Foros ›
Autor
Mensaxe
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 04 Xuñ 2015, 14:11
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas, desertores!

Yo tampoco tengo mucho que contar. Desde mi última intervención aquí no hice gran cosa. Tenía pensado ir al 10k de Fene, pero al final preferí descansar ya que seguí notando molestias.

La siguiente semana (23 de mayo) fui al Cross de Ordes. Seguía con las molestias, pero tenía muchas ganas de estrenarme en esa carrera, así que fui al trote y sin forzar más de lo necesario. Me gustó la experiencia y si es posible repetiré en futuras ediciones.

Posteriormente, el 31 de mayo fui a la carrera de A Silva, otra en la que nunca había participado. También me gustó la experiencia. Respecto a mi desempeño, pues voy de mal en peor, pero es que con las perennes molestias y encima con los kilos que empiezas a ganar cuando dejas de entrenar poco se puede hacer. Muro

Este sábado 6 de junio iré al 10k de Zas, otra carrera en la que nunca he participado. El plan para este día, como viene siendo habitual, es ir al trote y sin preocuparme en lo absoluto por el crono.
Tenía pensado ir a la del Burgo, pero al final decidí no participar ya que no me siento en condiciones de correr esa distancia. Además, creo que correr más de 13 km en el duro suelo del paseo del Burgo puede resultar fatal para mis molestias. Muerto

La próxima semana sí voy a descansar. Creo que me vendrá bien.
Respecto al futuro cercano, ya estoy apuntado a Carballo (21 de junio) y San Pedro de Visma (28 de junio), así que si no hay novedad con esas carreras cerraré la temporada, que no ha sido la mejor para el equipo en general. ¿Habrá que buscar un refuerzo? Veremos.. Ríndose

¡Vamos, desertores!
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
713 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Xuñ 2015, 9:09
Asunto: Re: Desertores del Crono

Este finde acudiré al Burgo, nos vemos allí vacatola!
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2015, 7:53
Asunto: Re: Desertores del Crono

Ben, non, bastante ben. Eu polos pelos, pero metímonos os 3 desertores no top 50!!!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2015, 11:37
Asunto: Re: Desertores del Crono

vacatola escribió:
Ben, non, bastante ben. Eu polos pelos, pero metímonos os 3 desertores no top 50!!!

Aplauso Aplauso Aplauso

Hice bien en no participar, porque hubiera echado a perder la bonita estadística. Ríndose Avergonzado
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 10 Xuñ 2015, 7:42
Asunto: Re: Desertores del Crono

Hadroq co que a ti che gusta o calor, non sei como non viñeches Guiño

Penso que se fixeches as carreiras da Silva e de Laracha, esta facíala de sobras aínda que fose algún quilómetro máis. Por capacidade non ías ter problema, outra cousa é que non che apeteza, ás veces, hai que parar e eu enténdote perfectamente.

Respecto da estatística é a primeira vez que escoito (ou leo) a alguén referirse a ela como "bonita"...pero sempre ten que haber unha primeira vez.

Para a semana verei se me apunto ou non a Carballo, "a priori" apetéceme seguir así ó estilo "Lecop", adestrar 6 días pero só correr un Bailar Bailar Bailar e despois da maratona esta vindo moi ben facer máis piscina e bici.

Da carreira do Burgo pouco máis que contar que o que puxen na crónica. Sei que tanto a Secaiv como a min, se nos fixo un pelín máis dura a segunda volta que a primeira pero a min gústame moito esta carreira. Rápida, distancia atípica, sinto que corro na casa e agora o único que falta e comezar a subir algún puntiño para, alomenos evitar o descenso.

Imos desertores!!!
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
713 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Xuñ 2015, 11:26
Asunto: Re: Desertores del Crono

vacatola escribió:


Para a semana verei se me apunto ou non a Carballo, "a priori" apetéceme seguir así ó estilo "Lecop", adestrar 6 días pero só correr un Bailar Bailar Bailar e despois da maratona esta vindo moi ben facer máis piscina e bici.



Aplauso Aplauso Aplauso jejeje bo entrenamento, sen saturarse que é o mellor

Moi boa crónica Vacatola, a carreira e moi llana, pero foi imposible manter o ritmo na segunda volta, o calor faciase insoportable Muro Muro

Gran resultado para o equipo Satisfecho

A seguir sumando
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Set 2015, 14:03
Asunto: Re: Desertores del Crono

Veo que sin mi lastre seguís siendo competitivos!!
Enhorabuena por el 7º puesto en equipos!!
A ver si alguno se acuerda de quien soy y no os preguntáis quien será este que os habla jaja
pedralonga

Maratoniano
Maratoniano
20/08/10
0 Carreiras
205 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 05 Set 2015, 13:24
Asunto: Re: Desertores del Crono

Ando con presa porque vou correr dentro dunhas horas a carreira de San Xoan de Piñeiro, pero quería comunicarvos brevemente a última fazaña do voso compañeiro Iván. Hoxe pola mañá participou na maratón de Dingle (Irlanda) e quedou de 8º na xeral cun tempo de 3:04:12. Podedes pensar que ten feito tempos mellores, e é certo porque é sub3, pero se veses o perfil da maratón, con constantes subidas e baixadas e unha delas arredor do km 30, cando está acechando o home do mazo, de 120 metros, comprenderedes por qué estou tan orgulloso del. Xa o era antes, pero de aquí en adiante para mín Iván será simplemente Karou, así, con K, como os mellores atletas keniatas.
A continuación tentarei adxuntar o arquivo co perfil da maratón, a ver se sei, para que vexades que non estou a esaxerar.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 05 Set 2015, 22:21
Asunto: Re: Desertores del Crono

Gracias por la información, pedralonga. La última vez que conversé con Secaiv (en la carrera de Cambre) me comentó acerca de este reto. Sin embargo, creí que era la semana pasada y no hoy.

¡Enhorabuena, SeKaiv! ¡Eres grande, capi! Ríndose Aplauso Aplauso Aplauso
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 07 Set 2015, 13:50
Asunto: Re: Desertores del Crono

con permiso,entro para felicitar a ivan por su tiempazo y por su posicion,nunca dejara de asombrarme,enhorabuena...........

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Set 2015, 18:18
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!.

Aquí estou de novo despois de aterrar esta tarde en Santiago do meu vo de Dublín - Santiago!!.

Gracias á Pedralonga polo seu interese polo meu maratón e á Hadrock e Lihto. Como el ben di, o perfil da carreira é duro, vouvos facer unha pequena descrición da miña carreira:

Despois da C42 deste ano, estaba algo preocupado por como acabaría este maratón. Ademáis xa o correra hai uns anos, polo que sabía o que tiña por diante. Comecei moi suave, a primeira metade ten moitas rampliñas pequenas pero tendidas e que vanse acumulando nas pernas e van rompendo o ritmo. Unha vez que cheguei á segunda metade, vinme bastante ben polo que decidín que podía acelera-lo ritmo. A segunda parte do circuito ten as costas mais longas polo que o desnivel delas non se sufre tanto é pódese correr bastante cómodo.... Un inciso: o percorrido consiste en segui-la mesma estrada todo o tempo. Digo isto, porqué para face-los 42km nun punto hai que sair da estrada para despois volver a ela. É cando volves a ela cando empeza a gran costa que mencionaba Pedralonga. Eu xa me lembraba dela, de feito, comenteino cun dos que corrían a media pero que seu irmán corría o maratón enteiro. Cheguei á gran costa (35km + ou -), vou con tranquilidade sei o que hai, polo que unha chulería podía saír moi cara (como me pasou da outra vez). Son 2km de subida, a iso engadídelle que estaba no 35km. Na metade da costa hai un descansiño que se agradece moito, pero despois volve picar pra arriba. Do que non me lembraba era que os derradeiros 300m da costa son durísimos!! Por sorte, ó acaba-la costa había un avituallamento, onde collín a miña derradeira botella de auga. De ahí hai uns 4km en baixada (da outra vez ese forte cambio de ritmo rompérame as pernas). os 2 primeiros km da baixada fun moi ben, pero xa ía o 39km as pernas xa non podían aprobeita-la baixada para gañar tempo e a cabeza xa quería acabar dunha vez e non me daba chegado o cruce onde se regresa á Dingle. Unha vez chegado ó cruce inda queda 1km, pero xa é dentro do pobo, o público xa da as enerxías que falta, e tamén está a xente da media que volveu no bus recoñecendo o noso esforzo. Encaro a recta final co público ós lados que me berraba. E por fin!!! cruzo a liña de meta co comentarista dicindo o meu nome (con acento ingles), ando, póñenme a medalla no pescozo, e aparece o meu cuñado cos meus 2 sobriños dándolle un bico ó maior que me veu recibir, e quedaba agardar pola miña irmá que viña en bus de face-la media.

Quedei contento co meu resultado, sobretodo porqué acabei moi enteiro. Coido que foi o maratón que acabei con máis enteireza.

Xa de volta, toca deixar de correr en inglés é volver á correr en galego!!. Next year i'll be back!.

Veña desertores, comecemos esta nova tempada con enerxía!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 09 Set 2015, 9:25
Asunto: Re: Desertores del Crono

Magnífica crónica de una gran experiencia, Secaiv. Me alegra saber que quedaste contento con tu resultado y que acabaste muy entero. Al margen de tu tiempazo, esas sensaciones son las que de verdad valen. ¡Enhorabuena, capitán! Aplauso Aplauso Aplauso
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Set 2015, 8:40
Asunto: Re: Desertores del Crono

Deixovos unha foto ca medalla do maratón.

Hadroq, como che prometera, corrín ca camiseta do equipo dos Desertores. Non me decatei de sair con ela na foto.


Última edición por secaiv o Dom, 15 Nov 2015, 14:36; editado 1 vez
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 10 Set 2015, 13:08
Asunto: Re: Desertores del Crono

Sí, recuerdo esa promesa. Tú sí que pones en alto el nombre del equipo, no como yo. Por eso he dejado de usar la camiseta. Mr. Green Ríndose

Enhorabuena otra vez, y también a tu hermana. Muy buena la foto, por cierto. Aplauso Aplauso Aplauso
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 23 Set 2015, 17:09
Asunto: Re: Desertores del Crono

Bueno, desertores, ¿cómo vamos con las renovaciones? Secaiv y yo seguiremos.

Conversé con Lecop hace unos días y me dijo que tanto él como Weder también seguirán en el equipo. Con esto somos cuatro y por lo tanto no habría riesgo de desaparición ni de concurso de acreedores. Ríndose
Por otra parte, la última vez que conversé con Vacatola (en la carrera de San Xoán Piñeiro) lo vi un poco indeciso en cuanto a seguir en el circuito, pero confío en que finalmente se animará y seguirá.

Desafortunadamente quien no seguirá con nosotros, al menos esta temporada, es Angelus. Triste Intercambié varios mensajes con él y debido a varios contratiempos lo más probable es que esta temporada no participe en ninguna carrera. En vista de esto, prefiere retirarse temporalmente del circuito.
En su lugar entrará Rjetyk, fichaje de lujo que ya quisiera para sí un tal Jorge Mendes. Demo sorrindo
Ella es una magnífica atleta que en su corta trayectoria como corredora popular ya ha estado presente en numerosos podios.
Muchas gracias por aceptar nuestra invitación, Rjetyk. Aplauso

Entonces el equipo quedaría así:

- Secaiv (capitán)
- Weder (aún no se ha inscrito en el circuito) Pensando
- Lecop
- Vacatola (espero que se anime y siga en el circuito) Rezar
- Rjetyk (refuerzo de lujo) Aplauso
- Adroq

¡Vamos, desertores!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos