Foros ›
MARATÃ?â??N LONDRES 2008
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 24 Xul 2007, 10:06
Asunto:

Chacal escribió:
Carallo!!!!!!!!No te olvides amigo que este país se llama España y que el primer idioma de este país por lo menos para mi es el español, por mucho que en la Junta Ríndose Ríndose según Aznar de Galicia el señor Touriquín nos intente imponer lo contrario, saludos e saúdos

Querido Chacal, y tu no te olvides que en este País que estás pisando, corriendo y te está dando de comer, la lengua materna, en la que aprendieron a pensar y a hablar el 90% de sus habitantes es el gallego y desde cuando la lengua de tus padres, de tus abuelos... se puede imponer a un pueblo???. Por favor, piensa un poco cuando escribas, no molestes a quien no te molesta y no te engañes porque algunos no escribamos en galego. Guiño

Saludos. Si tienes algo más que decir sobre el tema rogaría que lo hicieses en un privado.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mar, 24 Xul 2007, 10:30
Asunto:

lentoperosejuro escribió:
Como falamos o Domingo, estiven preguntando a compañeiros que este ano foron a París e a inscripción é moito máis sinxela que en Londres.Ã? unha simple inscripción en línea como para a Behobia-SS(cunha pasarela para pagar), e xa che mandan correo electrónico de confirmación co número de dorsal. Despois hai que mandar certificado médico e listo. O ano pasado comenzou a inscripción o 1 de Setembro e antes das navidades xa estaba cerrada, co cupo cuberto. Eso foi do que me puiden enterar, máis que nada para que empecedes a calibrar.

Gracia por las molestias. Moi feliz

Bueno parece que, por ahora (entre lo que se dice y lo que no se dice en público :twisted:), estaríamos fifty- fifty entre Londrés y París. Como no hay prisa podemos seguir pensándolo y de paso puede animarse más gente. Quizás los que ya fueron a alguna de estas ciudades puedan, al igual que Achwll, contar sus experiencias y así inclinar nuestra balanza. Guiño

Saludos a tod@s.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 24 Xul 2007, 11:36
Asunto:

Chacal escribió:
Carallo!!!!!!!!No te olvides amigo que este país se llama España y que el primer idioma de este país por lo menos para mi es el español, por mucho que en la Junta Ríndose Ríndose según Aznar de Galicia el señor Touriquín nos intente imponer lo contrario, saludos e saúdos

Apoyo totalmente lo que dice Marola y te recuerdo que este foro se llama Correr en Galicia (título en castellano, obviamente), y que las lenguas oficiales de Galicia son el castellano y el gallego. No puedes tener a Galicia en el corazón si no entiendes lo que te dice Marola. Por favor, no prostituyas este hilo con mensajes políticos.

Apoio totalmente o que di Marola e recórdoche que este foro chámase Correr en Galicia (título en galego, obviamente), e que as linguas oficiais de Galicia son o castelán e o galego. Non podes ter a Galicia no corazón se non entendes o que te di Marola. Por favor, non prostitúas este fío con mensaxes políticos.


Achwll

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/11/05
0 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xul 2007, 17:11
Asunto:

[quote="Marola"]Achwll, muchísimas gracias, instrucciones más claras imposible y crónica breve pero perfectamente descriptiva. Y además un gustazo saber algo de ti. Moi feliz

Ola Marola. A verdade é que o meu traballo non me deixa tempo pra ter vida familiar, pra correr, pra ler, pra toca-la guitarra, pra viaxar e ademáis seguir e escrebir nun foro tan vivo coma este. Algo teño que sacrificar e por iso apenas participo. Pero neste caso, o da miña carreira en Londres non ten moita historia. Fun coa idea de facer menos de 3:10:00 e rematei facendo nada menos que 3:22:29. A maratón pon a cada un no seu lugar. A min doume unha ducha de realidade.

Quedei encantado coa organización como xa dixera, aínda que o transporte á saída foi masiva. Pero supoño que levar a máis de 30.000 persoas éche ben difícil de coordinar. De tódolos xeitos toda a xente era moi amable.

A mañán levantou fresquiña pero despexada, a uns 15ºC, e sen vento. A miña carreira empezou moi lenta ata o Km 5 máis ou menos, porque non daba encontrado sitio pra ir máis rápido. Logo xa todo aclarou e collín un ritmiño cómodo de 4:25/Km. A carreira empeza en Greenwich, ó sur do río e que está a uns 50 m de altitude (a zona máis alta de Londres), e no Km 4 baixa ata o nivel do Támesis (uns 5 m). Logo corre case paralela ó río cara o oeste. Aínda que non hai costas longas nin duras, si que esta zona éche un pouco ondulada (nada que ver con Madrid, dende logo). A xente anima de verdade e hai centos, miles nas beirarúas. Oes iso de "run, Forrest, run" por todo o percorrido. As rúas moi bonitas coas típicas vivendas inglesas baixas. Pouco a pouco o día foi levantando e o sol comezou a quentar do lindo, polo que eu bebín máis da conta, pero a verdade é que me entraba todo. Alá polo Km 18 o meu ritmo xa non era tan bo coma o de antes.

Sen darme case nin conta cheguei alá polo Km 20 ó Tower Bridge, xa sabedes, a famosa Ponte da Torre de Londres, pola que cruzas cara o outro lado do río e mándanche ó leste ata Millwall e Poplar, que é a zona manos atractiva. Pasei a media en 1:34:15 polo que xa vin que iba a ter imposible baixar de 3:10.

A partir dese momento, todo empezou a irme mal. As pernas respondían e o peito tamén, pero por veces víñanme dores de estómago que me facían imposible mante-lo ritmo. Tanta auga pasábame factura. Non me quedou otra que baixa-la velocidade. A zona leste, ademáis non axudaba moito, polo pouco atractiva (ou quizáis eu a recordo así polas dores que tiña). Case cheguei a pensar en retirarme, pero decidín que eu non me retiro, corro máis despacio e listo. Acabei por asumir que nesta ocasión tería que contentarme con entrar en meta e olvidar tempos e ritmos.

No km 30 máis o menos, a carreira, tras un laberinto de voltas cara o norte, xira por fin de novo ó oeste pra desandar o andado ata a Tower Bridge. Pode que ver que xa quedaba menos e que íamos por fin na dirección da meta dérame forzas, pero o caso é que xa non pensei máis na retirada e acelerei. De tódolos xeitos, os 9 Km de baixón xa non podería recuperalos. Dende o Km 32 xa nin mirei pró reloxo e simplemente intentei disfrutar do río, do bonito da cidade e da xente.

Os últimos Km fanse seguindo unha estrada perta do río polo Westminster Enbankment, e comezas a ollar ó lonxe The Houses of Parliament e o Big Ben. Perto do Km 39, encontreime cun amigo de Almería que tiña pensado baixar de 2:40:00, e que ía andando. Rompeu polo Km 35 e aínda que intentei que viñera comigo non podía nin trotar. O calor xa empezaba a ser sofocante e había moita xente tirada no chan sendo atendida polos paramédicos (supoño que sabedes que a un rapaz de vintetantos tiveron que levalo ó hospital tras chegar a mete e que morreu ó día seguinte).

Ã? fin, a altura do London Eye (a noria xigante que teñen ó lado do río) chegamos ó Wetsminster Bridge e xiramos ó norte pra corre-los derradeiros centos de metros cara ó Buckingham Palace e The Mall (a avenida grande que está na fronte do pazo), onde está a meta e onde os gritos eran abrumadores.

Cando parei, non podía nin dar un paso. O chip levábamolo atado ós cordóns da zapatilla cunhas tiras adhesivas (Tyvek bands chamábanlles e era obrigatorio, se non cortábanche os cordóns) que logo unhas señoras arrincábanos cunhas tixeiras, e de verdade que eu agradecinllo, porque estaba desfeito e non podía nin me dobrar. Medalla. Bolsa cunha camiseta técnica negra. Foto oficial. Recoller a miña roupa dos camións. E camiñar (sofrir) uns 800 m máis ata a zona na que había quedado coa miña familia en Trafalgar Square.

Quedoume un regusto moi bo da carreira, e unha espiña cravada que me quero sacar o ano que ven, se teño a sorte de que me toque a lotería.

Toma ladrillo Marola. Para que luego digas "crónica breve" Moi feliz . Y además en gallego-andalusí almeriense. Bueno, hablando en serio, me encantó la carrera, pero también la ciudad y el turismo previo que hicimos. Supongo que todo influye. Yo también tengo ganas de hacer París, pero Londres he de repetirlo, si no en el 2008, cuando me toque.

Saludos.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2007, 1:08
Asunto:

khene escribió:
Chacal escribió:
Carallo!!!!!!!!No te olvides amigo que este país se llama España y que el primer idioma de este país por lo menos para mi es el español, por mucho que en la Junta Ríndose Ríndose según Aznar de Galicia el señor Touriquín nos intente imponer lo contrario, saludos e saúdos

Apoyo totalmente lo que dice Marola y te recuerdo que este foro se llama Correr en Galicia (título en castellano, obviamente), y que las lenguas oficiales de Galicia son el castellano y el gallego. No puedes tener a Galicia en el corazón si no entiendes lo que te dice Marola. Por favor, no prostituyas este hilo con mensajes políticos.

Apoio totalmente o que di Marola e recórdoche que este foro chámase Correr en Galicia (título en galego, obviamente), e que as linguas oficiais de Galicia son o castelán e o galego. Non podes ter a Galicia no corazón se non entendes o que te di Marola. Por favor, non prostitúas este fío con mensaxes políticos.
A ver si nos entendemos amigos!!!!!!! Yo ponía en plan medio en broma medio en serio un mensaje de que en este país (España) se puede ecsribir en castellano sin ningún problema y aquí la gente me sale con que este país me da de comer (a vosotros que pasa, no os da de comer o tan infelices sois, por cierto?)y que tengo que pensar un poco y que parece que prostiruyo el foro por un mensaje nada ofensivo. Solo os diré una cosa: aprendí tanto el español como el gallego y hablo los dos, puedo escribir en los dos y estoy a favor de la libertad, nada más; ahora si me llamáis tonto indirectamente, es vuestro problema, no el mío, si no habéis conseguido nada en vuestra vida en cuanto a educación, tampoco es mi problema, pero hay que tener un poco de ella, pienso yo. Lo seinto, pero es una respuesta contundente en abierto no en privado y bastante correcta, creo yo, puedo poner más, pero me lo callo, porque en este foro ya me pasó que intentaba decir y defender algo y la gente me ponía a parir. Adios
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2007, 3:08
Asunto:

euge escribió:
Por cierto, cada vez escribis menos en galego, así como vamos a aprender.

A pesar dos pesares, amigo Euge, moitos seguiremos escribindo en galego... Ríndose Ríndose e conseguirás aprender esta antiga e fermosa lingua... Razz á que aínda lle quedan 1000 primaveras máis!!
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2007, 11:42
Asunto:

Chacal, tienes un problema de supercompensación Disimulando


Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2007, 12:20
Asunto:

Caray Achwll, ahora si que te salió un pedazo de crónica Ríndose Ríndose Gracias otra vez.

Bueno, ya tenemos una de Londres, ahora a ver si alguien se anima y nos pasa una de París, por lo menos para que nos hagamos una idea.

Encontré esta página alemana que está muy bien, aunque la traducción automática al castellano es horrorosa. Si os metéis en ella veréis que da un montón de información.

babelfish.altavista.co...p;lp=en_es

Chacal, tienes un sentido del humor muy particular.
Achwll

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/11/05
0 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2007, 14:03
Asunto:

Marola escribió:
Caray Achwll, ahora si que te salió un pedazo de crónica Ríndose Ríndose Gracias otra vez.

Bueno, ya tenemos una de Londres, ahora a ver si alguien se anima y nos pasa una de París, por lo menos para que nos hagamos una idea.

Encontré esta página alemana que está muy bien, aunque la traducción automática al castellano es horrorosa. Si os metéis en ella veréis que da un montón de información.

babelfish.altavista.co...p;lp=en_es

Chacal, tienes un sentido del humor muy particular.

¡Ostras Marola! Según he entendido, se puede usar castellano o gallego, pero el arameo medieval no. Hay que saber idiomas exóticos para entender algo de la página esa que has puesto Moi feliz Moi feliz Moi feliz .
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 25 Xul 2007, 14:45
Asunto:

khene escribió:
Chacal, tienes un problema de supercompensación Disimulando
No quiero discuir más khene, además hoy tengo dos actuaciones y más trabajo, a lo mejor tú descansas, yo no, pero me parece que no tengo ningún problema, si tú lo sabes mejor que yo enhorabuena amigo, eres un genio, saludos y doy por terminada esta absurda discusión.
euge

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/05/06
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Xul 2007, 23:40
Asunto:

Caray cuanto lío. Que cada uno escriba como quiera, que nos entendemos todos. Solo quería decir que me gusta el idioma gallego y trato de aprender algo. Y me gusta correr en Galicia, y si puedo ir a correr a Londres... pues ya será la leche.
Bicos e pertas.
zaralo

Novo foreiro
Novo foreiro
9/08/07
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Ago 2007, 18:52
Asunto:

Hola a todos, yo soy nuevo por aquí y no soy de vuestra tierra, pero he visto este tema del marathón de Londres y me he animado a unirme a este foro si no os importa, me gustaría estrenarme en la Marathón en la de Londres del año que viene, así que me gustaría a parte de la información que ya habéis dado para como inscribirse, muchas gracias por cierto, más información de otras cosas como el recorrido y demás aspectos que podáis ver que resulten interesantes.

Mucho ánimo a todos porque esto es durillo sin lugar a dudas pero muy gratificante.

Un saludo

Bye
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2007, 0:19
Asunto:

Deciros, por si os interesa, que el plazo para inscribirse en la lotería (ballot) que otorga los dorsales acaba el 19 de Octubre, así que aun estáis/amos Guiño a tiempo de intentarlo por este método.

Dejo un archivo que contiene copia del documento y el sobre que me enviaron para que se devuelva con los datos pertinentes (espero que lo hiciese bien y funcione :oops:).

rapidshare.com/files/5...s.pdf.html

Salu2 Moi feliz
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2007, 13:28
Asunto:

eu xa mandei o meu folleto de inscripción hai unhas semanas, e espero ter máis sorte este ano que no anterior... Mad
pero bueno, sempre nos quedará MAPOMA... non, Marola? Guiño
saúdos. Razz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 28 Set 2007, 11:09
Asunto:

Yosi, campeonísimo, perdona que te corrija, "siempre nos quedará..... Paris".

o era Barcelona, o era Sevilla, o era Valencia.
Pregunta Pregunta Pregunta Pregunta Pregunta Pregunta
Realmente estoy en un mar de dudas, bueno lo importante sea donde sea es poder seguir corriendo maratones y siempre en buena compañía.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos