Foros ›
Autor
Mensaxe
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 17 Set 2014, 11:11
Asunto: Desertores del Crono

Hola a todos. Abro tema para los DESERTORES DEL CRONO.

Esta será nuestra tercera temporada en el circuito. Después de dos ascensos consecutivos —siendo primeros en nuestras respectivas divisiones— accedemos finalmente a la división de honor, donde competiremos cara a cara contra los equipos más experimentados.

Nuestra intención como siempre es pasarlo bien, sin presiones de ningún tipo. Posteriormente, si es posible, intentaremos mantener la categoría, también fastidiar un poco a los equipos grandes y quizás, si hay un poco de suerte, colarnos en el top 10 de la división de honor.

Si no hay novedad, repetiremos los 6 miembros originales. Aquí no hay fichajes ni despidos, ya que el presupuesto no da para ello. Ríndose Iniciamos juntos en 2012 y seguiremos hasta el final.

- Secaiv
- Weder
- Lecop
- Vacatola
- Angelus
- Hadroq

¡Vamos, desertores! Aplauso
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 17 Set 2014, 11:25
Asunto: Re: Desertores del Crono

Vale, amén a todo pero...
Top ten? Tentaremos a Champions, despois xa se verá.

Ademais cómpre salientar que o pasado sábado na carreira de Mesía, metemos a tres desertores entre os 30 primeiros (que non chegasen ós 130 participantes non ven ó caso).

Vacatola que fixo un discreto posto 29.

Secaiv que quedou de 4. Unha máquina fiable 100%. Nunca ten un mal día este home.

Pero Hadroq que non dí nada, quedou de primerio da súa categoría...!!! este home é tan humilde que non foi polo trofeo...ben, despois recoletou o que el soe denominar "os premios dos mortais" nesta ocasión solidificaron en forma de empanada, larpeira, xamón, queixo, chourizo e tortilla...e que os desertores comezamos fortes.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 17 Set 2014, 11:48
Asunto: Re: Desertores del Crono

vacatola escribió:
Pero Hadroq que non dí nada, quedou de primerio da súa categoría...!!! este home é tan humilde que non foi polo trofeo...

¿Primero de qué? Como no creen una categoría denominada extranjeros nacidos en el centésimo noveno día del año lo llevo claro... Ríndose
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Set 2014, 12:55
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!.

pois queda innagurada a nosa terceira tempada, desta vez, en primeira!!. Como di hadroq, o noso obxectivo principal é pasalo chachis co noso deporte favorito. E despois, se podemos dar algo de guerra e coarnos entre os grandes... pois mellor que mellor. Ánimo a todos, e o principal, que non nos lesionemos, que o resto xa virá.

O que me gusta, e que habendo tanto movemento de fichaxes, nos mantémo-los membros iniciais.

Hadroq, ó que se refire vacatola, é que nun PDF que puxeron na páxina do concello de Mesía cos 3 primeiros de cada categoría, aparecías ti de primeiro en senior, e eu non aparecía, polo que agora espero que me reclamen o trofeo. No PDF que sacaron despois xa o puxeron correxido.

Vamos Desertores!!. A ver se este ano, por fin, conseguimos face-la tan desexada foto do equipo.

Somos Desertores,
somo-los mellores.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 17 Set 2014, 13:47
Asunto: Re: Desertores del Crono

secaiv escribió:
Hadroq, ó que se refire vacatola, é que nun PDF que puxeron na páxina do concello de Mesía cos 3 primeiros de cada categoría, aparecías ti de primeiro en senior, e eu non aparecía, polo que agora espero que me reclamen o trofeo. No PDF que sacaron despois xa o puxeron correxido.

Sí, claro que me enteré. Fue la anécdota divertida del fin de semana. Menos mal que a la hora de las premiaciones sí llamaron a los verdaderos ganadores.
En fin. Ya hablando en serio, tendrás que devolverme mi trofeo, Secaiv, o no respondo por las consecuencias. Ríndose Ríndose Ríndose
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
713 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2014, 17:35
Asunto: Re: Desertores del Crono

Vamos a ver que sae neste ano na primeira, non prometemos títulos pero sí pelexar por continuar un ano mais!!! somos coma o Depor!!!

ánimo1!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 27 Set 2014, 20:04
Asunto: Re: Desertores del Crono

Bueno, desertores, ¿cómo va el inicio de temporada?

Por mi parte, hoy participé en la carrera de Dolmen de Dombate. Hubo cosas buenas y malas.
La carrera en sí me gustó. Hice un tiempo aproximado de 46 minutos. No fui a tope, aunque tampoco de paseo. Quizás fui a un 80%. Fue más que todo un test de cara a Coruña 10 y he quedado satisfecho con las sensaciones. Esto fue lo bueno...
¿Y lo malo? Nos perdimos y nos costó bastante trabajo dar con el sitio de la carrera, así que llegamos tardísimo. Fuimos a pedir los dorsales cuando todo el mundo estaba ya en la línea de salida. No me dio ni tiempo de calentar. Fue un poco desagradable. Ríndose Para culminar el despropósito me dejé el chip amarillo en casa, por lo tanto no aparezco en las clasificaciones. Vaya torpeza la mía. Muro Es la primera vez que me sucede. En fin. Escribí a Championchipnorte para ver si hay solución, pero no tengo muchas esperanzas. Disimulando
Me vais a tener que perdonar por el tema de los puntos... Silbar Silbar

Y nada más. La próxima semana, y si no hay cambios de última hora, participaré en Coruña 10. Prometo no volver a olvidarme del chip, para bien o para mal. Ríndose Ya os contaré qué tal.

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Set 2014, 15:12
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!

Pois eu quedei satisfeito co primeiro mes da tempada. Fun ás carreiras de Mesía, Campañó, Moaña, Boimorto, e Maralba. E quitando a de Boimorto, que reservei pra Maralba, pois nas outras quedei en bos postos. Agora, a facerlle fronte ó mes de Outubro, que ten moi boas carreiras.

Este domingo en Coruña, espero facer un gran tempo (sempre que me posicione ben na saída, que imos ser moitísimos).

Hadroq, vouche da-lo mesmo consello que me deu meu irmán pra non esquencerme do chip: meteo sempre na mochila que levas sempre ás carreiras. Búscalle un sitio nela, e que estea sempre alí. Eu levo anos con ese sistema, e ata o de agora nunca me quedou na casa (toca madeira).

Vamos Desertores!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 01 Out 2014, 11:05
Asunto: Re: Desertores del Crono

Pois sí, Coruña 10, chegou. Unha vez máis eu teño unha relación de amor-odio con esta carreira.

Desta vez, máis que esperar unha marca determinada (que tamén) quero facer unha boa carreira. Quero mellorar o tempo que teño acó, correr na casa e poder rematar satisfeito.

Nos anos anteriores, por unha ou por outra sempre chegaba á Torre sabendo que "ese ano non ía ser", esa costa de Adormideras, sen ser nada do outro mundo sempre me poñía enriba un lote de segundos que non era quen de recuperar.

Este ano estou noutra filosofía (desertar do crono, diversificar entrenos e dende logo se me chegan dous días de carreira non corro tres) os meus adestramentos son mooooito máis anárquicos, e aínda así estou tendo certo "revival", alomenos en canto a sensacións. Ademais penso que novo circuito (aínda que o desnivel sexa o mismo) é máis rápido, ergo a dalotodo.com, se despois sae un bo tempo mellor que mellor.

Eu o chip o meto nas zapatillas e de ahí xa non sae, ata que cambio de zapatillas (vai á lavadora e todo).

E Hadroq, hai xente que peca por exceso e outra por defecto. No teu caso compre ser un pouco máis ambicioso, tenta un sub: 43 que o tes de sobra nas pernas...esa vai ser a maneira de conseguir, alomenos, baixar de 44
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2014, 11:35
Asunto: Re: Desertores del Crono

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Secaiv parabéns, parabéns e máis parabéns...en serio, estou moi gratamente sorprendido, paréceme un tempazo impresionante incluso para ti que nós tes acostumbrados a tempazos...pero o de onte, foi de matricula hai que darlle moito, moito , estou impresionado. Noraboa unha e mil veces... Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2014, 19:20
Asunto: Re: Desertores del Crono

Graciñas Vacatola.

Pois a verdade e que quedei moi contento co meu resultado. Tiña esta carreira como obxectivo, e saiume perfecto.

O que si que tiña claro, era que tiña que posicionarme ben na saída, que se non érame imposible remontar con tanttísima xente. Por iso púxenme no meu caixón (o 2º), pero ca cinta que nos separaba do 1º pegada a miña barriga, e cando a quitaron, funme o máis adiante posible. E tiven unha saída perfecta. Cando ía pola Palloza, xa iamos moi solitarios.

Vacatola, ti tamén fixeches unha boa marca. así que FELICIDADES PARA TI TAMÉN!!.

A Hadroq, como xa lle dixen, que non se me veña abaixo por unha mala carreira, que ó final, se segue adestrando chegaránlle os bos resultados.

E agora, haberá que seguir correndo no resto de carreiras, que este mes está cheiño de moitas e boas carreiras.

Vamos Desertores!!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2014, 21:39
Asunto: Re: Desertores del Crono

Ya se lo dije en persona, pero también dejo constancia por aquí: felicidades a Secaiv por ese tiempazo, y eso que el día anterior había participado en otra carrera. Si llegaba descansado seguro que bajaba varios segundos más. Una verdadera máquina. Aplauso Aplauso Aplauso

Felicidades a Vacatola también, que con sus nuevas obligaciones tiene menos tiempo para entrenar y a pesar de ello hizo un muy buen tiempo. Cuando hablé con él después de la carrera no le vi muy satisfecho, pero muchos corredores firmarían un tiempo como el suyo. Aplauso Aplauso Aplauso

Por mi parte, no hay gran cosa que decir. Antes de la carrera tenía dos objetivos: el primero, el más asequible en principio, era terminar antes de 45' y el segundo el más ambicioso, era bajar de 44:03 y por lo tanto hacer mmp. Y nada, al final no fue posible ninguno de los dos. No tuve problemas de ninguna clase en la carrera. Fue simplemente que las piernas no dieron para más. Ya en el km 8 vi que no llegaría en el tiempo deseado, así que al final no quise forzar innecesariamente, y es que ni siquiera intenté hacer el típico sprint cercano a la meta. Lo extraño fue que en días anteriores probé dos veces el recorrido de la carrera y en ambas ocasiones hice mejores tiempos, y eso que fui cansado debido al típico ajetreo diario, y el Día D, que sí estaba descansado (o eso creo) me salió un peor tiempo. En fin... Silbar
Lo positivo es que ya he vuelto a correr a ritmos cercanos al 4:30 y no he tenido molestias (la tendinitis que me afectó hace unos meses ya es historia), de manera que espero seguir mejorando en lo sucesivo. Soy un paquete, sí, pero creo que aún puedo mejorar, aunque sea un poco. Si lo hacen atletas que me sacan 25 años, ¿por qué yo no? Ríndose
Lo malo es que ahora con los estudios y el trabajo casi no me queda tiempo para salir a correr entre semana, sin embargo, intentaré hacer pequeños malabares con los horarios. No queda de otra. Pensando Mr. Green

Mi próxima carrera, si no hay cambios de última hora, será la de Los Rosales. Intentaré mejorar el tiempo que hice el año pasado. A ver qué tal...

¡Vamos, desertores!
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2014, 7:08
Asunto: Re: Desertores del Crono

Entón Secaiv foi soltar as pernas o día antes facendo unha carreiriña... Rezar Rezar Rezar ...eu que ir ó Marineda xa me pareceu aventura dabondo.

É moi curioso Sr. Hadroq vostede máis eu fixemos unha carreira moi parecida. Penso que os dous estabamos para mellores tempos, os dous tiñamos dous obxectivos e os dous constatamos no km. 8 que non era o día...en fin, polo menos rematei con ganas de volver a correr este C-10, outro ano, aínda que sexa sin ser a miña, e van xa non sei cantas edicións.---

Alégrome moito de que os motivos laborais che impidan entrenar en condicións, tempo sempre se pode sacar, uns días as 6 da mañá e outros as 22:30 (nada recomendable facer series de noite, despois quedas como un moucho toda a noite... Ríndose Ríndose Ríndose )...

Eu esto pensándome moi seriamente ir a Sada, pero non sei se "as miñas novas obrigas" estarán pola labor. A carreira é un pouco cedo demáis...en fin, outra vez Secaiv noraboa, para os que somos paquetiños correr un 10 neses tempos, bufff, nada, nada noraboa.
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Out 2014, 15:44
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!!.

Que tal van esas carreiras e eses adestramentos???.

Vacatola e máis eu coincidimos en sada, unha carreira que por cercanía e por toda ela, é difícil de resistirse.

A parte de Sada, tamén fun o sábado á carreira de Fene. E a verdade, e que gustoume bastante. Ten un percorrido que me lembrou á de Ares-Mugardos. É ir por unha estrada ida/volta, e unha estrada con subidiñas e ás súas respectivas baixadas.

Espero que Hadroq aproveitara esta fin de semana para adestrar e recuperar boas sensacións nas pernas, despois da Coruña10.

Veña, xa contaredes.

Vamos Desertores!!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2014, 12:10
Asunto: Re: Desertores del Crono

Secaiv como siempre haciendo grandes tiempos. Aplauso

Por mi parte, este fin de semana no fui a ninguna carrera porque no me apetecía hacerlo. Preferí descansar, tanto de carreras como de la vida misma. Sin embargo, el domingo por la noche sí que salí a correr 50 minutillos, para no perder la poca condición que me queda. Intenté un recorrido variado, y hasta la lluvia me acompañó. Creo que estuvo bien. Silbar

Si no hay cambios de última hora, los próximos tres domingos iré a las siguientes competiciones: Los Rosales, Pedestre de Santiago y Novo Mesoiro. El objetivo en todas ellas será intentar acercarme a los tiempos que hice el año pasado.

¡Vamos, desertores! Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos