la anemia, sin embargo ahora prefiero descansar de las carreras. Quizás vaya a la de San Pedro de Visma, pero sin la menor intención de competir, y en julio... puede que asista a la de Ventorrillo. En agosto supongo que caerán las típicas de Cambre y Santa Cruz. La intención es desconectar un poco para volver con las pilas recargadas en septiembre, si las circunstancias me lo permiten, claro está. Guiño

Y poco más que añadir. Te copio el grito, Secaiv.

Somoss Desertores
Somo-los mellores.
Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos