Foros ›
Autor
Mensaxe
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 22 Nov 2014, 14:47
Asunto: Re: Desertores del Crono

¿Cómo va la cosa, desertores?

Por mi parte, el lunes pasado por la noche, al terminar mis actividades cotidianas preponderantes, hice una tiradilla de una hora exacta a ritmo pastelero (adjunto la prueba para que Secaiv no crea que por no ir a carreras he dejado de correr). Ríndose


Mi próximo entreno largo —que por cuestiones de autoconfianza debería rondar los 70-80 minutos— lo haré en estos días (sábado, domingo o lunes por la noche). A ver si no hay tan mala climatología. Rezar

Mucha suerte a los vilagarcianos. Quedo a la espera de vuestras triunfales reseñas. Aplauso
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Nov 2014, 17:03
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!.

Pois hoxe en Vilagarcía pois tocou loitar contra os elementos. A choiva foi a nosa amiga e o vento a nosa lebre. Quedei contento co meu resultado, inda que recoñezo que debo adestrar máis o fondo porqué dende a saída á estrada cara Carril fun perdendo algo de forzas, o mellor tamén foi que saín algo forte de máis.

Con respecto ó novo percorrido, pois gustoume, coido que a carreira gaña moito máis con este circuito Ó contrario que pasou con Pontevedra, onde coido que co novo percorrido a carreira perdeu atractivo. Inda que a metade do novo circuito era o de sempre. O de hoxe Segue sendo moi chan e bo pra facer marcas, é moi recomendable e agardo que vaia collendo fama e que cada ano veñan máis xente.

Hadroq, así me gusta que segas adestrando, estou seguro que vas voltar con máis forza ca nunca.

E con respecto ás miñas próximas carreiras, pois vou descansar a semana que ven, para poder afronta-las carreiras de Decembro o mellor posible.

Vamos Desertores!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 24 Nov 2014, 9:23
Asunto: Re: Desertores del Crono

Circuito rápido o de onte en Vilagarcía, ten razón Secaiv,,,unha mágoa a climatoloxía, choiva, frío e algo de vento que senón foi insoportable se foi incómodo. Iso de saír xa cos pés / aletas non é o meu.

Supoño que esta media irá ganando co tempo, porque o merece, a bolsa final do corredor impresionante!!!...sei que é un debate que non gusta pero deixo unha reflexión. San Silvestre da Coruña - 7 km - 10 € vs Vilagarcía - 21 km - 12 €...

No persoal, contento, uns segundos máis que o ano pasado pero dado que aínda estou comezando a espertar as pernas, pois moi contento....

Supoño que en Decembro nos veremos na Volta a Ría e logo na Carreira de Nadal de Sada...

Veeeeña Desertores!!!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 25 Nov 2014, 19:51
Asunto: Re: Desertores del Crono

Muy bien, chicos. Felicidades por vuestros desempeños. Aplauso Aplauso
A ver si en el futuro puedo volver a participar en la MM de Vilagarcía y pruebo el nuevo recorrido.

Por mi parte, el domingo pasado me apetecía un rodaje largo a ritmo lentorro, así que eso hice casi a última hora. Quedé contento, ya que acabé con poco cansancio y sin molestias de ninguna clase. Moi feliz
He aquí la prueba de mi entreno pastelero:
Silbar

El próximo fin de semana más y mejor. Demo sorrindo

Eché un vistazo al calendario y aún no veo carreras que me interesen. Esperaba una segunda edición de Moeche (seguro que Vacatola también Mr. Green ), pero por lo visto no habrá nada.
Supongo que mis siguientes competiciones serán la Volta a la Ría (ya me inscribí) y la Lugo Monumental. Seguro que en alguna coincidiremos.

¡Vamos, desertores!
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mar, 25 Nov 2014, 22:30
Asunto: Re: Desertores del Crono

Yo á Volta á Ría, sí,de hecho ayer fue el preámbulo...pero igual Lugo lo cambio por Sada que está más cerca y me apetece hacer un 5k rápido
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 28 Nov 2014, 0:14
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hola, compañeros. Os comento que ya tengo casi lista la agenda de carreras para diciembre, siempre y cuando no haya imprevistos.

- 7 de diciembre: Abegondo (ya inscrito). Será la vuelta a la competición después de un descanso de cuatro semanas. Silbar

- 14 de diciembre: Volta á Ría de Ferrol (ya inscrito).

- 21 de diciembre: Lugo Monumental o Sada. Lo decidiré al último momento, aunque por ahora me inclino un pelín más por Sada ya que nunca he corrido ahí.

- 27 de diciembre: Pedestre do Anllons (ya inscrito).

- 28 de diciembre: Betanzos o Mugardos-Ares. Cuando salga información sobre la primera lo decidiré.

- 31 de diciembre: San Silvestre Coruña.

¡Vamos, desertores, que no decaiga el ánimo! El acceso a la Champions está complicado, pero podemos llegar a Europa League. Silbar Aplauso
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Dom, 07 Dec 2014, 23:06
Asunto: Re: Desertores del Crono

Os Desertores comezamos a espertar pouquiño a pouquiño. Agora que tocaba hibernar? / invernar?, nós imos a carreiras, e case sempre temos dous representantes por convocatoria. Hoxe faltou Secaiv, pero supoño que andaría por outros lares...en Abegondo Hadroq e Vacatola comprobaron como "o monte non é o noso". Carreira curiosiña a de hoxe, preto da casa, gratis, as dez e media...moito más non se podía pedir...e non se pediu.

Pouco que contar da carreira en sí. Dúas voltas a un circuito rompe-pernas cun km. final vertical por unha corredoira enlamada que nos puxo a todos en fila de un e sen buchicar.

Unha mágoa que non se lle dise máis pulo a esta carreira, porque aínda que foi medio clandestina había bastante xentiña uns 300 e bastante nivel. Quizais isto foi o que máis me sorprendeu.

E agora ó tema, creo que deberíamos concretar a San Diego como o sitio oficial de adestramento dos desertores. Secaiv,Lecop,Hadroq máis eu imos coincidindo pola zona...por certo, o último día foi o Sr.Hadroq (o pasado mércores) que andaba facendo series por San Diego e todas por debaixo de 4'/km...parece que Hadroq is back!!!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 08 Dec 2014, 0:17
Asunto: Re: Desertores del Crono

Pues sí, hoy tocó correr en Abegondo. Volví a competir después de 4 semanas de descanso. Sorriso

Respecto a la carrera, era algo durilla, pero divertida. A mí me gustó. Yo ya sospechaba a lo que nos íbamos a enfrentar al ver que los dos primeros km eran en bajada. Sin embargo, lo que me ''desmoralizó'' fue advertir que la carrera era a dos vueltas, y que tendríamos que volver a la subidita que describe Vacatola. Fue en ese momento, al iniciar la segunda vuelta, cuando decidí levantar el pie del acelerador y tomármelo con algo de calma. ¿Por qué? Simplemente porque hoy no me apetecía darlo todo en una carrera en la que no tenía como objetivo acabar en un tiempo o ritmo determinado. Aún así, me sorprendió quedar justamente en la mitad de la clasificación. Yo creí que acabaría más atrás. Avergonzado

En cuanto al tema entrenamientos, estaría bien lo de coincidir en San Diego alguna vez. Yo ya llevo dos semanas saliendo entre semana -valga la redundancia- e intentaré en medida de lo posible seguir con la dinámica. Mi idea es salir martes o miércoles, e ir a carreras los findes. Dos días me parecen suficientes. Y bueno, lo de las series por debajo de 4:00/km fue algo anecdótico. Ese día había tomado mucho café. Mr. Green Además, hay que aclarar que eran series cortas. Cualquiera que te lea creerá que eran largas, y claro, a la hora de la verdad verán que mis tiempos en las carreras no concuerdan.... Ríndose Silbar

El próximo fin de semana toca la MM de Ferrol. Vamos Secaiv, Vacatola y yo, ¿no? Por mi parte, el objetivo será acabar, sin más. Me temo que no habrá lucha contra el crono. Voy con un poco de recelo ya que este año he hecho poquísimas carreras de larga distancia (MM de Viana do Castelo, Coruña 42, Trail de Castroverde, el de Oleiros y nada más). Esta media maratón más que nada me la tomaré como el primer entreno largo para Coruña 42 de 2015 (sí, ya estoy pensando en él). Demo sorrindo

Y nada más. Ya os contaré qué tal sale la media...

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Dec 2014, 10:39
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!.

Pois eu non fun á Abegondo, quedabame moi pretiño e non tiña emoción. Nesta ponte só fun á 1 carreira, e iso que había carreiras os 3 días, estou moi preguiceiro. Estiven na carreira de Cangas. E que é unha carreira das que me gustan, carreira en liña, ir de Aldan á Cangas. Quedei satisfeito co meu resultado, o día axudou ó non chover e ir unha temperatura moi boa pra correr. Non vos fiedes dos tempos, porqué non era un 10k ben medido, faltábanlle uns 600m (eu calculolle uns 2 min máis).

Esta fin de semana toca Adolfo Ros!!! Pro meu gusto, o segundo mellor medio maratón de Galicia, despois da Vig-Bay. E con este ano, completo o ciclo dos concellos que a organizan, xa que o meu primeiro Adolfo Ros foi o que organizou Narón hai 3 anos.

Eu teño a teoría que Vacatola anda a vixiar se adestramos e como adestramos. Paréceme moitass as casualidades nas que Vacatola se topa con algún de nos....

Pois parece que si: Hadroq is back!!. o tio queda na metade da clasificación, e di que non quixo forzar moito!!!. Como dixen, Hadroq estaba adestrando para volver con forza.

Pois vamos Desertores, a polo mes de Decembro!!

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 08 Dec 2014, 18:02
Asunto: Re: Desertores del Crono

Ya sabía yo que Secaiv no podía quedarse otro fin de semana sin competir. Mr. Green

La Adolfo Ros es, desde mi perspectiva, uno de las carreras más bonitas de Galicia, y si nos ceñimos a la ecuación calidad/precio sin duda la mejor.
Yo completaré -si sigo corriendo- el ciclo de ayuntamientos el próximo año. La de este domingo será mi tercera consecutiva. En los dos anteriores hice marca personal, pero me temo que ahora no será posible.

Ah, y quería matizar una cosa. Es cierto que ayer me tomé con algo de calma la carrera de Abegondo, no obstante, si hubiera ido a tope no habría mejorado gran cosa. Como mucho 60 - 90 segundos, siendo muuuuy optimista. Recién a finales de noviembre comencé a salir entre semana, y espero notar alguna pequeña mejoría a partir de febrero del próximo año. Me temo que Hadroq aún no ha vuelto, y ya veremos si volverá... Disimulando

Nos vemos en Ferrol. Guiño
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 08 Dec 2014, 22:40
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hadroq is back, is back e non hai máis que falar. O que pasa e que os corredores somos moi mentireiros e sempre andamos a falar do pouco que adestramos ;).

Eu apunteime hoxe á Volta á Ría pero ata o domingo pola mañá non sei se irei.

Eu penso que corrín tódalas edición dende 2009, así que xa saín de Ferrol non 2010...cómo xa sabedes a distancia é relativa...hai 2 anos non chegou os 21 kms nin de coña, eu fixera 1.28 saíndo os primeiros kms no final, e a 5 minutos/km, en cambio o ano pasado fun co globo de 1.30 (mellor dito bicicleta) e entramos neto en 1.30.30 :), bueno, non venden unha carreira ben medida porque supoño que as características desta carreira fano así...de tódolos xeitos eu téñolle un cariño especial, non sei porqué, pero sempre o pasado ben e iso que normalmente cae un pao de auga...
Resumindo que espero vervos o vindeiro domingo
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2014, 21:58
Asunto: Re: Desertores del Crono

Buenas, compañeros. Toca hacer una crónica del medio maratón de Ferrol. Silbar

En vista de que no había hecho suficientes ''entrenos'' ni tiradas largas, la idea previa a la carrera era iniciar a un ritmo muy tranquilo, con la intención de ir de menos a más, y olvidarme por completo del crono. Mi última carrera superior a 12 km fue Coruña 42 (ya ha llovido mucho desde entonces), así que consideré que lo mejor era tomárselo con un poco de calma para no sufrir en demasía en los km finales. Ya se sabe que un medio maratón mal gestionado se puede convertir en una tortura.

La carrera dio inicio y salí a un ritmo muy lento, siguiendo el guión preestablecido en mi mente. Como era de esperarse, al principio me pasó muchísima gente, sin embargo no le di mayor importancia. Para tomar una referencia visioné mi reloj cuando pasé por el primer km. Marcaba 5:12. «Perfecto», me dije. En ese punto decidí olvidarme del crono y me concentré únicamente en correr tranquilo y en disfrutar del ambiente. Fueron cayendo los km. 2, 3, 4... y así llegué al km 10, casi sin enterarme y con poco cansancio.
Decidí echar un nuevo vistazo al reloj. Marcaba 49:00 exactos. Me sorprendí bastante. Yo creí que iba a 5:30 o 5:40 cuando en realidad iba a un promedio de 4:54/km. No era gran cosa, pero era algo por encima de mis humildes expectativas.
Como me encontraba muy bien decidí seguir con el mismo ritmo. Además, se aproximaba la que, a mi modo de ver, era la parte más dura del recorrido (el trayecto entre Neda y Fene, el que por cierto superé sin ninguna dificultad) y lo mejor era seguir tomando precauciones.
Finalmente salí de Fene y se presentó el momento de entrar al puente de As Pías, es decir, el km 14. Como vi que aún iba muy cómodo decidí incrementar un poco el ritmo. Creí que ya era hora de hacerlo en vista de mis buenas sensaciones. A partir de ese punto y hasta el final pasé a muchos corredores. Se podría decir que fui ''recogiendo cadáveres''. Lógicamente a la altura del km 18 empecé a sentirme cansado, pero no era un bajón grave que me impidiera mantener el ritmo.
Al final logré un tiempo neto de 1h:42. Me quedé contento porque era algo más de lo que esperaba (antes de iniciar suponía que haría algo cercano a la 1h:45).
El de hoy fue apenas mi cuarto mejor tiempo en un medio maratón, sin embargo dadas las circunstancias y las buenas sensaciones que tuve en carrera me quedé satisfecho. Mr. Green

Respecto a lo que viene, mi próxima carrerita, si no hay cambios de última hora, será la de Gran Premio de Navidad en Sada. Finalmente descarté la Monumental de Lugo por dos razones: Primero porque prefiero participar en nuevas carreras (nunca he corrido en Sada) y segundo porque después de lo de hoy me apetece hacer una carrera ''rapidilla''. Ya os contaré qué tal.

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2014, 12:26
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!.

Pois eu tamén fun á Adolfo rós. E quedei contento co meu resultado. Empecei a bo ritmo, gracias a que me posicionei ben na saída. No primeiro km callejeando un pouco, pero así que chegamos á estrada de castela, metín a quinta e de ahí ata o final. Sorprendinme a min mesmo, xa que na ponte das Pías aproveitei a gran recta que tiña por diante, e forcei un pouco máis as pernas. Quedei sorprendido que aguantei bastante ben ata o final, contaba con desfondar un pouco no 20km, pero foi todo ben. Xa completei o ciclo de concellos, ademáis tendo en conta, que non fora a anterior edición de Ferrol porqué estaba con gripe, e derame rabia perdela.

Ben por Hadroq, está volvendo á competición de xeito intelixente, de maneira suave e sen desesperarse. Así vas conseguir volver a tua mellor forma, e seguro que mellorala. Estás a facer coma min, usa-las carreiras como parte do teu adestramento, e a min funcioname moi ben. Usa a carreira de Sada como se fose unha serie, para coller velocidade, xa que o fondo xa o adestraches onte.

Próxima estación... Sin-Son.

Vamos Desertores!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Sáb, 20 Dec 2014, 21:34
Asunto: Re: Desertores del Crono

Ben Desertores chegou o nadal e marchou vacatola para onde os sogros...así que dende mañá ata o ano que ven, remataron as carreiras do circuito para este desertor.

Esta é a temporada do ascenso pero parece que, definitivamente, nos está costando arrincar, andamos por ahí por terra de ninguén, nin fu, nin fá...pero aínda queda moita leña que cortar. É unha mágoa que cada vez as carreiras nos queden un pouco máis lonxe (lembro carreiras interesantes que desapareceron, a Media de Betanzos, a carreira de verán, o gran Fondo do Olmo de Pontedeume, etc...) e as que hai por acó sexan cada vez máis caras (o da San Silvestre da Coruña xa é un cachondeo)...en fin, todo isto non deixan de ser excusas...para o 2015 haberá que poñerse as pilas e comezar a sumar puntiños.

Mentres eu me poño as pilas, que xa as puxo definitivamente... é o Sr.Hadroq que andaba o pasado xoves por San Diego e non "rodando" precisamente. Series, series e máis series. Pasaba como un F-16, por enriba, por abaixo, dando voltas ó parque ou indo ata o final dopaseo...e segundo me confesou un paxariño sempre por debaixo de 4 m/km...así que mañá en Sada supoño que voará .

Bo nadal desertores
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 20 Dec 2014, 22:27
Asunto: Re: Desertores del Crono

vacatola escribió:
...é o Sr.Hadroq que andaba o pasado xoves por San Diego e non "rodando" precisamente. Series, series e máis series. Pasaba como un F-16, por enriba, por abaixo, dando voltas ó parque ou indo ata o final dopaseo...e segundo me confesou un paxariño sempre por debaixo de 4 m/km...así que mañá en Sada supoño que voará .

Bueno, ese pajarito (que por cierto me acompañó en el ''entreno'') está siendo demasiado optimista con el dato de mi ritmo. ¿Como un F16? Sí, claro. Ríndose Yo no llego ni a Wright Flyer. Ríndose
De todos modos, para el único día que salgo una cosa distinta y ''fuerte'' hay que hacer, ¿no? Silbar Mr. Green

Mañana en Sada intentaré hacer una carrera rápida (dentro de mis posibilidades). Mi objetivo será un ritmo promedio por debajo de 4:30/km. No es gran cosa dada la corta distancia de la carrera, pero para mí estará bien. Ya os contaré.

Suerte a Lecop y Secaiv en la Sin-Son, y buen viaje al Sr. Vacatola.

¡Vamos, desertores!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos