Foros ›
Autor
Mensaxe
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 10:53
Asunto: Re: Os Correcamiños

Posto que o equipo esta confirmado

BaoEs
Francesco
Enjapeneiva
Sonsuso
Nandopr
Torby


falta nombrar un capitán que penso que por antigüedade no foro debería ser BaoEs non sei que opinas tí, e o resto do equipo.
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 11:47
Asunto: Re: Os Correcamiños

Torby escribió:
Posto que o equipo esta confirmado

BaoEs
Francesco
Enjapeneiva
Sonsuso
Nandopr
Torby


falta nombrar un capitán que penso que por antigüedade no foro debería ser BaoEs non sei que opinas tí, e o resto do equipo.

Yo tengo 64 Primaveras cumplidas y este año ya hice 4 carreras que puntuan para el Circuito Si alguno quiere ser CAPITAN, le dejamos, a mi me dá lo mismo ser "SOLDADO"

De todos modos, SI me gustaría hacer una FOTO con el Equipo al completo, para conocernos en persona y cambiar impresiones.....
Yo voy ir a la "San Martiño" en OURENSE, el próximo: día 17
Cuantos vamos dos "Correcamiños" ?
Los de Correr en Galicia tenemos previsto hacer una Foto-Kedada antes de la carrera
Espero vuestras opiniones....
Saludos y Suerte para "OS CORRECAMIÑOS" Silbar Disimulando Aplauso
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 12:19
Asunto: Re: Os Correcamiños

Yo con mis 21, creo que tanto por antigüedad en el foro como por edad, BaoEs me gana Guiño Así que yo encantado de ser un currante más jejeje Que por ahora esta temporada sólo tengo 2 carreras puntuables y la pedestre esperando para ello

Yo voy este domingo a la "Vigo contra el cáncer" y espero ir a la MM de Vilagarcía a finales de mes. Me resulta inviable ir a la "San Martiño" tanto por transporte como por motivos personales.

Pero si que me gusta la idea de la foto, por lo menos para conocernos

Suerte para este fin de semana "Os Correcamiños" Aplauso
nandopr

Maratoniano
Maratoniano
17/06/12
109 Carreiras
179 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 12:38
Asunto: Re: Os Correcamiños

Eu por min encantado de que sexa BaoEs o capitan, eu a sumar puntos como soldado Moi feliz Moi feliz Moi feliz .

O de coñecernos pareceme estupendo e o da foto de equipo tamen, ademais eu añadiria outra cousa para diferenciarnos, a ver que vos parece Pensando Pensando : si facemos unhas camisetas para lucir nas carreiras co nome do equipo? Opinade e podemos mirar en diferentes serigrafias a ver canto nos cobran e decidir.

En canto as proximas carreiras, eu ainda estou pendente de decidir si vou ou non a San Martiño, este fin de semana irei a Negreira a sumar puntos e a Media de Vilagarcia a final de mes tamen irei, xa que me queda cerquiña. O primer Domingo de Decembre tiña ganas de estrearme na Volta a Ria de Ferrol xa que me falaron moi ben de ela Pensando Pensando

Saudos a todos os compañeiros, sorte e kilometros¡¡¡ Aplauso Aplauso Aplauso
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 12:43
Asunto: Re: Os Correcamiños

Bueno bueno, que no era para decir la edad sino que me refería al que llevaba más tiempo registrado y tu BaoEs estas desde el 2007, que ya sabemos que alguno eso de decir la edad no le gusta. Payaso

LA FOTO esa es otra. Llevamos varios años para hacerla y no hemos sido capaces, yo creo que este año si hay foto.

Creo que a la San Martiño este año no voy, todavía no me apunte y ya se me paso el plazo de recogida del dorsal fuera de Orense, por lo que ese día igual voy a Ferrol, ya veremeos.

De todas maneras lo del capitán es para realizar la inscripción y recoger algún torfeo que caerá ...... : Silbar
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 14:32
Asunto: Re: Os Correcamiños

Vamos a resumir:
Entonces envío para inscribir al Equipo "Os Correcamiños"
BaoEs (Capitán)
Francesco
Torby
enjapeneiva
sonsuso
nandopr





P.D.
Entonces queda nandopr ver cuanto nos ascienden hacer unas camisetas para el Equipo y las hacemos.. Ok

Yo tengo Facebook, si alguno desea que seamos Amigos, que diga su nombre y contactamos...

ANIMO "OS CORRECAMIÑOS Silbar Disimulando Aplauso
enjapeneiva

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/04/10
40 Carreiras
182 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 16:16
Asunto: Re: Os Correcamiños

Buenas, vamos por partes, completamente de acuerdo en que BaoEs sea nuestro capitán, me congratulo de la elección. En cuanto a la foto, tampoco puedo ir a la San Martiño, aunque me gustaría mucho que coincidiésemos en alguna carrera y retratarnos juntos. Este domingo ire a la "Vigo contra el cáncer" y despues tengo que ver.
Me sumo a lo de las camisetas, me parece buena idea, y mi nombre en Facebook es: Enrique Javier Pérez Neiva.
Un saludo a todos.
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 16:54
Asunto: Re: Os Correcamiños

De acuerdo BaoEs inscribe Os Correcamiños.

En la camiseta estoy de acuerdo sin problema, Facebook no tengo y creo que voy a seguir sin él (ej ej)

Y este fin de semana voy al sube y baja y vuelve a subir de Negreira que dicho sea de paso en una carrera que me encanta.

Saludos a todos y empezamos temporada.
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 17:14
Asunto: Re: Os Correcamiños

Ya envié la inscripción de: "OS CORRECAMIÑOS", para el Circuito: 2013-14

ANIMO Chavales...!!!!!

Buena IDEA lo de las camisetas y la "Foto-Kedada"

Saludos, Silbar Disimulando Aplauso
nandopr

Maratoniano
Maratoniano
17/06/12
109 Carreiras
179 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 18:36
Asunto: Re: Os Correcamiños

Xa estou vendo o das camisetas nunha tienda online, antes de facer nada, enviarei o diseño para que expresedes a vopsa opinion.

BaoEs, o meu facebook e NandoP.Rey71 . A enjapeneiva xa lle solicitei amistad no facebook.

Saudos.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 19:07
Asunto: Re: Os Correcamiños

Gústame a idea das camisetas, mesmo o día da "foto-kedada" sería unha boa oportunidade para estrenalas xuntos, salvo que se faga esperar moito ese día.

O meu facebook é Suso Conde.

Vin que enjapeneiva e BaoEs van formar parella, eu non teño, se a algún lle apetece eu encatado, senón o comento no tema que abriu.

Saúdos!
nandopr

Maratoniano
Maratoniano
17/06/12
109 Carreiras
179 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 19:18
Asunto: Re: Os Correcamiños

sonsuso escribió:
Gústame a idea das camisetas, mesmo o día da "foto-kedada" sería unha boa oportunidade para estrenalas xuntos, salvo que se faga esperar moito ese día.

O meu facebook é Suso Conde.

Vin que enjapeneiva e BaoEs van formar parella, eu non teño, se a algún lle apetece eu encatado, senón o comento no tema que abriu.

Saúdos!

Hola sonsuso , estivente buscando no face e aparecen uns cantos Suso Conde, cal eres ti? ou mellor añademe ti, o meu face NandoP.Rey71

En canto o da parexa eu xa teño, sintoo, pero seguro que encontraras alguien.

Saudos.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 19:22
Asunto: Re: Os Correcamiños

sonsusoconde, pero xa te agrego eu.

O da parella o comentei por se a algún de vos lle apetecía, nese caso por min mellor. Pero xa o comentarei no outro fío senón Guiño

Este equipo ten boa pinta! Aplauso
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 19:29
Asunto: Re: Os Correcamiños

Eu tamén estou sen parella deportiva así que si queres sonsuso acepto a túa invitación para participar por parella no Circuito 2013-2014.

Olvideime decir que no circuito participo co nome de Vítor que é o meu nome real. Saúdos.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Ven, 08 Nov 2013, 19:41
Asunto: Re: Os Correcamiños

Quero quero, eu encantado! Nova parella do circuíto entón!

Penso que temos que comentar os dous no fío (copio isto dende o fío):

Parellas que repiten: vale con que un dos compeñentes resposte ao tema cos nicks que formen a parella.
Parellas novas: os 2 compoñentes teñen que deixar unha mensaxe no tema.

O comento tamén por BaoEs e enjapeneiva, polo que lin no seu fío de parella

Saúdos!


Última edición por sonsuso o Ven, 08 Nov 2013, 19:52; editado 1 vez





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos