Foros ›
Autor
Mensaxe
nandopr

Maratoniano
Maratoniano
17/06/12
109 Carreiras
179 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mar, 08 Abr 2014, 20:07
Asunto: Re: Os Correcamiños

POis eu pido disculpas tamen...Chegar cheguei a tempo, pero confundinme de rotonda Muro Muro Muro Muro Muro Muro

Perdonade, compañeiros.... Rezar Rezar Rezar Rezar

Por certo, enoraboa sonsuso polo trofeo...eres un crack¡¡¡ Na maraton de Coruña vaste sair Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 12 Abr 2014, 11:04
Asunto: Re: Os Correcamiños

Gracias nandopr!!! Máis que o posto (con 1h23' facer segundo en promesas é un "regalo"), estou contentísimo e sorprendido coa marca. Non a esperaba, menos correndo o día anterior os 10kms de Padrón. Agora máis ca nunca cabeciña para Coruña42!

Sorte este fin de semana e se alguén vai á MediaSan vémonos alí!
nandopr

Maratoniano
Maratoniano
17/06/12
109 Carreiras
179 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mér, 23 Abr 2014, 22:40
Asunto: Re: Os Correcamiños

Moita sorte a sonsuso na Maratón da Coruña!!!! Ánimo, a ver si traes otro trofeo!!!

Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Xov, 24 Abr 2014, 22:04
Asunto: Re: Os Correcamiños

Moitas gracias nandopr!!! Oxalá oxalá, soñar é gratis! Ademais para o ano son Senior, e ahí si que está jodido o tema... jejeje
Sendo o primeiro e co día que vai facer creo que o primeiro vai ser ter cabeciña e rematar dunha peza. A verdade estou con moitas ganas, sobre todo de chegar ó famoso muro e ver que pasa jejeje
Xa os contarei que tal foi "a primeira vez" Ríndose

Creo que só imos BaoEs e mais eu. Deixaremos o listo ben alto, non vos preocupedes Silbar jejeje

Coma sempre digo eu "La Bida es Vella", que pouco necesitamos algúns para disfrutar dela Aplauso Aplauso Aplauso
enjapeneiva

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/04/10
40 Carreiras
182 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Abr 2014, 6:38
Asunto: Re: Os Correcamiños

Moita sorte en Coruña rapaces!!!!!
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Ven, 25 Abr 2014, 7:56
Asunto: Re: Os Correcamiños

Tamén me uno as felicitacións a Sonsuso polo trofeo en Baiona e que siga así moitos anos.

Ademáis moita forza este fin de semana na maratón e lembra que si levas un ritmo marcado, tes que facelo coma un reloj, senon a partir do km 33 ainda que sexa unha carreira chan aparecera unha costa que che parecerá imposible de escalar. Muro

Ante todo moita sorte e cabeza para o Domingo tanto a BaoEs como a Sonsuso
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Ven, 25 Abr 2014, 21:12
Asunto: Re: Os Correcamiños

Grazas Torby e enjapeneiva!

Coma ti dis Torby, teño pensado pensado coller ritmo e non soltalo, por sorte iso adoito conseguilo. Logo a ver se as pernas responden. Polo menos non será un día con calor, senón xa sei dun que acabaría mal. Pero si, moita cabeciña e intentar chegar "fresco" ós kms trinta.

Verei a BaoEs na foto-quedada, que polo que parece será unha foto íntima jejeje

Sorte para o resto no fin de semana!
Moita zapatilla Correcaminos!
nandopr

Maratoniano
Maratoniano
17/06/12
109 Carreiras
179 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Dom, 27 Abr 2014, 19:31
Asunto: Re: Os Correcamiños

Rapaces, temos un crack no equipo, vaia tempazo de sonsuso na C42, 3:13:14... Aplauso Aplauso Aplauso para quitarse o sombreiro.

Po ano habera que subirlle a ficha Ríndose Ríndose Ríndose

Enhoraboa campion e a recuperarse pronto. Aplauso Aplauso Aplauso
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Dom, 27 Abr 2014, 21:09
Asunto: Re: Os Correcamiños

Moitísimas gracias nandopr!!! A verdade é que disfrutei coma un anano. O último kilómetro foi unha mezcla de orgullo, satisfacción, emoción... aplaudía case máis eu ca o público, non paraba de sorrir, de desfrutar! E logo co xiro á esquerda e a entrada en María Pita. Creo que non olvidarei nunca esa sensación, tamén dubido que a repita.

Xa falando da carreira...a primera volta (14km) fun a 4'22" e a segunda a 4'15", 1h31'29" a MM e 2h01'20" o paso polo km 28 (fin 2ªvolta). Ía moi moi comodo, ía máis cómodo que no 10km de Padrón que fixen en 43' acompañando a unha amiga. Sabía que de ese 4'15" si que non debía baixar. Pero no km 32 comecei a notar cargados os isquios e decidín baixar automáticamente ó ritmo, por medo ó que puidese pasar. Pasei a 4'30"/km, e no km 34 foron un pouco a máis e fixen calculos para asegurar o sub3h15' e decidín baixar a 5'/km, o importante era acabar, desfrutar sobre todo deses kms finais e chegar a meta con ganas de máis. E así foi, coma di nandopr, 3h13'14" para rematar terceiro na miña categoría, así que podium e trofeo de regalo! jejejej

Gracias polos vosos consellos e animos estes días! Así coma a felicitación de nandopr e os animos no último km de BaoEs! Un pracer saludarte e coñecerte BaoEs!

A verdade foi todo coma un regalo. Saiu mellor do esperado todo, as sensacións moi moi boas, e podería dicir que non houbo muro, pois non houbo ese baixón nin mental nin físico. Baixei moito o ritmo pero por medo e seguridade, buscando sobre todo poder desfrutar (pero penso que non sería capaz de manter ese ritmo. Creo que rondaría un 3h07'-3h10' senón pinchaba de todo. Podo dicir que foi a mellor decisión que puiden tomar!

Perdoade a lonxitude, pero me apetecía e penso que merecía a pena escribilo.

Un forte abrazo Correcamiños!!!!

PD: penso que rondarei os 640 puntos despois de quedar de 201, así que a ver se loitamos polo ascenso ata o final. Moita zapatilla compañeiros!
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 17 Mai 2014, 23:49
Asunto: Re: Os Correcamiños

Despois do último testamento que puxen....quiteivos as ganas de escribir jejeje

Comentarvos que eu dou por finalizada a temporada. O corpo pideme descanso despois dun mes e medio con dous 10km, tres medias e unha maraton. Hoxe correndo a nocturna ó pasar o km 1 xa tiña molestias nos isquios e no km 5 os xemelos pedíanme piedade. Hai que escoitar ó corpo, e foi un ano de gran incremento en kms, carreiras e ritmos; así que cabeciña.

Espero que os puntos.que me quedan por subir da coruña42, da media de vigo e da de hoxe axuden a tentar o ascenso a primera jejeje

Un forte abrazo Correcamiños!!!
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 17 Mai 2014, 23:49
Asunto: Re: Os Correcamiños

Por certo, da gusto ir ás carreiras e atoparme con vos! Coma baoes na coruña ou nando e enjapeneiva en Vigo, isto é coma unha familia jejejeje
nandopr

Maratoniano
Maratoniano
17/06/12
109 Carreiras
179 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Lun, 19 Mai 2014, 8:05
Asunto: Re: Os Correcamiños

Recuperarse e o primeiro, ademais aos ritmos que ti vas, es un crack, sonsuso!!! Para a vindeira tempada, mais e mellor, iso si, en primeira!!! Silbar Silbar

Un pracer coñecerte e coincidir contigo nas carreiras. Aplauso Aplauso

Grande equipo!!!! Bailar Bailar Bailar
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Mar, 19 Ago 2014, 22:58
Asunto: Re: Os Correcamiños

Que tal o verán?! Espero que o de festa en festa non faltase jejeje Eu as zapatillas ata hai uns días ben descansadas as tiven, que facíalle falta ó corpo. Xa sei que hai algúns como nando que non paran (no facebook vénse moitas cousas jejeje)

Para o ano que tiñades pensado? Continuar co equipo? Pregúntoo agora porque nuns días fago unha escapadiña e non vou ter internet, e logo quédome no paro Guiño
nandopr

Maratoniano
Maratoniano
17/06/12
109 Carreiras
179 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mér, 20 Ago 2014, 8:24
Asunto: Re: Os Correcamiños

Holaa, pois o veran movidiño como ben dis, Ríndose Ríndose preparandome para facer un Medio Ironman este 30 de Agosto, (unha locura que se me pasou pola cabeza). Rezar Rezar Rezar

Para o ano eu espero seguir correndo e participando nas carreiras e seguir co equipo, claro. A magoa foi non poder ascender a primeira, Chorando por un posto, pero bueno intentaremolo este ano. Aplauso Aplauso

Un pracer coñeceros a todos e a seguir dandolle zapatilla.

Esperamos respostas dos demais integrantes. Silbar

Saudiños¡¡¡
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Ven, 22 Ago 2014, 11:43
Asunto: Re: Os Correcamiños

Buf nando, iso si que non o sabía. O teu xa non é vicio eh! Jejejej De verdade, é unha pasada, tesme impresionado Aplauso Aplauso Aplauso

Non o dixen antes, pero comigo podedes contar tamén! Moi feliz

Esperamos respostas coma di nando





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos