Foros ›
Autor
Mensaxe
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 11 Abr 2019, 21:10
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Querido amigo,enhorabuena,eres un crack,y no porque corras mas rápido que algunos y menos que otros,como tú dices,sino por la persona que eres,recuerdo cuando te conocí,en la primera edición del Carreirón 10k da Illa de Arosa,mayo del 2015,me sonaba un Sanmikel del foro,pero no tenía cara para mí,en la salida me puse unos metros detrás de ti,pensé que con lo pequeñajo que eras podría ganarte jajaja,pero craso error,a los 200m ya te había perdido de vista,seguí la carrera disfrutando de las vistas de la costa,de correr entre pinares,y cuando me faltaban 600-700m para meta,y ya me había olvidado de ti,ahí te veo venir,de frente,ya con un agua en la mano,que ibas en busca de una amiga que venía detrás,y yo pensé,yo aún estoy aquí y este ya va de vuelta.........
Eres un portento,sabes que me alegro muchísimo por ti,2.56 en el debut maratoniano está al alcance de muy pocos,pero tu eres de esos,sólo un pero,ese bigotito pasó de moda en los ochenta por Dios........
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2019, 11:13
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Botaremos de menos as entradas deste diario, pero esperamos non botarte de menos nas carreriras, carmafotos, kedadas e demais.
Nada podo engadir ó que xa dixeron Litho e os demais.
Que a tua estrela nos siga alumeando a todos.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5630 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2019, 13:24
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Noraboa por esa marcaza Óscar,menos mal q nunca lle facemos caso as tuas sensacións previas, q si estás fatal, q non tes ganas de correr etc etc Ríndose
Xa nos veremos nas carreiras. E digo como Litho, o bigote ese era unha aposta, promesa ou algo así? Por Dios q me doen os ollos jjjjjj





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos