Foros ›
Autor
Mensaxe
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 17:29
Asunto:

PATATA, yo considero que este tema que en su momento has decidido abrir es de mucha importancia pues puede ayudar a muchos padres a introducir a susu hijos en este deporte, a solucionar las dudas de otros... NO tienes nada que disculparte por que me critiquen... es algo "normal"... esto también forma parte del deporte.
Me gustaría decir que este es un deporte que ayuda mucho en la vida a la gente que lo practica... este deporte te inculca unos valores y te hace ser más luchador... yo creo que te "endurece", te ayuda a buscar tus límites... y a superarlos... creo que con él los padres pueden tener la certeza de que sus hijos se están formando como personas, además, el atletismo es la BASE DE TODOS LOS DEPORTES, este deporte te puede dar más resistencia, más velocidad, más potencia... y esto lo podemos aplicar, en un futuro en otros deportes como el fútbol, baloncesto... por otro lado, puede ser el mejor comlemento de los mismos para evitar lesiones...
Una vez más, GRACIAS a todos los monitores y a los que acercais este deporte a los más jóvenes... el atletismo de élite solo es una minoría y nunca de be ser un objetivo primario, al menos en edades tempranas, SIN ILUSIÃ?N Y DISFRUTE... NA DE NA!. Guiño
tiriti

Novo foreiro
Novo foreiro
24/04/06
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 17:38
Asunto:

Non importa o nome que me poña. Corroseguro segue equivocado pensando quen son eu. A verdade nen sequera sabe que é el.
As persoas para ser felices teñen que facer o que realmente lles gusta. Os monitores de iniciación de calquera deporte o que deben facer, ou intentar é que os rapac@s practiquen deporte polo pracer de disfrutar, sen buscar un rendemento nin detención de talentos. O deporte enseña o que non está nos libros. Eu coñeco un rapaz que sempre sacou moi boas notas nos estudios, pero desde pequeno sempre quixo ser "perruquero", hoxe en día isa é a súa profesión.
Pedro Nimo continúa facendo o que máis che guste, xa estiveches un tempo apartado do atletismo, ou eso creo, e voltaches. Ánimo.
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 17:55
Asunto:

TIRITI, é certo, durante dous anos e medio deixei o atletismo, nese tempo NON corrín nen un só dia... deixeino por que xa non disfrutaba, había cousas neste deporte que non me gustaban, vía cuosas que non estaba disposto a aceptar...
Pero voltei, e fíxeno pq me gusta, desfruto correndo, gústame pelexar, esto é o meu... e sería pagasen o que pagasen... con que me dese pra vivir claro!. Síntome un afortunado... e o mais importante, cando traballe y xa non gaña nesto nin pra pipas... continuarei facendo atletismo por saude por disfrute... eso é o realmente importante, estou desexando non ter que pensar mais que en correr, sin postos, sin tempos...
tiriti

Novo foreiro
Novo foreiro
24/04/06
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2007, 18:06
Asunto:

Para todos os que disfrutamos co atletismo é unha satisfación ter un galego entre a elíte deste deporte.
Prevexo que os teus obxetivos non han tardar en chegar, sei que agora traballas con Ramón Barral, persoa coa que teño unha gran amistade, e sei de outros deportistas que estiveron e están dirixidos por él e conseguiron grandes metas. So tes que ser paciente e non marcarte metas a corto prazo. ¡Moita sorte!.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos