Foros ›
Autor
Mensaxe
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 26 Out 2014, 14:21
Asunto: Re: Desertores del Crono

Bueno, desertores, ¿cómo vamos? Está un poco apagado el hilo... Chorando

Hoy participé por cuarta vez consecutiva en la Pedestre de Santiago. Como sabía que mi forma física no es la mejor me lo tomé con calma y fui de menos a más. Además, justo antes de salir recordé que desde mayo no participaba en carreras de más de 12 km, y para ser sinceros hoy lo noté.
Siguiendo viejos consejos de Vacatola prescindí voluntariamente del crono (haciendo honor al nombre del equipo) y corrí por sensaciones. Y nada, al final hice un muy mejorable tiempo de 57 minutos, o sea, dos minutos más que el año pasado. Es lo que pasa cuando alguien que no es un gran atleta deja de entrenar, que sus tiempos involucionan. De cualquier forma, me lo tomo con tranquilidad. Lo importante después de todo es pasarlo bien en las carreras, y hoy no fue la excepción. Sorriso

La próxima semana, aprovechando el festivo, haré un pequeño doblete: el sábado iré a la carrera popular de Aspronaga, de Oleiros, y el domingo participaré en Novo Mesoiro. Todo esto si no hay contratiempos, claro está.

Ya os contaré qué tal.

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 9:28
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!.

Pois xa vai alá o segundo mes da tempada. No persoal, estou conforme cas miñas carreiras. Agardo seguir como ata o de agora, a ver se pasa esta calor e volve o frío que correr con estas temperaturas non me gusta nadiña.

Hadroq, non puiden ve-lo teu email porqué pasei a fin de semana na aldea e alí estou desconectado. Polo que non puidemos quedar pra facer esa foto do equipo.

E que balance facede-lo resto dos desertores???. xa consumimo-lo 20% da tempada e parece que nos costa arrancar. Ánimo Desertores, a ver se collémo-lo ritmo de cruceiro dos outros anos pra dar algo de guerra no circuito.

Vamos Desertores!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2014, 13:17
Asunto: Re: Desertores del Crono

Enhorabuena por tu carrera de ayer, Secaiv. Quedar dentro de los 90 primeros es algo al alcance de muy pocos. Aplauso Aplauso Aplauso Y no te preocupes por lo de la foto. Nadie llegó a tiempo. Es complicado coincidir en una carrera tan multitudinaria como esta. Ya la intentaremos en otra ocasión.

Sí, parece que ahora nos está costando arrancar. Por mi parte, he hecho menos carreras. La temporada pasada a estas alturas llevaba 10 incluyendo un medio maratón, y ahora sólo cinco (seis con Dolmen de Dombate, pero no figuro en las clasificaciones, así que no cuenta). El próximo finde haré doblete, pero en noviembre no creo que participe en más carreras. Supongo que esta temporada haré unas 20, como mucho. A ver si me alcanza para mantener la categoría en primera división individual. Mr. Green

Ya veremos cómo evoluciona la temporada. Seguro que pronto daremos algo de guerra en equipos. De todos modos, lo importante es pasarlo bien y que no haya lesiones.

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Nov 2014, 19:30
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!.

Que tal esas carreiras??.

Nesta pasada fin de semana fixen 2 carreiras, e recoñezo que non me encontrei ben de todo. Pasoume factura o mes de Outubro e a calor que fixo na segunda quincena.

Neste mes de Novembro espero facer mellores carreiras, vou aprobeitar que este mes ven con bastantes boas carreiras e que xa volveu o frio.

E vos que tal?. A que carreiras fostes?, estades adestrando moito?.

Xa contaredes!!.

Vamos Desertores!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2014, 15:05
Asunto: Re: Desertores del Crono

¡Buenas!

Pues yo hice dos carreras el fin de semana pasado. No hacía un doblete desde marzo, es decir, hace casi 8 meses. Disimulando El sábado participé en la de Aspronaga, en Oleiros, y el domingo en Novo Mesoiro. En la primera quedé satisfecho con mi rendimiento, pese a que llevo varias semanas sin poder entrenar en condiciones, y para culminar la situación estuve con resfriado y molestias en la garganta los días anteriores, afortunadamente en esta carrera tuve pocas incomodidades y pude correr sin problemas.
Sin embargo, al día siguiente en Novo Mesoiro sí que lo pasé algo mal. Me costaba respirar, tenía malestar general en todo el cuerpo y me dolía bastante la garganta. Fue muy incómodo correr así, pero bueno, bien dicen que sarna con gusto no pica. Lo positivo es que esta semana ya me he sentido mejor.

¿Y los demás qué? Supe que Weder estuvo en la Maratona do Porto y que la corrió a un ritmo promedio de 3:44/km. Vaya máquina. Aplauso
Vacatola supongo que estará entrenando para la MM de Vilagarcía. Disimulando

Por mi parte, el próximo sábado (08/11) iré a la carrera de Dorneda. Ya os contaré qué tal.
Secaiv, yo voy con la camiseta desertora. Espero que tú también (aunque la tuya al final es verde, por ser el capi del equipo). Ríndose
Aprovecho la mención para presentarla aquí, ya que aún no lo había hecho. Es un diseño muy sencillo, pero peor es nada. Silbar Mr. Green







¡Vamos, desertores!
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2014, 15:34
Asunto: Re: Desertores del Crono

Pois este desertor, está desertando un pouco últimamente.

Primeiro parei uns 10 días, estiven fóra e non había moito tempo.

E despois (hai uns 15 días) comecei un adestramento de piscina que me fai ir, minimo 2 días á semana, co que correr, correr, últimamente o xusto, un ou dous días por semana...e así, non se pode facer moito. Con 3 días sí, pero con un ou dous ando un pouco xustiño, por iso non creo que vaia a Vilagarcía Hadroq, porque a estas alturas vaime pillar un pouco curto de preparación e dabondo, dabondo fóra de forma...pero é que non hai tempo para todo e tamén ando un pouco preguiceiro para series, rodaxes, técnica e todo iso...supoño que farei a MM. de Ferrol e espero ir collendo ritmo pouco a pouco.

Hadroq, eu xa vira a camiseta e a min paréceme sinxelo pero efectivo, os desertores non podemos chamar moito a atención, temos que ser máis "avechuchos".

Saúdos
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2014, 20:09
Asunto: Re: Desertores del Crono

Yo creo que tampoco iré a Vilagarcía. Triste Hace muchos meses que no corro más de 12 km y no he tenido ni tendré tiempo para preparar un medio maratón. Muro
Como en noviembre habrá algunos domingos en los que no iré a carreras intentaré hacer una o dos tiradas largas para no llegar tan mal... pero a la MM de Ferrol. A ver si las circunstancias lo permiten... Rezar Pensando

Ah, claro, la camiseta (viéndola en persona) llama muy poco la atención, ya que tiene las letras y el escudo pequeñitos. Angel Asimismo, para mantener un diseño sencillo hemos rechazado la inclusión de publicidad y el patrocinio de varias multinacionales. Seguiremos pasando desapercibidos. Ríndose Ríndose Mr. Green Mr. Green

Saludos. Guiño
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2014, 13:34
Asunto: Re: Desertores del Crono

¡Buenas!

Os comento que hoy por la mañana corrí en Dorneda, donde coincidí con Secaiv. Sorriso
La carrera se me hizo bastante dura, supongo que por mi mala forma física y por algunas leves secuelas del trancazo que tuve la semana pasada. Como vi que había muchas cuestas me lo tomé con calma y no forcé más de lo necesario. Aún así me llama la atención el hecho de que en las cuestas casi no me pasa gente, pero en las bajadas me pasa todo dios. Creo que esto no es normal. Ríndose
Y nada, al final hice un tiempo aproximado de 46'. Puntos para el circuito considero que serán muy pocos, ya que no había mucha gente y quedé más cerca de los últimos que de los primeros. Lo siento por el equipo. Silbar

Respecto a próximas carreras, las dos semanas que vienen no competiré, ya que para ser sinceros no me apetece ni me motiva en lo absoluto ninguna de las carreras que están en el calendario. Nono
Quizás mi siguiente competición sea esa de Carrefour de Ferrol, pero aún no estoy seguro. Lo decidiré al último momento. Disimulando Ya os comentaré. Sorriso

Ánimo y que os vaya bien en vuestras carreras y entrenos. Guiño

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2014, 15:09
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hadroq a carreira fixoseche dura porqué era duriña, que a costa arriba era bastante longa, e inda por riba, subila 3 veces.

O de perder postos nas baixadas, é cousa de adestralas. A meu irmán pasáballe o mesmo, adiantaba nas costas arriba e perdía nas de abaixo. Eu tamén adestrei as baixadas este verán, e conseguín mellorar algo, incluso logro gañar algún posto onde antes só mantiña a miña posición.

Eu mañán vou á Negreira, agardo que non me pase moita factura a carreira de hoxe.

Veña, que non decaia a cousa, que inda queda moita tempada por diante, e moitísimas carreiras nas que participar.

Vamos Desertores!!!

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2014, 16:54
Asunto: Re: Desertores del Crono

Pois eu teño unha teoría distinta respecto das baixadas e a xente a pasar toda diante. P
Penso que co "boom" das carreiras (ollo, que eu non digo nada, se é moda e a xente se enganchou, pois mira peores modas hai) hai moito "novato" que nas baixadas o dá todo, porque cardiovascularmente (é dicir, respirar) non se sufre, pero muscularmente sí, e claro cando despois chega unha subida ou unha recta...acabouse.
Eu estou un pouco como Hadroq a única carreira que me chama un pouco é a de Vilagarcía, pero ademáis de curto de preparación me pilla lonxe de carallo...supoño que esperarei ó 13 para ver se me apunto ou non...despois se mira máis lonxe xa aparece a MM. de Ferrol onde hai que ir coller a catarreira do ano, porque esta media non perdoa, chove ou chove.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 14:25
Asunto: Re: Desertores del Crono

Ben, ó final (onte á noite) anoteime á MM de Vilagarcía...case máis por obriga (uns compañeiros de traballo van ir e houbo algo de liada) que por ganas...ben, por ganas non, pero se poño nunha balanza o estado de forma, a distancia, o cartote...pois non tería ido.

Espero alomenos non dar moito noxo e tentar facer un bo adestramento, porque dende Ribadeo (en setembro) non volvín correr máis dunha hora...e aínda así, saíndo 2 día á semana e con paróns de por medio...resumindo que a ver se traio algún puntiño de Vilagarcía que nos está costando un pouco arrancar en primeira (como ó Dépor)

Lume e ferro a fondo!!!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 18:55
Asunto: Re: Desertores del Crono

Vacatola aproveita este domingo, a ver se podes facer unha tiradiña algo longa. E se non, toma a carreira coma un adestramento pra Adolfo Ros.

Eu tamén vou á Vilagarcía, polo que, polo menos, 2 desertores imos sumar puntiños pro equipo.

Agardo que Hadroq estea adestrando estas fins de semanas, se non será víctima da miña gran furia!!!!.


Vamos desertores!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
713 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2014, 11:03
Asunto: Re: Desertores del Crono

Bueno, espero nestas fechas poder aportar mais puntos para o equipo, mañan imos weder e eu á San Martiño, e algunha mais caerá!


O importante é manterse en primeira e desfrutala!!

Vamos desertores!
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2014, 12:25
Asunto: Re: Desertores del Crono

Esta semana xa saín 3 días, fixen unha rodaxe de 75, e outros dous días un pouco de fartlek (nada do outro mundo) e o domingo tentarei facer uns 16 quilómetros máis ou menos á miña bola, intentado rematar forte pero sen pensar moito no tempo.

Penso que tes razón que o mellor xeito de tomalo é como un adestramento para a Adolfo Ros, e así o vou facer, desertando (unha vez máis) do crono.

Hadroq estás ahí??? vives? maniféstate!!!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2014, 14:14
Asunto: Re: Desertores del Crono

Aquí estoy, aquí estoy... Ríndose

Pues yo nada. Cancelaron la carrera de Carrefour Ferrol que era una que más o menos me interesaba, así que viendo el calendario creo que mi próxima carrera será la MM Adolfo Ros. Dispongo de cuatro fines de semana para hacer una o dos tiradas largas. Buena falta me hacen, dado que hace muchas semanas no corro más de una hora. Este domingo intentaré la primera, caso contrario seré víctima de la furia de Secaiv. Ríndose

Vacatola, me ofrecería a acompañarte a esos 16 km, pero con mi forma actual sería un lastre para ti. Avergonzado Será para la próxima. Triste

Suerte a Lecop y Weder en la San Martiño, a Vacatola en su entreno y a Secaiv en Muxía. Aplauso Aplauso Aplauso

Ya contaréis qué tal.

¡Vamos, desertores!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos