Foros ›
¿Para cando unha COPA GALEGA DE CARREIRAS DE MONTAÑA?
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 18:23
Asunto: ¿Para cando unha COPA GALEGA DE CARREIRAS DE MONTAÑA?

Boas tardes:
Cos sitios tan estupendos que temos aquí na nosa comunidade para correr polo monte, a que agardan dende a federación galega de montañismo (supoño que será a federación competente neste campo) para organizar un circuito de carreiras, xa en outras comunidades autónomas levan varias edicións.
Unha aperta.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 19:26
Asunto:

!Oiiiiiiiiiido cociña¡ aparte da posible liga, estou a preparar unha carreira de montaña no concello de Esgos(sempre que non se boten atras no mesmo) estamos ultimando uns flecos co presuposto pero tan pronto teña algo en firme seredes dos primeiros en sabelo todo da carreira aquí compañeiros foreiros..............
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 19:47
Asunto:

Pois polo Barbanza, estamos a dar as primeiras pincelas para organizar outra no Concello de Ribeira, quizais para a semana tamén poida informar algo máis.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 19:50
Asunto:

Barbanzón:
Ben podías dar exemplo, organizando unha carreira de montaña pola serra máis fermosa do noroeste.....(bueno, unha das máis fermosas), jejeje....Ademáis, incluso daría perfectamente para unha maratón de montaña...Hala, máns á obra!!!!!
Ríndose Ríndose
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 20:01
Asunto: Re: ¿Para cando unha COPA GALEGA DE CARREIRAS DE MONTAÃ?A?

Barbanzon escribió:
Boas tardes:
Cos sitios tan estupendos que temos aquí na nosa comunidade para correr polo monte, a que agardan dende a federación galega de montañismo (supoño que será a federación competente neste campo) para organizar un circuito de carreiras, xa en outras comunidades autónomas levan varias edicións.
Unha aperta.

A mi me interesa muchísimo esa posibilidad. Es más dejaría de sufrir en el asfalto para ser una verdadera cabra.

Barbazón yo no tengo claro que eso dependa de la federación de montañismo, sino que me atrevería que dependería de la de atletismo.

A lo mejor Marioesia, nos lo puede aclarar porque tengo entendido que hay "carreras de montaña" que dependen de las de atletismo (incluso hay un supuesto campeonato gallego, ver página de la federación gallega, pero sin fecha ni lugar determinado) y después hay "carreras por montaña", que dependen de la de montañismo pero sinceramente no sé distinguir unas de otras.

si hay alguien que lo sepa que nos ilumine

Saludos y ojalá haya gente valiente que organice algo, aunque toque sufrir un poquito.

Fema

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 11:32
Asunto:

Polo que vexo, non depende de federación ningunha, senon mais ben do interés que poñan os particulares en facelas... E vexo que moitos particulares teñen moi boas intencións... Ríndose
¡Ãnimo castinheiras e Afiador!...
Sinto moito decirche amigo urko, que non dispoño de tempo parar organizar ren... xa me costa traballo sair a correr un pouco, para meterme en berenxenais doutro tipo Chorando Por outro lado, tampouco teño o teu coñecemento da zoa, nin moito menos Guiño
Unha aperta
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 16:02
Asunto:

eu teño en mente correr este ano a Copa de Asturias de carreiras por Montaña, pero encantaríame pensar que algún día poderei facer algo semellante na miña terra, que non será por sitios bonitos e axeitados para facer/organizar carreiras...
supoño que todo será cuestión de ter iniciativas e o apoio dalgunha empresa ou da federación correspondente.
saúdos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 21:34
Asunto:

Está todo pendente de confirmar, pero estamos intentando que sexa campionato galego(sempre que chegue o presuposto) e sería en principio para o día 3 de xuño, temos varias opcións, que preferides solo subir ou subir e baixar?........en breve pensamos colgar unhas fotos dos sendeiros polos que vai Frecha
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 8:25
Asunto:

Ojalá se confirme, Afiador.

Yo prefiero llanear, subir, bajar, volver a subir, volver a llanear, volver a bajar y así. En serio, a mi las bajadas me dan mucho miedo, pero entiendo que las haya, lo que no me gusta es que sea simplemente para arriba y después bajar lo subido, me gusta que haya algo llano (aunque sea con ligera pendiente) que haya subiditas de todo tipo, hasta brutales y claro que haya bajadas.

Suerte,


Fema

Nota: y digo yo, ya que la web "correr en Galicia" se ha desmarcado de la 1 Carrera Solidaria, y dado que hay pendiente una Primera Carrera Popular Correr en Galicia, porque no somos un poco Heavys y que esa primera carrera sea de Montaña. Avergoñado Molón Ríndose Disimulando Abraiado Pregunta Idea Guiño

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
255 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 10:54
Asunto:

A los que teneis pensado organizar carreras de montaña en Galicia os agradecería que incluyeseis la modalidad de CANICROSS o por lo menos que nos dejaseis participar con nuestro perro.
Un saludo.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 11:18
Asunto:

fema, me parece una idea estupenda Moi feliz Moi feliz Moi feliz . En serio, aunque lo digas con la «boca pequeña» Guiño


URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 12:08
Asunto:

fema escribió:

Nota: y digo yo, ya que la web "correr en Galicia" se ha desmarcado de la 1 Carrera Solidaria, y dado que hay pendiente una Primera Carrera Popular Correr en Galicia, porque no somos un poco Heavys y que esa primera carrera sea de Montaña. Avergoñado Molón Ríndose Disimulando Abraiado Pregunta Idea Guiño

¿E por qué non hai carreiras de montaña si sondes tantos os que "piades" por elas? Quizáis porque nos estamos afacendo a que todo nolo dean masticadiño, sexa "mamá federación", "papá concello"...todo ten que ser tan perfecto, tan chachimegaguay....pero ¿hasta para organizar esto temos que andar estresados entre miles de rollos burocráticos??
E si, por unha vez, volvésemos ós oríxes? (lembrádesvos os partidos de futbol de cando éramos pequenos?: non había uniformes Adidas, nin botas Nike; nin balóns estupendos; nin presidentes, delegados, nin fichas, nin clubes, ¡¡nin árbitros!!; ás veces, nin porterías, nin campos estupendos....pero había ganas e había xente con ganas....e non facía falta máis!!...Aqueles foron os mellores partidos da vida de moitos nós!!!
En esencia, ¿que fai falta para unha carreira de montaña?? Monte, xente e ganas...
Monte: os que queirades...
Xente: sin salir do foro, ¡¡centos!!
Ganas: como a decencia da muller do César, ¡¡supóñense!!
Todo o demáis, é "palla"....
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 12:09
Asunto:

Estamos traballando en Ribeira para poder celebrar unha carreira campo a través, non vai ser un cross, nin moito menos unha carreira de montaña, dado que vai ser pegado o mar e a nivel do mesmo, pero vai ter subidas e baixas e tamén bastante llano. Creo que o marco donde se vai a celebrar é excepcional, de unha gran beleza e de bó seguro que calquer persoa con un mínimo de sensibilidade pola natureza vai quedar plenamente satisfeito co percorrido.
Teremos en conta o de poder correr co can, a mín tamén me gusta correr co meu o lado.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 12:11
Asunto:

URKO, lo que tú propones es lo que se está haciendo en los CAR. ¿Por qué no abres un tema sobre un CAR Montés? Confuso


Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 19:41
Asunto:

Que vos parece a fecha do tres de xuño?????????? alguén sabe se coincide con algunha outra prova???. Mañá quedei con xente do concello para darlle o empurrón definitivo, cruzade os dedos todos os que queirades correr unha carreira de montaña





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos