Foros ›
Autor
Mensaxe
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 11 Feb 2015, 13:23
Asunto: Cintilla iliotibial

Hola a todos. Levo unhas tres semanas con este problema da cintilla iliotibial. Fun un par de veces o fisio, parece que está claro que é esa a lesion. Dor no exterior do xeonllo, en reposo sin problemas, remite con estiramientos, etc.

A cuestión é que me indican reposo activo, estiramentos e uns exercicios complementarios. É decir, camiñar e volta á actividade pouco a pouco, pero cada vez que tento voltar a correr noto que voltan pequeñas molestias, inseguridade no xeonllo, etc.

En fin, simplemente é por si algún que pasara este problema quere compartir a súa experiencia ou tedes algún consello.

Polo momento, reposo de correr, pero non me gusta deixar de adestrar, como a ninguén claro, e non sei que exercicio aeróbico podo facer sin implicalo xeonllo. Andar non me chega..., coa elíptica noto lixeiras molestias, coa bici mais ou menos o mesmo, correr nin o planteo polo momento, coa máquina de remo non me doe pero igual é abusar un pouco do xeonllo. 100% seguro so estou da natación con pullboy pero si se vos ocurre algunha outra cousa.

Ademais si coñecedes algún outro exercicio, de fortalecemento por exemplo para melloralo problema volo agradecería.

Moitas gracias. Un saudo a todos!
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 11 Feb 2015, 15:23
Asunto: Re: Cintilla iliotibial

gonzalorq escribió:


En fin, simplemente é por si algún que pasara este problema quere compartir a súa experiencia ou tedes algún consello.
te acompaño nel sentimiento Triste


....e coma min centos! Demo sorrindo Mellor que o "fisio" non che podo axudar, pero no meu caso particular mellorei moito os síntomas dedicando 5' a uns estiramentos moi doados e sobre todo, para "curarme", cambiar de calzado e mellorar a técnica de carreira. De esto falo hai uns 3 ou 4 anos. Nin mediciñas, nin fisios, nin herbas, nin plantillas, ...

Véxase que poño "caso particular", é dicir, non ten por qué ser extrapolable ao teu Guiño

Ten coidado e non disfraces os problemas con antinflamatorios, esto si me atrevo a recomendarcho

-- Chámame "ghose"

Última edición por XoseM o Mér, 11 Feb 2015, 15:44; editado 1 vez
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 11 Feb 2015, 15:28
Asunto: Re: Cintilla iliotibial

cagueina co editor Avergonzado Angel

-- Chámame "ghose"
JositoMontoto

Maratoniano
Maratoniano
5/02/13
40 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Feb 2015, 15:59
Asunto: Re: Cintilla iliotibial

Eu cureime aplicándolle xeo 4 veces ao día , 15 minutos de cada vez . É unha lesión moi latosa , no meu caso dous meses . Ánimo e paciencia .
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 11 Feb 2015, 16:48
Asunto: Re: Cintilla iliotibial

Yo creo que para un correcto tratamiento es fundamental que se hayan hecho las pruebas diagnosticas correspondientes que determinen,sin lugar a dudas, que la lesión es ésa y no otra.A partir de ahí habrá que aplicar el correspondiente tratamiento.

Friends forever
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 11 Feb 2015, 18:40
Asunto: Re: Cintilla iliotibial

Hola gonzalorq, eu non son ningún experto, nin fisioterapetura, nen osteópata, nen médico, que che poderán axudar mellor ca min.
So che falo dende a experiencia que tiven eu, pois tiven esa mesma lesión. No meu diario conto como me foi.
Eu o final me puxen en mans de un fisioterapeuta deportivo, e me recuperei en 15 días sen correr, e 3 sesións de fisioterapeuta, e moitos estiramentos completos e específicos.
A volta a correr foi moi livián, en vez de cada día, saía cada 2-3 días para non forzar.

O final o consello que me deron, e que para evitar que iso pase, hai que fortalecer zonas que non fortalecemos, cuadriceps, zona media, espalda.. etc... E moito estiramento, precarreira, post carreira, é todos os días aínda que non se corra varias veces.

Espero que che axude, eu o principio estaba moi preocupado, incluso non sabía exactamente que me pasaba, ata que o descubrín.

Se me olvidaba, durante eses 15 utilizaba un rodillo de presión, e uns vídeos de youtube para estirar a Fascia Lacta e a Cintilla iliotibial, que me ían moi ben. E tamén os primeiros 7 días me daba con unha crema antiflamatoria na zona.

Agora non me doe nada, iso si, o que me dixo o fisio vai a misa!!
OsViCer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/12/14
0 Carreiras
78 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 11 Feb 2015, 19:35
Asunto: Re: Cintilla iliotibial

Apúntome estos consellos todos, porque eu estou na mesma
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Feb 2015, 21:30
Asunto: Re: Cintilla iliotibial

Además de todos estos buenos consejos que te dan, a mi lo más efectivo para recuperarme de la lesión, fue fortalecer el abductor



gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 11 Feb 2015, 23:56
Asunto: Re: Cintilla iliotibial

Gracias por todolos vosos consellos. Tereinos en conta.
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Xov, 12 Feb 2015, 11:30
Asunto: Re: Cintilla iliotibial

Es de las lesiones mas jodidas que hay por lo latosa.Lo fundamental yo creo que son esos consejos de estiramientos y fortalecimientos de esos grupos musculares.A mi me dio de manera aguda en un entreno de monte y tarde 4 horas en llegar al coche.El dolor era insoportable sobre todo en las bajadas.PAciencia y ser muy extricto priemro con el descanso y despues con los estiramientos.¡¡Animo!!!
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
667 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Xov, 12 Feb 2015, 14:35
Asunto: Re: Cintilla iliotibial

Eu pasei por esta lesión cando empezaba nisto do runing, concretamente creo que me lesionei un día de choiva que puxen unhas zapas vellas e moi gastadas, vamos, coa suela feita un cristo!!

No meu caso, cureina con descanso e xeo, para desois escomenzar a entrenar con moitos estiramentos na zona e alternando o trote coa andaina...e dicir, trotaba 3 minutos e andaba 1...ou si miraba que me molestaba moito camiñaba nese intre...mandaba un pouco o corpo, parando a estirar a zona si era necesario.

Agardo que te recuperes e teñas un pouco de paciencia, unha vez fagas as cousas ben vas a curarte axiña...sorte e un saudo compañeiro!!
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 13 Feb 2015, 7:01
Asunto: Re: Cintilla iliotibial

aquí T. Vázquez (blogdelrunner)

www.blogdelrunner.com/...liotibial/

explica ben a situación



-- Chámame "ghose"
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 13 Feb 2015, 12:42
Asunto: Re: Cintilla iliotibial

Yo también pasé por eso. Además de lo que comentan los demás foreros, a mí el fisio me aplicó «punción seca» Abraiado Oye, mano de santo Guiño


Davidgara

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/12/12
60 Carreiras
500 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Ven, 13 Feb 2015, 18:44
Asunto: Re: Cintilla iliotibial

Un buen fisio que sepa hacer la punción, trabajos prioceptivos, o como coño se escriba, por ejemplo sentadillas en un bosu, subir escalón con una pierna de forma lateral y frontal(subir una grada por ejemplo, primero una pierna y después otra en fin hay bastantes ejercicios. Yo lo sufro un año de una pierna y el año siguiente de otra. Lo mejor que te va a ir es acortar la zancada de carrera, a mi me fue mano de santo empece corriendo poco a poco descalzo en una cinta de correr hasta q me llamaron a atención, entonces me compre unas minimalistas para poder seguir practicando. Eso si cuando notes que la zona se calienta para, lo siguiente es el pinchazo y el dolor. Poco a poco y paciencia, y después todas las recomendaciones que te han hecho los compañeros te van a ir bien, eso y cabeza ir cargando de km muy poco a poco, muchas veces se producen por una sobrecarga del entrenamiento y no saber bajar o ir al fisio a descargar. Un salud, animo y paciencia.

@davidgara
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 16 Feb 2015, 9:59
Asunto: Re: Cintilla iliotibial

Bos días! Gracias a todos polos vosos consellos. Tereinos en conta todos na medida do posible.

A verdade é que estou un pouco desanimado porque non mellora o problema sen correr, sen bici, levando vida normal. So estou facendo algo de ximnasio, camiñar e piscina (só brazos con pullboy).

Parte do problema pode ser que esta temporada teño bastantes horas no traballo 10-11h sentado diante do ordenador e algo de estrés...

Vou tomar un reposo absoluto para o xeonllo (salvo camiñar si non molesta) de unha semana e ainda que non me apetece, tomar antiinflamatorios. E a semana que ven que estarei máis liberado do traballo voltarei o fisio.

Gracias polos vosos animos! Confio en voltar pronto e con forzas. O problema van ser as ganas, que me temo han ser moitas... Muro A ver si non demasiadas...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos