Thu, 23 Apr 2015, 13:14 Post subject: Re: Afiadores ano V
tiojuan escribió:
Hola rapaces canto tempo!
Cómo ides? todo ben? este ano tedes o fío este un pouco abandoado ,ou so
é impresión miña?
Vale vale,estou facendo moita pregunta.perdoade. So quería entrar a saudar.
Forza, un saudo e bicos.
unha aperta tiojuan, tes razón esto está un pouco abandoado pero que hai moito traballo e moito autónomo agora neste fío jjjj. A ver se coincidimos nalgunha. Apertas
Tue, 28 Apr 2015, 18:12 Post subject: Re: Afiadores ano V
Boas rapaces, cantos imos a Ribadavia o Domingo. Cristina Novellas apúntase con nós. Avisade se ides algún solo. Bicos
espadana Montañés
9/05/10
0 Carreiras
488 Posts
Wed, 29 Apr 2015, 20:57 Post subject: Re: Afiadores ano V
Yo si voy,pero ya salgo alli que despues habra que kedarse a comer y tomarse un vinito
Thu, 07 May 2015, 23:06 Post subject: Re: Afiadores ano V
Eu o domingo vou o Campeonato Galego de 5 kms na Estrada, a ver como sae... Vaaaaamos, que esta tempada está a piques de rematar.
Bicos
vistahermosa Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Posts
Terra de Afiadores
Fri, 08 May 2015, 20:36 Post subject: Re: Afiadores ano V
Pois eu vou a Chantada, pero xogar o xadrez, que non e tan cansado
Por certo un saudo, e bicos pa todos.
Sat, 16 May 2015, 8:21 Post subject: Re: Afiadores ano V
Moita sorte en San Mamede, Capi. Bicos.
espadana Montañés
9/05/10
0 Carreiras
488 Posts
Sat, 16 May 2015, 9:19 Post subject: Re: Afiadores ano V
Suerte en san mamede capi, pena tener que trabajar.
Nos vemos a algunos en el courel y a la tarde en el couto.
Thu, 21 May 2015, 9:40 Post subject: Re: Afiadores ano V
Boas, xa levo un tempo lendo este fío de cando en vez. Se facedes alguna saída as noitiñas quizais vos poida acompañar.
Thu, 21 May 2015, 23:17 Post subject: Re: Afiadores ano V
Benvido a este fio FisionBoy.
Ultimamente pouco damos que leer, apenas nos deixamos caer por aquí, e é que o whatsapp está matando este fio, bueno, eso e que outros apenas teñen nada que contar, no plano deportivo me refiro
Seguro que coincidimos en algunha das carreiras de por aquí, se nos conoces acercate e algo arranxaremos para facer algunha saida. Por certo, eu correrei este fin de semana en Bóveda e o seguinte no Couto.
Saudos.
Fri, 22 May 2015, 20:26 Post subject: Re: Afiadores ano V
SAUDOS?????????
Pois eu non sei , si facer a poda a ata ou dar o sulfato pero algo tocara ainda que sexa levarlle unhas cervezas .....
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You cannot download files in this forum