Foros ›
Autor
Mensaxe
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2007, 13:02
Asunto: Raids

Hola,
¿Como é que non hai ningún fío de raids neste apartado de orientación e montaña cando os raids son xusto iso?
Gustaríame facer estas probas, pero non teño compañeiros que se animen a facelo. O día 4 de Agosto ía ir ao de Pontevedra (10 horas máximo, orientación en bici, correndo, canoa e trakking cun total de 67 km), pero o compañeiro experimentado do grupo atopou dous experimentados máis e foron intentar gañar, e os dous novatos non fumos quen de ir sen nunca faceres orientación (cagóns!).
O 26 hai outro en Laxe e o 8 de setembro en Vigo.
Poño un enlace a páxina da asociación galega de orientación, onde poñen información: es.geocities.com/webag...cipal.html.
Se alguén se anima, sabe orientación e necesita un compañeiro que me diga.
A canoa é de aluguer, a bici dos corredores (hai que ter un asistente que as leve no coche nas transiciós). Hai dúas modalidades, élite ou 3+0 (que son as 3 persoas do grupo sempre en carreira, además precisan dun 3º para a asistencia) e 2+1 (2 corren e 1 descansa e fai asistencia).
Estes dous que propoño son sinxelos, pois son dun só día (hainos de 2 días cunha proba de orientación ás 4 ou 5 da mañá).
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 22 Ago 2007, 10:12
Asunto:

Bueno, ao final conseguin equipo e xa estamos inscritos.
Chegou esta noite un correo-e coas probas e instrucción.
Poñerei aquí cales son as probas, para que o que non saiba vea como vai:
1º piragua autovaleirable, 10 km (unha barbaridade, penso eu)
2º Bici montaña, 30 km con 500 m de desnivel
3º a pé (correndo ou non, depende das gañas de ganar e das forzas), 9 km con 350m de desnivel.
4º Bici de novo, 20 km, denivel 350.
5º Remo de novo, 3 kms.

Os mapas (en todalas probas hai que ir buscando balizas) son de escala 1:25000 (IGN) menos la 5ª proba que usará 1:10000 (sobre sigpac, non específico de orientación esta vez).

Xa vos contarei se rematamos ou non os 81 km.

Deica.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Ago 2007, 14:03
Asunto:

Parece muy interesante. Ya contaras. Puede que haga un curso de piraguismo para poder participar en este tipo de pruebas y cuadriatlon. Suerte y que podais terminarlo y disfrutarlo.

Saludos a tod@s.
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 22 Ago 2007, 15:29
Asunto:

Hola jecarqui, gracias.
Non fai falta curso ningún. Son canoas autovaleirables, de esas que alugan na praia. Non dan a volta nin querendo, soi moi estables, sen timón nin nada.
O día 2 de septembro hai outro en Vigo, xa avisarei por se queres vir (se é que me quedan ganas de repetires).
A bici é de montaña, por camiño case todo. Dígoo porque lembro que non gustabas das costas abaixo.
Deica.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Ago 2007, 22:35
Asunto:

Gracias telmocho, pero de momento no tengo pensado participar en ninguno. Si no hay nada en contra el dia 9 de Septiembre voy a ir al Maraton de Montaña y me parece demasiado ir el dia 2 para participar. Por aquello de llegar lo mas fresco posible al Maraton y no gastar fuerzas. Pero es una opcion a estudiar. Tambien te comento que en la bici prefiero subir antes que bajar, aunque se sufra mas subiendo. Pero luego no queda mas remedio que bajar y tendre que trabajar las bajadas. Espero que lo disfrutes y esperamos la cronica.

Saludos a tod@s.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Xov, 23 Ago 2007, 16:35
Asunto:

telmocho escribió:
1º piragua autovaleirable, 10 km (unha barbaridade, penso eu)
2º Bici montaña, 30 km con 500 m de desnivel
3º a pé (correndo ou non, depende das gañas de ganar e das forzas), 9 km con 350m de desnivel.
4º Bici de novo, 20 km, denivel 350.
5º Remo de novo, 3 kms.

Sólo con leerlo casi me mareo... seguiré con interés como se lleva esto. Abraiado
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 27 Ago 2007, 11:39
Asunto:

Boas, vou contar así un pouco como foi a cousa.
Particularmente foinos de pena, pasounos de todo na primeira etapa de BTT e chegamos tarde ao control central, polo que nos penalizaron todo o anterior (como se non ticasemos ningunha baliza). Dende 3 pinchazos, perda de brúxula, vento infernal, tábanos, silvas, molladura e borrado de mapa, picotazos de avispa... un desastre vamos. Fixemos máis de 40 km en bici e máis de 3 a pé nunha proba de 30 km en bici.
Ao chegar ao control saltamos de golpe 2 transiciós e fixemos a segunda de correr directamente (millones de minutos de penlaización, haha) pero nin esa terminamos.
Dicir que o percorrido foi durísimo, en os vencedores da proba chegaron a 30 minutos do peche (2 horas despois do tempo estimado). Os cuartos non fixeron nin a metade da última de a pé, e algún dos favoritos retirouse. Moi dura. Houbo moitas queixas pola dificultade dalgunhas balizas, como algunha de baixar e subir unha duna empinadísima (iso sí que era un rompepernas).
Físicamente é soportable, e aprendimos que hai que deixar balizas sen coller, e non tentar ir por todas, pq non sempre é posíbel. Como hai que ir mirando o mapa, párase a miúdo e faise levadeiro. Al final nos non fixemos casi nin a metade, pero de tempo en carreira fixemos o mesmo que os demáis!! jur jur.
A experiencia positiva, moito, e para o próximo, o 29 de Septembro en Tui (www.verdeazul.es) farémolo moito millor (que non é difícil).
Hai que saber orientarse porque se non fas moitos km de máis.
Queda moito no tinteiro, pero penso que é suficiente, se alguén está interesado que pregunte ou mire na web o seguinte (que ten natación e rápel ademáis da BTT, piragua e carreira).
Vémonos.

Ah, onte, día despois da carreira e tras cenar alí o pincho que poñían na organización, pesaba 2 kilos menos!! Pero trala comida dun bautizo e cena do meu cumpreanos (hoxe 24) xa recuperei toto todo e todo.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Ago 2007, 8:36
Asunto:

Enhorabuena telmocho. Has participado y aprendisteis muchisimo en esta prueba que os servira bien para las proximas competiciones. No decaigas y continua con ese animo y alegria. A continuar los entrenos. Suerte en la proximo raid.

Saludos a tod@s.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Ven, 31 Ago 2007, 17:02
Asunto:

Mira que me reí con tu forma de contarlo, pues si que es una crónica sincera..., si sólo os faltaron los cocodrilos!!! Ríndose Ríndose Ríndose

Enhorabuena por disfrutar tanto (lo del tiempo es lo de menos :wink:). No me perderé la próxima batalla. Moi feliz

Saludos.
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 12 Set 2007, 15:19
Asunto:

Boas,
escribo para recordar que o vindeiro 29 de setembro celebrarase a derradeira proba da III Liga Galega de Raids de Aventura en Tui (pegadiño a Portugal, en Pontevedra).

Segundo me deixaron nun correo o percorrido será asequible para tódalas categorías, incluidos novatos (o renovatos coma min, hehe). Espero que non se repita o de Laxe, polo menos de momento.

Como sempre haberá piragüismo, carreira e Btt coa orientación correspondente e como novidade un rappel que enlazará cun pequeno tramo de natación (100 metros ná máis).

Info e inscricións en www.verdeazul.es

Xa vos digo que a inscripción non é gratuita, son 50 leuros por equipo máis 11 por persoa se non tedes licencia.

Se vos animades pero non tedes equipo, escribide aquí e formamos os que sexan.

Eu conto con ires.
Deica.
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2007, 10:15
Asunto:

Aquí está el boletín del último raid de la copa gallega de esta temporada.
Boletin2
Tiene muy buena pinta y parece bastante menos duro (muchas menos balizas) aunque hay una sección de bici de 30km con más de 1 km de desnivel acumulado.
También hay un tramo en el que en vez de balizas hay un cuestionario que para completar.
EL rappel es un descenso desde un puente, que termina en un río y hay que llegar nadando a la orilla, anecdótico el tramo de natación.

Yo 95% que no voy a poder ir, el sábado caí de la bici y golpeé el pecho contra una piedra. Me duele bastante y no creo que me recupere para el sábado. Por otra parte, tenemos difícil la asistencia.

Animaros, el plazo termina hoy a las 15.00.

Saludos.

EDITO: No pude dejarlo pasar, al final estamos inscritos para el sábado, ganó el 5%.
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 07 Out 2007, 16:48
Asunto:

Hola, una semana después voy a escribir un poco la crónica.
Salimos de Pontevedra, tras cargar las bicis en el todocaminos, camino de Tui a eso de las 7.50. Se llega en un momento, y con las indicaciones de la organización estamos a la primera en la salida.
Reunión informativa y salida a las 10h00min00seg, desde el agua. Esto es novedad, pues normalmente se pilla la piragua y se baja con ella.
8 km a buen ritmo en la autovaciable y mi equipo llega 10º, con el pelotón. Un poco mal ahí la organización (que en general muy bien) porque no estaban preparados para que llegaran todos juntos, y como hay que coger el siguiente mapa y firmar, pues había que hacer cola. De esta forma, los que llegaron después no hicieron cola y salieron con nosotros.
La carrera a pie por el centro de Tui. Había que resolver un cuestionario. Muy rápido y bien, 5 km. Putada, nos olvidamos del casco, obligatorio para el rappel y tuvimos que dar un pqueño rodeo para ir a por él. El rappel desde el puente ese famoso de Tui, no sé su nombre, que une con Portugal. Se baja y cae al agua, nadando (con lo puesto) hasta la orilla. Sí, el agua fría.
Transición, y pitando con la bici. Casi nos perdemos al salir, pero cuando ya íbamos a dar vuelta, nos encontramos con el grupo R y dicen que vamos bien 8O. En efecto, la baliza estaba a pocos metros.
Subidas moooortales, de verdad, 24%, es decir, plato pequeño, piñón grande y casi de pie. Alguna subida moooortal tambien pero por monte, estas ás bien a pie. Caí de la bici, con un tronco en medio del camino, me dió la bici en la cabeza, pero con el caso, sin problemas.
Dejamos a los del grupo R, pues vamos bien. Niebla, ¡no!. Lluvia, ¡no!. Frío, más ¡No!. No se veía nada. Frío de muerte. La última baliza pasamos de ella, teníamos tanto frío que si subíamos a la cota íbamos a palmar. 31km, más de 1000 metros de desnivel, vistas espeluznantes mientras se pudieron disfrutar.
Transición lloviendo, eso es lo peor. Cambiarse de ropa lloviendo. Me abrigué, mucho, hasta dos chubasqueros (el que tenía pa la bici, que no lo había llevado y el otro). Empecé a comer todo lo que podía mientras tiraban de mi. Beber también. Más comida mientras mi compañero estaba perdido. Al final cojo el mapa y encontramos la baliza (ya no como más, jaja). En una cota buscamos un puto pino donde se supone que estaba la baliza. Hay más gente por allí perdida buscando. No la encontramos, luego descubrí que estábamos donde no era. Otra baliza escondida en el cauce de un río, hay que bajar un montón. Optamos por pasar de dos balizas que están muy a desmano, no nos iba a dar tiempo. Terminamos entonces penalizando 3 balizas (anécdota de una de las que sí ticamos, que perdimos el norte Confuso , y cuando nos dimos cuenta habíamos vuelto a la misma, pensando que era otra. 360º en la niebla. Puta niebla). 12 km, que hicimos 7 al no ir a por aquellas balizas.
Transición a bici. Nos olvidamos las cámaras de repuesto.
Hay que joderse, cámaras antipinchazos, y mi compañero pincha a 30' de la meta. Lloviendo no hay manera de pegar un parche. Desesperación, íbamos bastante bien. Abandono.
Duchita caliente, mmmm... entrega de trofeos y pincho. Muy abundante pero nada variado (empanada, bocatas y rosca de postre). ¿u-la tortilla?

Se terminó la temporada de raids en galicia. Por españa hay aún alguno (son de 2 días). El otro día hablando con saleta castro (triatleta y raider) me comentó que se va a Brasil a uno de 5 días o algo así. 600km, 120 de canoa para empezar. No se duerme si no quieres, si quieres ganar.
Son palabras mayores.
Un abrazo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos