Foros ›
Autor
Mensaxe
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Ven, 03 Ago 2007, 21:46
Asunto: BICI + CORRER + BICI

Ã? bon este tipo de entrenamentos? Ou débese facer cada día por separado cada cousa?
Eu fun o outro día en bici 12 km de subida, logo 45 mtos correndo e voltar con 12 km de baixada, o día seguinte bastante cansado...
Para min é a mellor maneira para buscar pistas ou camiños para correr, buscándoos en bici, e chegar a eles tamén en bici, claro... pero ao mellor está mal feito... Disimulando
Alex1983Alex

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/05/07
0 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Ago 2007, 19:56
Asunto:

Yo supongo que sera bueno.....
yo hago algo parecido, correr y nadar, andar en bici y nadar, y, andar en bici y correr. Tambien otros dias hago rodajes largos corriendo, pero la verdad esque me canso bastante mas haciendo 2 deportes q uno solo, aunque el tiempo sea el mismo... supongo que es cuestion de intensidades.
un saludo
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2007, 12:47
Asunto:

Carai, tiña eu en mente facer xusto iso, subir ao Lago de Castiñeiras en bici, correr por alí un pouco e finalmente baixar ata a casa outra vez. O problema que atopo é donde deixala bici e material (casco, zapatillas, ...) para que non mo afanen mentras ando a correr por ahí.
Con respecto a se é bo o malo no teño coñecementos para contestar, pero penso que malo non pode ser, non si?
atletadefondo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/04/07
0 Carreiras
200 Mensaxes
Arteixo. Coruña
Respostar citando Envío Lun, 20 Ago 2007, 22:30
Asunto:

Lo que aquí se comenta se llaman transiciones. Lo normal es hacer tramos muy cortos de cada modalidad, ejemplo: 6km bici,3km corriendo,6kmbici,3 corriendo... se hacen para habituar al cuerpo a los cambios que presentan las distintas disciplinas. Para entrenar los dos deportes es mejor no pegarse eses tutes tan largos y separarlos en el tiempo. MAÃ?ANA BICI, TARDE CORRER. Sorriso

Sorriso vuelve la bestia...!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos