Foros ›
III Trail Vila das Pontes, 31 de agosto
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Ago 2014, 14:18
Asunto: Re: III Trail Vila das Pontes, 31 de agosto

rupimx2 escribió:
¿Polo perfil parece que o desnivel é de uns 1000-1200mts non? ¿é moi diferente o trazado da anterior edición?


Tiene un par de variantes muy chulos , para que no sea tan rápida como en ediciones anteriores , Guiño
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Ago 2014, 20:07
Asunto: Re: III Trail Vila das Pontes, 31 de agosto

Al final no irè porque me joderìa ganar a Killoke despuès de 6 meses lesionado...jeje...y ya en serio...solo llevo 2 semanas trotando desde que me quedè tullido el 10 de marzo asi que mejor...cabeciña.

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Ago 2014, 20:43
Asunto: Re: III Trail Vila das Pontes, 31 de agosto

xabi_callosraba escribió:
Al final no irè porque me joderìa ganar a Killoke despuès de 6 meses lesionado...jeje...y ya en serio...solo llevo 2 semanas trotando desde que me quedè tullido el 10 de marzo asi que mejor...cabeciña.

mecajina , entonces te daré para el pelo en la proxima ...animo con esa recuperacion , con cabeza Xabi
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Ago 2014, 9:21
Asunto: Re: III Trail Vila das Pontes, 31 de agosto

Y aqui teneis el perfil y la distancia de esta edición. La introducción de nuevas sendas ha reducido la distancia a 27 kms. Ha quedado realmente espectacular el recorrido!


Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Ago 2014, 16:02
Asunto: Re: III Trail Vila das Pontes, 31 de agosto

Y acumulados vienen saliendo?
Un saludo.
Castel

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/13
300 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2014, 13:39
Asunto: Re: III Trail Vila das Pontes, 31 de agosto

Espectacular: fragas, cascadas, montaña, embalse...Me lo habían recomendado por esto, pero se rebasaron todas mis expectativas. Enhorabuena a la organización por el trabajo tan bien hecho, y por compartir un trozo de su grandísimo Eume.
pancete

Novo foreiro
Novo foreiro
1/01/14
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2014, 15:30
Asunto: Re: III Trail Vila das Pontes, 31 de agosto

Recorrido y organización espectaculares. Uno que repite seguro!!!
xosemon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/12
0 Carreiras
97 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2014, 16:25
Asunto: Re: III Trail Vila das Pontes, 31 de agosto

Noraboa os organizadores de este Trail.Espectacular o percorrido, rápido,técnico pero fácil,precioso,moi ben balizado. os abastecementos tiñan de todo, ata o final había cervezas,callos,larpeira etc, e so 16€¡¡(alguns tiñan que tomar exemplo, e non quero dar nombres,GMTA).
Este e para repetir e aconsellar a todos que o fagades.
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2014, 20:11
Asunto: Re: III Trail Vila das Pontes, 31 de agosto

xosemon escribió:
Noraboa os organizadores de este Trail.Espectacular o percorrido, rápido,técnico pero fácil,precioso,moi ben balizado. os abastecementos tiñan de todo, ata o final había cervezas,callos,larpeira etc, e so 16€¡¡(alguns tiñan que tomar exemplo, e non quero dar nombres,GMTA).
Este e para repetir e aconsellar a todos que o fagades.

me parece de muy mal gusto nombrar a GMTA...si te parece caro no vallas y punto...joder...que manía de echar mierda

No sé si eres consciente de que antes del proyecto de GMTA en Galicia solo corríamos 20 amigos la montaña en Penedos do Lobo y Parada do Sil. Gracias a ellos el trail se ha puesto a la altura de otras comunidades de España.

Hablar por hablar es gratuíto,pero antes hay saber del que....ok???

Ala...sé feliz en tu ignorancia

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
silvia_calvo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/10/08
0 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2014, 20:39
Asunto: Re: III Trail Vila das Pontes, 31 de agosto

Muchísimas gracias a organizadores y voluntarios por vuestro magnífico trabajo. Todo ha sido impecable. Y el recorrido magnífico como no podía ser de otra manera en esa zona tan hermosa. Ahora ya solo quedan 364 días y pico para volver a estar ahí.
Taragonio

Montañés
Montañés
4/01/12
29 Carreiras
104 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2014, 20:41
Asunto: Re: III Trail Vila das Pontes, 31 de agosto

Polo que estades a contar, a este hai que ir.Para o ano...
Taragonio

Montañés
Montañés
4/01/12
29 Carreiras
104 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2014, 20:57
Asunto: Re: III Trail Vila das Pontes, 31 de agosto

Animádevos e vide a Boiro o Sábado que vén ao I Trail do Castelo de Vitres.Son 25 km de puro Trail cun percorrido exixente, técnico e espectacular.As inscripcións están abertas ata o día 3 en emesport.Tedes máis información no chat do Trail do Castelo de Vitres.Xa sei que se amontoa o choio e que non se dá feito, pero non vos ides arrepentir.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2014, 21:26
Asunto: Re: III Trail Vila das Pontes, 31 de agosto

[quote="xosemon"]Noraboa os organizadores de este Trail.Espectacular o percorrido, rápido,técnico pero fácil,precioso,moi ben balizado. os abastecementos tiñan de todo, ata o final había cervezas,callos,larpeira etc, e so 16€¡¡(alguns tiñan que tomar exemplo, e non quero dar nombres,GMTA).
A mín a carreira tamén me encantou. O trazado moi bonito e os callos riquísimos.
Respecto a túa opinión eu a respeto, pero o meu modo de ver GMTA ten eses precios pq é unha empresa que se dedica a eso e coma empresa terá que ter uns beneficios.
E respeto a opinión de poñernos a altura de outras comunidades, se ides correr a Asturias, Portugal, Cantabria ou País Vasco, penso que veredes que aínda nos queda....
Un saudo.
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 31 Ago 2014, 22:58
Asunto: Re: III Trail Vila das Pontes, 31 de agosto

Gran carrera hoy en As Pontes, con buena participación, un recorrido entretenido y bien señalizado, los avituallamientos muy bien y los callos estupendos. Habrá que volver el año que viene.
xosemon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/12
0 Carreiras
97 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2014, 8:42
Asunto: Re: III Trail Vila das Pontes, 31 de agosto

xabi_callosraba escribió:
xosemon escribió:
Noraboa os organizadores de este Trail.Espectacular o percorrido, rápido,técnico pero fácil,precioso,moi ben balizado. os abastecementos tiñan de todo, ata o final había cervezas,callos,larpeira etc, e so 16€¡¡(alguns tiñan que tomar exemplo, e non quero dar nombres,GMTA).
Este e para repetir e aconsellar a todos que o fagades.

me parece de muy mal gusto nombrar a GMTA...si te parece caro no vallas y punto...joder...que manía de echar mierda

No sé si eres consciente de que antes del proyecto de GMTA en Galicia solo corríamos 20 amigos la montaña en Penedos do Lobo y Parada do Sil. Gracias a ellos el trail se ha puesto a la altura de otras comunidades de España.

Hablar por hablar es gratuíto,pero antes hay saber del que....ok???

Ala...sé feliz en tu ignorancia

Disculpa amigo,e a miña opinión, e si tiro a pedra non escondo a man.
Nesta vida as cousas poden parecer caras e imos igualmente, o mesmo que cando vou o cine, e carísimo, e protesto igual que moitos o fan, pero imos.¿OK?
Para min o mérito está en aqueles que preparan as cousas porque o sinten e o fan sin lucrarse, estos si merecen alabanzas.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos